Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    A.Zuokas: Vilniaus gatvių priežiūrai išleidžiama daugiau, nei yra miesto kišenėse tarp taupymo planų – viešojo transporto maršrutų karpymas


    O čia razinka:

    Visų pirma, tai nebus patogumai. Tai bus petogumai. Jau šiuo metu, matau kaip taupyti. Tačiau apie tai pranešimo pabaigoje. Antra. Naujos A juostos. Ogi aišku, kad tesiog atims juostas iš automobilistų. Taigi, nei normalaus VT, nei normalaus automobilių susisiekimo. Visiškai atimamos paskutinės galimybės. Ir dar. Kodėl neatnaujinami troleibusai? Žinau, jis nori juos naikinti, tačiau po 15 metų. Škodoms ~22 metai. Maksimalus ju tarnavimo laikas - 25 metų(rasta gamyklos specifikacijoje ir Wikipedijoje). Ir kaip žiema užsives dujinukai? Kodėl nenurašomi Saffle?


    O čia žadėti taupymo būdai.
    1 Naikinami dubliuojantis maršrutai, tokie kaip a54, t1, galbūt t6 tankinant 12, a22, t18A, t14, dar krūva autobusų maršrutų, kaip a78.
    2. Įvedami miesto, priemeščio, rajono tarifai. Kai kurie turbūt nesupras, tad paaiškinu. 12, 16, 42, 78, 51, dar kaikurie važiuoja į rajoną. Taigi kaina ten galėtų būti atitinkamai didesnė - 3 lt be lengvatos. Mieste lieka 2 lt. Priemestinis tarifas skiriamas daugeliui maršrutų, vėliau juos paminėsiu.

    Su šiais dalykais VVT sutaupytu apie 5 mln. per metus.
    Gal ir protinga butu suskirstyti i zonas, bet tokiu atveju reikia prijungti visus rajoninius marsrutus.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      O čia žadėti taupymo būdai.
      1 Naikinami dubliuojantis maršrutai, tokie kaip a54, t1, galbūt t6 tankinant 12, a22, t18A, t14, dar krūva autobusų maršrutų, kaip a78.
      2. Įvedami miesto, priemeščio, rajono tarifai. Kai kurie turbūt nesupras, tad paaiškinu. 12, 16, 42, 78, 51, dar kaikurie važiuoja į rajoną. Taigi kaina ten galėtų būti atitinkamai didesnė - 3 lt be lengvatos. Mieste lieka 2 lt. Priemestinis tarifas skiriamas daugeliui maršrutų, vėliau juos paminėsiu.

      Su šiais dalykais VVT sutaupytu apie 5 mln. per metus.
      1. Ar aš vienintelis jau nebesuprantu Jūsų pasiūlymų? Įsivėlė klaida į a54 maršruto tvarkaraštį - Jus rėkavote, kad bandoma visiškai sužlugdyti tokį patogų maršrutą. Praėjo kažkiek laiko, dabar jau pritariate a54 naikinimui.

      2. O Jus nemanote, kad iš pradžių reikia taip reorganizuoti viešąjį transportą, kad visi miestiečiai būtų patenkinti, o tik vėliau siūlyti grandiozinius planus kaip apmokestinti rajono gyventojų susisiekimą? Gal po savaitės pasiūlysite panaikinti 12, 16, 42, 51 ir 78?

      3. Iš kur toks tikslus skaičius - 5 mln.? Aš esu labai priekabus, todėl norėčiau pamatyti apskaičiavimus.

      Comment


        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
        Gal ir protinga butu suskirstyti i zonas, bet tokiu atveju reikia prijungti visus rajoninius marsrutus.
        Nereikia. Tai kainuotu nežmoniškus pinigus.
        Už dviračius ir troleibusus!

        Comment


          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
          1. Ar aš vienintelis jau nebesuprantu Jūsų pasiūlymų? Įsivėlė klaida į a54 maršruto tvarkaraštį - Jus rėkavote, kad bandoma visiškai sužlugdyti tokį patogų maršrutą. Praėjo kažkiek laiko, dabar jau pritariate a54 naikinimui.

          2. O Jus nemanote, kad iš pradžių reikia taip reorganizuoti viešąjį transportą, kad visi miestiečiai būtų patenkinti, o tik vėliau siūlyti grandiozinius planus kaip apmokestinti rajono gyventojų susisiekimą? Gal po savaitės pasiūlysite panaikinti 12, 16, 42, 51 ir 78?

          3. Iš kur toks tikslus skaičius - 5 mln.? Aš esu labai priekabus, todėl norėčiau pamatyti apskaičiavimus.
          1. Rėkiau, nes maršrutai nei lieka nepakitęs, nei naikinamas. Tačiau jei naiknamas a54, dažninami likusieji Pilaitės maršrutai.

          2. Rašyk(ite) tu. Šiuo metu, kaip bent jau AZ pasakė Delfiui, pinigų netgi VTui nėra. Čia pasiūlymas, kaip taupyti pinigus. Kitas klausimas, ar keleiviai neišsibegios į tikrus rajoninius.

          3. Gerai, nerašysiu.
          Už dviračius ir troleibusus!

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            1. Rėkiau, nes maršrutai nei lieka nepakitęs, nei naikinamas. Tačiau jei naiknamas a54, dažninami likusieji Pilaitės maršrutai
            Tokie mikrorajonai kaip Pilaitė, Antakalnis yra labai patogūs (pvz. nepalyginti su Naująja Vilnia). Yra pagrindinės gatvės (Antakalnio g., Vydūno g., Pilaitės pr.), kuriomis galima leisti VT. Realiai Antakalnyje galima 1-2 troleibuso maršrutą palikti, pvz. Saulėtekis - Antakalnio g. - Savanorių pr. - Ž. Paneriai ir Saulėtekis - Šilo g. - Konstitucijos pr. - Pašilaičiai. Papildomas gali būti autobuso maršrutas Saulėtekis - Minties g. - Žalgirio g. - Stotis. Troleibusai kursuotų kas 2-4 minutes, autobusai kas 4-6.
            Pilaitėje gali būti irgi du maršrutai: Pilaitė - Vydūno g. - Centras ir Pilaitė - Pilaitės pr. - Šeškinė - Santariškės. Autobusai kursuotų kas 5-6 min.
            Tuo tarpu tokiose mikrorajonuose kaip Naujoji Vilnia, tokios sistemos nelabai sukursi, nes čia yra daug gatvių, kurios reikia aptarnauti VT - Parko g., Pramonės g., Dūmų g., A. Kojelavičiaus g., Džiaugsmo g. Problematiška čia palikti keletą maršrutų, nes jie tiesiog nesugebės apglėbti visas gatves. Todėl čia bus žymiai daugiau maršrutų, o dėl to kentės ir maršrutų kursavimo dažnis.

            P.S. Visi šie mano maršrutai pateikti dabar nederinant visų niuansų, tiesiog apibūdinu problemą.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Nereikia. Tai kainuotu nežmoniškus pinigus.
              Viešasis transportas visada daug kainuoja. Vien kaina nėra svarus argumentas.

              Vilniaus rajono viešasis transportas jau yra integruojamas i Vilniaus miesto. Ir jeigu rajoninis tarifas egzistuotu, manau neprotinga būtų ji pritaikyti tik VVT aptarnaujamu transportu.

              Comment


                Parašė Svajonius Rodyti pranešimą
                7 irgi apkarpytas. Vietoj 22 troleibusų liko 21.
                Tikrai taip, nuimtas vienas, berods, pamaininis troleibusas. Ačiū!

                Iki liepos jau liko kiek daugiau nei 5 mėnesiai, o mieste dar nėra jokių sąlygų tiems greitiesiems maršrutams paleisti. Kaip pats A. Zuokas paminėjo, iki liepos atvyks tik pirmi 19 MANų (atvyks šį pavasarį). Jie turėtų pakeisti labiausiai susidėvėjusius senuosius autobusus, o ne papildyti juos. Ir žinoma, jų nepakanka norint, kad geitieji autobusai kursuoti tikrai dažnai (kas 3-4 min.). Akivaizdu, kad reikės kur kas daugiau transporto priemonių, negu šiuo metu kursuoja miesto gatvėmis (net ir su visais kitų maršrutų apkarpymais). Kol kas nėra ir galimybių rimčiau plėsti A juostas. Tad preziumuoju, kad reforma dar ne kartą bus atidedama.
                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.01.21, 22:44.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Visi tik ir siūlo maršrutus naikinti, o tai juk reiškia ir _dar_ mažesnį patogumą keleiviams (šokinėjant iš vienos transporto priemonės į kitą), ir - neatmeskim to varianto - tikimybę, kad kažkurios teritorijos liks be viešojo susisiekimo, arba jis dar labiau nutolęs. Na o prie ko tai veda, manau aišku - prie mažėjančio besinaudojančių VT skaičiaus. Bet turbūt to ir siekiama?
                  Už Vilnių be tramvajų!

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    T Kaip pats A. Zuokas paminėjo, iki liepos atvyks tik pirmi 19 MANų (atvyks šį pavasarį). Jie turėtų pakeisti labiausiai susidėvėjusius senuosius autobusus, o ne papildyti juos.
                    Kiek pamenu, ruošiant paraiška į ES šiems autobusams pirkti buvo įsipareigota ar ne 12 dvigubu Karosa autobusu nurašyti, kad parodytų kad saugo aplinka (keičia transporto priemones) ir gerina kokybę (dažnina važiavimą)

                    Comment


                      Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                      Visi tik ir siūlo maršrutus naikinti, o tai juk reiškia ir _dar_ mažesnį patogumą keleiviams (šokinėjant iš vienos transporto priemonės į kitą), ir - neatmeskim to varianto - tikimybę, kad kažkurios teritorijos liks be viešojo susisiekimo, arba jis dar labiau nutolęs. Na o prie ko tai veda, manau aišku - prie mažėjančio besinaudojančių VT skaičiaus. Bet turbūt to ir siekiama?
                      Reikėtų žmonėms suprasti, kad neįmanoma užtikrinti tiesioginio susisiekimo iš bet kur į bet kur. Persėdimas, jeigu jis nekainuoja ir yra suderintas, nėra nepatogumas. Žmonės turėtų suprasti, kad VT turi būti ne tik maksimaliai patogus, bet ir efektyvus. nei vienam normaliam mieste nebandoma prikurti kokius 200 tiesioginių, kas valandą kursuojančių maršrutų. Pagrindinėmis arterijomis VT kursuoja dažnai, o ten, kur keleivių srautai mažesni, rečiau.

                      Aš nesu iš tų, kurie pritaria greitųjų maršrutų įvedimui (tokiu būdu, kaip bus įvesta), bet visgi manau, jog Vt mieste turi būti efektyvus. O to neįmanoma pasiekti išlaikant daug nuostolingų tiesioginių maršrutų. Todėl keleiviams vistiek reikia pratintis prie persėdimų.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                        Visi tik ir siūlo maršrutus naikinti, o tai juk reiškia ir _dar_ mažesnį patogumą keleiviams (šokinėjant iš vienos transporto priemonės į kitą)
                        Kas patogiau: taikytis prie 1 nedažnai kursuojančio maršruto grafiko ir atvykti į reikiamą vietą per anksti/per vėlai arba sėsti į dažnai važiuojantį maršrutą ir vėliau persėsti į kitą? Jeigu man spontaniškai reikia kur nors nuvykti, aš tiesiog žiūriu, ar greitai bus man tinkamas autobusas/troleibusas. Jeigu negreit - sėdu į pirmą pasitaikiusį ir vėliau persėdu į kitą.

                        Galų gale, tokie papilstymai iš tuščio į kiaurą nieko neduos, ypač žinant tai, kad iš maršrutų pertvarkos projekto nutekinta informacija yra toli gražu ne galutinis sprendimas ir nėra pateikta pilnai.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Kas patogiau: taikytis prie 1 nedažnai kursuojančio maršruto grafiko ir atvykti į reikiamą vietą per anksti/per vėlai arba sėsti į dažnai važiuojantį maršrutą ir vėliau persėsti į kitą? Jeigu man spontaniškai reikia kur nors nuvykti, aš tiesiog žiūriu, ar greitai bus man tinkamas autobusas/troleibusas. Jeigu negreit - sėdu į pirmą pasitaikiusį ir vėliau persėdu į kitą.

                          Galų gale, tokie papilstymai iš tuščio į kiaurą nieko neduos, ypač žinant tai, kad iš maršrutų pertvarkos projekto nutekinta informacija yra toli gražu ne galutinis sprendimas ir nėra pateikta pilnai.
                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Reikėtų žmonėms suprasti, kad neįmanoma užtikrinti tiesioginio susisiekimo iš bet kur į bet kur. Persėdimas, jeigu jis nekainuoja ir yra suderintas, nėra nepatogumas. Žmonės turėtų suprasti, kad VT turi būti ne tik maksimaliai patogus, bet ir efektyvus. nei vienam normaliam mieste nebandoma prikurti kokius 200 tiesioginių, kas valandą kursuojančių maršrutų. Pagrindinėmis arterijomis VT kursuoja dažnai, o ten, kur keleivių srautai mažesni, rečiau.

                          Aš nesu iš tų, kurie pritaria greitųjų maršrutų įvedimui (tokiu būdu, kaip bus įvesta), bet visgi manau, jog Vt mieste turi būti efektyvus. O to neįmanoma pasiekti išlaikant daug nuostolingų tiesioginių maršrutų. Todėl keleiviams vistiek reikia pratintis prie persėdimų.
                          Žmonėms tiesiog rudenį, žiemą ir pavasarį nepatinka laukti autobusų, troleibusų ilgiau, kaip 5 min. O Vasarą jie sutinka palaukti autobuso ilgiau jeigu oras yra geras. O jeigu yra blogas oras tai jie tada nesutinka ilgiau palaukti nei autobuso, nei troleibuso ilgiau kaip 3 min.

                          Pvz. Aš į stoteles ateina, kai lieka iki išvykimo tik 3 min. Nes man nepatinka stotelėse stovėti ilgiau kaip 5 min. Nes aš per tą laukimo laiką galiu sutvarkyti daugiau reikalų nei laukdamas autobuso. Už tat dabar visi nuo vasaros rinksis nuosavą transportą, nes jie nelauks autobuso ilgiau kaip 5 min.

                          O Greitųjų autobusų sistema bus panaši į buvusią, kurį buvo nuo 1972 m. tai yra atkurs buvusią 1972 m. susisiekimo sistemą.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                            Kiek pamenu, ruošiant paraiška į ES šiems autobusams pirkti buvo įsipareigota ar ne 12 dvigubu Karosa autobusu nurašyti, kad parodytų kad saugo aplinka (keičia transporto priemones) ir gerina kokybę (dažnina važiavimą)
                            Tokiu atveju lieka tik du variantai- arba reforma bus nukelta, arba greitieji maršrutai vistiek atsiras, bet kursuos nedažnai (tik kas 10-15 min.), kas tikrai pablogins susisiekimą.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Iš visų mįslingų Vilniaus savivaldybės pareiškimų nuotaikos galima spręsti, kad prisidengiant Vilniaus VT pertvarka bus organizuojamas tyčinis susisiekimo sistemos kolapsas siekiant paveikti centrinę valdžią didinti bendrą Vilniaus savivaldybės finansavimą.
                              Tam pasirinkta gana patogi data, paslaptyje laikomas reorganizacijos planas, nežinomos būtinos investicijos ir jų šaltiniai. Vien greitųjų autobusų poreikis, kaip mes čia skaičiavome, yra ne mažiau kaip kelios dešimtys ilgų autobusų. Nes reorganizacija labiausiai pasirekš troleibusų drastišku mažinimu. Tai kas pakeis kas minutę važiuojančias transporto priemones pvz.: Laisvės pr. ar Kalvarijų gatve?

                              Comment


                                Troleibusas „milijonierius“ keliaus į muziejų

                                Į Energetikos muziejų keliauja troleibusas Škoda 14 Tr, kurio garažinis numeris yra 2410
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Naujoji Vyriausybė, ruošiantis ES pirmininkavimui, Vilniaus gatvių remontui skirs 40 mln. litų


                                  Premjero kanclerio teigimu, tai – išbandymai miesto infrastruktūrai, keliams, visuomeniniam transportui, aplinkos tvarkymui, reprezentacinei išvaizdai ir daugeliui kitų sričių.

                                  (...)

                                  Susitikimo metu aptartos galimybės pagerinti Vilniaus gatvių, šaligatvių ir žaliųjų zonų būklę, esant poreikiui pakoreguoti viešojo transporto srautus.

                                  Comment


                                    Iš temos ištrintos šiukšlės apie pasivaikščiojimus (tam Prospekte yra visa skiltis išskirta: Sportas).
                                    Diskusija bendrai apie viešojo transporto privalumus ir trūkumus bei jų lyginimą su nuosavu automobiliu iškelta į naują temą: Viešasis transportas ar nuosavas automobilis? Kadangi Vilniaus VT temoje dažnokai užsimezga tokios diskusijos (ir tikrai yra apie ką diskutuoti), geriau tegu viskas būna vienoje temoje, kad vėliau tas pats nepasimirštų ir nebūtų aptarinėjama nuo nulio.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Tai kad ne eiliniai darbuotojai, o administracija ir vadovybė.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X