Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Taksi Lietuvoje ir pasaulyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Su pirma dalimi nesutinku. Draudimas - čia draudikų reikalas. Tegu susitvarko. Jei gauni pajamų, negali draustis paprastai. Jei draudimas to negaudo, tai jie patys ir kalti. Čia penkių susitarimų klausimas. Draudimo asociacija parašo Uber. Uber paduoda kas savaitę mašinų sąrašą. Tiems pabrangsta KASKO ir CVPA. Draudikams dzin ? Tai jie ir negauna pajamų.

    Dėl t.a. kai VISOS taksi mašinos bus nesenesnės nei 7 metai, TADA jiems atšauks T.A. Viena firma nieko nežaidžia. Prieš 10 metų buvo MARTONAS ir visa kita. Ir ką, Martonas kentėjo DĖL VISŲ kitų.

    Su antra sutinku. Taksi žodžio būti negali.
    Dar kartą kartoju, kad visų pavežimo firmų veikla iš esmės vienoda, tai keleivių pavežimas. O kaip organizuojamas verslas, kaip klientas kviečia automobilį, tai jau visiškai nesvarbu. Minimalios techninės ir pan. sąlygos ir mokesčiai turi būti vienodi. O kas dėl Uberio, tai yra VERSLAS ir turi būti tokie pat reikalavimai ir mokesčiai. Jie susimovė, mažai kas ten pavežimais neužsiima, bent jau rytų Europoje, dauguma vairuotojų tai pagrindinis veiklos ir pajamų šaltinis. Arba reikia įvesti apribojimą - 2 reisai ar 4 reisai per 24 val. ir viskas. Tada bus pavežimas.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.06.12, 12:54.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

      Dar kartą kartoju, kad visų pavežimo firmų veikla iš esmės vienoda, tai keleivių pavežimas. O kaip organizuojamas verslas, kaip klientas kviečia automobilį, tai jau visiškai nesvarbu. Minimalios techninės ir pan. sąlygos ir mokesčiai turi būti vienodi. O kas dėl Uberio, tai yra VERSLAS ir turi būti tokie pat reikalavimai ir mokesčiai. Jie susimovė, mažai kas ten pavežimais neužsiima, bent jau rytų Europoje, dauguma vairuotojų tai pagrindinis veiklos ir pajamų šaltinis. Arba reikia įvesti apribojimą - 2 reisai ar 4 reisai per 24 val. ir viskas. Tada bus pavežimas.
      Dar kartą kartoju.
      Ima grynais? Ne. Ima kortele? Ne. Veža stabdančius gatvėje? Ne. Veža įsėdančius TAKSI stotelėje? Ne.
      Na nevienoda čia veikla.

      Dabar iš reikalavimų/kokybės pusės. Klientai gali išreitinguoti taksisto kultūrą? Ne. Klientai gali išreitinguoti taksi automobilį? Ne. Taksi automobilio amžius ribojamas? Ne. Susitvarkytų Taksi savo mašinas ir technikinė, kaip kitur Europoje būtų, o ne kas 6 mėn.

      Dėl pagrindinės/nepagrindinės veiklos - mašina, tegu ir 6-7 metų, kainuoja. Jei Uber asmeniui yra pagrindinė veikla - sunkiai tuos pinigus atidirbsi.

      Comment


        Bergždžias reikalas ginčytis. Jei Uber būtų iš Rusijos, tuomet Al1 nematytų jokių problemų.

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

          Dar kartą kartoju.
          Ima grynais? Ne. Ima kortele? Ne. Veža stabdančius gatvėje? Ne. Veža įsėdančius TAKSI stotelėje? Ne.
          Na nevienoda čia veikla.

          Dabar iš reikalavimų/kokybės pusės. Klientai gali išreitinguoti taksisto kultūrą? Ne. Klientai gali išreitinguoti taksi automobilį? Ne. Taksi automobilio amžius ribojamas? Ne. Susitvarkytų Taksi savo mašinas ir technikinė, kaip kitur Europoje būtų, o ne kas 6 mėn.

          Dėl pagrindinės/nepagrindinės veiklos - mašina, tegu ir 6-7 metų, kainuoja. Jei Uber asmeniui yra pagrindinė veikla - sunkiai tuos pinigus atidirbsi.
          O jei mašina nukrito iš dangaus - tėvai nupirko, anglijose užsidirbo, grįžo, nerado darbo už priimtiną algą Lietuvoje, grįžti anglijosna nenori, ėmė bombyla per Uberį dirbti... Kuo ima, nesvarbu, kaip keleiviai iškviečia, irgi nesvarbu. Taksi firmos irgi dabar apsus naudoja, galima išsikviesti. Dar kartą kartoju, kad tai, kuo kaip atsiskaitoma (gal parduotuvei kitokios sąlygos nustatomos, jei ji priima tik grynus ar tik korteles, ar turi savitarnos kasas?), koks yra automobilio amžius, negali būti kriterijumi kitokioms veiklos sąlygoms. Galima būtų nebent tik amžiaus ribą nustatyti, kad senesnę nei, tarkim 10 ar 12 metų mašina negali būti naudojama keleivių vežimui. Naujesnė mašina nereiškia, kad ji techniškai tvarkinga. Todėl apžiūros irgi turi būti vienodos. Numeriai arba turi būti specialūs, arba ne, bet visiems vienodi. Reitingavimas tai tik žaidimas. Gali reitinguoti ir taksi fimas, tiesiog kviesdamas patikusias, o ne bet kurias. Ir t.t.

          Be to aš dar kartą kartoju, kad yra kitos firmos, kurios surado landą įstatymuose ir užsiima taksi veikla be taksi numerių ir plafonų. Taigi, ir be tech. apžiūrų kas 6 mėn.
          Paskutinis taisė Al1; 2017.06.12, 15:54.

          Comment


            Lieku prie savo nuomonės. Man esminė taksi veikla - galimybė įsėsti tiesiog gatvėje (oro uoste ir pan.). Na čia to nėra.

            Comment


              Ne visos taksi firmos iš viso naudojasi tuo ir veža tik pagal iškvietimą. Tikriausiai daugiausiai keleivių pervežama būtent iškvietus taksi, o ne gaudant gatvėje. Gatvėse trinasi dažniausiai mažos firmelės. Taip pat mažuose miestuose, t.y. mažuose rajonų centruose irgi dauguma taksistų dirba iš viso be dispečerio, t.y. daugiausiai keleivius ima gatvėse iš tam tikrų vietų, pavyzdžiui, stoties, poliklinikos, ligoninės, centro... Bet tai nereiškia, kad jiems turi būti kitokie reikalavimai.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Ne visos taksi firmos iš viso naudojasi tuo ir veža tik pagal iškvietimą. .
                Į tai telieka atsakyti - ne visi, turbūt, taksistai ir Taksi juosta naudojasi. Kiti su srautu važiuoja, taip sąžiningiau...

                Comment


                  Ar pavyks iš Vilniaus oro uosto išvyti vadinamus dušmanus

                  Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=75152382
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Labai keistas teiginys - Vilniuje oro uostas toliau nuo centro nei Rygoje. Tiesą sakant yra priešingai - čia Vilniuje jis yra kone centre.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Rusai ateina Netrukus ir Vilniuje.

                      Стартующий в Эстонии Yandex.Taxi огласил тарифы на поездки
                      http://rus.delfi.ee/daily/estonia/fo...ki?id=81939231

                      Comment


                        Labai gerai, o tai jau pradėjo varyti facebooke ant Šimašiaus, kad jis, matai, rusams parsidavė, Yandexą įsileido ir pan. Reikia kuo daugiau tokios komunikacijos (nors nei ta konkurencijos taryba padarys kažką nei ką).
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Tai jeigu negavo licencijos, kodėl veža kekeivius?
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Tai jeigu negavo licencijos, kodėl veža kekeivius?
                            Nuo kada vežti keleivius reikia savivaldybės licencijos?
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Nuo kada vežti keleivius reikia savivaldybės licencijos?
                              Nuo tada, kai norima juos vežti savivaldybės teritorijoje?
                              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                Labai gerai, o tai jau pradėjo varyti facebooke ant Šimašiaus, kad jis, matai, rusams parsidavė, Yandexą įsileido ir pan. Reikia kuo daugiau tokios komunikacijos (nors nei ta konkurencijos taryba padarys kažką nei ką).
                                Prie to pačio, nors truputį ne į temą:
                                Nacionalinis kibernetinio saugumo centras prie Krašto apsaugos ministerijos (NKSC prie KAM), ištyręs programėlę „Yandex. Taxi“, rekomenduoja jos nenaudoti. Ypatingai svarbu, kad ši priemonė nebūtų naudojama Lietuvos valstybės tarnautojų ir pareigūnų, krašto apsaugos sistemos darbuotojų įrenginiuose.
                                „NKSC visą savaitgalį dirbo, narstė tą programėlę po kaulelį ir priėjo išvadų, kad geriau jos nediegti ir nenaudoti. Sunku pasitikėti kompanija, kuri sako viena, o daro ką kita. „Yandex“ teigia, kad neturi sąsajų su Maskva ir yra europietiška įmonė – veikia Lietuvoje, jos serveriai yra Europos Sąjungoje, o pati įmonė yra registruota Nyderlanduose. Bet yra užfiksuota programėlės kreipinių į ne ES šalis. Arkadijus Voložas, „Yandex“ grupės steigėjas visgi pateko į Vašingtono sudarytą Kremliaus rato asmenų „juodąjį sąrašą“, nors lig šiol jis neturėjo akivaizdžių ir viešai aprašytų ryšių su Kremliumi
                                https://www.vz.lt/informacines-techn...ti-yandex-taxi
                                Paskutinis taisė Arunasx; 2018.07.30, 13:16.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Nuo tada, kai norima juos vežti savivaldybės teritorijoje?
                                  Jei veža be licencijos, reiškia nereikia, net uberis ar etaksi neturi.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Tai jeigu negavo licencijos, kodėl veža kekeivius?
                                    Visokiems Uberiams ir panašiai, pavežėjimo paslaugą teikiantiems licencijų nereikia. Reikia tik normalioms old school'inėms taksi įmonėms. Dėl to jie ten ir streikavo kažkada, kad nebegali praeidinėt dažnai techninės apžiūros, pirkt licencijas, skaitliukus ir panašiai, nes tampa nekonkurencingi.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      Visokiems Uberiams ir panašiai, pavežėjimo paslaugą teikiantiems licencijų nereikia. Reikia tik normalioms old school'inėms taksi įmonėms. Dėl to jie ten ir streikavo kažkada, kad nebegali praeidinėt dažnai techninės apžiūros, pirkt licencijas, skaitliukus ir panašiai, nes tampa nekonkurencingi.
                                      Skylė įstatymuose tokiu atveju.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Skylė įstatymuose tokiu atveju.
                                        Ne skylė, o paprasčiausiai skirtingos paslaugos, uber Lietuvoje registruota apskritai net ne kaip kokia nors transporto įmonė, o programinės įrangos kūrėja, kuri net automobilių neturi. Tai kokią jai reiktų licenciją išsiimti?
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Ne skylė, o paprasčiausiai skirtingos paslaugos, uber Lietuvoje registruota apskritai net ne kaip kokia nors transporto įmonė, o programinės įrangos kūrėja, kuri net automobilių neturi. Tai kokią jai reiktų licenciją išsiimti?
                                          Matyt tokią kaip Londone?
                                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                          Comment

                                          Working...
                                          X