Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    pradėjo temą [VLN] Vilniaus viešasis transportas

    [VLN] Vilniaus viešasis transportas

    2008-2012.07 m. archyvas http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=6925

    ------------------------------------------------------------------------------

    Kaip suprasti?
    Viešųjų pirkimų portale yra skelbimas:
    Žemagrindžių troleibusų pirkimas, 2012 06 29.
    Dėl tų pačių 13 vnt. naujų žemagrindžių troleibusų.

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...923.html&B=PPO
    Paskutinis taisė Mettal; 2012.07.18, 10:17.

  • Sula
    replied
    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
    Aš pats buvau palikęs pernai savo EV savaitei per pačius šalčius (-20) tai net baterijos šildytuvas neįsijungė nes ji nespėjo atšalti.
    Kokiam laikui?
    Kaimyno Leaf (nenaujas) nešildomame garaže prie -15 C per savaitę beveik išsikrovė.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą

    Ličio Jonų baterijos kraunasi ir prie -30, bet norint išlaikyti jų ilgaamžiškumą dauguma gamintojų neleidžia krovimo žemiau -15/-20.
    Tik ant popieriaus. Realybėje užtenka ir -8C kad baterijų įkrovimas taptu nepateisinamai lėtu.

    Taip, šildymo sistemos yra, bet jos tai pat naudoja tū baterijų energiją nebent visą laiką laikai ikištą į pakrovimą.

    Nežinau kokia jūsų EV kad per savaitę stovėjimo temperatūra nesusinormalizavo. Matyt tiesiog pašildė ir jūs to nemasptebėjote.



    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jeigu pas juos tokios pat baterijos kaip lengviesiems EV, tai baterijos realiai nustoja krautis ties -8C. Norwegai tai išsprendė tiesiog pašildydami baterijas, taigi stacionariose stotelėse parke gal mes irgi tą patį darysim žiema.
    Ličio Jonų baterijos kraunasi ir prie -30, bet norint išlaikyti jų ilgaamžiškumą dauguma gamintojų neleidžia krovimo žemiau -15/-20. Bet visi elektromobiliai pritaikyti šaltam klimatui turi baterijų pašildymo sistemas kurios automatiškai įsijungia prie tos minimalios temperatūros.

    Kitas aspektas yra tas kad kasdien važinėjant ir kraunant, baterija pati sušyla dėl šilumos nuostolių ir kadangi turi neblogą izoliaciją, Lietuvos sąlygomis gali ir nenukristi iki tų -15.
    Aš pats buvau palikęs pernai savo EV savaitei per pačius šalčius (-20) tai net baterijos šildytuvas neįsijungė nes ji nespėjo atšalti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė valentinole Rodyti pranešimą

    Isuzu dizeliniai, su elektriniais Karsanais prie -30 taip atsitikti gal ir gali, bet kada Vilniuje paskutinį kartą tie -30 buvo?
    Jeigu pas juos tokios pat baterijos kaip lengviesiems EV, tai baterijos realiai nustoja krautis ties -8C. Norwegai tai išsprendė tiesiog pašildydami baterijas, taigi stacionariose stotelėse parke gal mes irgi tą patį darysim žiema.

    Komentuoti:


  • valentinole
    replied
    Parašė 4114 Rodyti pranešimą
    Bus linksma žiūrėti kai bus žemą -30~-33 ir visi šite Isuzu stovės parko šiltoj žonoj
    Isuzu dizeliniai, su elektriniais Karsanais prie -30 taip atsitikti gal ir gali, bet kada Vilniuje paskutinį kartą tie -30 buvo?

    Komentuoti:


  • 4114
    replied
    Bus linksma žiūrėti kai bus žemą -30~-33 ir visi šite Isuzu stovės parko šiltoj žonoj

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė valentinole Rodyti pranešimą
    Jau už savaitės prezentacija nauju elektrobusu. Gal juos kas matė, turi nuotraukas? Kaip reikalas su įkrovimo stotelėmis? Ir ar jau atvažiavo nauji Isuzu, kada turi pasirodyti gatvėse?
    Dar rugpjūčio gale buvo pastebėti nauji Isuzu prie Gariūnų. Pagal mano turimą informaciją, jie keliavo iškart į Altas gamyklą (Pikuliškes, Vilniaus rajoną) montuotis komposterių. Parke jų dar nėra, o kada išvažiuos - kolkas nežinia.

    Kas liečia Karsan'us, tai jiems jau padarytos įkrovimo stotelės parke, galimai ir pristatyti elektrobusai.

    Komentuoti:


  • valentinole
    replied
    Jau už savaitės prezentacija nauju elektrobusu. Gal juos kas matė, turi nuotraukas? Kaip reikalas su įkrovimo stotelėmis? Ir ar jau atvažiavo nauji Isuzu, kada turi pasirodyti gatvėse?

    Komentuoti:


  • 4114
    replied
    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
    Turiu klausimą dėl 78, d.d. kasdien vienu grafiku dirba ilgas autobusas, ar tikrai jis ten reikalingas?
    Kaip kada... Buna pilnas buna vos pilnas bet kad visada tai ne.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Turiu klausimą dėl 78, d.d. kasdien vienu grafiku dirba ilgas autobusas, ar tikrai jis ten reikalingas?

    Komentuoti:


  • 4114
    replied
    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
    Tarp Daniliškių ir Pagirių jau beveik įrengta nauja išasvaltuota atkarpa, pilnai asfaltu sujungianti du mikrorajonus. Mėlynai pažymėtose vietose yra įrengtos stotelės. Gal kas žino kokio maršruto autobus čia bus pratęstas?
    Bus 51 maršrutas nes, 3 nebus nes ten kur jo žedas toliau jau VVT negali varyti nes kelias per mažas o kas dėl 78 tai galėtu ir ji iki kokiu "Keturiasdešimt Totorių" pratęsti, bet geriau butu jai butu 9 maršrutas iki 51 žedo pratęstas butu bent jau logika ir nauda iš 9 maršruto.
    Paskutinis taisė 4114; 2019.09.13, 17:47. Priežastis: up post

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Tarp Daniliškių ir Pagirių jau beveik įrengta nauja išasvaltuota atkarpa, pilnai asfaltu sujungianti du mikrorajonus. Mėlynai pažymėtose vietose yra įrengtos stotelės. Gal kas žino kokio maršruto autobus čia bus pratęstas?

    Komentuoti:


  • 4114
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai kad ten skarda, dar turbūt gerai surūdijusi, ir dar maišyta su kitomis atliekomis (apmušalai ir tt). Su automobiliais už toną gauni apie šimtą eurų lauže, čia manau bus mažiau nes panaudotino metalo kiekis dar mažesnis.
    Va va bent vienas i tema parase ir teisingai parase
    Dabar kita tema reikia info:
    Gal kas žino ar turi info apie visų senų dujinų autobusu pirkimo salygas ir kokia suma buvo duota jem pirkti nes kiek suprantu jai ne būtų šite grabai del vaizdo pajimti tai iki šitu dienų VVT neturėtų CNG pildymo kolonėlių i autobusus o kiek žinau už ES pinigus pirko tai idomu dabar kaip kas ir už ka pirko tos autobusus kure buvo net i žeme ilinde nuo ilgo stoveijmo pardavimo aikštelėje....
    Paskutinis taisė 4114; 2019.09.13, 11:21.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    tikrai €700? Kieks sveria tas daiktas? Kiek kainuoja kg metalo(juodo, spalvoto)? Nesitiki kad tik tiek.
    Tai kad ten skarda, dar turbūt gerai surūdijusi, ir dar maišyta su kitomis atliekomis (apmušalai ir tt). Su automobiliais už toną gauni apie šimtą eurų lauže, čia manau bus mažiau nes panaudotino metalo kiekis dar mažesnis.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Nors nesigaudau buhalterijoje, bet, rodos, likutinė vertė nėra tas pats kas reali vertė. Jeigu 1985 m. Škoda 14Tr troleibusas pirktas už 10 000 pinigų, o kasmetinis nusidevėjimas yra 1000 pinigų, tai po 10 metų jo likutinė vertė yra 0. Bet tai juk nereiškia, kad jis visiškai nieko nekainuoja.
    Taip būna jeigu buhalterijoje nustatomas neteisingas naudojimo laikotarpis ir blogai skaičiuojamas ilgalaikio turto nusidėvėjimas. Įmonės dažnai tokia galimybe naudojasi nes nusidėvėjimas yra sąnaudos mažinančios apmokestinamą pajamų dalį, todėl greičiau nurašant apskaitoje reikia mažiau mokesčių mokėti.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė 4114 Rodyti pranešimą

    Ponas ar girdejot apie toki dalyka kaip nusidėvėjimas dar?
    + balonu TA buvo ant pabaigos taip kad tu autobusu verte ir buvo 700 eur o ne 3000 ar 10000 EUR...
    + Ta ka jau VVT gavo tai gavo uz remonta ir atstatyma nors is tikro jau pirma diena kai autoubsas buvo parke buvo aisku jog i metalo lauza varys taip kad apie verte geriau tylim nes patis neko nezinot
    Kas del to jog apie save rasau tai ka noriu ta rasau ir as skaitau gerai padariau jog tokius grabus kaip 803 ir 846 per mano rankas ankščiau laiko i matalo lauza isvare.
    tikrai €700? Kieks sveria tas daiktas? Kiek kainuoja kg metalo(juodo, spalvoto)? Nesitiki kad tik tiek.

    Komentuoti:


  • baklazanas
    replied
    Parašė 4114 Rodyti pranešimą

    Ponas ar girdejot apie toki dalyka kaip nusidėvėjimas dar?
    + balonu TA buvo ant pabaigos taip kad tu autobusu verte ir buvo 700 eur o ne 3000 ar 10000 EUR...
    + Ta ka jau VVT gavo tai gavo uz remonta ir atstatyma nors is tikro jau pirma diena kai autoubsas buvo parke buvo aisku jog i metalo lauza varys taip kad apie verte geriau tylim nes patis neko nezinot
    Kas del to jog apie save rasau tai ka noriu ta rasau ir as skaitau gerai padariau jog tokius grabus kaip 803 ir 846 per mano rankas ankščiau laiko i matalo lauza isvare.
    Pastoviai šitą veikėją Naujininkuose sutinku. Išlipa iš autobuso girtas, su vodkės buteliu rankose, muzika paleista ant viso garso, visas erelis. Na nieko, bent prie veido tinka. Puikiai veikia namų areštas ir Lietuvos teisėsauga

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė 4114 Rodyti pranešimą

    Ponas ar girdejot apie toki dalyka kaip nusidėvėjimas dar?
    + balonu TA buvo ant pabaigos taip kad tu autobusu verte ir buvo 700 eur o ne 3000 ar 10000 EUR...
    + Ta ka jau VVT gavo tai gavo uz remonta ir atstatyma nors is tikro jau pirma diena kai autoubsas buvo parke buvo aisku jog i metalo lauza varys taip kad apie verte geriau tylim nes patis neko nezinot
    Kas del to jog apie save rasau tai ka noriu ta rasau ir as skaitau gerai padariau jog tokius grabus kaip 803 ir 846 per mano rankas ankščiau laiko i matalo lauza isvare.
    seneliuk, tau tikrai vertėtų psichiką pasitikrint

    Komentuoti:


  • 4114
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Nors nesigaudau buhalterijoje, bet, rodos, likutinė vertė nėra tas pats kas reali vertė. Jeigu 1985 m. Škoda 14Tr troleibusas pirktas už 10 000 pinigų, o kasmetinis nusidevėjimas yra 1000 pinigų, tai po 10 metų jo likutinė vertė yra 0. Bet tai juk nereiškia, kad jis visiškai nieko nekainuoja.

    Bet su kuo tikrai sutinku, tai kad talpinti straipsnius apie patį save ir tuo didžiuotis yra aukščiausia cinizmo viršūnė.
    Ponas ar girdejot apie toki dalyka kaip nusidėvėjimas dar?
    + balonu TA buvo ant pabaigos taip kad tu autobusu verte ir buvo 700 eur o ne 3000 ar 10000 EUR...
    + Ta ka jau VVT gavo tai gavo uz remonta ir atstatyma nors is tikro jau pirma diena kai autoubsas buvo parke buvo aisku jog i metalo lauza varys taip kad apie verte geriau tylim nes patis neko nezinot
    Kas del to jog apie save rasau tai ka noriu ta rasau ir as skaitau gerai padariau jog tokius grabus kaip 803 ir 846 per mano rankas ankščiau laiko i matalo lauza isvare.

    Komentuoti:

Unconfigured Ad Widget

Collapse
Working...
X