Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • themanual
    replied
    Bet 100 procentų klientų pasitenkinimo nebūna, net ir bandant įtikti individualiai vis tiek bus grupė žmonių, kurie iš principo bus nepatenkinti ir ieškos priekabių. Panašu, kad teks susitaikyti, jog Vilniaus VT nebus normaliai organizuojamas.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Koronoviruso kliedesiai daugeliui organizacijų tapo tik prielaida kažką daryti kitaip. Realiai kaip supratau mažai kas tiesiogiai susidūrė iš esmės su pačiu virusu, tą rodo skirtingi transporto įmonių sprendimai dėl bilietų prekiavimo. Tai kad kliedesiai dar gali labai ilgai tęstis ir gal ištikrųjų bilietai nesugrįš į transporto priemones, tik tada jau manau kontrolieriai nelabai turės pagrindą bausti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne lygioje vietoje, o tai rodo, kad VT blogai organizuotas. Visur ten, kur nors kiek normaliai organizuotas VT, yra bilietų automatai ar tai stotelėse, ar transporto priemonėje, ar galiausiai vairuotojai parduoda. O pas mus bilietų platinimo vietų yra mažai, kioskų sumažėjo, jie nedirba anksti ryte ar vėliau vakare, prekybos centrai nepatogūs bilietų pirkimui. O VT bilietai neparduodami. Kiek galima kliedėti dėl to koronaviruso? Suprask vieną, kad ne keleivis turi ieškoti kaip apmokėti kelionę, o VT turi būti taip organizuotas, kad keleiviui, net ir retai besinaudojančiam VT, nekiltų nepatogumų.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Tačiau dėl pandemijos iš sostinės viešojo transporto dingę vienkartiniai bilietai gali ir nesugrįžti. „Susisiekimo paslaugos“ ieško naujų sprendimų, kaip klientai galėtų susimokėti už kelionę.

    „Netolimoje ateityje Vilniaus mieste bus įdiegta nauja e. bilieto sistema, kuri, be įprastų bilietų įsigijimo būdų, suteiks galimybę transporto priemonėje įsigyti bilietą atsiskaitant banko kortele, taip pat ir kitas lanksčias galimybes keleiviams“, – planais dalijosi įmonės atstovė.
    Neturi telefono – gali tapti zuikiu: viešajame transporte dingstant bilietams, keleiviai pastebi nepatogumus

    Kažkur kitur skaičiau, kad tik 3% perka popierinius bilietėlius, tai tik 3% ir skundžiasi. Man atrodo, viskas tvarkoj su tais telefonais ir Vilniečio kortelėmis - jas juk irgi vis dar parduoda. Straipsnis lygioj vietoj (įdomu buvo tik dėl naujos bilieto sistemos)
    Paskutinis taisė liootas; Vakar, 14:23.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

    Viduje ekranų - 3. Straipsnio rašytojams kaip visada trūksta tikslumo, nes :
    1. Pamiršta paminėti 5G ir 6G maršrutus. 53 ir 5G šiandien po 2 naujus MANus, 3G - 1.
    2. Rašo atvykę 20, nors tai ne tiesa, jau visi 50 yra.
    Patikslinsiu - viduje 4 ekranai

    Šiaip, bendras įspūdis visai neblogas ir mano bloga nuojauta nuojauta nepasitvirtino. Salono išplanavimas visai neblogas, tikrai daug geriau suplanuotas galas palyginus su Solariais. Tiesa, tarp armonikos ir galinių durų yra ne įprastas "kupė" sėdynių išdėstymas (2 priešais 2), o "sumažintas" - 1 priešais dvi, kas krenta į akis. Salone trys "pusantrinės" sėdynės - viena šalia armonikos, kur ir šiaip praėjimas siaurokas, ir dvi šalia vairuotojo, kas yra truputi gaila. Ekranų salone 4: šalia vairuotojo, prieš armoniką priekinėje sekcijoje bei dvipusis ekranas ties galinėmis durimis. Tiek ties vidurinėmis, tiek ties galinėmis yra identiško dydžio kaupimo aikštelės, jos aišku mažesnės negu Solariuose, bet mano manymu, geriausiai tinka. Galinėje kaupimo aikštelėje galima gabenti dviratį. Užsidarant durims, yra standartinis MANų signalas, kuris nepjauna ausų, lyginant su Solarių sirenomis bei virš durų mirksi raudona juosta. Pirmą kartą naujos armonikos turi šoninę švieslentę galinėje sekcijoje.
    Iš trūkumų: vairuotojo stiklinis kabinos atitvaras yra daug mažesnis negu Solariuose, o per plyšį bilietams pardavinėti iš bėdos ir žmogus pralystų; priekyje nėra turėklo, skiriančio durų varčias, bet yra (kaip vokiečiai vadina) "salūno tipo" varteliai, kurie varstosi tik į vieną pusę - dėl šio dalyko visai gali būti, kad vairuotojai vengs atidarinėti priekines duris.
    Apibendrinant - po ilgų Solarių, "wow" efekto nebuvo, bet priekabos salono išdėstymas yra geresnis lyginant su pastaraisiais.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Tai privati firma. Kai Zuokas uždarė Vilniuje maršrutkes, Centvalis prisiregistravo prie Trakų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O tas maršrutas kokios savivaldybės?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Su Trakų rajonu galbūt yra kiek kita situacija ir susitarimas, nes į Trakų rajono pakraščius giliai įvažiuoja Vilniaus miesto VT. Į Vilniaus rajoną važiuoja daug miesto VT, bet ten matyt kita situacija ir susitarimai.
    Neaišku, kiek čia yra tokių susitarimų, mat 255/269 yra buvę Vilniaus m. maršrutiniai taksi. Ir jie kaip tik labai gerai prisigriebia miesto keleivių iš Grigiškių, Gariūnų ir Lazdynų ligoninės bei stoja visose stotelėse. Tuo tarpu visi kiti stoja tik ten, kur leido miestas.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Į Vilniaus gatves išrieda pirmieji nauji autobusai (nuotraukos)



    Nuotraukos straipsnyje nelabai informatyvios - taip ir nesupratau, kiek viduje ekranų. Tiesa, yra šoninė švieslentė lauke priekaboje.
    Viduje ekranų - 3. Straipsnio rašytojams kaip visada trūksta tikslumo, nes :
    1. Pamiršta paminėti 5G ir 6G maršrutus. 53 ir 5G šiandien po 2 naujus MANus, 3G - 1.
    2. Rašo atvykę 20, nors tai ne tiesa, jau visi 50 yra.
    Paskutinis taisė Mantas95; 2020.07.16, 19:25.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Vakarų Europoje priemiestiniai autobusai yra integruoti į miesto sistemą. Pvz. Miunchenas, Berlynas. Manau yra ir daugiau.

    Jeigu kalbėti apie idealią VT sistemą - kodėl gi neintegravus jų į miesto VT, sudarant expresinio susisiekimo galimybę?

    Tik priemiestinius, tarpmiestiniai aišku jau netiktų.
    Integruoti į bilieto sistemą, tai nereiškia, kad veža keleivius tarp miesto stotelių. Be to, kaip minėjau, tokiuose didmiesčiuose priemiestiniai nevažiuoja skersai miesto, o tik iki artimiausio VT mazgo, paprastai su metro ar tramvajais, geležinkelio stotyje miesto periferijoje.
    Lietuvoje nėra jokios prasmės jų integruoti, nes tai joks ne ekspresinis susisiekimas. Pirma, tai priemiestiniai autobusai kursuoja retai, niekas jų specialiai nelauks. Antra, reikalavimai autobusams, trečia, kodėl miesto savivaldybė turi mokėti, jei tai rajono maršrutas? Ir svarbiausia, kad pačių miesto VT dar toli iki gerai (apie labai gerai ar puikiai aš nekalbu) veikiančios sistemos.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.07.16, 15:59.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    taip reikia keisti tvarkyti, bet ne kaip tokia dabartinė situacija kai visiems viskas vienodai svarbu kad kaip nors dar dieną pratraukti o jei jau nevažiuos bus kitas autobusas kuris dar vaziuos.
    Jau iskart Kauno volvos iskart is Norvegijos atvaziavo su glusintais EGR'ais ir viskas tiesiai pajungta šlanga von.
    Bet jūs aiškinote kad čia viskas gerai ir normalu. Taip nėra.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Į Vilniaus gatves išrieda pirmieji nauji autobusai (nuotraukos)

    Pirmieji penki dujomis varomi Vokietijos gamintojo „MAN“ autobusai į gatves išvažiuos jau šį ketvirtadienį, jie važiuos didžiausius keleivių srautus aptarnaujančiais 1G, 2G, 3G ir 53 maršrutais. Planuojama, kad viešojo transporto eismą kiekvieną savaitę papildys bent 4 nauji autobusai.
    Nuotraukos straipsnyje nelabai informatyvios - taip ir nesupratau, kiek viduje ekranų. Tiesa, yra šoninė švieslentė lauke priekaboje.
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2020.07.16, 14:10.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Manau čia sprendimai akivaizdus. Vias priemiestinis VT kuris bent kažkiek liečią Vilniaus miestą turi būti integruotas į vieną sistemą. Galimai su skirtingais tarifais, skirtingomis zonų susikirtimais ir pan. bet vienareikšmiškai su toje pačioje sistemoje, su galimybė persėsti nauduojant tą patį bilietą, nauduotis terminuotais bilietais. tas pats turėtų būti su traukiniais kurie sustoja bent dviejuose vidiniuose miesto stotyse.

    Greičiausia tai turėtu reguliuoti ministerija. Savivaldybėms iki tokių tarporganizacinių susitarimų labai toli.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Vakarų Europoje priemiestiniai autobusai yra integruoti į miesto sistemą. Pvz. Miunchenas, Berlynas. Manau yra ir daugiau.

    Jeigu kalbėti apie idealią VT sistemą - kodėl gi neintegravus jų į miesto VT, sudarant expresinio susisiekimo galimybę?

    Tik priemiestinius, tarpmiestiniai aišku jau netiktų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Didmiesčiuose užsienyje priemiestiniai autobusai neveža mieste. Ir aplamai jie į miestus neįlenda giliai, tik iki artimiausių VT mazgų. Toliau su miesto VT reikia važiuoti. Mažuose miesteliuose yra kita situacija. Yra priešinga situacija nei pas mus. Miesto maršrutai važiuoja gan toli į priemiesčius. Tai susiję tiek su teritorijų administraciniu padalininiu, teisinio reguliavimo ir VT organizavimo principais, tiek ir su apmokėjimu už vežimą iš biudžetų (dotacijos). Pas mus gi viską atkirto iki savivaldybių ribų. Visa kita palikta tik susitarimo su kaimynine savivaldybe reikalui. O nesusikalbama, nenorima mokėti, pinigų skirti ar duoti leidimus. Todėl visas priemiestinis VT, kuris seniau sudarė regioninį tinklą, jau prieš maždaug du dešimtmečius buvo nukirstas ties savialdybių ribomis. Maksimum kas liko, tai prie 5 didžiųjų miestų priemiestinių autobusų reisai iš rajonų centrų į didmiesčius. Kas dėl miesto VT, tai jo rajonuose ir nėra, o jei ir yra, tai rajono centras ir miestas yra ta pati savivaldybė, tai kaip ir reguliavimo, susitarimų tarp savivaldybių problemos atkrenta. Išskyrus didmiesčius. Taip pat tokį didesnį miestą kaip Alytus, kuris yra atskira savivaldybė nei rajonas. Marijampole jau nėra rajono centras, miesto ir aplinkui esančios teritorijos savivaldybė yra ta pati.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.07.16, 13:35.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Priemiestinis VT papildo miesto VT, nes suteikiama expresinių maršrutų paslauga. Nes dabar miesto VT daugmaž gera technika važiuoja, o priemiestyje nebent Vilniaus r. parkas yra normalus. Šalčininkų AP nors ir senienos, bet dideli primiesčio autobusai. Bet jau Širvintų AP tos Vario geldos biški nenormaliai atrodo. Ten šių Vario tikrai neužtektų, jei 45 ir 71 maršrutai būtų integruoti į miesto VT.

    Šiaip jūs ir pats geriau už mane tai žinot, užsienyje yra labai daug tokių pavyzdžių.
    Aš nesiūliau integruoti priemiestinių į miesto VT sistemą. Kas nori važiuoti greičiau, tuštesniam autobuse - nepatingės susimokėti papildomai, įsigyjant bilietą iš vairuotojo. Pirmiausia tai, jog dauguma žmonių įpratę prie miesto transporto ir važinės juo, vienu žodžiu, prireiks daug laiko, kol keleiviai susipras, jog galima naudotis ir priemiestiniais.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nes tai tikriausiai yra nelegalus vežimas, todėl pinigai į kišenę. Nemanau, kad savivaldybė leistų vežti keleivius mieste. Miestui yra miesto VT. Su Trakų rajonu galbūt yra kiek kita situacija ir susitarimas, nes į Trakų rajono pakraščius giliai įvažiuoja Vilniaus miesto VT. Į Vilniaus rajoną važiuoja daug miesto VT, bet ten matyt kita situacija ir susitarimai.
    Priemiestinis VT papildo miesto VT, nes suteikiama expresinių maršrutų paslauga. Nes dabar miesto VT daugmaž gera technika važiuoja, o priemiestyje nebent Vilniaus r. parkas yra normalus. Šalčininkų AP nors ir senienos, bet dideli primiesčio autobusai. Bet jau Širvintų AP tos Vario geldos biški nenormaliai atrodo. Ten šių Vario tikrai neužtektų, jei 45 ir 71 maršrutai būtų integruoti į miesto VT.

    Šiaip jūs ir pats geriau už mane tai žinot, užsienyje yra labai daug tokių pavyzdžių.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nes tai tikriausiai yra nelegalus vežimas, todėl pinigai į kišenę. Nemanau, kad savivaldybė leistų vežti keleivius mieste. Miestui yra miesto VT. Su Trakų rajonu galbūt yra kiek kita situacija ir susitarimas, nes į Trakų rajono pakraščius giliai įvažiuoja Vilniaus miesto VT. Į Vilniaus rajoną važiuoja daug miesto VT, bet ten matyt kita situacija ir susitarimai.
    Tai suprantama, kad miestui - miesto VT. Tačiau šiuo atveju priemiestinis veža daug greičiau per Geležinio Vilko gatvę, mažiau stotelių, šviesoforų. Kam grūstis į miesto autobusą, kuris užsipildo jau po kelių pirmų stotelių, kai su priemiestiniu ir greičiau ir pigiau? Pastebiu, jog dauguma miesto maršrutų sudaryti taip, kad važiuotų per aplinkui, na tokiom trasom, kad paimti kuo daugiau keleivių tarpinėse stotelėse - 58 lankas per Dzūkų g., 48 pro Žadeikos g. ir t.t.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nes tai tikriausiai yra nelegalus vežimas, todėl pinigai į kišenę. Nemanau, kad savivaldybė leistų vežti keleivius mieste. Miestui yra miesto VT. Su Trakų rajonu galbūt yra kiek kita situacija ir susitarimas, nes į Trakų rajono pakraščius giliai įvažiuoja Vilniaus miesto VT. Į Vilniaus rajoną važiuoja daug miesto VT, bet ten matyt kita situacija ir susitarimai.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Vilniaus r. bei Trakų r. (255, 269) tikrai gali oficialiai vežti miesto ribose. Kaip jau minėta, Vilniaus r. maršrutams Vilniaus mieste fiksuotas tarifas, Trakų r. - priklausomai nuo nuvažiuojamos atkarpos. Širvintų rajono maršrutai nelabai noriai veža po miestą - matyt ten yra kažkokių susitarimų. Dėl kitų rajonų (Elektrėnų, Šalčininkų) informacijos neturiu.
    Na man ne kartą teko iš autobusų stoties namo grįžinėti su Širvintų AP iki Saltoniškių stotelės. Oficiali kaina - 90 centų. Tiesa, beveik visada vairuotojai pinigus dėdavosi sau į kišenę. Bet neteko susidurti su atveju, kad atsisakytų priimti į autobusą. Asmeniškai pažįstu ir kelis tolimojo susisiekimo autobusų vairuotojus, kurie sako, jog mielai pavežtų ir miesto ribose, jei tik keleivis duos kokį eurą.
    Paskutinis taisė Kristupas0220; 2020.07.16, 12:07.

    Komentuoti:

Working...
X