Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Taksi Lietuvoje ir pasaulyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pavežėjus reikia raukti, nes tai iš esmės taksi ir jiems turi būti taikomi tie patys reikalavimai. Ir nereikia čia bliauti apie verslo varžymą. Verslo sąlygos turi būti visiems vienodos - tai yra teisinga. O jei jos nevienodos, tai čia ir yra verslo varžymas, nesąžininga konkurencija įstatyminiame lygmenyje ir t.t.

    Comment


      This British startup thinks it has a crucial competitive advantage over Google, Uber, and Apple in the race to launch driverless cars in Europe
      Aug. 13, 2018
      Company is preparing for its first driverless test on public roads before the end of 2018. FiveAI wants bring a shared driverless taxi service to London by next year, and beat Uber and Waymo with the technology in Europe. Its autonomous tech will navigate "difficult" European cities better than the competition.
      https://www.businessinsider.com/five...aign=buffer-bi

      Comment


        Apie rusų darbo etiką - https://www.lzinios.lt/lzinios/Ekono...otojus-/270895
        Vienoje „Facebook“ pavežėjų grupėje vairuotojas Jurgis (tikrasis vardas redakcijai žinomas) pasidalino įrašu, kuriame papasakojo kaip jį mėgino verbuoti dirbti „Yandex. Taxi“. Priėmus užsakymą vyrui paskambino nepažįstamas numeris ir rusų kalba paklausė, ar telefone turi „Yandex. Taxi“ programėlę. Pavežėjui atsakius, kad neturi, pasipylė aibė kitų klausimų – ar nenorėtų jos turėti, būti užregistruotas ir iš karto pradėti dirbti. Jurgis pasiteiravo iš kur skambinantysis gavo jo numerį ir išgirdo atsakymą, kad skambina pavežėją išsikvietęs žmogus. Jurgiui atvykus į iškvietimo vietą užsakymas buvo atšauktas.

        „Būna nutikimų, kad skambina, būna nutikimų, kad tiesiog išsikviečia mašiną, sėda mergina, važiuoja ir pamažu pradeda kamantinėti – ką manai apie „Yandex“, gal nori pabandyti ir taip toliau. Keisčiausia, kad visa tai vyksta rusų kalba. Teko girdėti, kad prisiveža žmonių, apmoko ir tada jie skambina arba patys kviečiasi taksi, tuomet vairuotojams žada aukso kalnus“, – pasakojo Jurgis.

        Comment


          Kaip „Yandex. Taxi“ ėmė Vilnių ir kuo čia dėtas Šimašius?
          https://www.lzinios.lt/lzinios/Ekono...masius-/271065

          Tokio agresyvaus ir verslo logika nepagrįsto bandymo įeiti į rinką, kaip tai darė „Yandex. Taxi“, Vilnius dar nematė, interviu LŽ teigia vienos didžiausių Vilniaus taksi bendrovių A2B vadovas Tomas Peleckas. Kartu jis pastebi, kad sąlygas „Yandex. Taxi“ veikti sukūrė ne kas kitas, o buvęs teisingumo ministras, dabar Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius, kuris dabar bando stabdyti šios, įtarimų keliančios kompanijos veiklą.
          Įdomus interviu apie Yandexo verslą, Šimašias veiklą, šitokį taksi verslą ir jo reguliavimą.

          Comment


            Šiaip aš jau ne kartą rašiau, kad reikia keisti įstatymus ir visokius taksi agregatorius, pavežėjus pastatyti į tas pačias sąlygas kaip ir visi kiti taksi. Tai, kad keleivis kviečia mašiną ne telefono skambučiu, o internetu ar programėle nėra joks pagrindas, kad šitoms firmelės ir pavežėjams negaliotų tie patys reikalavimai kaip ir taksi. Dar daugiau, dauguma jų net ir vadinasi taksi, apklijuoti šachmatais. O jau kai kurių firmų vairuotojų veiksmai gatvėse sugrąžino dušmanų laikus. Pernai su vienu tokiu turėjau reikalų, kai padarė avariją (užkabino mano mašiną iš važiuodamas iš šalutinės gatvės) ir aiškino, kad aš kaltas, kol neatvažiavo policija ir jam neišaiškino.

            Comment


              Įkliuvo pavėžėjas, be teisių ir sergantis rimta liga – paaiškėjo, kad keleivius vežti gali beveik bet kas
              https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=78869783

              Vilniuje Kelių policijos pareigūnų surengtas reidas prieš savaitę buvo ne visai įprastas. Buvo sustabdytas bendrovės „eTransport“ automobilis, kuriuo buvo pavėžėjami keleiviai. Pareigūnams užkliuvo tai, kad vairuotojas žmones vežė nė neturėdamas teisės vairuoti. Pildant protokolą paaiškėjo, kad tai – ne vienintelė problema.
              Esmė papunkčiui apie "pavežėjų" verslą:
              1. Važinėja kažkoks "eTransport" be teisių;
              2. Epileptikas;
              3. Įmonė situacijos žiniasklaidai nekomentuoja;
              4. Anot Andžėjaus Dinikio, kuris yra Vilniaus savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus vedėjo pavaduotojas, teisė vežti keleivius lengvaisiais automobiliais įgyjama gavus individualios veiklos pažymą iš Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) ir deklaravus norą užsiimti šia veikla atitinkamo miesto savivaldybėje, o remiantis nuo šių metų sausio galiojančia tvarka, keleivius vežti gali kone kiekvienas, atitinkantis Kelių transporto kodekso nuostatas. Tai yra, turi teisėtai valdomą lengvajį automobilį, atitinkantį Saugais eismo automobilių keliais įstatymo nuostatas – įregistruotą, apdraustą, techniškai tvarkingą. Anot pašnekovo, nebūtina būti automobilio, su kuriuo dirbama, savininku, jis gali būti nuomojamas, tačiau deklaruojant veiklą reikės pateikti ir automobilio nuomos sutartį. Svarbu pabrėžti, kad deklaruojant norą vežti keleivius ir gaunant leidimą savivaldybėje, nėra prievolės įrodyti, kad asmuo apskritai turi teisę vairuoti.
              5. Specialistas pabrėžė ir tai, kad pavėžėjams, kitaip nei taksi vairuotojams, nėra privalomi kvalifikacijos kėlimo mokymai, atestavimo ir pan., nebent to reikalauja darbovietė.

              prisiliberalizavo...

              Comment


                Ką ir reikėjo įrodyti. Bet visokie apie laisvas rinkas svaigstantys ims teisinti ir ginti.. Veikla iš esmės ta pati, kaip ir taksi ir visiems turi būti vienodos sąlygos.
                Kas dėl eTransport, tai ar tik jis nepriklauso Paleičikui ar kažkam iš jo klano. Nes mašinos buvo apklijuotos Lukoil lipdukais bent dar pernai. Šiemet lygtai jau ne.

                Comment


                  Aha, visiška verslo laisvė

                  Pasak jo, neretai pavėžėjimo paslaugą teikiantys vairuotojai sustabdomi dėl to, kad vairuoja neblaivūs.
                  Svarbu pabrėžti, kad deklaruojant norą vežti keleivius ir gaunant leidimą savivaldybėje, nėra prievolės įrodyti, kad asmuo apskritai turi teisę vairuoti.

                  Comment


                    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                    Kaip „Yandex. Taxi“ ėmė Vilnių ir kuo čia dėtas Šimašius?
                    https://www.lzinios.lt/lzinios/Ekono...masius-/271065



                    Įdomus interviu apie Yandexo verslą, Šimašias veiklą, šitokį taksi verslą ir jo reguliavimą.
                    Tomas Peleckas - Zuoko politinis bendražygis, su Zuoku sėkmingai įgyvendinęs schemą kaip savivaldybės pinigais įkurtą taksi įmonę paversti privačia. Nelabai objektyvus šaltinis.

                    Comment


                      Vis dėl to reguliacijos pavežejams reikia daugiau. Abstrakčiai apibendrinant: Iš esmės dabar bet kas gali vežti bet ką su bet kuo.

                      Pati idėja yra labai gera ir aš ją palaikau, bet atsakomybė turėtų būti paskirstyta tolygiai.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Idėja bloga. Vežti turi tie, kuriems tai verslas ar darbas. O ne bet kas ir su bet kuo. Todėl reguliacija neišvengiama, nes jau sugrįžo 30 metų senumo dušmanų laikai.

                        Comment


                          Reikia nustoti apsimetinėti, kad tas pavežėjimas kažkoks kitoks verlas ir kitokia paslauga. Paslauga tokia pati, tai ir reikalavimai turi būti tokie patys. Galbūt taksi taikoma ir perteklinių reikalavimų, tai galima juos apsvarstyti ir gal sušvelninti, kad tas verslas neatrodytų toks sudėtingas ir sumažėtų paskatos išsisukinėti.
                          Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.26, 18:33.

                          Comment


                            Reikia taikyti bent panašias taisykles kaip Uber: max 10 metų automobilis ir dalis problemų tikrai atkris (saugumas, mažesnis oro teršimas ir t.t.). Nebus palyginimų su 30 metų senumo dušmanais.
                            Kitas aspektas, tai leisti atsiskaitymus pavežant tik per programą kortelių pagalba, jokių grynų. Reiškia bus mokami mokesčiai.
                            Daugumos čia "garbinamų" taksi firmų yra nelegalumo, mokesčių slėpimo įsikūnijimas. Neturiu už ką jas gerbti.
                            Paskutinis taisė Arunasx; 2018.08.26, 20:04.

                            Comment


                              O tau ir nereikia nieko gerbti. Valstybė turi ne vaidinti kurianti "laisvą" rinką, o sureguliuoti visus rinkos dalyvius vienodomis sąlygomis visiems. Ir kontroliuoti, kaip jų laikomasi. Tik to tereikia. Bet gi geriau tipo leisti rinkai viską išspręsti. O ji išsperendžia pačiu pigiausiu ir paprasčiausiu būdu, kaip pasidaryti babkes, už nieką neatsakyti, o vartotojai - tik pinigų šaltinis.

                              Comment


                                Iš Vilniaus oro uosto į sostinės Jeruzalės rajoną senolę vežęs taksistas paprašė 80 eurų

                                Naktį lėktuvu parskridusi senutė "patyrusiam taksistui" yra lengvas grobis. Ir daug metų niekas nepajėgia jų sutvarkyti.

                                Močiutė nustėrusi paklausė, kodėl taip brangu, atsakė „neva jūs, močiute, seniai buvote Vilniuje, čia oro uosto taksi, jūs vien už iškvietimą sumokėtumėte 30 eurų
                                Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1026282?copied

                                Comment


                                  Noriu pasiteirauti apie darbą "Taxify" su jiems priklausančiu automobiliu, Toyota Prius. Koks atlyginimas, kokios sąlygos, darbo grafiko lankstumas ir pan.? Ačiū už atsakymą, domina tik nuomonės tų, kurie dirba arba dirbo čia neseniai. Darbas su savo automobiliu nedomina, nes maniškis tam per senas.

                                  Comment


                                    Puse metu kaip yandex taxi veikia Lietuvoje. Jie netgi pradejo veikla Helsinki kaip YanGo. Galbut kazkas zino kaip jiems sekasi? Kokia rinkos dali pas mus uzeme?

                                    Comment


                                      Kiek girdėjau atsiliepimù visi minėjo, kad daug pigiau nei taxify ar etransport, jau nekalbant apie Uber, tai matyt gerai sekas

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Kiek girdėjau atsiliepimù visi minėjo, kad daug pigiau nei taxify ar etransport, jau nekalbant apie Uber, tai matyt gerai sekas
                                        Tada kyla klausimas dėl jų finansavimo nes aš abejoju kad jie užima ženklią rinkos dalį. Gi už mašinas (tikriausiai) reikia mokėt, kuras, draudimas, atlyginimai. Manau, atsakymas yra aiškus.
                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment


                                          Parašė spirit Rodyti pranešimą

                                          Tada kyla klausimas dėl jų finansavimo nes aš abejoju kad jie užima ženklią rinkos dalį. Gi už mašinas (tikriausiai) reikia mokėt, kuras, draudimas, atlyginimai. Manau, atsakymas yra aiškus.
                                          Nereik moket uz masinas. Nezinau kiek jie turi tiksliai nuosavu automobiliu Vilniuje, bet daugumoje kaip suprantu veikia kaip taksioru agregatoriai - tie patys vairuotojai su savo automobiliais gauna ir is etransport uzsakymus ir is e-taksi ir is yandex ir gal net is uber, jei visur uzsiregistrave.

                                          Сбербанк (visiskai pavaldus Kremliui "bankas") является акционером поисковика с 2009 года, когда банк приобрел «золотую акцию» компании за символическую сумму €1. Она позволяет держателю накладывать вето на продажу более 25% акций интернет-компании; наличие такой акции у госбанка должно нивелировать риск перехода стратегического актива под контроль иностранцев.
                                          В настоящее время Сбербанк и «Яндекс» развивают совместно несколько проектов. Банку принадлежат 75% акций платежной системы «Яндекс.Деньги».
                                          Tarp Yandex akcininku taip pat yra Germanas Grefas (paguglinkit persona), Aleksandras Vološinas (buvęs prezidento administracijos pirmininkas) ir aisku nei vieno uzsienio fondo. Yra kazkoks WCM Investments, registruotas USA, kuris priklauso buvusiam Yandex darbuotojui Vladimirui Ivanovui.

                                          Praejusiais metais gandai kad Sberbank ruosiasi nupirkti 30% Yandex akciju prasodino Y verte $3 mlrd per kelias dienas. Pats Sberbankas gandus paneige, bet Y neturetu galimybes nesutikti, jei toks pasiulymas is tikruju butu.

                                          Kas yra Taksi agregatorius puikiai suprantame - tai imone, kuri renka informacija apie savo klientus. Jie zino kur pas vartotoja yra namai, kur darbas, kuom jis domisi, i kokius klubus vaiksto, ka valgo, ar vaziuoja pas prostitutes - pagal taksi keliones galima pasakyt begale ivairiu dalyku. Tuo labiau beveik visi vartotojai faktiskai identifikuoti savo tikrais vardais. Lietuvoje nepopuliari Y paieska, o Rusijoje susumavus taksi, paieskos, el piniginiu, kitus duomenis jie turi daugiau info apie savo klientus nei Google. Ir Big Data analitika Rusijoje tikrai yra stipraus lygio ir pavaldi valdziai. Nebuvo atveju kai pagrindines analitikos kompanijos atsisakytų vykdyti valdzios nurodymus.

                                          Mano manymu Y taksi gali veikti nors ir visiskai nuostolingai. Jiems tai atsiperka desimteriopai per surenkamus duomenis. Uztenka kad keliasdesimt % Lietuvos aukstuju pareigunu / valdininku / ministeriju darbuotoju (ar tiesiog ryskesniu verslininku) pradetu reguliariai naudotis Yandex ir misija pilnai ivykdyta.
                                          O jei nesigilint iki asmenybiu lygio dabar tiesiog vykdant savo surinktu duomenu analize jie zino kur pas mus renkasi kokias pajamas turintys zmones, kur dirba dauguma zmoniu, kur zmones renkasi per sventes, is kur vaziuoja i mitingus.. na tikrai daug ivairios idomios Data.

                                          ir visam sitam taip ir nera jokiu apribojimu. Viskas yra dovanojama realiai pavaldziai Kremliui imonei, kurios 100% akcininku yra rusijos pilieciai. As nesuprantu...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X