Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    GERBIAMIEJI PONAI IR PONIOS, DAR KARTĄ PRIMINSIU, JOG BET KOKIE PASIŪLYMAI GAUTI RAŠTU BE KEIKSMAŽODŽIŲ, TURINTYS RACIONALIĄ IR PRIIMTINĄ FORMĄ YRA SVARSTYTINI IR NEMETAMI Į ŠIUKŠLIŲ DĖŽĘ. sužybėkite raštu, parašu ir siųskite. po mėnesio gausite atsakymą. kame problemos ? rašyinėti kibernetinėje dėžėje - nevaisinga.

    Comment


      Parašė Andrys Rodyti pranešimą
      GERBIAMIEJI PONAI IR PONIOS, DAR KARTĄ PRIMINSIU, JOG BET KOKIE PASIŪLYMAI GAUTI RAŠTU BE KEIKSMAŽODŽIŲ, TURINTYS RACIONALIĄ IR PRIIMTINĄ FORMĄ YRA SVARSTYTINI IR NEMETAMI Į ŠIUKŠLIŲ DĖŽĘ. sužybėkite raštu, parašu ir siųskite. po mėnesio gausite atsakymą. kame problemos ? rašyinėti kibernetinėje dėžėje - nevaisinga.
      Jūs įsitikinęs? NEI Į VIENĄ iš kelių oficialiai pagal visas raštvedybos taisykles sudarytų ir pasirašytų paklausimų savivaldybei el. paštu negavau atsakymo! Tik į vieną gavau visiškai formalų bereikšmį atsakymą po tikrai nemalonių pokalbių telefonu.
      Netgi registruotą laišką teko ASMENIŠKAI po 1,5 mėn. iš raštinės pasiimti ir perduoti skyriaus viršininkui (atseit, neaišku, kuriam tiksliai valdininkui adresuotas).
      Tiesa, tai buvo iki šios tarybos kadencijos, bet nelabai tikiu, kad situacija pasikeitė iš esmės.

      Comment


        Man tai irgi atrodo, kad čia visi rašinėja nesąmones, pyktinasi, nors jokie planai nėra patvirtinti. Visai kaip paskelbtu kokia žiniasklaidos priemonė, kad senamiestį iškels, tai visi irgi stotų piestu ir rėktų, nors gandai ir liktų gandų lygyje. Palaukit kol VMS paskelbs savo patvirtintus planus ir aiškią poziciją šiuo klausimu ir tada jau žiūrėkit.

        P.S. Nepamirškite prie šių maršrutų prijungti ir tramvajau.

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Kol nepatvirtinti, tol ir reikia reikšti nepasitenkinimą... Paskui jau bus per vėlu.
          Jei dar keli iš forumo dalyvių prisidėtų, galime mėginti nueiti į savivaldybę, pvz., ketvirtadienį, sausio 3 d., pareikšti savo protestą (jei yra norinčių prisidėti - parašykite asmeninę žinutę). Žinoma, masiškesnis renginys su žurnalistų pasikvietimų būtų žymiai efektyvesnis, tačiau tokių renginių neorganizavęs, nesugebėčiau jo taip greit suorganizuoti...

          Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
          Prieš keletą metų buvo svarstoma privatizuoti sujungta UAB „Vilniau viešasis transportas“ įmonę ir visas keleivių pervežimo paslaugas pirkti iš privačių vežėjų.
          Manau, toks ir yra realus Zuoko ir Co tikslas - sunaikinti visuomeninį transportą, kad visi akivaizdžiai matytų, jog valdžia nebesugeba VT organizuoti, išparceliuoti praskolintus parkus, prichvatizuoti jau seniai geidžiamas troleibusų parkų teritorijas, ir perduoti keleivių vežimą privatininkams...

          Parašė Andrys Rodyti pranešimą
          primenat pensininkus. jei kada ir statys tramvajų, galėsit stoti piestu, kaip kai kurie stojo prie tv bokšto anuomet. iš tiesų, juokinga. m.burinskienė labai aiškiai išdėstė, kodėl troleibusas palaipsniui tampa brangiai išlaikoma fosilija. jokių asmeniškumų ar subjektyvios neapykantos jų estetikai, tad būkite ir jūs kiek objektyvesni. taip pat labai norėčiau paprašyti ir priminti, jog jūsų nebestebi didysis brolis, ir tokie pakeitimai, kurie neneš naudos, be abejo bus koreguojami vėl ir vėl. juk tai ne konstanta. tai pirmieji ryžtigesni žingsniai per 20 metų. pasidžiaukime.
          Ponios "argumentai" yra niekiniai - pirmiausia todėl, kad naikinama esama sistema nesant naujos, "tobulesnės". Kai važinės tramvajai, gondolos ar dar koks biesas, o troleibusuose nebebus keleivių - tada tegul ir skiedžia, o dabar troleibusai perveža apie pusę miesto viešojo transporto keleivių, todėl sistemos naikinimas - pražūtingas.

          Parašė Andrys Rodyti pranešimą
          GERBIAMIEJI PONAI IR PONIOS, DAR KARTĄ PRIMINSIU, JOG BET KOKIE PASIŪLYMAI GAUTI RAŠTU BE KEIKSMAŽODŽIŲ, TURINTYS RACIONALIĄ IR PRIIMTINĄ FORMĄ YRA SVARSTYTINI IR NEMETAMI Į ŠIUKŠLIŲ DĖŽĘ. sužybėkite raštu, parašu ir siųskite. po mėnesio gausite atsakymą. kame problemos ? rašyinėti kibernetinėje dėžėje - nevaisinga.
          Tokie susirašinėjimai užima labai daug laiko - be to - būkim biedni bet teisingi - dažniausiai atsakymas bus formalus ir be jokio rezultato. Be to, kaip minėjo Sula - neretai atsakymo išvis nebūna - turiu ir aš pavyzdžių, kaip į savivaldybėje įteiktą raštą nebuvo jokio atsakymo, kol nebuvo nueita po dviejų mėnesių ir nepradėta piktai to atsakymo reikalauti.

          Vienintelė galimybė - viešinti planuojamas kenksmingas permainas visais įmanomais būdais ir siekti, kad aukštesnės institucijos įsikištų bei tokius planus sustabdytų.
          Už Vilnių be tramvajų!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Vakarinė Šeškinės dalis netenka susisiekimo tiek su Senamiesčiu, tiek su Stotimi, iš Oro uosto keleiviai nebegalės privažiuoti prie Žaliojo tilto ir Konstitucijos pr.- vieno svarbiausių mieste persėdimo punktų.
            Kaip tik plane numatyta, kad važiuos per Žaliąjį tiltą, o ne per Lukiškių gatvę. Tai reiškia, kad kaip tik iš Fabijoniškių į Naujamiestį reikės važiuoti ilgiau nei dabar su 6

            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            7GRA. Pakeis 45. Susisiekimas suprastės gyvenantiems prie stotelių, kuriose 7GRA nestos,. Pagal schemą, spėju, tai šios stotelės: Medeinos, Sūduvių, Vaikų kaimas, Verkių, Valakampių tiltas, Lizdeikos/O. Milašiaus, Antakalnio žiedas/Nemenčinės pl. Susisiekimas prastės Pašilaičiams, taip pat neaišku, kodėl neužsuks į Antakalnio žiedą (turiu omeny, važiuos O. Milašiaus g.).
            Dar iš bėdos pakenčiama, nes iš tų stotelių, kuriose nėra sustojimo galima persėsti į dažnai važiuojančius troleibusus (Justiniškių g. ir Kareivių). Nuo Vaikų kaimo Siesikų ir Buivydiškių st. arti.

            Bet pagrindinis klausimas būtų kiek ten to laiko galima sutaupyti? Jau dabar tas autobusas greitai važiuoja. Beto kamščiai ir šviesoforai Ozo-Kareivių g. ten nieko neleistų sutaupyti. Tas pats galioja ir 1GRA.

            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            4GRA. Vietoj jo, Pilaitėje naikinami net tris maršrutai (30, 47, 54). Nors kiek padažninamas A75, bet tai menka paguoda. Jei A30 ir A54 naikinimas dar suprantamas, tai A47 naikinimas- didžiulė klaida. Jį galima būtų kiek paretinti, bet tikrai ne naikinti. Susisiekimas Pilaitėje suprastės gerokai. Be to, Pilaitės prospekte VT nebeliks iš viso. Be Pilaitės, naikinamas T8 ir itin retinamas T19, taigi gyvenantiems šalia stotelių, kuriuose 4GRA nestos, susisiekimas tikrai pablogės.
            Norint važiuoti į Senamiestį iš Pilaitės stipriai padidėtų persėdančių srautas į 7 troleibusą Narbuto st. Tuo labiau, kad ir 1 naikinamas. Jį reiktų leisti net dar dažniau nei dabar. Bet Justiniškių g. jis ištuštėtų. Beto nuvažiuoti iki Kudirkos a., Katedros išvis taptų nepatogu, nes tektų iš Europos a. kulniuoti iki Žaliojo tilto.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Man tai irgi atrodo, kad čia visi rašinėja nesąmones, pyktinasi, nors jokie planai nėra patvirtinti. Visai kaip paskelbtu kokia žiniasklaidos priemonė, kad senamiestį iškels, tai visi irgi stotų piestu ir rėktų, nors gandai ir liktų gandų lygyje. Palaukit kol VMS paskelbs savo patvirtintus planus ir aiškią poziciją šiuo klausimu ir tada jau žiūrėkit.

              P.S. Nepamirškite prie šių maršrutų prijungti ir tramvajau.
              Būtent, kol planai dar nepatvirtinti, ir reikia reikšti savo nepasitenkinimą. Nes vėliau, kai jau viskas bus patvirtinta, rašyti bet ką bus jau per vėlu. Iš savivaldybės atsakymas nors ir bus, bet formalus, kažkas panašaus į "jau viskas patvirtinta, nieko keisti nebegalime".

              Apie tramvajų geriau nekalbėti, nes per pusę metų jo niekas nepastatys.

              Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
              Ponios "argumentai" yra niekiniai - pirmiausia todėl, kad naikinama esama sistema nesant naujos, "tobulesnės". Kai važinės tramvajai, gondolos ar dar koks biesas, o troleibusuose nebebus keleivių - tada tegul ir skiedžia, o dabar troleibusai perveža apie pusę miesto viešojo transporto keleivių, todėl sistemos naikinimas - pražūtingas.
              Būtent, naikinti troleibusus galima tik pasiūlius jiems tinkamą alternatyvą. Kol kas jos nėra ir nepanašu, kad bus. Viena tramvajaus linija visų troleibusų nepakeis. O kokių kitų alternatyvų savivaldybė net nesvarsto.

              Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
              Tokie susirašinėjimai užima labai daug laiko - be to - būkim biedni bet teisingi - dažniausiai atsakymas bus formalus ir be jokio rezultato. Be to, kaip minėjo Sula - neretai atsakymo išvis nebūna - turiu ir aš pavyzdžių, kaip į savivaldybėje įteiktą raštą nebuvo jokio atsakymo, kol nebuvo nueita po dviejų mėnesių ir nepradėta piktai to atsakymo reikalauti.

              Vienintelė galimybė - viešinti planuojamas kenksmingas permainas visais įmanomais būdais ir siekti, kad aukštesnės institucijos įsikištų bei tokius planus sustabdytų.
              Nors savivaldybės darbuotojai ir atsako į laiškus, bet nedažnai tie laiškai turi įtakos galutiniams sprendimams.

              Parašė Blaze Rodyti pranešimą
              Kaip tik plane numatyta, kad važiuos per Žaliąjį tiltą, o ne per Lukiškių gatvę. Tai reiškia, kad kaip tik iš Fabijoniškių į Naujamiestį reikės važiuoti ilgiau nei dabar su 6
              Tikrai suklydau, važiuos per Žaliąjį tiltą. Tuomet 2 maršruto naikinimas tampa kaip ir suprantamas. Bet 6-ojo- ne. Kad ir rečiau kursuojantis, jis vistiek lieka reikalingas.
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.12.31, 11:43.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Na nepradėkim piktintis nežinodami tiksliai kaip veiks tie greitieji maršrutai. Jeigu jiems bus rezervuotos A juostos kritiniuose ruožuose ir važinės kas 2-3 minutes - viskas teisingai - likę maršrutai turi tik feedinti. Apie verkšlenimus apie persėdimus išvis nekalbu.

                Tai pat gal nustokiim sureikšminti tuos troleibusus? Čia tik transporto fanatikams atrodo svarbu ar yra šniūrai virš stogo ar ne. Jie sujungti su autobusais - viskas. Būtų pats laikas ir numeracija sujungti ir dvi spalvas panaikinti. Netgi tuo pačiu maršrutu galėtų važinėti ir troleibusai ir autobusai kartu - jokio skirtumo keleiviams nėra.

                Laukiu tolimesnių naujienų. Kol kas džiaugiuosi, kad kažkas pagaliau keičiama.

                Comment


                  Prieš tuos GRA maršrutus! Prieš! Adomavičius gi sakė, kad niekas nenukentės. Dabar papraščiausiai prigalvojo nesamonių, tokių kaip 30 ir 54 maršrutų naikinimas. Na, dar galima suprasti 54 panaikinimą. O likusių? 45G neužvažiuos į Antakalnį. Žodžiu, Vilniaus VT visiškas panaikinimas, maršrutų atidavimas privatininkams, troleibusų naikinimas. Be to, tame straipnyje apie troleibusus -
                  Iki šiol jie išlikę vos keliuose Europos Sąjungos miestuose, tarp jų – Vilnius ir Praha, kurį reorganizuodami savo viešojo transporto tinklą
                  Jau mažu mažiausiai nuo 1970 Prahoje nėra troleibusų. Kalbant apie Čekiją, jie kiek žinau, yra antrame pagal didį Čekijos mieste Brno.
                  Be to, kažkodėl nei Kaunas, nei Ryga, nei Talinas (7 maršrutai vos), nei Ciūrichas (6 maršrutai vos), nei Gdynė, nei Lublinas, nei Tychė, nei Ženeva, nei Lionas, nei SF neplanuoja naikinti troleibusus. KT 50 metų - kaip žinome, troleibusai rieda ir Maskvoje, tačiau ten tinklui kitamet bus 80 metų. Tačiau net ir jie neplanuoja naikinti troleibusų, nors ten VT žymiai blogesnis.

                  Atsiprašau už emocingą pranešimą ir galimas gramatines klaidas.
                  Už dviračius ir troleibusus!

                  Comment


                    Parašė felar Rodyti pranešimą
                    Na nepradėkim piktintis nežinodami tiksliai kaip veiks tie greitieji maršrutai. Jeigu jiems bus rezervuotos A juostos kritiniuose ruožuose ir važinės kas 2-3 minutes - viskas teisingai - likę maršrutai turi tik feedinti. Apie verkšlenimus apie persėdimus išvis nekalbu.

                    Tai pat gal nustokiim sureikšminti tuos troleibusus? Čia tik transporto fanatikams atrodo svarbu ar yra šniūrai virš stogo ar ne. Jie sujungti su autobusais - viskas. Būtų pats laikas ir numeracija sujungti ir dvi spalvas panaikinti. Netgi tuo pačiu maršrutu galėtų važinėti ir troleibusai ir autobusai kartu - jokio skirtumo keleiviams nėra.

                    Laukiu tolimesnių naujienų. Kol kas džiaugiuosi, kad kažkas pagaliau keičiama.
                    Troleibusai yra ilgaamžiški ir ekologiški. Be to, nelieka normalaus VT, maršrutai panaikinami. Nekalbų net apie tai, kad naikinamas VT Pilaitės pr., dalis stotelių lieka be VT. Žodžių, totalus košmaras ir napatogumai.
                    Už dviračius ir troleibusus!

                    Comment


                      Kažkokios ašarų pakalnės... siaubas kaip gyvenime pokyčių nemėgstat, todėl ir visada ekonominė, socialinė, transporto ir bilekokia politika tokia nevykusi būna, kad niekada rimtai nieko negalima dėl verkšlenimų daryti. O jei manot, kad nusistovėjusi situacija yra gera; kad galime sau leisti tokį ekstensyvų maršrutinį tinklą, tai...
                      Man pačiam tik viena abejonė: ar tuose greitųjų maršrutų trasos bus atskirtos nuo bendro eismo. Jei ne, pertvarka neprasminga. Jei taip, blogiau nei dabar nebus. Tad sutinku su felar nuomone...
                      Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!

                      Comment


                        Beje, įdomu, kaip bus sprendžiama VT nebuvimo problema tokiose vietose, kaip S. Batoro g. (atkarpa tarp Rudens ir Lelijų st.) ir Pilaitės pr. (kur dabar 30 važiuoja). Nors ten keleivių ir nėra daug, bet palikti tas atkarpas išvis be viešojo transporto nėra gerai. Beje, Pilaitėje susisiekimas pablogės dar ir dėl to, kad 4GRA nestos Tolminkiemio stotelėje, nors Pilaitėje tai viena labiausiai apkrautų stotelių. Iki jos Naujosios Pilaitės gyventojams buvo sąlyginai netoli eiti pėsčiom. Dabar jiems liks praktiškai tik 75. Ar tai tikrai padidins VT patrauklumą?
                        Beje, Piliakalnio stotelėje taip pat stos tik 75.

                        Parašė felar Rodyti pranešimą
                        Na nepradėkim piktintis nežinodami tiksliai kaip veiks tie greitieji maršrutai. Jeigu jiems bus rezervuotos A juostos kritiniuose ruožuose ir važinės kas 2-3 minutes - viskas teisingai - likę maršrutai turi tik feedinti. Apie verkšlenimus apie persėdimus išvis nekalbu.

                        Tai pat gal nustokim sureikšminti tuos troleibusus? Čia tik transporto fanatikams atrodo svarbu ar yra šniūrai virš stogo ar ne. Jie sujungti su autobusais - viskas. Būtų pats laikas ir numeracija sujungti ir dvi spalvas panaikinti. Netgi tuo pačiu maršrutu galėtų važinėti ir troleibusai ir autobusai kartu - jokio skirtumo keleiviams nėra.

                        Laukiu tolimesnių naujienų. Kol kas džiaugiuosi, kad kažkas pagaliau keičiama.
                        Pagrinde verkšlenama ne dėl persėdimų. Apie A juostų plėtrą kol kas nekalbama, be to, nemažoje dalyje apkrautų gatvių A juostos be gatvių rekonstrukcijos neįkiši. Tuomet tie greitieji maršrutai netenka prasmės, nors nestodami dalyje stotelių, itin pablogina prie jų gyvenančių žmonių susisiekimą. Juk dubliuojantys juos maršrutai yra ne retinami, o išvis naikinami. Kodėl pablogina susisiekimą? Pakanka pažiūrėti į jų schemą. Pagal ją, greitieji maršrutai nestos net ir kai kuriose tokiose stotelėse, kuriose keleivių pakanka. Čia jau kyla tokia problema, kai žmogui tenka ilgiau eiti iki stotelės, kurioje VT kursuoja normaliu intervalu (yra greitasis maršrutas). O net ir dabar kai kurie renkasi automobilį vien dėl to, kad nereikėtų šaltuoju metų laiku eiti iki stotelės. Maža to, kad tose stotelėse greitieji nestos, tai dar ir esami maršrutai bus stipriai karpomi. Ar tai gali pritraukti keleivių į VT? Vargu .
                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.12.31, 11:59.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Man tai irgi atrodo, kad čia visi rašinėja nesąmones, pyktinasi, nors jokie planai nėra patvirtinti. Visai kaip paskelbtu kokia žiniasklaidos priemonė, kad senamiestį iškels, tai visi irgi stotų piestu ir rėktų, nors gandai ir liktų gandų lygyje. Palaukit kol VMS paskelbs savo patvirtintus planus ir aiškią poziciją šiuo klausimu ir tada jau žiūrėkit.

                          P.S. Nepamirškite prie šių maršrutų prijungti ir tramvajau.
                          Tai, kad jau žemėlapis su GRA maršrutais yra oficialus, nes ant jo yra SĮSP logotipas





                          Paveikslėlio šaltinis: http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2GchcRgfM
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Beje, įdomu, kaip bus sprendžiama VT nebuvimo problema tokiose vietose, kaip S. Batoro g. (atkarpa tarp Rudens ir Lelijų st.) ir Pilaitės pr. (kur dabar 30 važiuoja). Nors ten keleivių ir nėra daug, bet palikti tas atkarpas išvis be viešojo transporto nėra gerai. Beje, Pilaitėje susisiekimas pablogės dar ir dėl to, kad 4GRA nestos Tolminkiemio stotelėje, nors Pilaitėje tai viena labiausiai apkrautų stotelių. Iki jos Naujosios Pilaitės gyventojams buvo sąlyginai netoli eiti pėsčiom. Dabar jiems liks praktiškai tik 75. Ar tai tikrai padidins VT patrauklumą?
                            Beje, Piliakalnio stotelėje taip pat stos tik 75.
                            Ten kur yra mažas keleivių srautas, tai ten važiuos į bendrą bilietų sistemą įtraukti maršrutiniai taksi ir privatūs vežėjai.
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              autobusas36, jis nėra patvirtintas.
                              Už dviračius ir troleibusus!

                              Comment


                                Nuo rytdienos sostinėje 30, 60 minučių bei 1,3 ir 10 dienų bilietus bus galima įsigyti pigiau
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  jūs tik pažiūrėkit, kiek emocijų ir energijos eikvojate internetiniam susirašinėjimui, o skundžiatės, kad sunku "išmušti" atsakymą iš savivaldybės. jeigu šią energiją pakreiptumėte tinkama linkme, būtume visi laimingesni. sėkmės.

                                  tokie pakeitimai ne iš lempos daromi. siekiama ekonomijos mažinant ridą. jūs ten minit kai kurias atkarpas ir stoteles. ar tos atkarpos ženkliai apkrautos ? ar tų stotelių apyvarta yra didelė ? taigi, kad ne. jeigu ir nudegs keli pilaičiai, užtruks keliom minutėm ilgiau, tačiau bendras miesto VT naudotojų kelionės laikas mažės procentaliai, ar neverta ? mieste juk gyvenat, ne vienkiemį, kuriam nereikia derintis prie kitų

                                  pilaiti, esamas VT tinklo tankis yra per didelis praktiškai visame vilniaus mieste pagrinde dėl dubliavimo, todėl vt dirba ne efektyviai ir tavo troleibusų ekonomija yra tiks lašas jūroje.

                                  Comment


                                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                    Kažkokios ašarų pakalnės...
                                    Prie ko čia dabar? Čia gi juk diskusijų forumas. Negalima aptarinėti? Greitojo susisiekimo idėjai, manau, pritaria visi. Bet tai, kas planuojama, kelia rimtų abejonių dėl numatomo efekto.

                                    Jeigu nuostata yra: "pilnai pasitikiu valdžia, kaip padarys, taip ir bus gerai" - tai irgi tam tikra pilietinė pozicija.

                                    Comment


                                      Andrys, troleibusų naikinimui niekas neprieštarautų, jeigu būtų tinkama alternatyva jiems. Keli greitieji maršrutai ir viena tramvajaus linija tikrai nėra tinkama alternatyva. O nieko daugiau planuojama kol kas nėra. Žinoma, ir troleibusus ne rytoj ir ne poryt naikinti ruošiasi, bet vistiek, reikia žinoti, kuo važiuosime vietoj jų.
                                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.12.31, 12:07.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Andrys, troleibusų naikinimui niekas neprieštarautų, jeigu būtų tinkama alternatyva jiems. Keli greitieji maršrutai ir viena tramvajaus linija tikrai nėra tinkama alternatyva.
                                        Tramavajus bus ne anksčiau 2016 m., ir tik gavus ES paramą.
                                        Be to, jis bus belaidis ir vienbėgis ar bebėgis, vadinasi važiuos bendrame automobilių sraute, ar bent jau važiuojamąja dalimi, skirtingai nei dauguma šiuolaikinių tikrų tramvajų.
                                        Taip yra nutarta, ar aš neteisus?

                                        Comment


                                          Parašė Andrys Rodyti pranešimą
                                          tokie pakeitimai ne iš lempos daromi. siekiama ekonomijos mažinant ridą. jūs ten minit kai kurias atkarpas ir stoteles. ar tos atkarpos ženkliai apkrautos ? ar tų stotelių apyvarta yra didelė ? taigi, kad ne. jeigu ir nudegs keli pilaičiai, užtruks keliom minutėm ilgiau, tačiau bendras miesto VT naudotojų kelionės laikas mažės procentaliai, ar neverta ? mieste juk gyvenat, ne vienkiemį, kuriam nereikia derintis prie kitų.
                                          D.Britanijoje miestuose stotelės yra kas keliasdešimt metrų (tiesa, ten autobusai sustoja tik jei yra norinčių įlipti/išlipti, t.y., visos stotelės yra mūsiškio "pagal pareikalavimą" atitikmens) - bet ten juk kaimas, o pas mus milijoninis megapolis, todėl žmonės galės paeiti pusvalandį iki stotelės, nes kitaip ir paskutiniai turimi autobusai subyrės, kiekvienoj stotelėj sustodami ir duris atidarydami?
                                          Ar paslauga turi būti patogi žmonėms, ar žmonės turi derintis prie paslaugos? Dabar tūkstančiams žmonių bus sukurti nepatogumai, nes protingi dėdės nesinaudojantys VT nusprendė sužlugdyti VT sistemą...

                                          Nepamirškite, kad VT pas mus daugiausia naudojasi pažeidžiamiausi visuomenės sluoksniai - mažas pajamas turintys jauni žmonės arba atvirkščiai vyresni žmonės, kuriems tikrai bus sunku nueiti papildomus keliasdešimt metrų iki "patobulintos" stotelės.

                                          Ponai, pagalvokite bent kartą galva...

                                          ...ir kodėl pas mus viskas turi būti daroma atbulai... na niekaip nesuprantu.
                                          Už Vilnių be tramvajų!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X