Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    pradėjo temą [VLN] Vilniaus viešasis transportas

    [VLN] Vilniaus viešasis transportas

    2008-2012.07 m. archyvas http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=6925

    ------------------------------------------------------------------------------

    Kaip suprasti?
    Viešųjų pirkimų portale yra skelbimas:
    Žemagrindžių troleibusų pirkimas, 2012 06 29.
    Dėl tų pačių 13 vnt. naujų žemagrindžių troleibusų.

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...923.html&B=PPO
    Paskutinis taisė Mettal; 2012.07.18, 11:17.

  • Al1
    replied
    Vien tik tramvajumi nei vienas miestas neišsivers. Tas pats ir su troleibusais. Vis tiek bus ir autobusai.
    Taip, trukdo. O švedai ir norvegai tegul toliau kvailioja. Nereikia kišti ekscesų. Beje, Švedijoje ar Norvegijoje, tose teritorijose, kur susitelkęs didžiausias gyventojų kiekis, klimatas švelnesnis nei Lietuvoje, nes vandenynas ir jūros įtakoja kur kas labiau nei Klaipėdos klimatą, kuri irgi ant jūros kranto.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Na vakarų europoje tai Klaipėdos ar Šiaulių dydžio miestai daro bėginius ir jiem matyt apsimoka. Mažesniuose mačiau troleibusų važinėjančių. Miegamuose priemiesčiuose kurios mes vis dar vadiname miesteliais tai turbūt teks ir toliau važinėti autobusais, pradžioje turbūt hibridiniais. Beje neužmirš kad čia kalbame apie perspektyvą 2030 m ir toliau, iki kurio laiko nemaža dalis eletrobusų problemų gali būti išspręsta.

    Su vartojiškumu kovoti gali Don Kichotas, kai pardavėjai propagandai išleidžia daugiau nei visas "entertainment industry" yra vertas, tai kovok tu kaip nori jie vistiek skatins vartojiškumą. Realiai su vartojiškumu kovojo soveitai - kai visi vargšai tai ir vartoti negali.

    Klimatas švedams ar norvegams netrugdo važiuoti dviračiu, o lietuviams - trugdo?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tramvajai ir troleibusai ne alternatyva. Niekas jų neties mažesniuose miestuose, o dideliuose irgi daugybė vietų, kur bėgiai ir (ar) KT neapsimoka ar fiiziškai neįmanoma nutiesti.

    Ir kovoti reikia ne tiek su pramone, kiek su vartotojiškumu, kai tiesiog permalami resursai, o pagaminti daiktai netarnauja nei ilgai, nei kai kuriais atvejais yra iš viso reikalingi (daugybė niekų gaminama).

    Azijos šalys mūsų nelenkia, Japonija ne prie ko, o kitose šalyse tiesiog didelis gyventojų tankumas ir alternatyvos bėginiam elektriniam transportui nėra. Ir lazdos nereikia perlenkti. Kaip gatvės, užkištos automobiliais, taip ir gatvės užkištos dviračiais ar ten kokiais mopedais, tegul ir elektriniais, rodo žemą ekonominį šalies lygį. Dėl dviračių ar mopedų tai dar vienas veiksnys yra klimatas.
    Paskutinis taisė Al1; Vakar, 10:29.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Neleis pirkti tada, kai bus pilnavertė alternatyva. Kol kas jos nėra. Elektrobusai dar pilni vaikiškų ligų. Europoje ir taip pramonės sumažėjo, pabėgo į Aziją. Dar tegul paspaudžia, tai dar mažiau liks. O vartoti tai vartos. Ar ir įvežti "nešvariai" Azijoje pagamintas prekes uždraus? Na, bet jei toks gamtamylių tikslas... Tik niekas Europoje už skatikus neis į gamyklas dirbti.
    Todėl transportas vis tiek lieka vienas iš trijų didžiausių teršėjų, o kai kuriose šalyse, ypač Rytų Europoje, tai bene pagrindinis teršėjas, ypač miestuose.
    Na vakaruose pilnaverčių alternatyvų jau seniai rasta - bėginių transporto rūšių daug. Mes irgi turime troleibusus kurie būtų puiki alternatyva jeigu jais rūpintusi tiek kiek rūpinasi autobusais.

    Pramonės europoje yra gana daug, tik ji daug labiau automatizuota ir orientuota į didesnę pridėtinę vertę, todėl jai riekia mažiau juodadarbių, kurie netekę darbo rėkia, kad viskas gaminama azijoje. Ir taip, nešvariai pagamintos produkcijos importo ribojimas yra BŪTINA priemonė norint priversti azijos ir afrikos šalis įsivesti bent minimalius standartus.

    Rytų europoje transportas taršuma didina, nes būtent čia ir nenaudojamos alternatyvos, tiek eletrinės, tiek varomos žmogaus (dviračiai, ėjimas pėsčiomis). Net kaikurios azijos šalys jau lenkia mus tuo.



    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Ties viaduku, kur susilieja pagrindinė ir lygiagreti Kirtimų gatvės yra šio mazgo rekonstrukcijos metu įrengtas žiedas. Apskritai, jeigu 25 maršrutas iki Vaidotų važiuotų visais reisais, atkristų 8 maršruto reikalingumas savaitgaliais ir, ko gero, darbo dienomis ne piko metu. Šiuo metu savaitgaliais "elektrinė pokazūcha" nr. 89 perveža daugiau keleivių, nei didelis 8 maršruto autobusas.

    Šiaip džiugu, kad maršrutų tinklas plečiasi, bet būtų įdomu sužinoti:
    1) Kodėl Vaidotuose bus 4 maršrutai, bet visi veža į niekur arba ekskursijomis, tuo pačiu paliekant tiesioginį ir greitą susisiekimą su miestu priemiestiniam mikriukui su nelanksčia kainodara?
    2) Kodėl 25 sekmadieniais iki Vaidotų važiuos dažniau, nei šeštadieniais?
    3) Kas trukdo bent stotelių stulpus pastatyti 51 maršrutui ties Jaunystės ir Kunigiškių gatvių sankryža? Ten Vilniaus miestas, todėl neturi būti biurokratinių kliūčių. Tikrai bus prašoma vairuotojų toje vietoje išleisti keleivius, kaip dabar yra su 57 Bukiškyje (reikia stotelių Bičiulių g. prieš sukant į Sodų g. ir ties Draugystės ir Mokyklos g. sankryža) ir 26 Did. Riešėje (reikia Alyvų st. link Gulbinų, prieš sankryžą su Molėtų pl. bei nepamaišytų stotelė ties Mokyklos ir Žvėrališkių g. sankryža)
    Pritariu. Ypač 3 punktui. Ten gyvena didžioji dalis gyventojų šioje atkarpoje. Šiaip keista kad buvo leista pratęsi taip maršrutą kai tarp stotelių beveik 3km. Tikiuosi čia tik laikinai, nes gyventojai tikrai skūsis, ypač jog pagal STR 2.06.01:1999:
    4.4. Minimaliai būtinojo tinklo tankis turi būti toks, kad maksimalus ėjimo pėsčiomis iki viešojo susisiekimo linijų atstumas būtų ne didesnis kaip:
    - 500 m - daugiaaukščio intensyvaus užstatymo teritorijose;
    - 600 m - mažaaukščio užstatymo didelių ir didžiausiųjų miestų teritorijose;
    - 800 m - mažų ir vidutinių miestų, miestelių, kaimų užstatytose teritorijose, sporto, rekreacinėse zonose.
    Įvertinus reljefo nuolydį, kiekvienam 10 m aukščių skirtumui maksimalaus ėjimo pėsčiomis atstumai mažinami 100 m.
    Manau dar trūksta ir stotelės ties Kadagių gatve.

    Click image for larger version

Name:	
Views:	1
Size:	356,8 kB
ID:	1777456
    trūkstamos stotelės
    Paskutinis taisė toleranceofculture; Vakar, 00:04.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Laiko atžvilgiu yra paprasčiau daryti persėdimą į 78-ą Baltoj Vokėj, negu tiesiogiai daryti ekskursiją su 3-u per Salininkus ir Dilgynę. Plius Vaidotai turi ir rajoninį autobusą
    Rajoninis autobusas yra prasta alternatyva, kadangi negalioja Vilniečio kortelė, tad naudotis tokiu autobusu finansiškai neapsimoka. Tada jau protingiau būtų 3 maršrutą “ištiesinti”. Salininkai ir taip turi 42, o pro Meistrų st. būtų galima leisti 41.

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Kodėl Vaidotuose bus 4 maršrutai, bet visi veža į niekur arba ekskursijomis, tuo pačiu paliekant tiesioginį ir greitą susisiekimą su miestu priemiestiniam mikriukui su nelanksčia kainodara?
    Man tai keisčiausiai atrodo 9 maršruto egzistencija Vaidotuose. Kokia jo ten prasmė ? Privežti iki Baltosios Vokės st., kur galima persėsti į greičiausiai Stotį pasiekiantį 78 ? Bet tada būtų protingiau optimizuoti 3, kaip kad rašiau aukščiau, o ne sudaryti keleiviams bereikalingo persėdimo būtinybę
    Paskutinis taisė 10.000; 2020.01.22, 23:45.

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    3) Kas trukdo bent stotelių stulpus pastatyti 51 maršrutui ties Jaunystės ir Kunigiškių gatvių sankryža? Ten Vilniaus miestas, todėl neturi būti biurokratinių kliūčių. Tikrai bus prašoma vairuotojų toje vietoje išleisti keleivius, kaip dabar yra su 57 Bukiškyje (reikia stotelių Bičiulių g. prieš sukant į Sodų g. ir ties Draugystės ir Mokyklos g. sankryža) ir 26 Did. Riešėje (reikia Alyvų st. link Gulbinų, prieš sankryžą su Molėtų pl. bei nepamaišytų stotelė ties Mokyklos ir Žvėrališkių g. sankryža)
    Panaši situacija ir su 14 maršrutu, kur keleiviai, važiuojantis į Naująją Vilnią, dažnai prašo vairuotojų sustoti kol kas neegzistuojančioje stotelėje "Naujosios Vilnios sankryža". Vairuotojai sustoja ir daug kam atsako, kad dar praeitais metais buvo pranešta apie tai SĮSP'ui, po kažkiek laiko turi atsirasti stotelė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jei gerai atsimenu kaip skaičiau tai tie pinigai bus orientuoti į elektros gamyba labiau nei į transporto priemones + mažesnę pramonės taršą. Propagandai pinigų visada buvo ir bus.

    Manau, kad gali būti jog iki 2030 išvis nebeleis pirkti (ne tik nefinansuos) dyzelinių autobusų (ką mes perkame dabar).
    Neleis pirkti tada, kai bus pilnavertė alternatyva. Kol kas jos nėra. Elektrobusai dar pilni vaikiškų ligų. Europoje ir taip pramonės sumažėjo, pabėgo į Aziją. Dar tegul paspaudžia, tai dar mažiau liks. O vartoti tai vartos. Ar ir įvežti "nešvariai" Azijoje pagamintas prekes uždraus? Na, bet jei toks gamtamylių tikslas... Tik niekas Europoje už skatikus neis į gamyklas dirbti.
    Todėl transportas vis tiek lieka vienas iš trijų didžiausių teršėjų, o kai kuriose šalyse, ypač Rytų Europoje, tai bene pagrindinis teršėjas, ypač miestuose.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    O ar prie dabartinių sąlygų bus jam kur apsisukti?
    Ties viaduku, kur susilieja pagrindinė ir lygiagreti Kirtimų gatvės yra šio mazgo rekonstrukcijos metu įrengtas žiedas. Apskritai, jeigu 25 maršrutas iki Vaidotų važiuotų visais reisais, atkristų 8 maršruto reikalingumas savaitgaliais ir, ko gero, darbo dienomis ne piko metu. Šiuo metu savaitgaliais "elektrinė pokazūcha" nr. 89 perveža daugiau keleivių, nei didelis 8 maršruto autobusas.

    Šiaip džiugu, kad maršrutų tinklas plečiasi, bet būtų įdomu sužinoti:
    1) Kodėl Vaidotuose bus 4 maršrutai, bet visi veža į niekur arba ekskursijomis, tuo pačiu paliekant tiesioginį ir greitą susisiekimą su miestu priemiestiniam mikriukui su nelanksčia kainodara?
    2) Kodėl 25 sekmadieniais iki Vaidotų važiuos dažniau, nei šeštadieniais?
    3) Kas trukdo bent stotelių stulpus pastatyti 51 maršrutui ties Jaunystės ir Kunigiškių gatvių sankryža? Ten Vilniaus miestas, todėl neturi būti biurokratinių kliūčių. Tikrai bus prašoma vairuotojų toje vietoje išleisti keleivius, kaip dabar yra su 57 Bukiškyje (reikia stotelių Bičiulių g. prieš sukant į Sodų g. ir ties Draugystės ir Mokyklos g. sankryža) ir 26 Did. Riešėje (reikia Alyvų st. link Gulbinų, prieš sankryžą su Molėtų pl. bei nepamaišytų stotelė ties Mokyklos ir Žvėrališkių g. sankryža)

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    O tai kaip ES už ekologiją kovos? Tik propaganda ir dviračiais? Ar elektromobiliais, kuriais aprūpins valdiškas įstaigas ir kontoras? Aplamai su asmenine automobilizacija reikia baigti, nesvarbu, kaip varomi automobiliai, jei jau taip prieš klimato kaitą kovojama...

    Tuos kelis troleibusus perka už likučius besibaigiančio etapo. Todėl bus kitas etapas ir nemanau, kad būtų neskiriamos lėšis VT parkų atnaujinimui. Kaip tik gal tik sugriežtins reikalavimus ir dujinių ar hibridinių autobusų jau nebefinansuos, tik grynai elektrinį transportą.
    Jei gerai atsimenu kaip skaičiau tai tie pinigai bus orientuoti į elektros gamyba labiau nei į transporto priemones + mažesnę pramonės taršą. Propagandai pinigų visada buvo ir bus.

    Manau, kad gali būti jog iki 2030 išvis nebeleis pirkti (ne tik nefinansuos) dyzelinių autobusų (ką mes perkame dabar).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Gal klystu, bet lyg ir šiame etape ES lėšos negalės būti naudojamos parkui naujinti? Todėl ir pirko tuos 6 troleibusus už paskutines ES lėšas.
    O tai kaip ES už ekologiją kovos? Tik propaganda ir dviračiais? Ar elektromobiliais, kuriais aprūpins valdiškas įstaigas ir kontoras? Aplamai su asmenine automobilizacija reikia baigti, nesvarbu, kaip varomi automobiliai, jei jau taip prieš klimato kaitą kovojama...

    Tuos kelis troleibusus perka už likučius besibaigiančio etapo. Todėl bus kitas etapas ir nemanau, kad būtų neskiriamos lėšis VT parkų atnaujinimui. Kaip tik gal tik sugriežtins reikalavimus ir dujinių ar hibridinių autobusų jau nebefinansuos, tik grynai elektrinį transportą.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.01.22, 12:54.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    O ar prie dabartinių sąlygų bus jam kur apsisukti? .
    Ten žiedas tebėra netoliese, tai gal ten perkels?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Tai čia jo "progresyvistinis" populizmas. Naujieji Vasiukai... Tik gal kiek realesni nei Zuoko. Bet šiaip tai su troleibusais liūdna. Tiek pinigų sukišta į autobusus, o troleibusams liko tik trupiniai. Kai dėl autobusų stoties tai ardėsi kaip isterikuojantis vaikas,kai Kaune atidarė naują stotį. O kai Kaunas vienu ypu Škodas pakeitė naujais troleibusais, tai kodėl Vilnius blogesnis? Kodėl nesiardo dėl to? Na, aišku, dėl stoties tai supermegaprojektas būtų, didelių otkatų galima tikėtis. O su troleibusais tik kapeikos... Juk kaip tik yra proga atnaujinti troleibusus ir KT. Gi Lietuva įsipareigojo per 10 metų skirti 14 milijardų ekologijai. Dalį duotų ES. Įprasti autobusai, dujiniai tikrai, o gal net ir hibridai jau nepraeis. Tik elektrotransportas. Troleibusų sistemai atnaujinti kaip tik. Elektrobusai - dar per anksti ir jie turėtų keisti autobusus, o ne troleibusus.
    Gal klystu, bet lyg ir šiame etape ES lėšos negalės būti naudojamos parkui naujinti? Todėl ir pirko tuos 6 troleibusus už paskutines ES lėšas.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kad elektrobusai pakeis autobusus tai čia aišku 100proc., tik aišku kad apie terminus niekas nešneka
    Kas dėl Vilniaus VT autobusų pertvarkos, tai autobusai buvo tokios sumautos būklės, kad net tas 250vnt ar kiek ten atnaujinimas nepakeitė visų laužų. O Vilniaus Škodos lyginant su tomis, kurios važinėjo Kaune, atrodo kaip nesenai nuo konvėjerio nuriedėjusios.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Galite pasižiurėti priešrinkiminius debatus, jis kelis kartus yra tai kartojęs, kad jo vizija yra ateityje pakeisti visą VT eletrobusais. Neturiu nei noro nei laiko peržiūrinėti valandas debatų kur jis tai teigė.
    Tai čia jo "progresyvistinis" populizmas. Naujieji Vasiukai... Tik gal kiek realesni nei Zuoko. Bet šiaip tai su troleibusais liūdna. Tiek pinigų sukišta į autobusus, o troleibusams liko tik trupiniai. Kai dėl autobusų stoties tai ardėsi kaip isterikuojantis vaikas,kai Kaune atidarė naują stotį. O kai Kaunas vienu ypu Škodas pakeitė naujais troleibusais, tai kodėl Vilnius blogesnis? Kodėl nesiardo dėl to? Na, aišku, dėl stoties tai supermegaprojektas būtų, didelių otkatų galima tikėtis. O su troleibusais tik kapeikos... Juk kaip tik yra proga atnaujinti troleibusus ir KT. Gi Lietuva įsipareigojo per 10 metų skirti 14 milijardų ekologijai. Dalį duotų ES. Įprasti autobusai, dujiniai tikrai, o gal net ir hibridai jau nepraeis. Tik elektrotransportas. Troleibusų sistemai atnaujinti kaip tik. Elektrobusai - dar per anksti ir jie turėtų keisti autobusus, o ne troleibusus.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.01.22, 10:53.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Tai gal galima būtų gaut kokį straipsnio linką ar vaizdo įrašą, kur Šimašius paima ir tiesiogiai pasako šitą frazę ? Ar tamsta vėl grįžtate prie savo pomėgio skleisti pigią dezinformaciją ?
    Galite pasižiurėti priešrinkiminius debatus, jis kelis kartus yra tai kartojęs, kad jo vizija yra ateityje pakeisti visą VT eletrobusais. Neturiu nei noro nei laiko peržiūrinėti valandas debatų kur jis tai teigė.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Laiko atžvilgiu yra paprasčiau daryti persėdimą į 78-ą Baltoj Vokėj, negu tiesiogiai daryti ekskursiją su 3-u per Salininkus ir Dilgynę. Plius Vaidotai turi ir rajoninį autobusą

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Tuomet 8-ą galima nukreipti nuo Baltosios Vokės į Salininkus - tada kaip ir neliktų prasmės 3-ą varyt iki Vaidotų, o trumpinti iki Dilgynės - kaip ir anksčiau, iki reformos.
    Tai kad šiuo metu 3 yra vienintelis maršrutas, užtikrinantis Vaidotų susisiekimą su pagrindiniu Vilniaus VT mazgu - Stotimi. O tokie pasiūlymai susisiekimo nepagerintų išvis niekaip

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    8 maršrutas greičiausiai neužilgo bus trumpinamas iki Juodšilių stotelės.
    O ar prie dabartinių sąlygų bus jam kur apsisukti? Klausimas ar 8-as dabar bus reikalingas, kai 25-as pratęstas iki Vaidotų (dalimi reisų)? Dar vienas klausimas, ar bus sukoordinuoti tarpusavyje reisai tarp 8-o ir 25-o?
    Tuomet 8-ą galima nukreipti nuo Baltosios Vokės į Salininkus - tada kaip ir neliktų prasmės 3-ą varyt iki Vaidotų, o trumpinti iki Dilgynės - kaip ir anksčiau, iki reformos.
    Paskutinis taisė ssnaiperis; 2020.01.21, 19:16.

    Komentuoti:

Working...
X