Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UA] Tramvajai Ukrainoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Ten, kur tramvajų keliai kertasi su pagrindinėmis gatvėmis, bėgiai įrengti tarp metalinių plytų. Iš vienos pusės gerai - neyra, kaip kad gelžbetoninės plytos, automobiliams važiuojant. Iš kitos pusės - slidu, nes automobilių ratais nupoliruota, o jei dar šlapia, nepaisant skylių plytose.

    71-605.



    71-605.



    Tikriausiai dar caro laikų, nors galbūt ir jau porevoliucinių metų atrama-transformatorinė.



    71-608K.










    Paskutinis taisė Al1; 2017.06.27, 08:37.

    Comment


      #62
      Zaporožė. Miestas yra srities centras, daug stambios pramonės. Gyvena apie 760 tūkstančių gyventojų, miesto plotas mažesnis už Vilniaus, o gyventojų tankis didelis 1,5 karto. Tankus užstatymas ir pramonės rajonai nuo vieno miesto krašto iki kito ŠP ar RV kryptimis tęsiasi apie 20 km. Tačiau dėl Dniepro, kurio abiejose pusėse įsikūręs miestas, dviejų vagų ir tiltų per upę trūkumo, susisiekimas sudėtingas, su apvažiavimais ir privažiavimais iki esamų tiltų gali tekti važiuoti ir po 20-25 km nebūtinai nuo miesto krašto iki kito krašto. Deja, ženklią dalį keleivių, perveža maršrutiniai taksi, praktiškai mikroautobusai, nes netgi įprastų kituose Ukrainos miestuose midibusų yra nedaug. Tramvajai, troleibusai perveža tikriausiai mažiau nei pusę keleivių, nes tinklas gal apleistas, ypač tramvajų, kurių greitis yra mažas, nors kursavimo intervalai ir labai geri. Su troleibusais situacija prastesnė, nors piko metu gan padoriai dirba, ne piko metu net dieną kursuoja retai. Autobusų yra tik keli maršrutai. Dar tam tikrą dalį keleivių mieste perveža priemiestiniai traukiniai. Jie specialiai miestui nepritaikyti, tačiau mieste pagrindinės linijos eina urbanizuotom ir pramoninėmis teritorijomis, miesto ribose daug stotelių ir stočių.

      Tramvajai. Tramvajų tinklas yra tik kairiajame krante, kur ir miesto centras bei didesnioji teritorijos dalis. Vėžė - 1520 mm. Nors nutiesti tramvajų buvo bandymų carinėje Rusijoje, tačiau tramvajus atsirado tik 1932 m., t.y. vykdant industrializaciją.
      Parką sudaro Tatra T3SU, Tatra T6B5, ir Ukrainoje pagal licenciją pagamintos Tatra-Jug T6B5. Pastarųjų tik keltas. Tramvajai seni, Tatra T3SU pagamintos 1977-87 metais, T6B5 naujesnės, 1987-1994 metų. Tatra-Jug irgi seni, 1995-96 metų. Jokių naudotų tramvajų iš buvusios Čekoslovakijos ar VDR nėra nupirkta. Naudojami tiek pavieniai tramvajai, tiek ir sukabinti po du, priklausomai nuo maršruto.
      Kelionės kaina - 2 grivnos. Bilietus parduoda konduktoriai (-ės). Dviejų vagonų sąstatuose važinėja vienas konduktorius ne piko metu. Jis perlipa iš vieno vagono į kitą stotelėse.
      Veikia 7 maršrutai. Tai maždaug pusė nuo to maršrutų skaičiaus, kuris buvo dar prieš maždaug 12 metų. Tinklas irgi sumažėjo, bet ne taip drastiškai, demontuota dalis arčiau centro.
      Kursavimo intervalas pakankamai mažas, kas 7-12 min. Tik vieno maršruto kiek retesnis, kas 18 min. Tramvajai pagal galiojantį grafiką turėtų kursuoti maždaug nuo 4.30 iki 0.30-1.20 val. Kaip yra iš tikrųjų, sunku pasakyti. Ir jei kursuoja, tai koks intervalas vėlai vakare ar anksti ryte - neaišku.
      Nemaža dalis tramvajaus kelių eina atskirti nuo gatvės (nors daug kur įlaipinimas iš gatvės, tačiau tramvajų bėgiais automobiliai važiuoti negali) arba gatvėmis su mažu automobilių eismu.

      Žiedas prie geležinkelio stotis Zaporožė-1 (pagrindinė miesto stotis). Tatra T3SU.



      Įlaipinimo stotelėje prie geležinkelio stoties.




      Tatra-Jug T6B5.

      Žiedas prie geležinkelio stoties.

      Tatra T6B5. Laisvės a. (Maidan Voli). Modernizuotos Motor Sič kompanijoje, kuri tarybiniais laikais buvo vienas iš kosmoso ir aviacijos pramonės gigantų.

      Toje pat aikštėje.



      Ūkinės paskirties Tatra T3SU.





      Dar vienas kelių remonto tramvajus.

      Kai kurios Tatros T3SU su savadarbiais galiniais langais.
      Paskutinis taisė Al1; 2017.07.04, 18:13.

      Comment


        #63
        Pašto g. (keliasdešimt metrų nuo Laisvės a.).








        Irgi šalia Laisvės a. Dnieprovska g.

        Laisvės a.

        Vėl Dnieprovska g.





        Laisvės a.





        Pašto g.


        Comment


          #64
          Ties geležinkelio stotimi.


          Ties autobusų stotimi.





          Pašto g. pietryčių kryptimi kiek paėjus nuo Laisvės a.

          Pašto g. Laisvės a. link.



          Ties "Motor Sič" pagrindiniu įėjimu kaip tik pasibaigus darbo pamainai.

          Vos už 100-150 metrų nuo pagrindinio įėjimo į gamyklą yra įdomi vieta. Čia tramvajaus keliai yra naudojami ir kaip privažiuojamoji geležinkelio linija "Motor Sič" cechų aptarnavimui.

          Už mano nugaros stovėjoTGM4 manevrinis šilumvežis.

          Tiesiai eina tramvajaus keliai, o dešinėn nueina geležinkelio atšaka į teritoriją, kurioje stovi šilumvežis.

          Vaizdas į preišingą pusę.

          Kiek paėjus, apie 200 metrų, nuo tramvajaus kelių kairėn atsišakoja geležinkelio atšaka į "Motor Sič" teritoriją. Geležinkelis naudoja apie 200 metrų tramvajaus kelių. Iešmai rankiniai. Signalizacijos nėra. Tikriausiai tramvajų eismą stabdo reguliuotojai geležinkeliečiai, kai reikia pervaryti vagonus.
          Tolumoje matosi stotelė ir dar vienas įėjimas į įmonę.
          Paskutinis taisė Al1; 2017.07.04, 20:48.

          Comment


            #65
            Kelios Lvovo (L'vivo) tramvajų nuotraukos
            Foto 2017.09

            Pagrindinė gatvė tarp stoties ir senamiesčio - vulycia Horodoćka (вулиця Городоцька)




            Rotušės arba Turgaus aikštė (площа Ринок)

            Comment


              #66
              Kijevo tramvajai
              Miesto centre tramvajų nesimato.
              Pavažiavome kelias stoteles nuo Vozdviženkos iki Kontraktovos ploščios

              Foto 2019.07


              Eismas sustoja praleisti į stotelę einančių tramvajas keleivių




              Gyvas antikvariatas - konduktorė
              Bilieto kaina, 8 UAH / 0,27 EUR

              Comment


                #67
                Parašė Romas Rodyti pranešimą

                Gyvas antikvariatas - konduktorė
                Bilieto kaina, 8 UAH / 0,27 EUR
                Daugpilyje taip pat kiekviename tramvajuje dirba po konduktorių

                Comment


                  #68
                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                  Daugpilyje taip pat kiekviename tramvajuje dirba po konduktorių
                  Patvirtinu. Bet kartais būna vienas ir be konduktorių - mergvakarinis
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2019.08.21, 11:02.

                  Comment

                  Unconfigured Ad Widget

                  Collapse
                  Working...
                  X