Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Nes per toli ta linija buvo. Be to troleibusuose Škoda, visiškai nėra prasmės neleisti sėdėti priekyje. Juk kabina pilnai uždara. O ir Kaune įlipimas pro priekį ir jokių apribojimų sėdėti priekyje nėra.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Kai kuriuose autobusuose priekyje stop linija patraukta arčiau vairuotojų? Skirtinguose autobusuose mačiau ją perklijuotą visiškai tik taip, kad nebūtų galima eiti prie priekinių durų, bet priekinėse sėdynėse jau galima sėdėti.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
    Oho, kada spėjo 56 trasą pakeisti, šiandien pastebėjau, kad pasirodo jau iki Vilkpėdės važiuoja
    Nuo praeito šeštadienio. Buvo aptarta gana skambiai šioje temoje 56-o pratęsimas iki Vilkpėdės

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    Oho, kada spėjo 56 trasą pakeisti, šiandien pastebėjau, kad pasirodo jau iki Vilkpėdės važiuoja

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Evier Rodyti pranešimą

    Elektromobiliai pinga, nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu didėja, taigi ne visai nepagrįsta, kad ir elektrobusų technologijos turėtų eiti ta linkme.
    elektromobilių ir elektorbusų paskirtis ir važiavimo stilius kitoks ir tuo labiau nuvažiuojamas atstumas per dieną. Kai elektrobusai bus ekonomiškai panašųs į troleibusus po 30+ metų tada ir galima bus apie tai galvoti, o dabar tai yra pinigų švaistymas ir lietuva tikrai nėra tokia turtinga.


    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Tai kad troleibusai stovi kamščiuose yra daug didesnė problema nei maksimalus greitis ar įsibėgėjimas. Žmonės ir su labai greitais automobiliais praleidžia kamščiuose begales laiko vilkdamiesi pėsčiojo greičiu.
    Praėjusią savaitę teko progra važinėti vilniuje per piko kamščius. Tai ta progra specialiai pasirinkau automobilio statistikos. 5 dienų vidutinis greitis - 17,2 km/h. Autobusai ir KET pažeidėjai autobuso juosta važiavo greičiau. Jeigu visur būtų normalios A juostos VT greitis smarkiai išaugtų.


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nereikia nieko išradinėti. Jokių elektrobusų su vaikiškom ligom ir kosmine kaina. Yra troleibusai su autonomine eiga. O siaube, jau Ukrainos miestai mus lenkia tokiomis "technologijomis"...

    Komentuoti:


  • stop.this.train
    replied
    Būtų įdomu, jeigu senieji troleibusai būtų pakeisti elektrobusais su pakrovimu nuo kontaktinio tinklo, kurie esant reikalui galėtų pavaduoti ir dalį įprastinių autobusų. Kontaktinis tinklas jau dabar dengia pakankamai 1,2,3,4,5 greitųjų autobusų trasų, jog juose galėtų važiuoti tokie elektrobusai. Tik jie reikalauja daug daugiau galios iš kontaktinio tinklo ir jį vis tiek reikėtų atnaujinti.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ne vairuotojai sudaro grafikus. Ir kol nėra normanlaus A juostų tinklo, tai prognozuoti realų stabilų greito grafiko laikymąsi yra nedėkingas reikalas.
    Tame ir esme kad padaryti grafiką yra tiesiog neimanoma, nes nežinia koks gali būti eismo keleivių srautai.
    koks dabar išlaikomas tikslumas ir važiavimo greitis manau yra vos idealus.
    Ir manant kad transporto amžius ar kontaktinio tinklo būklė gali lemti didelius greičio skirtumas.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Ne vairuotojai sudaro grafikus. Ir kol nėra normanlaus A juostų tinklo, tai prognozuoti realų stabilų greito grafiko laikymąsi yra nedėkingas reikalas.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Evier Rodyti pranešimą

    Nežinau man įtikinamiau skamba šios dvi priežastys, kodėl troleibusai Lietuvoje lėtai važiuoja:
    1. Pasenęs/netinkamas KT (o tiksliau kryžmės ir iešmai).
    2. Vairuotojai specialiai lėtai važiuoja, kad atitiktų tvarkaraštį.
    O su keleivių komfortu ir bijojimu kažką parversti jau gal šiek tiek nusivažiavom Šiaip ar taip aš vistiek už tai, kad ateityje troleibusų tinklo nebūtų.
    O kam vairuotojams lėkti, stengtis papulti į sudėtingas situacijas ? Jei viska galima daug paprasčiau atlikti mažesniu greičiu ?
    Kaip dabar išvis nuo velavimu niekas nepriklauso tai net sunku pasakyti kodėl verta ?
    Sakykit dėl keleivių ? Bet kuris čia stengiasi dėl kažko jei asmeniškai jokios naudos?

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Tai kad troleibusai stovi kamščiuose yra daug didesnė problema nei maksimalus greitis ar įsibėgėjimas. Žmonės ir su labai greitais automobiliais praleidžia kamščiuose begales laiko vilkdamiesi pėsčiojo greičiu.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Evier Rodyti pranešimą

    Nežinau man įtikinamiau skamba šios dvi priežastys, kodėl troleibusai Lietuvoje lėtai važiuoja:
    1. Pasenęs/netinkamas KT (o tiksliau kryžmės ir iešmai).
    2. Vairuotojai specialiai lėtai važiuoja, kad atitiktų tvarkaraštį.
    O su keleivių komfortu ir bijojimu kažką parversti jau gal šiek tiek nusivažiavom Šiaip ar taip aš vistiek už tai, kad ateityje troleibusų tinklo nebūtų.
    Kauno situacija nuo kovo mėnesio viską pagreitino tarp 10 20 minučių. Rezultatas visada veluojama tas apie 10 15 minuciu.

    Komentuoti:


  • Evier
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Ne vairuotojai važiuos visada lėtai nes bijos kanors nuverst
    Nežinau man įtikinamiau skamba šios dvi priežastys, kodėl troleibusai Lietuvoje lėtai važiuoja:
    1. Pasenęs/netinkamas KT (o tiksliau kryžmės ir iešmai).
    2. Vairuotojai specialiai lėtai važiuoja, kad atitiktų tvarkaraštį.
    O su keleivių komfortu ir bijojimu kažką parversti jau gal šiek tiek nusivažiavom Šiaip ar taip aš vistiek už tai, kad ateityje troleibusų tinklo nebūtų.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Evier Rodyti pranešimą

    Nesu girdėjęs tokių istorijų, bet tarkim. Kalba eina, kad troleibusai važiuotų bent autobusų greičiu ir ne lėčiau. Dažniau keleiviams už komfortą svarbiau laikas.
    Ne vairuotojai važiuos visada lėtai nes bijos kanors nuverst

    Komentuoti:


  • Evier
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Ne čia nėra svaičiojimas, tiksliau ne dėl komforto isibegejima lėtai o dėl durnų lietuviškų taisyklių kad keleivis gali laikytis gali nesilaikyti, nors vienoj rankoje tašė kitoj mobiliakas jis nusiverčia ir visuomet kaltas vairuotojas lieka. Niekur net Lenkijoje taip nėra tiesiog yra draudimas už nelaimingus atsitikimus, o ne kaip čia ne tik draudimas iš vairuotojo issiiesko tą suma plius už sužalojimus ir policija bauda uždeda. Tokiu atveju kas tau lakstys? Kaip aš sakau px tokiu atveju tie grafikai
    Nesu girdėjęs tokių istorijų, bet tarkim. Kalba eina, kad troleibusai važiuotų bent autobusų greičiu ir ne lėčiau. Dažniau keleiviams už komfortą svarbiau laikas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Evier Rodyti pranešimą

    Elektromobiliai pinga, nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu didėja, taigi ne visai nepagrįsta, kad ir elektrobusų technologijos turėtų eiti ta linkme.
    Kada bus priimtina kaina ir kokybė ne prastesnė, tada ir bus kalba. Be to elektrobusai turi keisti dyzelinius autobusus, o ne elektrinius troleibusus.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Evier Rodyti pranešimą

    Elektromobiliai pinga, nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu didėja, taigi ne visai nepagrįsta, kad ir elektrobusų technologijos turėtų eiti ta linkme.



    Va kur yra niekuo nepagrįstas svaičiojimas.
    Ne čia nėra svaičiojimas, tiksliau ne dėl komforto isibegejima lėtai o dėl durnų lietuviškų taisyklių kad keleivis gali laikytis gali nesilaikyti, nors vienoj rankoje tašė kitoj mobiliakas jis nusiverčia ir visuomet kaltas vairuotojas lieka. Niekur net Lenkijoje taip nėra tiesiog yra draudimas už nelaimingus atsitikimus, o ne kaip čia ne tik draudimas iš vairuotojo issiiesko tą suma plius už sužalojimus ir policija bauda uždeda. Tokiu atveju kas tau lakstys? Kaip aš sakau px tokiu atveju tie grafikai

    Komentuoti:


  • Evier
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Niekuo nepagrįstas svaičiojimas.
    Elektromobiliai pinga, nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu didėja, taigi ne visai nepagrįsta, kad ir elektrobusų technologijos turėtų eiti ta linkme.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Dažnai bėgėjamasi lėtai dėl keleivių komforto.
    Va kur yra niekuo nepagrįstas svaičiojimas.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Todėl kad tai yra pati ekologiškiausia transporto priemonė lietuvoje?

    Šiuo metu, ir kad jau įdiegta. Viskas. Be abejonės taip.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Autobusai turi būti keičiami į elektrinius autobusus, ne troleibusai.

    Komentuoti:

Working...
X