Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Taksi Lietuvoje ir pasaulyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Plaukiojantis taksi Stokholme (privati įmonė)

    The taxiboat Diana in Stockholm by Franz Airiman, on Flickr

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Nereik moket uz masinas. Nezinau kiek jie turi tiksliai nuosavu automobiliu Vilniuje, bet daugumoje kaip suprantu veikia kaip taksioru agregatoriai - tie patys vairuotojai su savo automobiliais gauna ir is etransport uzsakymus ir is e-taksi ir is yandex ir gal net is uber, jei visur uzsiregistrave.



    Tarp Yandex akcininku taip pat yra Germanas Grefas (paguglinkit persona), Aleksandras Vološinas (buvęs prezidento administracijos pirmininkas) ir aisku nei vieno uzsienio fondo. Yra kazkoks WCM Investments, registruotas USA, kuris priklauso buvusiam Yandex darbuotojui Vladimirui Ivanovui.

    Praejusiais metais gandai kad Sberbank ruosiasi nupirkti 30% Yandex akciju prasodino Y verte $3 mlrd per kelias dienas. Pats Sberbankas gandus paneige, bet Y neturetu galimybes nesutikti, jei toks pasiulymas is tikruju butu.

    Kas yra Taksi agregatorius puikiai suprantame - tai imone, kuri renka informacija apie savo klientus. Jie zino kur pas vartotoja yra namai, kur darbas, kuom jis domisi, i kokius klubus vaiksto, ka valgo, ar vaziuoja pas prostitutes - pagal taksi keliones galima pasakyt begale ivairiu dalyku. Tuo labiau beveik visi vartotojai faktiskai identifikuoti savo tikrais vardais. Lietuvoje nepopuliari Y paieska, o Rusijoje susumavus taksi, paieskos, el piniginiu, kitus duomenis jie turi daugiau info apie savo klientus nei Google. Ir Big Data analitika Rusijoje tikrai yra stipraus lygio ir pavaldi valdziai. Nebuvo atveju kai pagrindines analitikos kompanijos atsisakytų vykdyti valdzios nurodymus.

    Mano manymu Y taksi gali veikti nors ir visiskai nuostolingai. Jiems tai atsiperka desimteriopai per surenkamus duomenis. Uztenka kad keliasdesimt % Lietuvos aukstuju pareigunu / valdininku / ministeriju darbuotoju (ar tiesiog ryskesniu verslininku) pradetu reguliariai naudotis Yandex ir misija pilnai ivykdyta.
    O jei nesigilint iki asmenybiu lygio dabar tiesiog vykdant savo surinktu duomenu analize jie zino kur pas mus renkasi kokias pajamas turintys zmones, kur dirba dauguma zmoniu, kur zmones renkasi per sventes, is kur vaziuoja i mitingus.. na tikrai daug ivairios idomios Data.

    ir visam sitam taip ir nera jokiu apribojimu. Viskas yra dovanojama realiai pavaldziai Kremliui imonei, kurios 100% akcininku yra rusijos pilieciai. As nesuprantu...
    Tai uždraustkit tokius taksi (ne yandex konkrečiai, o dirbančius per agregatorius) ir bus OK. Ir nereikia čia pigios rusofobijos. Per bankus, mokėjimo korteles, google, internetą, mobilųjį ryšį ir t.t. jau seniausiai surinkta ir renkama kur kas didesni masyvai duomenų apie kiekvieną klientą. Ir tikrai ne į Rusiją jie patenka. Netgi per viešojo transporto e-bilietus (tiek miesto, tiek perkamus internetu tarpmiestinius ar tarptautinius), keliones lėktuvu. Ir atskleisiu dar vieną siaubingą paslaptį. Etransport yra Lukoilo (ar Paleičiko chebros) kūdikis. Dar daugiau - reikia uždrausti taksi iškvietimą telefonu, nes gi surenkama informacija apie keleivį ir jo kelionę, kai kurios taksi firmos net pokalbius įrašinėja...
    Paskutinis taisė Al1; 2019.01.19, 06:50.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    O jei nesigilint iki asmenybiu lygio dabar tiesiog vykdant savo surinktu duomenu analize jie zino kur pas mus renkasi kokias pajamas turintys zmones, kur dirba dauguma zmoniu, kur zmones renkasi per sventes, is kur vaziuoja i mitingus.. na tikrai daug ivairios idomios Data.
    Kažin, iš savo pažįstamų nežinau nė vieno, kuris būtų su jais važiavęs.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą

    Tada kyla klausimas dėl jų finansavimo nes aš abejoju kad jie užima ženklią rinkos dalį. Gi už mašinas (tikriausiai) reikia mokėt, kuras, draudimas, atlyginimai. Manau, atsakymas yra aiškus.
    Nereik moket uz masinas. Nezinau kiek jie turi tiksliai nuosavu automobiliu Vilniuje, bet daugumoje kaip suprantu veikia kaip taksioru agregatoriai - tie patys vairuotojai su savo automobiliais gauna ir is etransport uzsakymus ir is e-taksi ir is yandex ir gal net is uber, jei visur uzsiregistrave.

    Сбербанк (visiskai pavaldus Kremliui "bankas") является акционером поисковика с 2009 года, когда банк приобрел «золотую акцию» компании за символическую сумму €1. Она позволяет держателю накладывать вето на продажу более 25% акций интернет-компании; наличие такой акции у госбанка должно нивелировать риск перехода стратегического актива под контроль иностранцев.
    В настоящее время Сбербанк и «Яндекс» развивают совместно несколько проектов. Банку принадлежат 75% акций платежной системы «Яндекс.Деньги».
    Tarp Yandex akcininku taip pat yra Germanas Grefas (paguglinkit persona), Aleksandras Vološinas (buvęs prezidento administracijos pirmininkas) ir aisku nei vieno uzsienio fondo. Yra kazkoks WCM Investments, registruotas USA, kuris priklauso buvusiam Yandex darbuotojui Vladimirui Ivanovui.

    Praejusiais metais gandai kad Sberbank ruosiasi nupirkti 30% Yandex akciju prasodino Y verte $3 mlrd per kelias dienas. Pats Sberbankas gandus paneige, bet Y neturetu galimybes nesutikti, jei toks pasiulymas is tikruju butu.

    Kas yra Taksi agregatorius puikiai suprantame - tai imone, kuri renka informacija apie savo klientus. Jie zino kur pas vartotoja yra namai, kur darbas, kuom jis domisi, i kokius klubus vaiksto, ka valgo, ar vaziuoja pas prostitutes - pagal taksi keliones galima pasakyt begale ivairiu dalyku. Tuo labiau beveik visi vartotojai faktiskai identifikuoti savo tikrais vardais. Lietuvoje nepopuliari Y paieska, o Rusijoje susumavus taksi, paieskos, el piniginiu, kitus duomenis jie turi daugiau info apie savo klientus nei Google. Ir Big Data analitika Rusijoje tikrai yra stipraus lygio ir pavaldi valdziai. Nebuvo atveju kai pagrindines analitikos kompanijos atsisakytų vykdyti valdzios nurodymus.

    Mano manymu Y taksi gali veikti nors ir visiskai nuostolingai. Jiems tai atsiperka desimteriopai per surenkamus duomenis. Uztenka kad keliasdesimt % Lietuvos aukstuju pareigunu / valdininku / ministeriju darbuotoju (ar tiesiog ryskesniu verslininku) pradetu reguliariai naudotis Yandex ir misija pilnai ivykdyta.
    O jei nesigilint iki asmenybiu lygio dabar tiesiog vykdant savo surinktu duomenu analize jie zino kur pas mus renkasi kokias pajamas turintys zmones, kur dirba dauguma zmoniu, kur zmones renkasi per sventes, is kur vaziuoja i mitingus.. na tikrai daug ivairios idomios Data.

    ir visam sitam taip ir nera jokiu apribojimu. Viskas yra dovanojama realiai pavaldziai Kremliui imonei, kurios 100% akcininku yra rusijos pilieciai. As nesuprantu...

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kiek girdėjau atsiliepimù visi minėjo, kad daug pigiau nei taxify ar etransport, jau nekalbant apie Uber, tai matyt gerai sekas
    Tada kyla klausimas dėl jų finansavimo nes aš abejoju kad jie užima ženklią rinkos dalį. Gi už mašinas (tikriausiai) reikia mokėt, kuras, draudimas, atlyginimai. Manau, atsakymas yra aiškus.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kiek girdėjau atsiliepimù visi minėjo, kad daug pigiau nei taxify ar etransport, jau nekalbant apie Uber, tai matyt gerai sekas

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Puse metu kaip yandex taxi veikia Lietuvoje. Jie netgi pradejo veikla Helsinki kaip YanGo. Galbut kazkas zino kaip jiems sekasi? Kokia rinkos dali pas mus uzeme?

    Komentuoti:


  • Markered
    replied
    Noriu pasiteirauti apie darbą "Taxify" su jiems priklausančiu automobiliu, Toyota Prius. Koks atlyginimas, kokios sąlygos, darbo grafiko lankstumas ir pan.? Ačiū už atsakymą, domina tik nuomonės tų, kurie dirba arba dirbo čia neseniai. Darbas su savo automobiliu nedomina, nes maniškis tam per senas.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Iš Vilniaus oro uosto į sostinės Jeruzalės rajoną senolę vežęs taksistas paprašė 80 eurų

    Naktį lėktuvu parskridusi senutė "patyrusiam taksistui" yra lengvas grobis. Ir daug metų niekas nepajėgia jų sutvarkyti.

    Močiutė nustėrusi paklausė, kodėl taip brangu, atsakė „neva jūs, močiute, seniai buvote Vilniuje, čia oro uosto taksi, jūs vien už iškvietimą sumokėtumėte 30 eurų
    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1026282?copied

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O tau ir nereikia nieko gerbti. Valstybė turi ne vaidinti kurianti "laisvą" rinką, o sureguliuoti visus rinkos dalyvius vienodomis sąlygomis visiems. Ir kontroliuoti, kaip jų laikomasi. Tik to tereikia. Bet gi geriau tipo leisti rinkai viską išspręsti. O ji išsperendžia pačiu pigiausiu ir paprasčiausiu būdu, kaip pasidaryti babkes, už nieką neatsakyti, o vartotojai - tik pinigų šaltinis.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Reikia taikyti bent panašias taisykles kaip Uber: max 10 metų automobilis ir dalis problemų tikrai atkris (saugumas, mažesnis oro teršimas ir t.t.). Nebus palyginimų su 30 metų senumo dušmanais.
    Kitas aspektas, tai leisti atsiskaitymus pavežant tik per programą kortelių pagalba, jokių grynų. Reiškia bus mokami mokesčiai.
    Daugumos čia "garbinamų" taksi firmų yra nelegalumo, mokesčių slėpimo įsikūnijimas. Neturiu už ką jas gerbti.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2018.08.26, 20:04.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Reikia nustoti apsimetinėti, kad tas pavežėjimas kažkoks kitoks verlas ir kitokia paslauga. Paslauga tokia pati, tai ir reikalavimai turi būti tokie patys. Galbūt taksi taikoma ir perteklinių reikalavimų, tai galima juos apsvarstyti ir gal sušvelninti, kad tas verslas neatrodytų toks sudėtingas ir sumažėtų paskatos išsisukinėti.
    Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.26, 18:33.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Idėja bloga. Vežti turi tie, kuriems tai verslas ar darbas. O ne bet kas ir su bet kuo. Todėl reguliacija neišvengiama, nes jau sugrįžo 30 metų senumo dušmanų laikai.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Vis dėl to reguliacijos pavežejams reikia daugiau. Abstrakčiai apibendrinant: Iš esmės dabar bet kas gali vežti bet ką su bet kuo.

    Pati idėja yra labai gera ir aš ją palaikau, bet atsakomybė turėtų būti paskirstyta tolygiai.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Kaip „Yandex. Taxi“ ėmė Vilnių ir kuo čia dėtas Šimašius?
    https://www.lzinios.lt/lzinios/Ekono...masius-/271065



    Įdomus interviu apie Yandexo verslą, Šimašias veiklą, šitokį taksi verslą ir jo reguliavimą.
    Tomas Peleckas - Zuoko politinis bendražygis, su Zuoku sėkmingai įgyvendinęs schemą kaip savivaldybės pinigais įkurtą taksi įmonę paversti privačia. Nelabai objektyvus šaltinis.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Aha, visiška verslo laisvė

    Pasak jo, neretai pavėžėjimo paslaugą teikiantys vairuotojai sustabdomi dėl to, kad vairuoja neblaivūs.
    Svarbu pabrėžti, kad deklaruojant norą vežti keleivius ir gaunant leidimą savivaldybėje, nėra prievolės įrodyti, kad asmuo apskritai turi teisę vairuoti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ką ir reikėjo įrodyti. Bet visokie apie laisvas rinkas svaigstantys ims teisinti ir ginti.. Veikla iš esmės ta pati, kaip ir taksi ir visiems turi būti vienodos sąlygos.
    Kas dėl eTransport, tai ar tik jis nepriklauso Paleičikui ar kažkam iš jo klano. Nes mašinos buvo apklijuotos Lukoil lipdukais bent dar pernai. Šiemet lygtai jau ne.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Įkliuvo pavėžėjas, be teisių ir sergantis rimta liga – paaiškėjo, kad keleivius vežti gali beveik bet kas
    https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=78869783

    Vilniuje Kelių policijos pareigūnų surengtas reidas prieš savaitę buvo ne visai įprastas. Buvo sustabdytas bendrovės „eTransport“ automobilis, kuriuo buvo pavėžėjami keleiviai. Pareigūnams užkliuvo tai, kad vairuotojas žmones vežė nė neturėdamas teisės vairuoti. Pildant protokolą paaiškėjo, kad tai – ne vienintelė problema.
    Esmė papunkčiui apie "pavežėjų" verslą:
    1. Važinėja kažkoks "eTransport" be teisių;
    2. Epileptikas;
    3. Įmonė situacijos žiniasklaidai nekomentuoja;
    4. Anot Andžėjaus Dinikio, kuris yra Vilniaus savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus vedėjo pavaduotojas, teisė vežti keleivius lengvaisiais automobiliais įgyjama gavus individualios veiklos pažymą iš Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) ir deklaravus norą užsiimti šia veikla atitinkamo miesto savivaldybėje, o remiantis nuo šių metų sausio galiojančia tvarka, keleivius vežti gali kone kiekvienas, atitinkantis Kelių transporto kodekso nuostatas. Tai yra, turi teisėtai valdomą lengvajį automobilį, atitinkantį Saugais eismo automobilių keliais įstatymo nuostatas – įregistruotą, apdraustą, techniškai tvarkingą. Anot pašnekovo, nebūtina būti automobilio, su kuriuo dirbama, savininku, jis gali būti nuomojamas, tačiau deklaruojant veiklą reikės pateikti ir automobilio nuomos sutartį. Svarbu pabrėžti, kad deklaruojant norą vežti keleivius ir gaunant leidimą savivaldybėje, nėra prievolės įrodyti, kad asmuo apskritai turi teisę vairuoti.
    5. Specialistas pabrėžė ir tai, kad pavėžėjams, kitaip nei taksi vairuotojams, nėra privalomi kvalifikacijos kėlimo mokymai, atestavimo ir pan., nebent to reikalauja darbovietė.

    prisiliberalizavo...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiaip aš jau ne kartą rašiau, kad reikia keisti įstatymus ir visokius taksi agregatorius, pavežėjus pastatyti į tas pačias sąlygas kaip ir visi kiti taksi. Tai, kad keleivis kviečia mašiną ne telefono skambučiu, o internetu ar programėle nėra joks pagrindas, kad šitoms firmelės ir pavežėjams negaliotų tie patys reikalavimai kaip ir taksi. Dar daugiau, dauguma jų net ir vadinasi taksi, apklijuoti šachmatais. O jau kai kurių firmų vairuotojų veiksmai gatvėse sugrąžino dušmanų laikus. Pernai su vienu tokiu turėjau reikalų, kai padarė avariją (užkabino mano mašiną iš važiuodamas iš šalutinės gatvės) ir aiškino, kad aš kaltas, kol neatvažiavo policija ir jam neišaiškino.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Kaip „Yandex. Taxi“ ėmė Vilnių ir kuo čia dėtas Šimašius?
    https://www.lzinios.lt/lzinios/Ekono...masius-/271065

    Tokio agresyvaus ir verslo logika nepagrįsto bandymo įeiti į rinką, kaip tai darė „Yandex. Taxi“, Vilnius dar nematė, interviu LŽ teigia vienos didžiausių Vilniaus taksi bendrovių A2B vadovas Tomas Peleckas. Kartu jis pastebi, kad sąlygas „Yandex. Taxi“ veikti sukūrė ne kas kitas, o buvęs teisingumo ministras, dabar Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius, kuris dabar bando stabdyti šios, įtarimų keliančios kompanijos veiklą.
    Įdomus interviu apie Yandexo verslą, Šimašias veiklą, šitokį taksi verslą ir jo reguliavimą.

    Komentuoti:

huluhub.com
porno video
antalya escort
Working...
X