Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Čia karkasas tramvajinei sistemai.
    Čia karkasas optimaliai ir patogiai viešojo transporto sistemai. Neatsižvelgiant kokia transporto rūšis aptarnaują tuos pagrindinius maršrutus. Tą turi nulemti elementarūs keleivių srautai ir transporto dydžio poreikis. Jeigu autobusų/troleibusų nepakanka, reikia žiūrėti į tramvajų, jei srautai tokie, kad ir tramvajus kelia abejonių, tada reikia statyti metro ar kažką talpesnio. Netgi ir mikroautobusais galima aptarnauti tokius maršrutus, jeigu tai yra optimaliausia ir racionaliausia transporto priemonė tokiam maršrutui.

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    O ar visi Lietuvos gyventojai turi smartfonus? Ko gero, tik 20 procentų, jei nemažiau. O beje, nuo kada internetas telefone nemokamas?
    Tokioje sistemoje kaip tik nyksta konkrečių tvarkaraščių žinojimo poreikis, nei dabar dominuojančioje padrikų tiesioginių maršrutų, su ganėtinai retu kursavimu. Tereikėtu tik prisiderinti prie pirminio maršruto (privežamojo), kuris privežtų prie GRA (ar betko kito), nes pastarasis važiuodamas dažnai eliminuoja poreikį prie jo derintis. Nespėjai į vieną autobusą, nieko tokio, tuoj atvažiuos kitas. O pirminio maršruto tvarkaraštį galima pasižiūrėti artimiausioje stotelėje ir užsirašyti, jeigu nėra techninių galimybių peržiūrinėti tvarkaraščius realiu laiku (išmanieji telefonai, kompiuteriai ir kt.).

    Comment


      Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
      Didžiuosiuose Lietuvos miestuose ko gero 90% studentų juos turi, nereikia nusišnekėti(nemažas procentas ir nuosavom ar tėvelių mašinom į universitetus važiuoja). Internetą taip pat daug kas turi, o jei ne nemokamą tai jis labai nebrangus. Plius unversitetuose yra Wifi, kaip ir kai kuriose miesto erdvėse. Vyresnių žmonių santykis mažesnis, bet daug kas taip pat juos turi. Ką jau kalbėti apie internetą namuose bei darbo vietoje(Lietuvoje interneto išsivystymo lygis vienas didesnių Europoje). Nenoras prisitaikyti ir pradėti naudotis technologijomis kita problema.
      Studentai? Na, nežinau. Tačiau kaip pvz 40 metų žmonės, neturintis interneto? Nebrangus? Na, 1Gb tai nėra labai daug, palyginus su kompiuteriu.
      Už dviračius ir troleibusus!

      Comment


        Ar sia naujametine nakti vazineja dar koks VT be naktiniu ir taksi ir kokiais marsrutais jei vazineja?

        Comment


          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
          Ar sia naujametine nakti vazineja dar koks VT be naktiniu ir taksi ir kokiais marsrutais jei vazineja?
          Tik naktinių maršrutų autobusai. O dieniniai autobusų ir troleibusų maršrutai darbą baigs įprastu laiku, kaip ir kiekvieną darbo dieną.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Nuo rytdienos sostinėje 30, 60 minučių bei 1,3 ir 10 dienų bilietus bus galima įsigyti pigiau

            Man tai toks kyla klausimas. Juk mokestis buvo sumažintas visoje Lietuvoje bilietams, bet kodėl kitur (kituose miestuose, rajonuose) apie tai tylima?

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Studentai? Na, nežinau. Tačiau kaip pvz 40 metų žmonės, neturintis interneto? Nebrangus? Na, 1Gb tai nėra labai daug, palyginus su kompiuteriu.
              Ieškoma problemų ten, kur jų nėra. Kas neturi kompiuterio namuose, interneto telefone, interneto darbe ir išvis nežino kas tai yra - tam yra tvarkaraščiai, kaip jau minėjo kolega aukščiau. O kas ir ten nesugeba pasižiūrėti, tai klausimas kaip išvis jie naudojasi VT dabar...

              Comment


                Parašė Pilaitis
                O apie ką? Jei jų nepirks, tai ate autobusams, rojus troleibusams.
                Jeigu jų niekas nepirks, tai niekas ir negamins. Iki to laiko dar pas mus troleibusai važinės, galėsim atsinaujinti, jeigu staiga kažkas susivoks, kad autobusą su laidais turėti yra geriau, negu autobusą be laidų, be su batarėjom.

                Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                Nuo rytdienos sostinėje 30, 60 minučių bei 1,3 ir 10 dienų bilietus bus galima įsigyti pigiau

                Man tai toks kyla klausimas. Juk mokestis buvo sumažintas visoje Lietuvoje bilietams, bet kodėl kitur (kituose miestuose, rajonuose) apie tai tylima?
                Nes, matyt, Vilnius turi rezervą kainų mažinimui. Kiti miestai, matyt, arba būtų kėlę kainas (jeigu nebūtų pvm lengvatos) arba būtų dirbę toliau į nuostolius. Na, neatmeskime ir piktnaudžiavimo pvm lengvata, kai tiesiog pelnomasi vartotojų sąskaita (kas iš esmės ir buvo žadėjo absoliučiai visoms pvm lengvatoms).

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Gerai, tarkim T16. Dabar važiuoja ko gero kas ~5 minutes. Vietoje jo bus GRA2. T16, tuo tarpu, bus tarkim ilginamas laikas iki 10 min. Tai kame problema atsiranda? Ar man bus sunkiau išeiti 5 minutėm anksčiau/vėliau ir sėsti į T16, pavažiuoti iki GRA2 stotelės ir persėsti tenai? Ne. Ypač turint omenyje, kad žadamas GRA dažnumas bus tikrai didelis (jeigu tai tiesa, kaip, beje ir visi dabartiniai planai). Tad problemos tikrai nelieka. Tas pats, spėju, ir kituose maršrutuose.

                  O dėl sustojimo.. Manau, kad laikras, praleistas stovint 1 stotelėje nuo laiko, stojant 4 papildomose stotelėse, tikrai skiriasi. Beje, autobusai savaime yra greitesni, negu troleibusai. Jau dabar man iš Kauno g. yra patogiau sėsti į 54 autobusą (jeigu pataikau į jį) ir važiuoti iki st. Laisvės prospektas, tenai persėsti į T16. Kodėl patogiau? Nes autobusas pakeliui dažnai aplenkia troleibusus. Kartais net ne vieną. GRA pranešumas šioje vietoje turėtų būti žymiai didesnis. Vėl gi, nekalbu apie kitas vietas, nes nesigilinu į situaciją ir nežinau kokia ji yra (netenka važiuoti dažnai).
                  Čia jau problema A juostų pagrinidinėse gatvėse nebuvimas bei tvarkaraščiai, kurie verčia vairuotojus vos vilktis. Kur įmanoma, reikia įrengti daugiau A juostų ir suspausti tvarkaraščius- ir problemos nebeliks.
                  Nežinau, ar Vakarų Europoje kur nors yra taip, kad autobusas važiuoja pro tavo namus, bet prie jo dar turi privažiuoti kita transporto priemone. Jeigu ir yra greitasis maršrutas, dažniausiai jis turi ir lėtąją, norsi ir rečiau kursuojančią, alternatyvą. 2GRA atveju ta alternatyva išlieka, bet kitų maršrutų- nelabai.

                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  O ar visi Lietuvos gyventojai turi smartfonus? Ko gero, tik 20 procentų, jei nemažiau. O beje, nuo kada internetas telefone nemokamas?
                  Jeigu turi smartphoną, dabar net ir be interneto tvarkaraščiai visada bus po ranka. Tad problema išpūsta.
                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.12.31, 17:10.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Jeigu tikėti tuo Delfio straipsniu, tai panaikinus tuos minimus autobusų maršrutus, atsiranda laisvi 67 autobusai. Kadangi konkursų pirkti daugiau autobusų nėra paskelbta, tai 67 autobusus padalinkime 6 naujiems maršrutams 67/6=11,16. Taigi norėčiau gerbiamų entuziastų paklausti, jei piko metu (laikykime, kad nauju A juostų nebus) į tuos naujus 6 greituosius maršrutus paleistume po 11 autobusų, kokiu dažniu jie kursuotų???. man rodos maršrutais 2 GRA ir 3 GRA gautūsi tik kas geras 15 min??
                    Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Čia jau problema A juostų pagrinidinėse gatvėse nebuvimas bei tvarkaraščiai, kurie verčia vairuotojus vos vilktis. Kur įmanoma, reikia įrengti daugiau A juostų ir suspausti tvarkaraščius- ir problemos nebeliks.
                      Nežinau, ar Vakarų Europoje kur nors yra taip, kad autobusas važiuoja pro tavo namus, bet prie jo dar turi privažiuoti kita transporto priemone. Jeigu ir yra greitasis maršrutas, dažniausiai jis turi ir lėtąją, norsi ir rečiau kursuojančią, alternatyvą. 2GRA atveju ta alternatyva išlieka, bet kitų maršrutų- nelabai.
                      Sutinku su tavimi. Tačiau čia ir išlenda mūsų informacijos trūkumas. Žiniasklaida paskelbė, kad troleibusai važinės rečiau, autobusai kai kur irgi, nes jiems bus skirta mažiau TP. O gal po TP išėmimo tam tikruose maršrutuose, tvarkaraščiai bus sutankinti? Tokiu atveju, kaip tu rašai, iš troleibusų bus spaudžiamas maksimumas greičio prasme. Tuomet realiai tvarkaraščiai tuose maršrutuose keisis labai minimaliai

                      Parašė skunk Rodyti pranešimą
                      Jeigu tikėti tuo Delfio straipsniu, tai panaikinus tuos minimus autobusų maršrutus, atsiranda laisvi 67 autobusai. Kadangi konkursų pirkti daugiau autobusų nėra paskelbta, tai 67 autobusus padalinkime 6 naujiems maršrutams 67/6=11,16. Taigi norėčiau gerbiamų entuziastų paklausti, jei piko metu (laikykime, kad nauju A juostų nebus) į tuos naujus 6 greituosius maršrutus paleistume po 11 autobusų, kokiu dažniu jie kursuotų???. man rodos maršrutais 2 GRA ir 3 GRA gautūsi tik kas geras 15 min??
                      Nepamiršk, kad kitais metais atvyksta naujieji, berods, MAN autobusai.

                      Comment


                        Parašė skunk Rodyti pranešimą
                        Jeigu tikėti tuo Delfio straipsniu, tai panaikinus tuos minimus autobusų maršrutus, atsiranda laisvi 67 autobusai. Kadangi konkursų pirkti daugiau autobusų nėra paskelbta, tai 67 autobusus padalinkime 6 naujiems maršrutams 67/6=11,16. Taigi norėčiau gerbiamų entuziastų paklausti, jei piko metu (laikykime, kad nauju A juostų nebus) į tuos naujus 6 greituosius maršrutus paleistume po 11 autobusų, kokiu dažniu jie kursuotų???. man rodos maršrutais 2 GRA ir 3 GRA gautūsi tik kas geras 15 min??
                        2GRA turėtų būti mažiausiai kas 3-4 min.
                        Gal ateityje bus užpirkti didelės talpos, kokių 250 vietų elektrobusai?
                        Paskutinis taisė Sula; 2012.12.31, 17:18.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Netgi ir mikroautobusais galima aptarnauti tokius maršrutus, jeigu tai yra optimaliausia ir racionaliausia transporto priemonė tokiam maršrutui.
                          Jokių būdu! Mikroautobusai, tokie, prie kokių mes įpratę, nėra normali viešojo transporto rūšis. Tie mikroautobusai turi būti žemagrindžiai, su automatinėmis durimis ir stovimomis vietomis. Tuomet dar juos galima laikyti normaliu VT.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Nepamiršk, kad kitais metais atvyksta naujieji, berods, MAN autobusai.
                            Atvyksta, tačiau jie yra reikalingi normaliam dabartinės sistemos darbui (t.y. nurašomi labiausiai susidevėję autobusai). 18 vnt. nėra daug.

                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            2GRA turėtų būti mažiausiai kas 3-4 min.
                            Gal ateityje bus užpirkti didelės talpos, kokių 250 vietų elektrobusai?
                            Štai čia ir gaunasi neatitikimas, kai maršrutus pertvarkyti planuojama dar prieš įsigijant reikiamą transporto priemonių kiekį. Tikrai labai abejoju, kad tokių autobusų sulauksime greitu metu, kadangi pas mus yra įprasta visus pirkimus rengti ir vilkinti po porą metų.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Creatium, ar jūs įsitikinęs, kad ES finansuotų elektrinių autobusų įsigijimą? Ar tramvajaus, kaip naujos transporto sistemos Vilniuje, įvedimą? Man yra tekę girdėti, kad finansuotų tik esamos ekologiškos VT sistemos atnaujinimą (Vilniaus atveju, troleibusų, KT + transporto priemonių).
                              Šiauliai, Panevėžys naujus autobusus įsigijo ne dėl to, kad jie ekologiški, ar kad tai finansavo ES - jie įsigyti už Lietuvos parduotus taršos leidimus.

                              250 vietų? Dieve mano, kur jūs su tokiais gargarais važinėtumėte... jau ir dabar dvigubi autobusai dažname maršrute turi problemines vietas, kur vos ne vos išsisuka, o dar kažkas planuoja 250 vietų transporto priemones... na, nebent "valstybės poreikiams" iš žmonių atims namus ir juos nugriaus sudėtinguose posūkiuose, tada gal...
                              Už Vilnių be tramvajų!

                              Comment


                                Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                Creatium, ar jūs įsitikinęs, kad ES finansuotų elektrinių autobusų įsigijimą? Ar tramvajaus, kaip naujos transporto sistemos Vilniuje, įvedimą? Man yra tekę girdėti, kad finansuotų tik esamos ekologiškos VT sistemos atnaujinimą (Vilniaus atveju, troleibusų, KT + transporto priemonių).
                                Šiauliai, Panevėžys naujus autobusus įsigijo ne dėl to, kad jie ekologiški, ar kad tai finansavo ES - jie įsigyti už Lietuvos parduotus taršos leidimus.

                                250 vietų? Dieve mano, kur jūs su tokiais gargarais važinėtumėte... jau ir dabar dvigubi autobusai dažname maršrute turi problemines vietas, kur vos ne vos išsisuka, o dar kažkas planuoja 250 vietų transporto priemones... na, nebent "valstybės poreikiams" iš žmonių atims namus ir juos nugriaus sudėtinguose posūkiuose, tada gal...
                                Aš neįsitikinęs. Aš darau prielaidas iš to, ką teko girdėti žiniasklaidoje, VMS, šiame forume. Vienas narys pasakė, kad Šiauliai ir Panevėžys už ES pinigus atsinaujino VT, tai ir paklausiau kokiu būdu. Dabar viskas aišku. Tačiau būtų labai keista, kad ES nefinansuotų naujų, ekologiškų VT rūšių diegimo mieste. Būtų labai keista. Jeigu finansuotų dabartinio VT atnaujinimą (kaip supratau, tai tik KT+troleibusų parkas), tai turėtų finansuoti ir elektrinių autobusų diegimą (arba "tramvajaus" atveju Phileas diegimą).

                                Comment


                                  Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                  250 vietų? Dieve mano, kur jūs su tokiais gargarais važinėtumėte... jau ir dabar dvigubi autobusai dažname maršrute turi problemines vietas, kur vos ne vos išsisuka, o dar kažkas planuoja 250 vietų transporto priemones... na, nebent "valstybės poreikiams" iš žmonių atims namus ir juos nugriaus sudėtinguose posūkiuose, tada gal...
                                  Tai galioja ne visiems maršrutams, nes ne visur yra tokios talpos transporto priemonių poreikis. Visada reikiamose vietose galima pritaikyti infrastruktūrą, jeigu pagal dabartines galimybes pravažiuoti neįmanoma. Šiaip kiek juokingai skamba tokios kalbos, kad nėra kaip išsukti, reikia kažką griauti, kai pasižiūri į miesto ortofoto nuotrauką ir matai kiek daug tuščių erdvių turime.

                                  Comment


                                    1) Iš pradžių, norėčiau pasakyti, kad, logiškai mąstant, X rajono naikinamųjų maršrutų TP turi būti atiduodami X mikrorajono kitiems maršrutams. Tikrai nemanau, kad po šios pertvarkos bus nurašyti minimum 50 autobusų (panašus skaičius ir troleibusų). Toli neinant, imu savo mikrorajono naikinamą a44. Šiuo metu jį aptarnauja 6 autobusai. Naikinat a44, tuos 6 autobusus galima būtų paskirstyti X mikrorajono (šiuo atveju Naujoji Vilnia) kitiems maršrutams. Pvz. 2 papildomi autobusai atitenka a31, 2 papildomi – a74. Kitus 2 ilgus autobusus galima pakeisti į trumpus ir atiduoti vieną TP a18, kitą – a4 arba a27.

                                    2) Kiek neramina tai, jog visi siūlomi greitieji maršrutai aplenkia Baltupius, kur tikrai yra didelis keleivių srautas. Manyčiau, kad turėtų būti stiprinamas a10.

                                    Dabar bandysiu pakomentuoti naikinamus maršrutus.

                                    T1 – keleiviams iš Karoliniškių teks važiuoti t9 iki T. Narbuto st., vėliau persėsti į t7. Logiškiausiai būtų, kad t1 8 TP būtų atiduotos t7-am. Tada t7 aptarnaus 30 TP. 30 TP būtų per daug, todėl galima būtų sumažinti iki 25 TP.

                                    T8 – keleiviams teks važiuoti t9 iki T. Narbuto st., vėliau t7. Šiuo atveju t8 8 TP turi būti atiduodamos t9. Tada t9 turėtų 19 TP. T9 galima duoti ir 5 TP iš t7; tokiu atveju t9 turėtų 24 TP.

                                    T5 – keleiviams teks važiuoti t20 į Žirmūnus arba 1 GRA iki Žaliojo tilto, vėliau t6. Visas t5 TP galima būtų permesti t20-am (jis turėtų 13 TP).

                                    T11 – kažkas čia minėjo, kad prarandamas susisiekimas tarp Savanorių pr. ir Žaliojo tilto. Iš dalies jo. Teks važiuoti t4 iki Operos, vėliau 3 GRA iki Žaliojo tilto. Plius nereikia pamiršti, kad gyventojams reikia važiuoti ne tik iki Žaliojo tilto, bet ir į Kalvarijų gatvę. Tada tektų Žaliajame tilte daryti persėdimą į 1 GRA (kuris nestoja kiekvienoje stotelėje). Taigi keleiviams teks daryti net iki 3 persėdimų, norint nuo Savanorių pr. nuvažiuoti į Kalvarijų g. Tačiau yra ir kita medalio pusė: tie, kuriems reikia nuo Savanorių pr. į Kalvarijų gatvę – gali iškart važiuoti t6.
                                    Jeigu žiūrėti visą t11 trasą, tai Pašilaičių gyventojai turės keletą alternatyvų: 7 GRA iki Saulėtekio; t16+4GRA; t19.
                                    Šio maršruto 10 TP aš paskirstyčiau taip: 5 TP atiduodamos t4 (t4 turėtų 19 TP) ir 5 TP – t6 (t6 turėtų 18 TP).
                                    Tačiau visgi aš nenaikinčiau t11, o tiesiog pakeisčiau jo trasą. Trasa būtų Antakalnis – Kalvarijų g. – Gerosios Vilties g.

                                    T13 – to galima buvo tikėtis. Čia keli variantai: 1) keleivių srautas, kuris važiuoja atkarpa Naugarduko g. – Šeimyniškių g. Čia keleiviams teks eiti pėsčiom iki T. Ševčenkos g., vėliau t10 iki Žaliojo tilto ir 5 GRA iki Šeimyniškių gatvės (arba t12). 2) keleivių srautas, kuris važiuoja atkarpa Naugarduko g. – Žirmūnai. Čia keleiviams, vėlgi, tektų eiti pėsčiom iki T. Ševčenkos g., vėliau t17 iki Žirmūnų.
                                    Šio maršruto 6 TP atiduodamos t17 (t17 turėtų 18 TP).
                                    Bet kokiu atveju, labai nepatinka tas vaikščiojimas, todėl, mano manymu, a73 važiuos būtent Naugarduko gatve.

                                    T14 – ką gi, entuziastai siūlė jį kaip tik pratęsti iki Karoliniškių, tačiau gavom jo naikinimą. Iš dalies logiška. Dabar keleiviams reikės važiuoti t2 iki Centro poliklinikos, vėliau t6. T14 6 TP atiduodamos t2 (turėtų 18 TP).

                                    T15 – reikėjo to laukti. Dabar tektų keleiviams važiuoti t16+t18, kas, iš dalies, yra visai neblogai, žinant, kad t18 kursuos dažniau, negu dabar.

                                    T18A – irgi reikėjo to laukti. Turbūt vienintelis pasikeitimas, dėl kuriuos niekas nenukentės.



                                    Dabar aptarsiu kai kurių autobusų maršrutų naikinimą:

                                    A2 – bent jau man netikėtas naikinimas. Tačiau žiūrint į 3 GRA trasą – daugiau nei tikėtina. Atkarpą Oro uostas – Naujininkai aptarnaus pagrinde a1 ir a1A, kurių kursavimo dažnis tikrai ne toks, koks dabar a2... Nuo Naujininkų iki Žaliojo tilto dar padės t10. Dabar, iš dalies, nukentės susisiekimas Šeškinės gyventojams. Liks a43, kuris aptarnauja mažą dalį Šeškinės, a48 naikinamas, a40 ir 56 aptarnauja Šeškinę tik važiuojant į Fabijoniškes. Lieka tik a75, kurio tvarkaraštis pagerės.

                                    A6 – bloginamas Vilkpėdės gyvenimas. Lieka tik a73, kuris, mano manymu, bus siunčiamas aptarnauti Naugarduko gatvę. Dabar a6 aptarnauja 8 TP, todėl, logiškiausia, juos atiduoti a73 (turėtų 14 TP).

                                    A26 – logiška, tačiau reikia stiprinti tada a26A.

                                    A30 – visiškai pateisinama, tačiau a75 dabar turėtų aptarnauti Pilaitės pr., vietoj a30.

                                    A44 – prarandamas visiškas Lelijų st. – Girininkija st. susisiekimas su miestu. Turbūt šią dalį aptarnaus ateityje m44. Kaip paskirstyčiau a44 6 TP jau minėjau.

                                    A45 – 7 GRA neveš į Antakalnį, kas yra blogai. Keletą TP galima būtų duoti a46.

                                    A47 – manyčiau, kad bloginamas Pilaitės susisiekimas, nes trumpi GRA neatstos ilgus a47, kurie ryte kursuoja 5-10 min intervalu.

                                    A48 – nelabai suprantama, nes bloginamas Baltupio g. susisiekimas.

                                    A54 – tenka sutikti.

                                    A55 – bloginamas Grigiškių susisiekimas ir papildoma a29 TP įtakos neturės.

                                    Comment


                                      Manau ,kad cia Naujametinis pokstas. Nors savaitgaliais Vilniuje tikrai per daug vaziuoja troleibusu.

                                      Comment


                                        Pokštas.
                                        Beje, blogai, kad naikinamas T11, A55, A30. A75 negalima leisti Pilaitės pr., ne GRA nestoja Tolminkiemio st.
                                        Už dviračius ir troleibusus!

                                        Comment


                                          Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                          Tik naktinių maršrutų autobusai. O dieniniai autobusų ir troleibusų maršrutai darbą baigs įprastu laiku, kaip ir kiekvieną darbo dieną.
                                          Dekoju uz ats. o gal kas gali pasakyti kokie grafikai (grafiko nr.) (105 X) vaziuoja nuo Skalviu st. link N. Vilnios: 0.43h ir 1.03h?
                                          Aciu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X