Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai didelis klausimas, ar iš viso BRT bus.
Tikiuosi, bent jau Laisvės pr. užtektų vietos?
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Netalpins. Prieš kelis mėn. buvo veišinti PP paprastų A juostų. Tiesa, praplatins šaligatvius.
Tikiuosi, bent jau Laisvės pr. užtektų vietos?
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pakalnis nusišnekėjo nes kur kur bet šiaurinės gatvės purvyne vietos būtų ir dviem gatvėm.
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tikrai taip, teiginys labiau nei keistas.
Kaip jie talpins BRT Kalvarijų g.tuomet?
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pakalnis nusišnekėjo nes kur kur bet šiaurinės gatvės purvyne vietos būtų ir dviem gatvėm.
Kaip jie talpins BRT Kalvarijų g.tuomet?
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąIš kur toks gilus įsitikinimas, kad sklypas yra gatvės vidury, o ne gatvė išsiplėtė taip, kad jai pradėjo trūkti vietos? Jeigu prispirs platinti, išpirks tą trūkstamą dalį ar paims viešoms reikmėms įstatymų numatyta tvarka.
Komentuoti:
-
Netrukus kelionės viešuoju transportu bus greitesnės
Jau greitai kelionės viešuoju transportu bus ne tik greitesnės, bet ir daug patogesnės. Bene dvigubai plėsis A juostų tinklas, o keleiviams bus pasiūlyti lankstūs atsiskaitymo būdai. Kelionės viešuoju transportu bus greitesnės iki 10 proc.Per artimiausius metus plėsis A juostų tinklas. Šiuo metu Vilniuje 36 km A juostų, o iki 2030 m. jų bus apie 60 km.
Bus mažinamas neigiamas transporto poveikis aplinkai. Planuojama įsigyti elektrinių, dujinių autobusų ir laidinių bei autonominių troleibusų. Per artimiausius metus sostinėje turėtų visai nebelikti dyzelinių ir hibridinių autobusų. Sumažės ir troleibusų vidutinis amžius: šiuo metu jis siekia 21 m. kuomet 2030 m. vidutinis amžius sieks 6,6 m.Siekiant finansiškai optimalaus varianto, sudarytas planas ne tik dėl naujos infrastruktūros įsigijimo, tačiau ir efektyvaus jau esamos išnaudojimo. Vilniuje bus atnaujinamas kontaktinis troleibusų tinklas, tam bus numatyti konkretūs etapai ir terminai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Iš kur toks gilus įsitikinimas, kad sklypas yra gatvės vidury, o ne gatvė išsiplėtė taip, kad jai pradėjo trūkti vietos? Jeigu prispirs platinti, išpirks tą trūkstamą dalį ar paims viešoms reikmėms įstatymų numatyta tvarka.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNugriauti tai ne problema. Savivaldybei problema išpirkti tą sklypą. Privati nuosavybė gi šventa... Kaip ir su tuo namu Drujos gatvėje. Na, ten bent susiaurino gatvę, sumažino greitį, bet padarė 2+2 juostos, ne 2+1, kaip buvo keli metai po gatvės nutiesimo.
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Visų pirma reikia tą tvorą išpirkti iš sklypo savininko.
O jeigu jau kažkas braižant sklypo ribas pridarė nėsąmonių tada reikia daryti žemės dalis paėmimą viešoms reikmėms.
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimąVisiškai paprastas sprendimas galėtų būti šlagbaumas su numerio skanavimu. O įgyvendinus IT sprendimą su viešojo transporto numerių duombaze tas galėtų labai lengvai būti skeilinama visame mieste.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąO tai čia ta tvora iš ko padaryta, kad negalima jos nugriauti ir normaliai pratęsti gatvę kaip yra prieš ir po jos?
Komentuoti:
-
Nugriauti tai ne problema. Savivaldybei problema išpirkti tą sklypą. Privati nuosavybė gi šventa... Kaip ir su tuo namu Drujos gatvėje. Na, ten bent susiaurino gatvę, sumažino greitį, bet padarė 2+2 juostos, ne 2+1, kaip buvo keli metai po gatvės nutiesimo.Paskutinis taisė Al1; 2021.01.11, 10:57.
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Lietuvos vairuotojai plytos ženklą ignoruoja. Nemanau, kad suveiktų.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kam kuoliukus? Tam puikiai tinka šlagbaumai. Ar apskritai plytos ženklai su kameromis.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aš kalbu apie siūlymus Linkmenų gatvę daryti tranzitinę ir ją pritaikyti normaliems autobusams. O mažiukai midibusai žinoma, kad būtų gerai. Jie laisvai išsitektų ir mano pasiūlytame Didlaukio gatvės sprendime. Tam net nereikia, kad gatvė būtų tranzitinė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą88 nebėra visai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kam kuoliukus? Tam puikiai tinka šlagbaumai. Ar apskritai plytos ženklai su kameromis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąIš principo būtų galima pro ten iki Ozo Žiedo pratęsti 88. Mažos talpos autobusai ten kaip nors turėtų pratilpti, be to pats maršrutas sukurtų daug persėdimo galimybių į kitą VT - Konstitucijos prospekte, st. Žaliasis Tiltas, Pylimo gatvėje, ties Aušros Vartais
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSu mūsų oro sąlygomis tai nežinau ar įmanoma turėti patikimus automatinius kuoliukus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Kokios dar 3 juostos? Kelias turi būti maždaug 6 metrų pločio. Jau dabar pavyzdžiui Moliakalnio gatvėje važinėja midibusai. Pristabdo ir prasilenkia. Plotis ten va toks - https://maps.app.goo.gl/aKZJdnt2Rsyw3nXo6
Viena iš kertinių darnaus judumo dalių yra patogus viešasis transportas. Ne visi, kaip tu ir aš, yra drūti, jauni, sportiški vyrai galintys arba tiesiog netingintys kasdien važinėti dviračiu ir vaikščioti pėsčiomis. Todėl jeigu norime padaryti gerai, tai VT sustojimai turi būti arti namų, idealiu atveju iki 5 minučių pėsčiomis. Vaikščioti 10min ir daugiau Vilniuje nepasiteisina. Čia ne Londonas, nevaikšto žmonės tokių atstumų. Viskas turi būti arti. Šiaurės miestelio ir Užupio automobilizacijos lygis tą puikiai parodo. Tad jeigu savivaldybė nesugebės suorganizuoti jokio VT, tai gyventojai susiras alternatyvų. Automobiliu iki Seimo nuo Šnipiškių viso labo 5 minutės per GVDarnu.
Komentuoti:
Komentuoti: