Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Dar šiek tiek metro meno iš Stokholmo:

    'Mario' stotelė Thorildsplan









    Solna centrum:

    Paskutinis taisė Silber418; 2010.07.07, 22:09.
    Exp@nding h¤rizons

    Comment


      #62
      Maskvos metro

      Senokas, tačiau labai įdomus reportažas apie Maskvos metro
      http://video.google.com/videoplay?do...6826960&hl=en#

      Comment


        #63
        Parašė groundzer Rodyti pranešimą
        Nusprendžiau smulkiai aprašyti kiekvieną Berlyno U-Bahn liniją, bei pridėti fotografijų.
        (...)
        Naudoti šaltiniai:
        http://www.urbanrail.net/eu/bln/berlin.htm#links
        http://www.untergrundbahn.de/u1.htm

        Nuotraukų autoriai Andreas Titz ir Andre Loop
        Autoriaus prašymu iškelta į atskirą temą [DE] Berlyno miesto U-BAHN sistema
        Paskutinis taisė Romas; 2010.07.13, 00:24.

        Comment


          #64
          Porto metro, bet tokį metro, koks yra Porte, tikrai galima pavadinti greituoju tramvajumi, nes po žeme yra labai maža bėgių dalis...




          Comment


            #65
            Tai ir yra praktiškai tramvajus. Tik matyt portugalams labai patiko žodis metro.

            Comment


              #66
              Kopenhagos metro. Yra dvi linijos. Traukiniai valdomi iš valdymo centro, t.y. važinėja be mašinistų.

              Turniketų nėra, bilietą reikia žymėti. Bilietai popieriniai, parduodami automatuose. Yra kontrolieriai, bet nuolat vagonuose nevažinėja. Bauda už važiavimą be bilieto kaip Danijoje juokingai maža - 650 kronų (apie 130 Lt), kai pigiausias vienos zonos valandinis bilietas kainuoja 34,5 kronos (apie 7 Lt).

              M1 linija neseniai pratęsta iki Kopenhagos Kastrupo oro uosto. Čia metro stotis yra ant estakados virš geležinkelio ir greitkelio į Švediją.





              Stoties peronas su durimis, nes stotis susisiekia stikliniu koridoriumi su oro uosto trečiuoju terminalu.



              Traukinys nuvažiuoja. Elektros energijos padavimas vyksta trečiuoju bėgiu iš bėgio apačios. Trečiasis bėgis yra iš vienos pusės, bet skirtinguose ruožuose jis gali būti tiek vienoje, tiek kitoje pusėje.
              Nors stotis galinė ir metro tikrai daugiau iš čia niekur nebus pratęstas, stotyje yra du keliai iš abiejų perono pusių. Abu jie yra naudojami, bet pakaitomis, todėl visi traukiniai vieną dieną stoja tik viename kelyje.



              Oresundo stotis.



              Šalia stoties.



              Traukinys iš oro uosto pusės artėja prie stoties.





              Kastrupo stotyje (antra nuo oro uosto).





              Vagonų interjeras.

              Paskutinis taisė Al1; 2010.08.31, 21:07.

              Comment


                #67
                /\ Atsiprašau, jeigu kvailas klausimas, bet ar paprastai metro leidžiama vežtis dviračius? Pvz Kopenhagoje?
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  #68
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Kopenhagos metro. Yra dvi linijos. Traukiniai valdomi iš valdymo centro, t.y. važinėja be mašinistų.
                  o daug kur pasaulyje metro valdoma nuotoliniu budu? pirma karta girdziu dar norejau paklausti ar metro vazineja naktimis.

                  Comment


                    #69
                    Dviratį vežti, pasirodo galima (tik piko metu negalima). Metro Kopenhagoje dirba visą parą.
                    Nuotolinis valdymas (be mašinisto) nėra naujovė. Berods Helsinkyje tokia linija yra. Šios temos pradžioje buvo nuotraukų iš Liono metro. Kiek pamenu, lyg ir yra viena automatizuota linija.
                    Paskutinis taisė Al1; 2010.08.31, 21:05.

                    Comment


                      #70
                      Norėčiau paporinti A1 komentarui apie Kopenhagos metro ir dar priminti, kad tai yra naujausia ir, kol kas, mažiausia metro sistema Skandinavijoje.
                      O šiaip, pats labiau mėgstu Stokholmo metro sistemą, kuriai šiemet jau sukako 60 metų ir ko pasigendu Kopenhagos metro, tai meno (dauguma stočių yra vienodos ir atrodo gana 'steriliai'), kurio Stokholmo metro apstu.
                      Exp@nding h¤rizons

                      Comment


                        #71
                        Visiškai automatizuota yra Lilio metropoliteno sistema
                        http://lt.wikipedia.org/wiki/Lilio_metropolitenas
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          #72
                          Dar ir Dubajuje (JAE) yra visiškai automatizuotas metropolitenas. Ir bėgiai ten eina centre - po žeme, o kitur - ant estakadų.
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            #73
                            Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                            Norėčiau paporinti A1 komentarui apie Kopenhagos metro ir dar priminti, kad tai yra naujausia ir, kol kas, mažiausia metro sistema Skandinavijoje.
                            O šiaip, pats labiau mėgstu Stokholmo metro sistemą, kuriai šiemet jau sukako 60 metų ir ko pasigendu Kopenhagos metro, tai meno (dauguma stočių yra vienodos ir atrodo gana 'steriliai'), kurio Stokholmo metro apstu.
                            Gal turi foto metro? idomu pasidare del meno

                            Comment


                              #74
                              Parašė andyour Rodyti pranešimą
                              Gal turi foto metro? idomu pasidare del meno
                              Pažiūrėk mano pranešimus #119 ir #121.

                              Stokholmo metro meno yra maždaug 80% stotelių (iš 100 stotelių). Stotelės yra dekoruotos įvairiais laikotarpiais: nuo 1950 (metro sistemos statybų pradžios) iki 2000 stiliaus.
                              O labiau besidominties metro arba 'urban' menu, galima paskaitinėti metro meno katalogą arba sudalyvauti specialiai rengiamose ekskursijose.
                              Exp@nding h¤rizons

                              Comment


                                #75
                                tai Londone irgi yra Docklands Light Railway, ten taip pat nera masinistu, tik yra zmogus kuris patikrina bilietus karts nuo karto ir priziuri duru uzdaryma, kad neprivertu kokio zioplio
                                visur grazu, bet vis skirtingu kampu :)

                                Comment


                                  #76
                                  Stokholmo metro taip pat automatizuotas, bet mašinistai juose yra ir jie atodaro bei uždaro duris.
                                  Exp@nding h¤rizons

                                  Comment


                                    #77
                                    nu tai praktiskai manau tas pats, pats vaziavimas automatizuotas, bet jei kada prireikia kazkokiu avariniu ar dar kitokiu atveju, tai tas zmogus ir pareguliuoja kai reikia, bet siaip pagrindinis jo darbas yra priziuret duris
                                    visur grazu, bet vis skirtingu kampu :)

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė zixelis Rodyti pranešimą
                                      nu tai praktiskai manau tas pats, pats vaziavimas automatizuotas, bet jei kada prireikia kazkokiu avariniu ar dar kitokiu atveju, tai tas zmogus ir pareguliuoja kai reikia, bet siaip pagrindinis jo darbas yra priziuret duris
                                      Taip, tai tiesa.
                                      Exp@nding h¤rizons

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                        Vidutiniškai dienos metu metro sistema pasinaudoja 1,1 mln žmonių. Visos metro linijos operuoja nuo 05:00 ryto iki 02:00 vakaro, o savaitgaliais visą parą. Mažiausias intervalas tarp reisų: 2-3 min., didžiausias - 10, rečiau 15 minučių.

                                        Kiek mazdaug trunki is miesto pakrascio iki centro?

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                          Kiek mazdaug trunki is miesto pakrascio iki centro?
                                          Na, aš iki centro vykstu priemiestiniu traukiniu. Kelionė trunka apie valandą. Keliaujant dar toliau, galima užtrukti apie 2 valandas ar daugiau. Jeigu neklystu, Stokholmas yra didžiausias miestas pagal užimamą plotą (metro area) Europoje. Tankiai apgyvendintas senamiestis ir vidinis miestas (inner city), o metro teritorija apima daugybę mažų aplinkinių miestelių, salų, parkų ir t.t., todėl šioje teritorijoje gerai išvystyta infrastruktūra.
                                          Exp@nding h¤rizons

                                          Comment

                                          Working...
                                          X