Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liutass
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Įdomu, kad berods panašiems tikslams sovietai jį ir platino. Turėjo jie kažkur apie 1970-uosius fantastinių planų Nemune statyti užtvankas, šliuzus, o Kaune uostą.
    del sliuzu, uztvanku ir uosto dabar labai realus planai kyla.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Reikia Vilniui tuomet įsigyti tokį "parkavimo" įrenginį:
    Kompaktiška, gali balkone automobilį laikyti

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Neužmirškime, kad be keleivinio transporto yra ir krovininis bei specialusis. Jie irgi oru neskraido. Gatvė iš viso gali būti be asmeninio transporto. Galiu klysti, bet kažkodėl Vilniuje tokių gal net neturime?

    Dar kitas keistas dalykas tas, kad daug kur Vilniuje 2+2 gatvės nėra tokios iš esmės. Yra 1+1 plius kraštinės parkavimo juostos. Tokie yra beveik visi Lazdynai.
    Galima uždrausti automobilių eismą, bet patys atomobiliai niekur nedingsta, jie parkuojami kažkur šalia gyvenamųjų vietų. Kas dabar ypatingai matosi karantino metu, kai darbo valandomis tikri ir netikri parkingai šiek tiek aptuštėdavo. Dabar viskas užgrūsta bet kuriuo metu. Metalinius garažus nugriovė, tai dar kai kur tikri antikvarai kiemuose atsirado.
    Tai taip, tik su komerciniu transportu reikia analizuoti jo srautus ir gerinti ten kur reikia. Kol kas mintis yra, kad pridarius pakankamai plačių gatvių ir viadukų viskas tiesiog savaime išsispręs (ir aišku apie to poreikį sprendžiama tikrai ne pagal krovininio transporto srautus ).

    Ir taip, eismo problemą didele dalimi išspręstų gatvių atlaisvinimas nuo parkuotojų. Bet tam iš esmės reikia kiaušinių uždrausti parkavimą daugelyje gatvių ir pastatyti mokamų daugiaaukščių parkingų miegamuosiuose rajonuose. Tik vėlgi, tai nebus populiaru kaip ir nustojimas visur statyti greitkelius ir platinti gatves, nes nemažos dalies žmonių manymu nemokamas parkingas (ir būtinai kuo arčiau langų) yra prigimtinė žmogaus teisė.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na šiuo atveju taip nebūtų, nes kraštinė juosta būtų A juosta, o ten parkuotojai sutvarkomi greičiau nei įprasta.
    Reikia Vilniui tuomet įsigyti tokį "parkavimo" įrenginį:


    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dar kitas keistas dalykas tas, kad daug kur Vilniuje 2+2 gatvės nėra tokios iš esmės. Yra 1+1 plius kraštinės parkavimo juostos. Tokie yra beveik visi Lazdynai.
    Na šiuo atveju taip nebūtų, nes kraštinė juosta būtų A juosta, o ten parkuotojai sutvarkomi greičiau nei įprasta.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Na, naujo greitkelio nestatymas nėra kažko bloginimas ar draudimas, tai tiesiog automobilių eismo nelengvinimas ir negerinimas. O čia jau prioritetų klausimas kurį keliavimo būdą svarbiau pagerinti ir paskatinti.
    Neužmirškime, kad be keleivinio transporto yra ir krovininis bei specialusis. Jie irgi oru neskraido. Gatvė iš viso gali būti be asmeninio transporto. Galiu klysti, bet kažkodėl Vilniuje tokių gal net neturime?

    Dar kitas keistas dalykas tas, kad daug kur Vilniuje 2+2 gatvės nėra tokios iš esmės. Yra 1+1 plius kraštinės parkavimo juostos. Tokie yra beveik visi Lazdynai.
    Galima uždrausti automobilių eismą, bet patys atomobiliai niekur nedingsta, jie parkuojami kažkur šalia gyvenamųjų vietų. Kas dabar ypatingai matosi karantino metu, kai darbo valandomis tikri ir netikri parkingai šiek tiek aptuštėdavo. Dabar viskas užgrūsta bet kuriuo metu. Metalinius garažus nugriovė, tai dar kai kur tikri antikvarai kiemuose atsirado.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Na, naujo greitkelio nestatymas nėra kažko bloginimas ar draudimas, tai tiesiog automobilių eismo nelengvinimas ir negerinimas. O čia jau prioritetų klausimas kurį keliavimo būdą svarbiau pagerinti ir paskatinti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    VT gali būti ir be papildomų kelių, pakanka paskirti esamų kelių atskirą juostą per visą judėjimo maršrutą. Tokio papildomų kelio kaip Šiaurinė su 6 ar 4 juostomis man be apsimetinėjimo nereikia. Puiku, kai pagaliau ​​tiesia kelius tokiuose vietose kaip Šnipiškės.

    Londonas tai pavyzdys, kaip miestas, kuris bando spręsti kamščių problema, ribodamas automobilių judėjimą ir jiems kuriamą infrastuktūrą. Todėl jis blogas?

    Dėl dirvonų nesupratau. Kokiu tikslu dabar ten per juos prireikė pėstiesiems kelio? Traukos taškų ten nėra. Vietoj 6 juostų kelio jiems pakaktų pėsčiųjų ar dviračių takų.


    Dėl to, kad kažkas pradėjo važiuoti paspirtuku ar dviračiu tai minėjau, kad tai tik labai nedidelė naujų žmonių grupė , dalis jų yra ir VT keleiviai. Todėl nedaro didesnės įtakos susisiekimui. Be to tai gali būti ir sezoniška.
    Reikalingos esminės paskatos, be jų naujos VT priemonės vežios orą, o dviračių takai bus nenaudojami.
    Tai atskiri keliai VT (A juostos, ar net atskirti sienelėmis) ir yra daugiau kelių VT. O kad Šiaurinės reikia rodo esami miesto srautai ir trūkstamos jungtys. Nesvarbu ten važiuos automobiliai VT ar dar kokios ateities priemonės, tokios jungties mieste reikia.

    Tada labai prastai pasirinkote pavyzdį, kadangi Londono kamščiai yra didžiausi europoje.

    Tai dabar pėstieji turi skristi ar kaip pereiti tą plotą? Traukos taškai ne dirvone, o kitoje jo pusėje nuo gyvenamos vietos.

    Kokia žmonių grupė nežinau, bet jūs teigėte kad taip nebūna, nors asmeniškai pažystu tokį atvejį. Deje tai iš tiesų sezoniška, kai klausiau kaip žiemą tai sakė šaltu metu baterijos neužtenka davažiuoti iki namų. Bet tas manau išsprendžiama geresniu paspirtuku. Kiek šiemet sniego buvo per gruodžio mėnesį, 2 dienos?

    Taip reikalingos paskatos. bet jūs siųlote ne paskatas, o gadinti kitiems gyvenima taip juos verčiant naudotis VT. Jei iš tavęs atims piniginę, tai nėra paskata uždirbti daugiau.




    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Neturiu poreikio patarimams iš žmogaus, neturinčio elementariai mandagaus bendravimo pagrindų.
    Labai jautri siela, turbūt užmyniau ant mazolio? Ar nesugebi pažvelgti į žemėlapį ir logiškai atsakyti, nes tai paneigtų Šiaurinės nekentimo, nereikalingumo Vilniui kliedesį?
    Ir jei tau asmeniškai nereikia, tai nereiškia, kad visiems kitiems vilniečiams nereikia. Turbūt pats gyveni šalia būsimos Šiaurinės trasos ir todėl bandai įrodyti, kad jos nenutiesus VT ir dviračiai pateks į rojų.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.30, 06:47.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Tą patį galima pasakyti ir apie Vilniaus VT ir jo „įvertinimą“ aštuonetu. Todėl į tokias apklausas nereikia žiūrėti rimtai, o dirbti toliau.
    O Šiaurinės gatvės kaip 4 juostų greitkelio automobiliams su parodomąja A juosta nutiesimas tikrai nepadės pakeisti modalinio pasiskirstymo VT/dviračių/pėsčiųjų naudai.
    Gal pagaliau atskirkime Šiaurinę gatvę ir gyventojų naudojimąsi VT/pėsčiomis/dviračiu/etc.?
    Tai beveik visiškai atskiros temos.
    Naujos gatvės tiesimas Kalnėnuose ar Eišiškių pl. remontas nepakeis pasiskirstymo.
    A1 Vilnius-Kaunas pertvarkymas į automagistralę irgi nepadės.
    Oro uosto terminalo statyba taip pat nepakeis.
    Rail Baltica -kažin...
    Nors išleidžiama dešimtys ar šimtai milijonų eurų. Bet tai tų projektų pagrindinis tikslas ir nėra iš esmės tą procentą keisti!
    Be gatvės pragyvenome šimtus metų, gyvensime ir toliau.

    Bet netgi tiesiogiai investuoti dešimtys milijonų eurų į naujesnį VT parką ar naujus patogius dviračių takus, kaip čia jau minėta, nelabai įtakoja situaciją!

    "Efektyviausia" ir greičiausiai priemonė - griežtai uždrausti keliones privačiu automobiliu, pradžiai bent jau didžiuosiuose miestuose.



    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Lietuvos visuomenė buvo prisitaikiusi prie mažiau komforto kelionės metu. Kai imta daugiau investuoti šioje srityje, bendras eilinio keleivio pasitenkinimas teikiama paslauga padidėjo. Kadangi keleivių nedaug, matome menkai reprezentatyvų rezultatą. Nors ir patrauklesnis, geležinkelių transportas yra vis dar menkai patraukli paslauga rinkoje. Net Vilniuje priemiesčių traukinių tinklas neišvystytas.
    Tą patį galima pasakyti ir apie Vilniaus VT ir jo „įvertinimą“ aštuonetu. Todėl į tokias apklausas nereikia žiūrėti rimtai, o dirbti toliau.
    O Šiaurinės gatvės kaip 4 juostų greitkelio automobiliams su parodomąja A juosta nutiesimas tikrai nepadės pakeisti modalinio pasiskirstymo VT/dviračių/pėsčiųjų naudai.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Į tuos nuomonės vertinimus kartais geriau visai nežiūrėt. Štai pavyzdžiui Čeliabinske važinėja mikrūškės, o stotelės yra skardinės būdos be jokių tvarkaraščių (milijoniniame mieste!). Tai jeigu Čeliabinsko gyventojai viską įvertins aštuonetu, vadinasi viskas labai gerai? Aštuonetas Austrijoje, Lietuvoje ir Rusijoje reiškia truputį skirtingus dalykus.
    Kažkada buvau aptikęs pikantišką faktą. Pagal berods 2017 m. duomenis, iš visų Europos šalių, būtent lietuviai ir latviai labiausiai patenkinti savo keleiviniu geležinkelių transportu!
    Daugumoje maršrutų tuo metu – kokie 4 traukiniai per dieną, be jokių taktinių tvarkaraščių, suderintų persėdimų, bilietų automatų, be nieko. Geležinkeliu pervežamų keleivių dalis mažiausia Europoje (1%). Bet užtai keleiviai labiausiai patenkinti visoje Europoje! „Tai bent lietuviai pasistengė, gal ir mums iš jų pasimokyti?“ – pamanė vokiečiai, kurių Deutsche Bahn kiekvieną dieną žiniasklaidoje su žemėm sulyginamas...
    Lietuvos visuomenė buvo prisitaikiusi prie mažiau komforto kelionės metu. Kai imta daugiau investuoti šioje srityje, bendras eilinio keleivio pasitenkinimas teikiama paslauga padidėjo. Kadangi keleivių nedaug, matome menkai reprezentatyvų rezultatą. Nors ir patrauklesnis, geležinkelių transportas yra vis dar menkai patraukli paslauga rinkoje. Net Vilniuje priemiesčių traukinių tinklas neišvystytas.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Siūlau paimti pistoletą ir šaudyti tuos, kurie važiuoja vieni ir ne elektromobiliu.Tikrai bus paskata.
    Trykšti tokia neapykanta Šiaurinei, bet vieną nesupratingumo pirmoką jau perkėliau į antrą klasę. Siūlau apšilimui paskaityti https://www.miestai.net/forumas/foru...79#post1849479
    Neturiu poreikio patarimams iš žmogaus, neturinčio elementariai mandagaus bendravimo pagrindų.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Kad karo atveju NATO tankai pravaziuotu
    Įdomu, kad berods panašiems tikslams sovietai jį ir platino. Turėjo jie kažkur apie 1970-uosius fantastinių planų Nemune statyti užtvankas, šliuzus, o Kaune uostą.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Kad karo atveju NATO tankai pravaziuotu

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Dar grįžtant prie KMP pločio. Ant greitųjų padariau juostų pločio palyginimą. Kaunas, Vilnius, Viena ir Maskva

    KMP, Kaunas. 4 metrai


    Konstitucijos pr., Vilnius. 3.60m


    Lassallestrasse, Viena. 3.30m. Specialiai ieškojau kokio didelio ir prašmatnaus praspiekto. Tai Vienoje šitas būtent toks ir yra


    Tverskaya, Maskva. Ten jau toks irgi nekuklus praspyektas. Pasirodo net ir ten užtenka 3.5m


    Tai vat klausimas, kam Kaune reikalinga 8 juostų gatvė su 4 metrų pločio juostomis (neskaitant kraštinių juostų, kurios dar gerokai platesnės)? Net ir paliekant tokį patį juostų skaičių (ko nereikia), šitą monstrą galima gerokai susiaurinti.
    Paskutinis taisė John; 2020.12.30, 09:58.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Tokio papildomų kelio kaip Šiaurinė su 6 ar 4 juistomis man be apsimetinėjimo nereikia
    Reikalingos esminės paskatos, be jų naujos VT priemonės vežios orą, o dviračių takai bus nenaudojami.
    Siūlau paimti pistoletą ir šaudyti tuos, kurie važiuoja vieni ir ne elektromobiliu.Tikrai bus paskata.
    Trykšti tokia neapykanta Šiaurinei, bet vieną nesupratingumo pirmoką jau perkėliau į antrą klasę. Siūlau apšilimui paskaityti https://www.miestai.net/forumas/foru...79#post1849479
    Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.29, 21:41.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai, kad jūs būtent ir siūlote statyti brangiausią - tunelinį - variantą.



    Sutinku kad VT turėtu būti skirta daugiau kelių, bet tai nereiškia kad turim apsimesti durniais ir nutraukti betkokių gatvių statybą. Gal geriau nustokim asfaltuoti žvyrkelius į niekur?



    Su tokiais geros infrastruktūros pavydžiais kaip Londonas geriau jau patarimų nedalinti.



    Jūs gi katik siūlėte netiesti gatvės ir visus varyti per dabar ten esančius dirvonus.



    Jūs ne keleivių, o gyventojų klauskite. Keleiviai aišku kad vertins gerai, jie juk alternatyvos neturi. Tie kurie "šlykštisi" ir nevažiuoja, taigi į apklausą išvis nepateks.



    Bendradarbis kuris važiuodavo į darbą automobiliu, nutiesus dviračių taką, "persėdo" ant elektrinio paspirtuko. Taigi taip, tai tikrai vyksta.

    VT gali būti ir be papildomų kelių, pakanka paskirti esamų kelių atskirą juostą per visą judėjimo maršrutą. Tokio papildomų kelio kaip Šiaurinė su 6 ar 4 juostomis man be apsimetinėjimo nereikia. Puiku, kai pagaliau ​​tiesia kelius tokiuose vietose kaip Šnipiškės.

    Londonas tai pavyzdys, kaip miestas, kuris bando spręsti kamščių problema, ribodamas automobilių judėjimą ir jiems kuriamą infrastuktūrą. Todėl jis blogas?

    Dėl dirvonų nesupratau. Kokiu tikslu dabar ten per juos prireikė pėstiesiems kelio? Traukos taškų ten nėra. Vietoj 6 juostų kelio jiems pakaktų pėsčiųjų ar dviračių takų.


    Dėl to, kad kažkas pradėjo važiuoti paspirtuku ar dviračiu tai minėjau, kad tai tik labai nedidelė naujų žmonių grupė , dalis jų yra ir VT keleiviai. Todėl nedaro didesnės įtakos susisiekimui. Be to tai gali būti ir sezoniška.
    Reikalingos esminės paskatos, be jų naujos VT priemonės vežios orą, o dviračių takai bus nenaudojami.
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.30, 06:01.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    „Tai bent lietuviai pasistengė, gal ir mums iš jų pasimokyti?“ – pamanė vokiečiai, kurių Deutsche Bahn kiekvieną dieną žiniasklaidoje su žemėm sulyginamas...
    Nes DB nemoka dividendų į Vokietijos biudžetą.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Į tuos nuomonės vertinimus kartais geriau visai nežiūrėt. Štai pavyzdžiui Čeliabinske važinėja mikrūškės, o stotelės yra skardinės būdos be jokių tvarkaraščių (milijoniniame mieste!). Tai jeigu Čeliabinsko gyventojai viską įvertins aštuonetu, vadinasi viskas labai gerai? Aštuonetas Austrijoje, Lietuvoje ir Rusijoje reiškia truputį skirtingus dalykus.
    Kažkada buvau aptikęs pikantišką faktą. Pagal berods 2017 m. duomenis, iš visų Europos šalių, būtent lietuviai ir latviai labiausiai patenkinti savo keleiviniu geležinkelių transportu!
    Daugumoje maršrutų tuo metu – kokie 4 traukiniai per dieną, be jokių taktinių tvarkaraščių, suderintų persėdimų, bilietų automatų, be nieko. Geležinkeliu pervežamų keleivių dalis mažiausia Europoje (1%). Bet užtai keleiviai labiausiai patenkinti visoje Europoje! „Tai bent lietuviai pasistengė, gal ir mums iš jų pasimokyti?“ – pamanė vokiečiai, kurių Deutsche Bahn kiekvieną dieną žiniasklaidoje su žemėm sulyginamas...

    Komentuoti:

Working...
X