Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Taksi Lietuvoje ir pasaulyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    O jei nesigilint iki asmenybiu lygio dabar tiesiog vykdant savo surinktu duomenu analize jie zino kur pas mus renkasi kokias pajamas turintys zmones, kur dirba dauguma zmoniu, kur zmones renkasi per sventes, is kur vaziuoja i mitingus.. na tikrai daug ivairios idomios Data.
    Kažin, iš savo pažįstamų nežinau nė vieno, kuris būtų su jais važiavęs.

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

      Nereik moket uz masinas. Nezinau kiek jie turi tiksliai nuosavu automobiliu Vilniuje, bet daugumoje kaip suprantu veikia kaip taksioru agregatoriai - tie patys vairuotojai su savo automobiliais gauna ir is etransport uzsakymus ir is e-taksi ir is yandex ir gal net is uber, jei visur uzsiregistrave.



      Tarp Yandex akcininku taip pat yra Germanas Grefas (paguglinkit persona), Aleksandras Vološinas (buvęs prezidento administracijos pirmininkas) ir aisku nei vieno uzsienio fondo. Yra kazkoks WCM Investments, registruotas USA, kuris priklauso buvusiam Yandex darbuotojui Vladimirui Ivanovui.

      Praejusiais metais gandai kad Sberbank ruosiasi nupirkti 30% Yandex akciju prasodino Y verte $3 mlrd per kelias dienas. Pats Sberbankas gandus paneige, bet Y neturetu galimybes nesutikti, jei toks pasiulymas is tikruju butu.

      Kas yra Taksi agregatorius puikiai suprantame - tai imone, kuri renka informacija apie savo klientus. Jie zino kur pas vartotoja yra namai, kur darbas, kuom jis domisi, i kokius klubus vaiksto, ka valgo, ar vaziuoja pas prostitutes - pagal taksi keliones galima pasakyt begale ivairiu dalyku. Tuo labiau beveik visi vartotojai faktiskai identifikuoti savo tikrais vardais. Lietuvoje nepopuliari Y paieska, o Rusijoje susumavus taksi, paieskos, el piniginiu, kitus duomenis jie turi daugiau info apie savo klientus nei Google. Ir Big Data analitika Rusijoje tikrai yra stipraus lygio ir pavaldi valdziai. Nebuvo atveju kai pagrindines analitikos kompanijos atsisakytų vykdyti valdzios nurodymus.

      Mano manymu Y taksi gali veikti nors ir visiskai nuostolingai. Jiems tai atsiperka desimteriopai per surenkamus duomenis. Uztenka kad keliasdesimt % Lietuvos aukstuju pareigunu / valdininku / ministeriju darbuotoju (ar tiesiog ryskesniu verslininku) pradetu reguliariai naudotis Yandex ir misija pilnai ivykdyta.
      O jei nesigilint iki asmenybiu lygio dabar tiesiog vykdant savo surinktu duomenu analize jie zino kur pas mus renkasi kokias pajamas turintys zmones, kur dirba dauguma zmoniu, kur zmones renkasi per sventes, is kur vaziuoja i mitingus.. na tikrai daug ivairios idomios Data.

      ir visam sitam taip ir nera jokiu apribojimu. Viskas yra dovanojama realiai pavaldziai Kremliui imonei, kurios 100% akcininku yra rusijos pilieciai. As nesuprantu...
      Tai uždraustkit tokius taksi (ne yandex konkrečiai, o dirbančius per agregatorius) ir bus OK. Ir nereikia čia pigios rusofobijos. Per bankus, mokėjimo korteles, google, internetą, mobilųjį ryšį ir t.t. jau seniausiai surinkta ir renkama kur kas didesni masyvai duomenų apie kiekvieną klientą. Ir tikrai ne į Rusiją jie patenka. Netgi per viešojo transporto e-bilietus (tiek miesto, tiek perkamus internetu tarpmiestinius ar tarptautinius), keliones lėktuvu. Ir atskleisiu dar vieną siaubingą paslaptį. Etransport yra Lukoilo (ar Paleičiko chebros) kūdikis. Dar daugiau - reikia uždrausti taksi iškvietimą telefonu, nes gi surenkama informacija apie keleivį ir jo kelionę, kai kurios taksi firmos net pokalbius įrašinėja...
      Paskutinis taisė Al1; 2019.01.19, 06:50.

      Comment


        Plaukiojantis taksi Stokholme (privati įmonė)

        The taxiboat Diana in Stockholm by Franz Airiman, on Flickr
        Exp@nding h¤rizons

        Comment

        Working...
        X