Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Pažiūrėkit į registrų centro žemėlapį. Visi sklypai normaliai eina pagal gatvės ribas, vienas išsikišęs.
    Prieš rašydamas žiūrėjau į tą žemėlapį ir sąmokslo teorijos jame neradau. Mažai vietų mieste, kur chaotiško užstatymo ir nulinės ateities vizijos kvartaluose yra tokių sklypų? Svaidotės kaltinimais ir darot įšvadas neturint tam objektyvaus pagrindo.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai didelis klausimas, ar iš viso BRT bus.
    Tikiuosi, bent jau Laisvės pr. užtektų vietos?
    Laisves pr anais metais vidurinej zalioj juostoj labai uoliai uzsodino krumais ir medziais, tad jokio BRT ten nebus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Netalpins. Prieš kelis mėn. buvo veišinti PP paprastų A juostų. Tiesa, praplatins šaligatvius.
    Tai didelis klausimas, ar iš viso BRT bus.
    Tikiuosi, bent jau Laisvės pr. užtektų vietos?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Pakalnis nusišnekėjo nes kur kur bet šiaurinės gatvės purvyne vietos būtų ir dviem gatvėm.
    Žinau tik tiek, kad kelis kart susirašius su Vilniaus planu, teko jiems grasinti prokuratūra, nes pažeidžia STR dėl dviračių ir pėsčiųjų takų – sugretinti siauriausi takai neužtikrinant reglamentuoto gabarito ir apsaugos zonų. Vietos gal užtektų ir BRT, bet, matyt, jokių medžių nei gatvės centre, nei šonuose nebebūtų.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tikrai taip, teiginys labiau nei keistas.
    Kaip jie talpins BRT Kalvarijų g.tuomet?
    Netalpins. Prieš kelis mėn. buvo veišinti PP paprastų A juostų. Tiesa, praplatins šaligatvius.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Pakalnis nusišnekėjo nes kur kur bet šiaurinės gatvės purvyne vietos būtų ir dviem gatvėm.
    Tikrai taip, teiginys labiau nei keistas.
    Kaip jie talpins BRT Kalvarijų g.tuomet?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Iš kur toks gilus įsitikinimas, kad sklypas yra gatvės vidury, o ne gatvė išsiplėtė taip, kad jai pradėjo trūkti vietos? Jeigu prispirs platinti, išpirks tą trūkstamą dalį ar paims viešoms reikmėms įstatymų numatyta tvarka.
    Pažiūrėkit į registrų centro žemėlapį. Visi sklypai normaliai eina pagal gatvės ribas, vienas išsikišęs.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Netrukus kelionės viešuoju transportu bus greitesnės
    Jau greitai kelionės viešuoju transportu bus ne tik greitesnės, bet ir daug patogesnės. Bene dvigubai plėsis A juostų tinklas, o keleiviams bus pasiūlyti lankstūs atsiskaitymo būdai. Kelionės viešuoju transportu bus greitesnės iki 10 proc.
    Per artimiausius metus plėsis A juostų tinklas. Šiuo metu Vilniuje 36 km A juostų, o iki 2030 m. jų bus apie 60 km.

    Bus mažinamas neigiamas transporto poveikis aplinkai. Planuojama įsigyti elektrinių, dujinių autobusų ir laidinių bei autonominių troleibusų. Per artimiausius metus sostinėje turėtų visai nebelikti dyzelinių ir hibridinių autobusų. Sumažės ir troleibusų vidutinis amžius: šiuo metu jis siekia 21 m. kuomet 2030 m. vidutinis amžius sieks 6,6 m.
    Siekiant finansiškai optimalaus varianto, sudarytas planas ne tik dėl naujos infrastruktūros įsigijimo, tačiau ir efektyvaus jau esamos išnaudojimo. Vilniuje bus atnaujinamas kontaktinis troleibusų tinklas, tam bus numatyti konkretūs etapai ir terminai.
    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...us-greitesnes/ .

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Iš kur toks gilus įsitikinimas, kad sklypas yra gatvės vidury, o ne gatvė išsiplėtė taip, kad jai pradėjo trūkti vietos? Jeigu prispirs platinti, išpirks tą trūkstamą dalį ar paims viešoms reikmėms įstatymų numatyta tvarka.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nugriauti tai ne problema. Savivaldybei problema išpirkti tą sklypą. Privati nuosavybė gi šventa... Kaip ir su tuo namu Drujos gatvėje. Na, ten bent susiaurino gatvę, sumažino greitį, bet padarė 2+2 juostos, ne 2+1, kaip buvo keli metai po gatvės nutiesimo.
    O tia kodėl privatus sklypas gatvės teritorijoje? Pagal Registrų centro žemėlapį tikrai ten kažkoks sklypo apendiksas. Kaltų kaip visada nebus rasta.

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Visų pirma reikia tą tvorą išpirkti iš sklypo savininko.
    Visų pirma viduryje gatvės neturėtu būti privačių sklypų.
    O jeigu jau kažkas braižant sklypo ribas pridarė nėsąmonių tada reikia daryti žemės dalis paėmimą viešoms reikmėms.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Visiškai paprastas sprendimas galėtų būti šlagbaumas su numerio skanavimu. O įgyvendinus IT sprendimą su viešojo transporto numerių duombaze tas galėtų labai lengvai būti skeilinama visame mieste.
    Įvažiavime ir išvažiavime iš Vilniaus oro uosto stotelės toks sprendimas veikia jau kelis metus.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    O tai čia ta tvora iš ko padaryta, kad negalima jos nugriauti ir normaliai pratęsti gatvę kaip yra prieš ir po jos?
    Visų pirma reikia tą tvorą išpirkti iš sklypo savininko.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nugriauti tai ne problema. Savivaldybei problema išpirkti tą sklypą. Privati nuosavybė gi šventa... Kaip ir su tuo namu Drujos gatvėje. Na, ten bent susiaurino gatvę, sumažino greitį, bet padarė 2+2 juostos, ne 2+1, kaip buvo keli metai po gatvės nutiesimo.
    Paskutinis taisė Al1; 2021.01.11, 10:57.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Kaip suprantu pati siauriausia vieta yra čia
    https://www.mapillary.com/app/?lat=5...=0&focus=photo
    O tai čia ta tvora iš ko padaryta, kad negalima jos nugriauti ir normaliai pratęsti gatvę kaip yra prieš ir po jos?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Lietuvos vairuotojai plytos ženklą ignoruoja. Nemanau, kad suveiktų.
    Dėl to ir parašiau, kad būtent su kameromis

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O kam kuoliukus? Tam puikiai tinka šlagbaumai. Ar apskritai plytos ženklai su kameromis.
    Lietuvos vairuotojai plytos ženklą ignoruoja. Nemanau, kad suveiktų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Aš kalbu apie siūlymus Linkmenų gatvę daryti tranzitinę ir ją pritaikyti normaliems autobusams. O mažiukai midibusai žinoma, kad būtų gerai. Jie laisvai išsitektų ir mano pasiūlytame Didlaukio gatvės sprendime. Tam net nereikia, kad gatvė būtų tranzitinė.
    Ji ir taip pakankamai plati, kad laisvai tilptų 2 juostos normaliems autobusams, kaip ir gatvės atkarpa nuo Konstitucijos pr. iki Žalgirio g. Nereiktų lankais pro Kalvarijų g. važiuoti nei VT, nei automobiliams.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    88 nebėra visai
    Laikinai panaikintas pandemijos metu. Baigsis karantinas, grįš ir 88

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O kam kuoliukus? Tam puikiai tinka šlagbaumai. Ar apskritai plytos ženklai su kameromis.
    Visiškai paprastas sprendimas galėtų būti šlagbaumas su numerio skanavimu. O įgyvendinus IT sprendimą su viešojo transporto numerių duombaze tas galėtų labai lengvai būti skeilinama visame mieste.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Iš principo būtų galima pro ten iki Ozo Žiedo pratęsti 88. Mažos talpos autobusai ten kaip nors turėtų pratilpti, be to pats maršrutas sukurtų daug persėdimo galimybių į kitą VT - Konstitucijos prospekte, st. Žaliasis Tiltas, Pylimo gatvėje, ties Aušros Vartais
    88 nebėra visai

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Su mūsų oro sąlygomis tai nežinau ar įmanoma turėti patikimus automatinius kuoliukus.
    O kam kuoliukus? Tam puikiai tinka šlagbaumai. Ar apskritai plytos ženklai su kameromis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Kokios dar 3 juostos? Kelias turi būti maždaug 6 metrų pločio. Jau dabar pavyzdžiui Moliakalnio gatvėje važinėja midibusai. Pristabdo ir prasilenkia. Plotis ten va toks - https://maps.app.goo.gl/aKZJdnt2Rsyw3nXo6

    Viena iš kertinių darnaus judumo dalių yra patogus viešasis transportas. Ne visi, kaip tu ir aš, yra drūti, jauni, sportiški vyrai galintys arba tiesiog netingintys kasdien važinėti dviračiu ir vaikščioti pėsčiomis. Todėl jeigu norime padaryti gerai, tai VT sustojimai turi būti arti namų, idealiu atveju iki 5 minučių pėsčiomis. Vaikščioti 10min ir daugiau Vilniuje nepasiteisina. Čia ne Londonas, nevaikšto žmonės tokių atstumų. Viskas turi būti arti. Šiaurės miestelio ir Užupio automobilizacijos lygis tą puikiai parodo. Tad jeigu savivaldybė nesugebės suorganizuoti jokio VT, tai gyventojai susiras alternatyvų. Automobiliu iki Seimo nuo Šnipiškių viso labo 5 minutės per GV Darnu.
    Aš kalbu apie siūlymus Linkmenų gatvę daryti tranzitinę ir ją pritaikyti normaliems autobusams. O mažiukai midibusai žinoma, kad būtų gerai. Jie laisvai išsitektų ir mano pasiūlytame Didlaukio gatvės sprendime. Tam net nereikia, kad gatvė būtų tranzitinė.

    Komentuoti:

Working...
X