Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • index
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Manau, kad užmiestyje nėra ko gerinti irgi. Didinti automobilizaciją? Beje, pats gyvenu užmiestyje.
    Dabar net regionų centruose VT arti mirties, paskutiniai atodūsiai.
    Tai jei sugebėtume paleisti visur pasiekiamą ir dažnai važiuojantį viešąjį transportą, galbūt.

    Čia ir yra skirtumas. Užmiestyje automobilis irgi nėra efektyviausia transporto priemonė, bet dažnai nėra kito pasirinkimo, nes kur nors prie ežero šalia Molėtų autobusas neveža. Mieste visgi viešasis transportas beveik visur be didelių problemų nuveža.

    Ribotai, aišku, tas ir užmiestyje galioja. Kadangi yra alternatyvos, mes nepuolame platinti Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Klaipėda kelių iki 5 juostų viena kryptimi, nepaisant to kad vasarą kamščiai ir susidaro.

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Folgos kepurėlėmis besisaugantiems ludistams pirmiausia reikėtų išmokti elementarių žinių kas yra greitkelis:

    https://ketkursai.lt/courses/a-kateg...ctures/4400709
    Ar kažkur slaptoje glušams skirtoje facebook grupėje yra skelbiama, kad bus greitkelis? Ar viktaro vibracinis vanduo taip veikia?
    Čia neoficialus terminas "miesto greitkelis", kur oficialiai leidžiamas greitis 60-80 km/h, realus 80-100 km/h ir visokie kėgliai po ratais nesipainioja.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Manau, kad užmiestyje nėra ko gerinti irgi. Didinti automobilizaciją? Beje, pats gyvenu užmiestyje.
    Dabar net regionų centruose VT arti mirties, paskutiniai atodūsiai.
    Tai kaip jau forume ne kartą diskutuota, reikia bendros valstybinės politikos VT atžvilgiu. Taip, kai kurie projektai yra lėšų švaistymas. Kai kurie ne. Provincijoje daug kur tiesiog neįmanoma užtikrinti normalaus viešojo transporto. Tačiau vidutiniai ir didieji miestai – kita kalba. Todėl juokingai skamba argumentai, kad Šiaurinės gatvės reikia, kad kažkoks kurjeris 3 minutėm trumpiau iki paštomato važiuotų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Tai į gyvenamuosiuose rajonuose esančias parduotuves ir paštomatus nuvažiuot be 4 juostų ištisinio greitkelio neįmanoma? Ir šitie kurjeriai yra didžioji dalis vilniečių?
    Folgos kepurėlėmis besisaugantiems ludistams pirmiausia reikėtų išmokti elementarių žinių kas yra greitkelis:
    Šiltasis metų laikas (vasara) – nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d. 130 km/h
    Šaltasis metų laikas (žiema) – nuo lapkričio 1 d. iki kovo 31 d. 110 km/h
    https://ketkursai.lt/courses/a-kateg...ctures/4400709
    Ar kažkur slaptoje glušams skirtoje facebook grupėje yra skelbiama, kad bus greitkelis? Ar viktaro vibracinis vanduo taip veikia?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą


    Sula

    Nereikia painiot miesto ir užmiesčio. Miestų teritorijoje nereikia be reikalo gerinti gyvenimo automobiliams.

    Manau, kad užmiestyje nėra ko gerinti irgi. Didinti automobilizaciją? Beje, pats gyvenu užmiestyje.
    Dabar net regionų centruose VT arti mirties, paskutiniai atodūsiai.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Maža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
    Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.
    Tai į gyvenamuosiuose rajonuose esančias parduotuves ir paštomatus nuvažiuot be 4 juostų ištisinio greitkelio neįmanoma? Ir šitie kurjeriai yra didžioji dalis vilniečių?

    O kodėl iškart peršokama į 3 etapą jei neigiama Šiaurinės būtinybė kaip tokia visai? Gal elgtis reikia sąžiningai ir pradėti nuo 1 etapo?
    Tai pagal jus turi būti arba 4 juostų sovietinis greitkelis, arba visai nieko?

    Sula
    O kam Lietuva stato tokį objektą kaip via Baltica? Juo labiau, o siaube, juo važiuos lengvieji automobiliai.
    Dešimtys milijonų kasmet išleidžiama betiksliam žvyrkelių asfaltavimui.
    Kaune virš šimto milijonų įsūdys nereikalingų tiltų, viadukų automobilistams statybai.
    Nereikia painiot miesto ir užmiesčio. Miestų teritorijoje nereikia be reikalo gerinti gyvenimo automobiliams.

    abruo
    Kai paskaitai keliokia puslapių demagogijos apie tai kaip Šiaurinė (Ozo, Vakarinis aplinkkelis, M. Lietuvio g., take a pick) yra blogai, tai nejučia imi įsivaizduoti folijų kepurėles ir čakrų valytojus tų gatvių trasų šabašktynuose. Ir kaip jums užtenka kantrybės atsakinėti į tuos kliedesius?
    Nuo kada prieštaravimas vizualizacijose pavaizduotam sovietiniam greitkeliui (su pridėtom pakazūchinėm A juostom ir medeliais) yra automatiškai prieštaravimas Vakariniam aplinkkeliui? Ir kaip visiems užtenka kantrybės rašinėti kliedesius, kad būtina statyt būtent tokią Šiaurinę gatvę, o visi kitaip manantys yra durniai ir su folijos kepurėmis?

    VNS
    O ten niekam nebus patogiau nukirst kampą su Caddy, Sprinter, Partner, Doblo, Transporter ir t.t.?
    Tai kiekviename laisvame plotelyje galima pritiest greitkelių ir platinti gatves, kad Caddy, Sprinter, Partner, Doblo ir Transporter 2-5 minutėm greičiau atvažiuotų į tikslą. Tik ar verta?

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Efektas nedidelis, kadangi sunku per vienus metus pakeisti tendenciją. Reikia „pagreičio“.

    Arunasx

    Maža ko automobilių vairuotojams reikia.

    MedinisStrazdas

    Tai Vienoje irgi yra kamščiai. Bet tikslas nėra išnaikinti kamščius, o siekt modalinio pasiskirstymo VT/dviračių/pėsčiųjų naudai, pvz., darant VT greitesniu ir patogesniu. O kas jau norės, tas tegul murkdosi kamščiuose ir nesitiki naujo 4 juostų greitkelio, padėsiančio 5 minutėmis trumpiau važiuot iki namų.
    Būtent, esamų srautų perkėlimas į VT ir tas, sakykime, tam tikras komforto sumažėjimas žmonėms keliaujant į darbą, leidžia miestams , jų gyventojams taupyti didžiulias lėšas žymiai svarbesnėms reikmėms (nevardinsiu kam, nes tikiuosiu čia ne vaikai skaito) , nei palaikant amžiną daugiau mašinų-daugiau kelių-daugiau mašinų karuselę. Ir šis taupymas ir racionalumas, nebandant įtikti 40% vilniečių , nekalbant apie ekologiją, žemės sklypų mieste panaudojimą - nesąmonė ir kliedesiai?

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    O ten niekam nebus patogiau nukirst kampą su Caddy, Sprinter, Partner, Doblo, Transporter ir t.t.?
    Tai greičiausiai, kad taip. Akivaizdu, kad kažkam leistų nukirsti kampą, bet tiesiog kažkieno didesnis patogumas nėra ypač stiprus argumentas.

    Bet didžiausi greitkelių entuziastai išvis piešė apokaliptinius scenarijus jei ten greitkelio nebus ir išvis KAIPJUMSSAVAIMENEAIŠKU, kad jis ten būtinas.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Na, man keisčiau atrodo argumentavimas, kad Šiaurinė gatvė būtina krovininiam transportui (važiuoti į Žirmūnus) ir be jos negalės dirbti pramoniniai rajonai Paneriuose, tai jei nepatinka miesto greitkeliai tai turėsim Vilniuje pramonės atsisakyti.
    O ten niekam nebus patogiau nukirst kampą su Caddy, Sprinter, Partner, Doblo, Transporter ir t.t.?

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Kai paskaitai keliokia puslapių demagogijos apie tai kaip Šiaurinė (Ozo, Vakarinis aplinkkelis, M. Lietuvio g., take a pick) yra blogai, tai nejučia imi įsivaizduoti folijų kepurėles ir čakrų valytojus tų gatvių trasų šabašktynuose. Ir kaip jums užtenka kantrybės atsakinėti į tuos kliedesius?
    Na, man keisčiau atrodo argumentavimas, kad Šiaurinė gatvė būtina krovininiam transportui (važiuoti į Žirmūnus) ir be jos negalės dirbti pramoniniai rajonai Paneriuose, tai jei nepatinka miesto greitkeliai tai turėsim Vilniuje pramonės atsisakyti.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Maža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
    Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.
    Kai paskaitai keliokia puslapių demagogijos apie tai kaip Šiaurinė (Ozo, Vakarinis aplinkkelis, M. Lietuvio g., take a pick) yra blogai, tai nejučia imi įsivaizduoti folijų kepurėles ir čakrų valytojus tų gatvių trasų šabašktynuose. Ir kaip jums užtenka kantrybės atsakinėti į tuos kliedesius?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Netiesa.
    Jei taip, tai tuo mums visiems geriau.
    Nes mane ir mano šeimą asmeniškai įtakoja, bet "luditai" sako, kad tai tik išskirtinis atvejis.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Bet netgi tiesiogiai investuoti dešimtys milijonų eurų į naujesnį VT parką ar naujus patogius dviračių takus, kaip čia jau minėta, nelabai įtakoja situaciją!
    Netiesa.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    O kodėl iškart peršokama į 3 etapą jei neigiama Šiaurinės būtinybė kaip tokia visai? Gal elgtis reikia sąžiningai ir pradėti nuo 1 etapo?
    O šiaip nepakeliant užpakalio galima pasižiūrėti real time koks važinėja transportas pvz Ukmergės ar Laisvės, tikrai ne vien asmeniniai.
    https://www.sviesoforai.lt/vaizdo-kameros/
    Labai teisingai, mano nuomone reikėjo pradėti nuo Ozo gatvės prijungimo prie Vakarinio aplinkkelio ir po to tik spręsti kaip turi atrodyti Šiaurinė gatvė

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    O yra labai didelis sunkvežimių eismas į Žirmūnus, kad tiesiog nesutelpa jie Ozo gatvėje. Tiesą sakant, išskyrus statybininkų sunkvežimius ir kokį kurjerių mikriuką (kuriems labai būtinas naujas greitkelis) jų ten apskritai nelabai teko matyti.
    O kam Lietuva stato tokį objektą kaip via Baltica? Juo labiau, o siaube, juo važiuos lengvieji automobiliai.
    Dešimtys milijonų kasmet išleidžiama betiksliam žvyrkelių asfaltavimui.
    Kaune virš šimto milijonų įsūdys nereikalingų tiltų, viadukų automobilistams statybai.

    Kam stato namus aplink Vilnių? Juk be automobilio teks kulniuoti 5 km iki sustojimo, ar minti dviračiu su vaiku priekabėle15-25 km. Automobilio tiesiog nepraleis šlagbaumai Trakų Vokėje ar Avižieniuose.


    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    O yra labai didelis sunkvežimių eismas į Žirmūnus, kad tiesiog nesutelpa jie Ozo gatvėje. Tiesą sakant, išskyrus statybininkų sunkvežimius ir kokį kurjerių mikriuką (kuriems labai būtinas naujas greitkelis) jų ten apskritai nelabai teko matyti.
    O kodėl iškart peršokama į 3 etapą jei neigiama Šiaurinės būtinybė kaip tokia visai? Gal elgtis reikia sąžiningai ir pradėti nuo 1 etapo?
    O šiaip nepakeliant užpakalio galima pasižiūrėti real time koks važinėja transportas pvz Ukmergės ar Laisvės, tikrai ne vien asmeniniai.
    https://www.sviesoforai.lt/vaizdo-kameros/
    Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.30, 11:43.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Maža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
    Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.
    O yra labai didelis sunkvežimių eismas į Žirmūnus, kad tiesiog nesutelpa jie Ozo gatvėje. Tiesą sakant, išskyrus statybininkų sunkvežimius ir kokį kurjerių mikriuką (kuriems labai būtinas naujas greitkelis) jų ten apskritai nelabai teko matyti.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Maža ko automobilių vairuotojams reikia.
    Maža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
    Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Bet netgi tiesiogiai investuoti dešimtys milijonų eurų į naujesnį VT parką ar naujus patogius dviračių takus, kaip čia jau minėta, nelabai įtakoja situaciją!
    Efektas nedidelis, kadangi sunku per vienus metus pakeisti tendenciją. Reikia „pagreičio“.

    Arunasx
    Ir jei tau asmeniškai nereikia, tai nereiškia, kad visiems kitiems vilniečiams nereikia.
    Maža ko automobilių vairuotojams reikia.

    MedinisStrazdas
    Tada labai prastai pasirinkote pavyzdį, kadangi Londono kamščiai yra didžiausi europoje.
    Tai Vienoje irgi yra kamščiai. Bet tikslas nėra išnaikinti kamščius, o siekt modalinio pasiskirstymo VT/dviračių/pėsčiųjų naudai, pvz., darant VT greitesniu ir patogesniu. O kas jau norės, tas tegul murkdosi kamščiuose ir nesitiki naujo 4 juostų greitkelio, padėsiančio 5 minutėmis trumpiau važiuot iki namų.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Manau, kad tokių naivuolių čia beveik nėra. "viskas" - turint omenyje persėdimą iš asmeninio transporto.

    VA ar Pietinio pagrindimui krovininio transporto judėjimas buvo gana svarbus pointas. Nors iš to miestui naudos kaip ir mažoka.

    Kaip jau minėjau, gatvių ir kelių nestatymas ir netvarkymas tik netiesiogiai mažina automobilizmą. Gal labiau verčia gyventojus rinktis būstą arti didelio miesto centro, kur yra susisiekimo infrastruktūra, ir kur galima bus apsieiti be automobilio.
    Dėl Vakarinio ir Pietinio aplinkelių, taip, jie reikalingi krovininiam transportui ir jie iš esmės apveda tarpmiestinius srautus aplink miestą dėl ko jie mieste transporto srautus sumažina. Bet Šiaurinės gatvės (ypatingai antro ir trečio etapų, pirmu jis gal dar kažkiek naudosis) statymui krovininio transporto srautai nėra labai stiprus argumentas, nes nėra ten jų, nėra Žirmūnuose didelių pramonės įmonių iš kurių būtų dideli sunkvežimių srautai.

    Ir taip, iš dalies. Nesant labai patogiam automobilių susisiekimui dalis greičiausiai persės į viešąjį transportą, o daliai bus motyvas pirkti butą arčiau centro. Bet vėlgi, manau tikrai naudingiau užstatyti apleistas teritorijas mieste, kur dabar visokios apleistos įmonės, šiukšlynai, metaliniai garažai, nei skatinti suburbijos plėtrą už vakarinio aplinkelio.

    Kitas dalykas, kad aš tikrai nesakau, kad bet kokia gatvių statyba blogai. Dabar naudojamus šunkelius (kaip Šnipiškių gatves, bet ne tik) tvarkyti ir asfaltuoti reikia, dar sujungti visokius akligatvius. Tik naujų miesto greitkelių statyba atrodo abejotina.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Tai taip, tik su komerciniu transportu reikia analizuoti jo srautus ir gerinti ten kur reikia. Kol kas mintis yra, kad pridarius pakankamai plačių gatvių ir viadukų viskas tiesiog savaime išsispręs (ir aišku apie to poreikį sprendžiama tikrai ne pagal krovininio transporto srautus ).
    Manau, kad tokių naivuolių čia beveik nėra. "viskas" - turint omenyje persėdimą iš asmeninio transporto.

    VA ar Pietinio pagrindimui krovininio transporto judėjimas buvo gana svarbus pointas. Nors iš to miestui naudos kaip ir mažoka.

    Kaip jau minėjau, gatvių ir kelių nestatymas ir netvarkymas tik netiesiogiai mažina automobilizmą. Gal labiau verčia gyventojus rinktis būstą arti didelio miesto centro, kur yra susisiekimo infrastruktūra, ir kur galima bus apsieiti be automobilio.






    Komentuoti:

Working...
X