Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaurinės gatvės, be abejo, reikia. Bet relaybė yra ta, kad ji planuojama per plati. Užtektų maksimum 4 juostų. Projekto rengėjai ir užsakovai puikiai supranta, kad daroma klaida. Ištaisyti klaidą ir keisti projektą dar nėra vėlu, bet tai tikriausiai nebus padaryta.
    Nemanau, kad supranta. VGTU auklėtiniai tik įsimena eismo juostų skaičiaus įtaką automobilių pralaidumui. Apie darnų judumą ten net paskaitų neveda.

    Comment


      Vienas iš žymių transporto specialistų teigia, kad tramvajaus kaip VT privalumas - tas, kad nereikia kontroliuoti jiems skirtos važiuoti juostos. Šalyse, kur yra tramvajus, KET tik tam tikromis aplinkybėmis leidžia važiuoti tramvajaus juosta kitoms transporto priemonėms. Klausimas: jei taip yra , kur būtų Vilniuje tiesiami tramvajaus keliai, kai nėra tam laisvos vietos kaip skiriamosios juostos ? Vietoje vienos iš dabar naudojamos asfaltuoto kelio juostos ? Keliai po žeme pagal rastus apie metro statybos duomenis kainuotų tarkim >200 mln. EUR/km (gal tramvajui pakaktų mažiau) . Pagal schemą 8.5 km viso apytiksliai kainuotų 1,7 mlrd. EUR . Tai labai brangu. Jei daryti ne po žeme, tai "atimti" juostas politiškai niekas nesiryš.

      Comment


        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
        Jei daryti ne po žeme, tai "atimti" juostas politiškai niekas nesiryš.
        O kaip ryžosi atimti kituose Europos miestuose, kurie dar tankesni ir gatvės siauresnės?
        Flickr

        Comment


          Anksčiau ar vėliau atimt juostas privers realybė. Tie kurie galvoja, jog automobilizacijos lygis niekada nekris - naivūs trumparegiai.
          Jeigu ketinam bent apsimest kad esam "Europiečiai" pokyčiai čia yra neišvengiami, automobiliai privalo būt išstumiami iš miestų centrų ir jų vietą turi užimt patogus viešasis transportas.

          Comment


            Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
            Anksčiau ar vėliau atimt juostas privers realybė. Tie kurie galvoja, jog automobilizacijos lygis niekada nekris - naivūs trumparegiai.
            Jeigu ketinam bent apsimest kad esam "Europiečiai" pokyčiai čia yra neišvengiami, automobiliai privalo būt išstumiami iš miestų centrų ir jų vietą turi užimt patogus viešasis transportas.
            Tai tada jau dabar reikia galvoti apie stovejimo aiksteliu "Park & Ride" statybas. Ar tai priestarauja simasiaus tikejimui?

            Comment


              Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą

              Tai tada jau dabar reikia galvoti apie stovejimo aiksteliu "Park & Ride" statybas. Ar tai priestarauja simasiaus tikejimui?
              Tokiems pasikeitimams visų pirma reikalingas kitas rinkėjų "tikėjimas", kuris neprieštarautų tokiems pertvarkymams. Kitaip tai bus politinės savižudybės aktas.

              Comment


                Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
                Anksčiau ar vėliau atimt juostas privers realybė. Tie kurie galvoja, jog automobilizacijos lygis niekada nekris - naivūs trumparegiai.
                Jeigu ketinam bent apsimest kad esam "Europiečiai" pokyčiai čia yra neišvengiami, automobiliai privalo būt išstumiami iš miestų centrų ir jų vietą turi užimt patogus viešasis transportas.
                Neprivers. Ką lyginate - tipinė Vakarų Europos ir netgi Rytų Europos (buvusio soc. bloko) miestą su Vilniumi? Tai Vilnius turėtų būti ne 400 ha dydžio, o maksimum 150 ha dydžio miestas su tokiu gyventojų skaičiumi. Atitinkamai, tankis gaunasi... Pirmiausia įveikti reikia nevaldomą chaotišką ekstensyvią urbanizaciją. Miestas turi nustoti augti į plotį, netgi reikėtų dalį teritorijų, prijungtų po berods 200x plėtros grąžinti rajonui. Pradėsite presuoti automobilius miesto centrinėje dalyje, visi ims bėgti, o pirmiausiai verslas į miesto pakraščius. Netgi kalbos apie visokių valdžios institucijų iškėlimą iš centro yra žalingos, o jei tai prasidėtų, tai tik paskatintų ekstensyvią plėtrą ir dar pabandyk centre papresuoti automobilistus... Presuoti reikia, tik švelniai, o ne atiduodant gatves VT. Galiausiai tiesiant tramvajų Pylimo gatve nieko nelaimima, tik sugriaunama esama troleibusų ir iš dalies autobusų chorda centrinėje miesto dalyje, o pats senamiestis lieka be normalaus VT. Normalus VT senamiestyje tai tik požeminis tramvajus ar metro, nes joks antžeminis VT ten neįmanomas, išskyrus privežamąjį mažos talpos judejimui po patį senamiestį ir centrą, o ne iš miegamųjų rajonų į centrinę miesto dalį.
                Paskutinis taisė Al1; 2019.10.22, 20:50.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Pradėsite presuoti automobilius miesto centrinėje dalyje, visi ims bėgti, o pirmiausiai verslas į miesto pakraščius. Netgi kalbos apie visokių valdžios institucijų iškėlimą iš centro yra žalingos, o jei tai prasidėtų, tai tik paskatintų ekstensyvią plėtrą ir dar pabandyk centre papresuoti automobilistus... Presuoti reikia, tik švelniai, o ne atiduodant gatves VT.
                  Tipinis vadylos apsiputojimas. Kažkaip nesimato ištuštėjusių dykynių vakarų miestų centruose. Gal pateiksite "švelnių" represavimo pavyzdžių? Nes mūsiškiams visos priemonės yra "darbo liaudies apiplėšinėjimas" ar "gatvių atiminėjimas". Neatiduodant eismo juostų VT, kaip tik marinamas miesto centras, verčiant gaišti laiką net ir nevairuojančius, visas erdves užkalant parkingais, teršiant orą ir t.t. Tie patys vadylos niekaip nesupranta, kad kuo daugiau žmonių naudosis VT ar tais pačiais nekenčiamais paspirtukais, tuo mažesnė eilė bus prie parkingo ar šviesoforo.

                  Comment


                    Netipinis. Vakarai ne pavyzdys, nes ten urbanizacija sutvarkyta ir planingai vykdoma, o ne taip, kaip pas mus, kad statosi kur nori ir beveik kaip nori. Vilnius nesveikai išsiplėtė per 20 metų, o gyventojų skaičius neauga. Vakaruose centrinėse miesto dalyje ir ne tik prie eilinių prekybos centrų nėra jokių parkingų. O jei pas mus taip būtų, tai tokie PC žlugtų. Nes tūlas lietuvis ir ne tik be mašinos apsipirkti negali, šikti be jos negali. Todėl nereikia svaigti, ir aklai žiūrėti, kas yra Vakaruose, o taikytis prie mūsų realijų. Verslas ir taip bėga iš centro, o jei dar pradės keltis ir valdiškos institucijos? Juk ketinimai ministerijas iškelti yra. Ir vienas iš argeumentų ten tikrai yra tai, kad eilinis klerkas negali su savo tačke į darba atvažiuoti. Todėl reikia naujų patalpų kažkur toliau nuo centro, kad būtų parkingas. Nemanyk, kad toks kamietis-miesčionis kaip Pranckietis yra mažumoje (čia aš apie jo "siūlymą" ministerijas iškelti kažkur į pakraštį miesto, kad būtų patogiau automobiliais privažiuoti).
                    Pažiūrėk, kiek visokių firmų išsikėlė iš miesto į miesto pakraščius ar netgi rajoną palei pagrindinius kelius iš(iĮ) miesto (-ą). Ir ten dažniausiai jokio susisiekimo VT nėra, arba jis laba i prastas. Visi važiuoja dirbti ir su reikalais į ten tik su automobiliu. Įvažiavimai į miestą piko metu užgrūsti tokių žmonių automobiliais. Žodžiu, sprendžiant vieną problemą, nereikia prigaminti neapgalvotais sprendimais naujų problemų.
                    Paskutinis taisė Al1; 2019.10.23, 18:01.

                    Comment


                      Vilniečiai pasipiktino: gatvę pertvarkė taip, kad vienu metu neprasilenkia du automobiliai
                      Vairuotojai džiaugiasi, kai kelio danga būna atnaujinama, tačiau Vilniaus Karoliniškių mikrorajono gyventojai sunerimo – neseniai išasfaltuotoje Igno Šimulionio gatvėje kilo chaosas, o to priežastis – naujos kelio ženklinimo linijos...
                      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=82643055
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Darnaus judumo fanai tikriausiai džiūgauja.
                        Paskutinis taisė Sula; 2019.10.28, 21:20.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Darnaus judumi fanai tikriausiai džiūgauja.
                          Sarkazmas ne vietoje.

                          Comment


                            Hm, keista, jau du kart pravažiavau ten po naujo ženklinimo, jokių esminių problemų nemačiau, ar tik nebus, kad autorius išsigalvoja jas? Foto irgi žurnalistų iš dar kol vyko darbai (ar pirmos dienos po darbų)

                            Comment


                              Problemų tikrai yra, prie tų naujų daugiabučių Šimulionio g. arba reikia panaikinti stovėjimo vietas (ir įvažą, kurioje statomi automobiliai), arba padaryti jas lygiagrečiomis eismui. Aš ten nestatyčiau mašinos vien dėl baimės įvažiuoti į ką nors iš tos vietos išvažiuojant. Taip pat labai pavojingu tapo išvažiavimai iš Šimulionio g. 1 ir 3 - per užstatytus automobilius nieko nesimato.

                              Šiaip visa kita gerai, išskyrus dviračių tako vingius ties Vaitkaus g. Maloniai nustebino, kad nesilaikančių naujos parkavimo tvarkos beveik nėra, gerai ir įrengtos saugumo salelės ties Povilaičio g. (nepastebėjau, ar jos įrengtos ties kitomis perėjomis).
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Darnaus judumo fanai tikriausiai džiūgauja.
                                Ten pasisakė Tvaraus (Ne)judumo skyriaus viršininkas

                                Comment


                                  Juokinga matyti kokie prioritetai kalbant apie darnu juduma ir gatviu platinima. Butu idomu pamatyti kokiu nors pavyzdziu is Vakarau Europos miestu (su panasiu gyventoju skaiciumi) kurie dar platina gatves ir tiesia greitkelius miesto centre. Jeigu idomu kam, galite paskaityti kaip Utrecht miestas panaikino motorway mieste ir atstate buvusi vandans kanala - https://bicycledutch.wordpress.com/2...riginal-water/

                                  Cia aiskus miesto prioritetai ir infrastrukturos vizija. Trumpa citata is teksto - "The removal of the motorway is perfectly in line with the new Utrecht policies that determine that the main road users in the city are people cycling and walking, not people using private cars...The space in the city is not there for the flow of motor traffic, but for people living their lives."

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą

                                    Bijau, kad tik laikinai, nes kaip John ir aiškina, šiaurinės Vilniaus dalies gyventojams pasidarys patogiau važiuoti nuosavais automobiliais, pirkti ten pigesnius butus ir greitai vėl bus tas pats (o vėl užsikišus gatvei pablogės saugumas, nes greit atsiras visokių "gudručių", kurie sugalvos kaip kur nors užlįsti, kokią nors juostą apvažiuoti etc.). Kai tuo tarpu yra būdų kaip spręsti vairavimo konfliktus ir didinti saugumą tuo pačiu nedarant važiavimo nuosavu automobiliu patogesniu ir to neskatinant. Užtektų perdaryti keletą išvažiavimų ir turėtum kažką tokio (ir šviesoforų atsisakyti būtų galima, kas irgi saugumą padidintų, nes ten daug bandančių per raudoną šviesoforą pravažiuoti, vienas šiemet ir į mane taip atsitrenkė). Žiedas dar padidina saugumą ir tuo, kad sulėtina eismą ir priverčia vairuotojus būti atidesniais ir dairytis, vietoj lėkimo kaip akis išdegus nežinia kur.
                                    Lėtinti eismą? Eretiką ant laužo!!! Gi žmonės skuba, neturi laiko čia kažkokiem saugumam, reik lėkt vaikų paimt iš būrelio, nes gi nesaugu jiems patiems per miestą keliauti, reikia daugiau juostų ir greitį padidinti iki 100!!!

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                      Yra objektyvių priežasčių. Ankstesnis meras .....
                                      .... ir asfalto tiesimas
                                      Wow, vienos iš geriausių mano skaitytų minčių šiame forume. Rašykite dažniau ir aktyviau, prašau.

                                      Comment


                                        Riedžių ir dviračių saugyklos po stogu kompleksinių kelionių aikštelėse gali turėti darnaus judumo potencialą periferijoje.

                                        Pvz. Ukmergės gatvėje esančią aikštelę modifikavus, atmini/atriedi iki jos iš Gineitiškių/Pavilnionių/Fabijoniškių/Pašilaičių/Justiniškių Pavilnionių bei Mykolo Lietuvio ir Ukmergės g. perspektyviais dvirtakiais.

                                        Saugiai ir uždengtai nuo oro sąlygų parkuojiesi. Toliau keliauji greituoju autobusu, kad kelionė būtų maksimaliai trumpa.

                                        Potencialas išnaudoti greituosius maršrutus, o pirmus kelis (ar grįžtant paskutinius kelis) kilometrus įveikti bevarikle priemone. Oro sąlygos ir parkavimo ypatumai darbe dalinai išspręsti.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Kitose gatvėse kamščių, pvz. važiuojant nuo centro į kokią Tokvilą Linkmenų gatvę ar būtent šita sankryža yra vienintelė problema.
                                          Beje, kodėl tada statom Šiaurinę gatvę ir dar su krūna viadukų? Kad pravažiavęs viaduką greičiau kamštį privažiuotum?
                                          Šiaurinė gatvė, kokia ji planuojama, irgi yra klaida. Tiesiog dabar dėl politinių priežasčių per vėlu viską keisti, kai netrukus turi būti daromi pirkimai.
                                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                          Comment

                                          Working...
                                          X