Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV, EE] Tramvajai Latvijoje ir Estijoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [LV, EE] Tramvajai Latvijoje ir Estijoje

    Kelios nuotraukos (kurias radau pas save kompe ) is Rygos, idomu nuo kelintu metu Rygoje tramvajus vazineja nes jau labai jam renovazijos reiktu

    rygos tramvajai:




    begiai bei elektros laidai:


    ir dar klausimas o kaip lietuviskai zodis tramvajus turetu buti

    Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

    --------------------------------------------------

    Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

    #2
    Klasikiniai tramvajai manau irgi puosia miesta Nu bet aisku ne tie sukriose visai

    Comment


      #3
      The coloured line is the new Mustamäe - Centre - Lasnamäe line.
      The Lasnamäe stretch - right part, will b ready by 2015

      Comment


        #4
        Rygos tramvajus:



        Ko gero vienintelis pasaulyje, arba vienas is nedaugeliu nenaudojanciu pantografu...

        Comment


          #5
          Tramvajus Rygoje





          Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

          Comment


            #6
            O Taline nera Tramvaju?, jei yra ar galetu kas nors idet pora nuotrauku jei ne sunku

            Comment


              #7
              nu tai va visose Baltijos salyse netgi tokiam mazam miestelyj kaip Daugpilis Latvijoje yra tramvajai, tik niekaip negaliu suprast, kodel niekada tokiu neivede i Lietuva (kur Lietuvos populiacija buvo visada didesne nei kitu Baltijos saliu) niekada tokiu neturejo, ir ko gero netures, nebent gal po kioku 10-15 metu, jei ivestu tai butu labai gerai jeigu ivestu tokius kaip Dubline (LUAS), nes jie yra pakankamai greiti, patogus ir labai pritiktu prie Vilniaus Kauno arba Klaipedos temos

              Comment


                #8
                Parašė Airijos_Lietuvis Rodyti pranešimą
                nu tai va visose Baltijos salyse netgi tokiam mazam miestelyj kaip Daugpilis Latvijoje yra tramvajai, tik niekaip negaliu suprast, kodel niekada tokiu neivede i Lietuva (kur Lietuvos populiacija buvo visada didesne nei kitu Baltijos saliu) niekada tokiu neturejo, ir ko gero netures, nebent gal po kioku 10-15 metu, jei ivestu tai butu labai gerai jeigu ivestu tokius kaip Dubline (LUAS), nes jie yra pakankamai greiti, patogus ir labai pritiktu prie Vilniaus Kauno arba Klaipedos temos
                Dar uz Daugpili yra mazesne Liepoja su viena tramvajaus linija. Anksciau buvo
                kelios.
                Ryga visada buvo didesnis miestas uz Vilniu ar Kauna. Caro laikais Ryga buvo zymiai labiau issivystes, bei ekonomiskai bei politiskai svarbesnis miestas uz Vilniu, kuris tuomet buvo provincija...

                Klaipedoje elektrinis tramvajus veike nuo 1904 iki 1934. Dar buvo priemiestinio elektrinio tramvajaus (dar galima sakyti kad elektrinio gelezinkelio) linija is Tilzes (dabar Sovetskas) i Mikytus salia Pagegiu (1907-1945).

                Vilniuje pries Pirmaji pasaulini buvo planuojama tiesti elektrini tramvaju, bet taip ir nenutiese. Vilniuje ir Kaune veike arkliniai tramvajai.

                Comment


                  #9
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Dar uz Daugpili yra mazesne Liepoja su viena tramvajaus linija. Anksciau buvo
                  kelios.
                  Ryga visada buvo didesnis miestas uz Vilniu ar Kauna. Caro laikais Ryga buvo zymiai labiau issivystes, bei ekonomiskai bei politiskai svarbesnis miestas uz Vilniu, kuris tuomet buvo provincija...

                  Klaipedoje elektrinis tramvajus veike nuo 1904 iki 1934. Dar buvo priemiestinio elektrinio tramvajaus (dar galima sakyti kad elektrinio gelezinkelio) linija is Tilzes (dabar Sovetskas) i Mikytus salia Pagegiu (1907-1945).

                  Vilniuje pries Pirmaji pasaulini buvo planuojama tiesti elektrini tramvaju, bet taip ir nenutiese. Vilniuje ir Kaune veike arkliniai tramvajai.
                  Kauno taip pat ketinta tiesti elektrinį tramvajų, bet kaip Vilniuje, taip ir Kaune to neįgyvendimo. Na, bet galime pasigirti bent jau minėtu arkliniu tramvajumi (konke).
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    #10
                    Liepojos tramvajui 110 m.

                    Šių metų rugsėjo 7 d. Liepojos tramvajui sukaks 110 m.
                    pateikiu trumpą informaciją.
                    Liepojos tramvajus pastatytas 1899 m. - tai pats seniausias elektrinis tramvajus tuometinės Rusijos imperijos Baltijos gubernijose. Pirmasis tramvajus pradėjo kursuoti 1899 m. rugsėjo 7 d. Pirmieji vagonai buvo pirkti ir remontuoti Belgijoje. Pradžioje veikė 2 linijos - bendras jų ilgis siekė 10 km. Viena linija vedė link Karo uosto, o kita Kurmajos prospektu link pliažo. Linijos baigdavosi centre. 1904 m. pastatyti 2 keliai. Liepojos tramvajaus bėgiai nuo pat pastatymo buvo "europietiškos vėžės" - t.y. siekė 1 m.
                    Sovietmečiu planuota statyti naują 2,4 km ilgio liniją link Ezermalos mikrorajono (link Klaipėdos).
                    Pradžioje vagonai buvo skirstomi į 1-ąją ir 2-ąją klases.
                    1935 m. Liepojos tramvajų depą sudarė 18 motorinių, 13 prikabinamų ir 4 darbinių vagonų. Tuometinė miesto valdžia nusprendė, kad tramvajus žymiai nuostolingesnė transporto priemonė nei autobusai, todėl 1 linija tramvajai kursuodavo tik vasarą.
                    Po karo tramvajų susisiekimas atnaujintas 1945-11-07. Tuo metu veikė 3 vienkelės linijos. Tai, žinoma, ribojo jų greitį - tekdavo laukti apsilenkimo, o paskutiniame sustojime vairuotojui tekdavo pereiti iš vieno vagono galo į kitą. Iš šių laikų ir kilo posakis "juda kaip tramvajus".
                    1972 m. pastatyta nauja linija į t.v. Pietvakarinį mikrorajoną.
                    1960 m. senieji vagonai palaipsniui pakeisti į VDR gamintuosiuis, o šiuos nuo 1976 m. į Čekoslovakijoje. Nuo XX a. 9 dešimtmečio pradėjo kursuoti pirmieji čekų dvigubi vagonai, kurie miesto gatvėmis važiuoja ir dabar. 2000 m. pradėjo kursuoti 3 Vokietijoje pirkti naudoti vagonai.
                    Šiuo metu Liepojoje yra 1 dvikelė tramvajų linija, kurios ilgis - 12,8 km, kelionė iš vieno galo į kitą trunka 24 min.
                    Liepojos tramvajus vienintelis - siaurabėgis Latvijoje.

                    Pateikiu keletą nuotraukų. Daug jų neturiu - kažkodėl nefotografavau.

                    Vaizdas iš šv. trejybės bažnyčios bokšto. Priekyje Rožių aikštė, o šalia bažnyčios tolumoje - Lyvių aikštė kur tarpukariu ir pokariu baigdavosi tramvajaus linijos. Tolumoje - kairėje pusėje matosi minėtas PV mikrorajonas, o dešinėje - Baltijos jūra.


                    Vaizdas iš aukščiausios šv. Trejybės bažnyčios bokšto. Gatvės viduriu eina tramvajaus bėgiai, už Prekybos kanalo prasideda Naujoji Liepoja, kur yra Geležinkelio stotis ir galutinė maršruto stotelė - "Liepojos metalurgas"


                    Tramvajaus bėgiai senamiestyje




                    Tramvajus senamiestyje


                    Tramvajus "skuba" link Naujosios Liepojos pro geležinkelio stotį į galutinę stotelę "Liepajas metalurgs" ["Liepojos metalurgas"]
                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.20, 00:06. Priežastis: kai kurios faktinės klaidelės

                    Comment


                      #11
                      Dar keletas Liepajos (Liepāja) tramvajų nuotraukų:

                      Tatra KT4D #238. Rigas Iela



                      Tatra KT4SU #233. Rigas Iela



                      Tatra KT4D #245. Krisjana Valdemara Iela



                      Tatra KT4SU #235. Brīvības Iela




                      Šaltinis:
                      http://www.phototrans.eu

                      Comment


                        #12
                        /\ Ar aš blogai matau, ar ten tikrai Šarfenbergo autosankabos (bent jau kažkokios panašios)? Ir pantografai specifiniai...

                        Comment


                          #13
                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Ar aš blogai matau, ar ten tikrai Šarfenbergo autosankabos (bent jau kažkokios panašios)? /\
                          Nezinau. Prisipazinsiu, net nezinau kas ta autosankaba ?

                          Comment


                            #14
                            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                            Čia visai normalaus ilgio tramvajus. Žinoma yra ir ilgųjų jei reikia. Bet yra ir labai trumpų.
                            Siūlau tamstai pasivaikščioti po Milano, Berlyno ir kitų miestų centrus - pamatysite kaip metro ir tramvajaus buvimas mieste išsprendžia transporto spūsčių problemas. Pas mus pagrindinė problema, todėl, kad lietuviai labai turtingi - į darbą po vieną važiuoja mašina. O pateiktuose pavyzdžiuose - tiek daug mašinų centre nemačiau kaip pas mus.
                            Vos ne rusiškas modelis - "jei galėčiau su mašina nuvažiuočiau net į penktą aukštą".
                            Mašiną balkone laikyti visiškai nebloga mintis.

                            Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                            Nezinau. Prisipazinsiu, net nezinau kas ta autosankaba ?
                            Autosankaba - skirta vagonams sukabinti. Tai ne tas pats, kaip kablys, bet atlieka tą pačią funkciją.

                            Šiuo atveju:
                            Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.03.19, 23:41.

                            Comment


                              #15
                              ..ir pabaigai Rygoje

                              7.


                              8.



                              Dėkoju už dėmesį, tikiuosi nuotraukos greit užsikrovė ir jums jas žiūrėti neprailgo
                              Paskutinis taisė Eimantas; 2012.11.26, 01:55.

                              Comment


                                #16
                                Daugpilio tramvajai

                                Gražūs tie Vakarų Europos tramvajai - pavydas ima.
                                O čia egzotikai Daugpilio - aišku mes nė tokio neturime ir neaišku ar kada Lietuvoje miestų gatvėmis važinėsis tramvajai.
                                Daugpilio tramvajus pastatytas 1946 m. Šiuo metu veikia 3 linijos, bėgių plotis panašus kaip ir Rygoje, kursuoja 3 tipų vagonai.



                                Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.21, 17:49.

                                Comment


                                  #17
                                  Daugpilis, Latvija, irgi spec.technika:





                                  Comment


                                    #18
                                    Liepoja, depas. Bėgių plotis 1000 mm



                                    Sniego valytuvas, sako amerikoniškas, 1905 metų, bet kiti tai neigia....

                                    Comment


                                      #19
                                      Latvija, miestleis Cinevilla - tikra bufatorija:

                                      Comment


                                        #20
                                        Daugpilis / Daugavpils

                                        Pora tramvajų nuotraukų į šį "lobyną", kuriame nieko neįmanoma rasti.
                                        Foto 2009 05








                                        Gal būtų geriau ne tokia "mega" tema, o Vilniaus, Kauno, ir t.t. išdėliojimas į atskiras temas.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X