Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Priklausyt tai turbūt nepriklauso, kad kad mėgsta apie savivaldybę labai panegiriškai kalbėti - faktas bet šiaip jie dažniausiai nukopijuoja straipsnius iš vilnius.lt ''plačiajai visuomenei''.

    Grįžkim prie temos. Vis dėl to, faktas kad ši apklausa daroma tikrai ne pirmą kartą, tik šį kartą dar ir atsakymo variantai idiotiški.
    Už dviračius ir troleibusus!

    Comment


      Iš protokolų. Panašu, kad panika išties be reikalo ir per anksti buvo.

      Susitikimo metu SĮ ,,Susisiekimo paslaugos'' atstovai pristatė papildytą ir atnaujintą ,,Vilniaus viešojo transporto atnaujinimo studiją 2021-2030 metams'' bei papildomą 4-ąjį viešojo transporto atnaujinimo galimybių scenarijų, apjungiantį 2 ir 3B scenarijus. 4-ajame scenarijuje išdėstyti etapai, kuriose Vilniaus miesto vietose ir kada bus tobulinamas troleibusų kontaktinis tinklas bei pastotės (Senamiestis, Savanorių pr., Antakalnis).

      Susitikimo metu išanalizavus 4-ąjį scenarijų, sutarta kitam susitikimui pateikti papildomą informaciją: atskira eilute pateikti OPEX kriterijus (veiklos išlaidas pagal skirtingas transporto rūšis).

      Comment


        Įdomu, kaip tas tobulinimas atrodys. Gal pagaliau turėsim normalius iešmus ir kreives?
        Lietuva visiems.

        Comment


          Po tobulinimo sąvoka gali būti pakištas atskirų vietų tinklo, iešmų ir kryžmių ardymas, taip užtikrinant greitesnį ir efektyvesnį liksiančių troleibusų eismą (mąstant troleibusiškai talibaniškai )

          Comment


            Kai kur iš tiesų yra nenaudojamų iešmų. Tai juos reikia demontuoti. Bet tai ne KT modernizacija. Pirmiausiai tai reikia užpirikti per ateinančius 2-3 metus apie 120 naujų troleibusųm kurie pakeistų senas Škodas.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Kai kur iš tiesų yra nenaudojamų iešmų. Tai juos reikia demontuoti. Bet tai ne KT modernizacija. Pirmiausiai tai reikia užpirikti per ateinančius 2-3 metus apie 120 naujų troleibusųm kurie pakeistų senas Škodas.
              Bet tai tų nebūtinų iešmų per visą miestą galima ant rankų pirštų suskaičiuoti. Jų išmontavimas kažkokio labai pastebimo efekto neduos - nors tai nereiškia, kad neduos visiškai
              O ir perkant troleibusus, iš tų 120 bent 50 turėtų būti dvigubi.
              Už dviračius ir troleibusus!

              Comment


                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                Po tobulinimo sąvoka gali būti pakištas atskirų vietų tinklo, iešmų ir kryžmių ardymas, taip užtikrinant greitesnį ir efektyvesnį liksiančių troleibusų eismą (mąstant troleibusiškai talibaniškai )
                Jei senamiestyje, tai suprantu (apie Basanavičiaus gatvę jau seniai kalbama), bet Savanorių pr. ir Antakalnyje tai tikrai sunku įsivaizduoti tinklo ardymą. Tai reiktų gerų pusės maršrutų atsisakymą. Nebent naikinti tinklą Antakalnio žiede.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Jei senamiestyje išardyti KT ir nenupirkti naujų troleibusų su autonomine eiga, tai reiškia didelės dalies troleibusų maršrutų likvidaciją ir pakeitimą dyzeliniais autobusais ar brangiais žaislais - elektrobusais. Pirmyn elnių veisėjo Sobianino pėdsakais!

                  Comment


                    Su tuo „estetikos“ siekiu tai tikrai perlenkiama. Atseit labai jau laidai vaizdą gadina – daug kas šūkauja. Bet tuo pačiu metu visi nori geros gyvenimo kokybės, ekologijos, švaraus oro. Tai kodėl iš karto vardan „estetikos“ norima naikinti (arba mažinti) efektyvų elektrinį transportą? Europos miestai, net pratęsdami tramvajaus bėgius kelis kilometrus, iš karto rašo, kiek CO2 bus sutaupyta, kiek automobilių srautų sumažės. O Vilniuj kažkodėl svarbiausias patampa „grožis“ ir neva dėl jo veržiamasi išardyti 5 ar 10 kilometrų kontaktinio tinklo. Bet kad dyzelinių autobusų rida padidės tūkstančiais ar šimtais tūkstančių kilometrų per metus, niekas nekalba.
                    Iš principo net neturėtų būti svarstymų ardyti troleibusų linijas. Priešingai: reikia svarstyti, kur jas pratęsti. Gal po kilometrą-du, bet po truputį plėsti (ir modernizuoti). Kiek padaugėjo emisijų panaikinus liniją Naugarduko gatvėje? Įvedus dubliuojančius greituosius autobusus ir stipriai sumažinus troleibusų ridą? Gal „estetai“ atsakys?
                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Bet tai tų nebūtinų iešmų per visą miestą galima ant rankų pirštų suskaičiuoti. Jų išmontavimas kažkokio labai pastebimo efekto neduos
                      Miestui ir miestiečiam - tikrai neduos, užtat demontavimą atliekančiai įmonei - tikrai duos.
                      Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Miestui ir miestiečiam - tikrai neduos, užtat demontavimą atliekančiai įmonei - tikrai duos.
                        ne demontavima atliekanciai imonei, o NT imonems, su kuriomis susitars del auksiniu dabartiniu pastociu sklypu "nuomos" NT projektams paciam miesto centre.

                        Comment


                          O kiek ten tų KT transformatorinių centre? Kudirkos aikštėje požeminė. Ten niekas nieko nestatys. Dar kažkur prie stoties turėtų būti. Ir viskas.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Kai kur iš tiesų yra nenaudojamų iešmų. Tai juos reikia demontuoti. Bet tai ne KT modernizacija. Pirmiausiai tai reikia užpirikti per ateinančius 2-3 metus apie 120 naujų troleibusųm kurie pakeistų senas Škodas.
                            Gal yra geresnis šaltinis, bet pagal transphoto.org tai eksploatuojamos dar 244 senosios škodos. Taigi dvigubai daugiau reikėtu nupirkti.

                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                            Bet tai tų nebūtinų iešmų per visą miestą galima ant rankų pirštų suskaičiuoti. Jų išmontavimas kažkokio labai pastebimo efekto neduos - nors tai nereiškia, kad neduos visiškai
                            O ir perkant troleibusus, iš tų 120 bent 50 turėtų būti dvigubi.
                            Galėtu ir visi būti dvigubi, viengubų naujų jau esame šiek tiek užsipirkę.

                            Parašė taccido Rodyti pranešimą
                            Su tuo „estetikos“ siekiu tai tikrai perlenkiama. Atseit labai jau laidai vaizdą gadina – daug kas šūkauja. Bet tuo pačiu metu visi nori geros gyvenimo kokybės, ekologijos, švaraus oro. Tai kodėl iš karto vardan „estetikos“ norima naikinti (arba mažinti) efektyvų elektrinį transportą? Europos miestai, net pratęsdami tramvajaus bėgius kelis kilometrus, iš karto rašo, kiek CO2 bus sutaupyta, kiek automobilių srautų sumažės. O Vilniuj kažkodėl svarbiausias patampa „grožis“ ir neva dėl jo veržiamasi išardyti 5 ar 10 kilometrų kontaktinio tinklo. Bet kad dyzelinių autobusų rida padidės tūkstančiais ar šimtais tūkstančių kilometrų per metus, niekas nekalba.
                            Iš principo net neturėtų būti svarstymų ardyti troleibusų linijas. Priešingai: reikia svarstyti, kur jas pratęsti. Gal po kilometrą-du, bet po truputį plėsti (ir modernizuoti). Kiek padaugėjo emisijų panaikinus liniją Naugarduko gatvėje? Įvedus dubliuojančius greituosius autobusus ir stipriai sumažinus troleibusų ridą? Gal „estetai“ atsakys?
                            Žmonės tokie jau yra, estetika svarbiau už funkcionalumą. Ne vien viešajame transporte taip. Estetika ypač tampa svarbi jeigu tu bandai automobiliu apvažiuoti kamštį o troleibusas, įsivaizduok, neleidžia tau A juosta važiuoti.

                            O jeigu rimtai tai pilnai pritariu. Reikia plėsti troleibusų tinklą. Turime gerą, ekologišką sistemą, reikia tik atnaujinti iešmus ir škodas pakeisti.


                            Comment


                              Tai kad realiai dabar į gatves išvažiuoja berods 190 troleibusų darbo d. Iš jų 40 Solariai, 40 naujos Škodos, pora Amberių ne prie ko. 120 tai minimum, ko reikia, o iš tikrųjų su rezervu ir to per mažai, bet dar Škodos 14Tr iš paskutinių pirkimų kurį laiką kaip rezervinės galėtų būti. O be to kaip su žadėtais 21 nauju troleibusu, kuriems jau skirti pinigai? Ar jau skyrė juos autobusams?

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Tai kad realiai dabar į gatves išvažiuoja berods 190 troleibusų darbo d. Iš jų 40 Solariai, 40 naujos Škodos, pora Amberių ne prie ko. 120 tai minimum, ko reikia, o iš tikrųjų su rezervu ir to per mažai, bet dar Škodos 14Tr iš paskutinių pirkimų kurį laiką kaip rezervinės galėtų būti. O be to kaip su žadėtais 21 nauju troleibusu, kuriems jau skirti pinigai? Ar jau skyrė juos autobusams?
                                Čia karantino suretintu grafiku ar normaliai? Nes kas dabar per karantiną išvažiuoja neatspindi realių apkrovų nekarantininiu metu.

                                Kai nepavyko tie 5 troleibusai už ES pinigus poto nieko apie pirkimus negirdėjau.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Tai kad realiai dabar į gatves išvažiuoja berods 190 troleibusų darbo d. Iš jų 40 Solariai, 40 naujos Škodos, pora Amberių ne prie ko. 120 tai minimum, ko reikia, o iš tikrųjų su rezervu ir to per mažai, bet dar Škodos 14Tr iš paskutinių pirkimų kurį laiką kaip rezervinės galėtų būti. O be to kaip su žadėtais 21 nauju troleibusu, kuriems jau skirti pinigai? Ar jau skyrė juos autobusams?
                                  Senųjų Solaris 45, naujųjų 41. Šiap naujausios (14Trm) Škodos tikrai ne faktas, kad geriausios būklės, kaip ir senieji Solaris,

                                  Comment


                                    Normaliam grafikui po 2013 reformos liko tik apie 190 troleibusų. Iki tol buvo apie 240 darbo d. Juk panaikino 5, 11, o 16 praretino, 10 ir 17 taip pat rečiau kursuoja.
                                    Tai ir sakau, kad laikinai, iki sekančio pirkimo Škodos dar galėtų būti šiltame rezerve. Jas dar galima būtų kapitalinti.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Čia karantino suretintu grafiku ar normaliai?
                                      Čia normaliai - prieš karantiną buvo lygiai 190. Dabar - 181. Iš 87 Solarių toli gražu ne 100% dirba kasdien: planinis aptarnavimas, avarijos, gedimai ar šiaip "90% nedarbingumo lygis" kaip pas nr. 1676.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Matėt ar nematėt, į priemiesčius paleis maršrutų... Kol kas kažkaip labai nemačiau, kad būtų suakcentuota, kokios trasos. Nors pats susimąsčiau, ar kažko panašaus nebuvo paskelbta dar praėjusį rudenį... Tai matyt užtruks procesai ir šį kartą
                                        Miesto viešojo transporto sistemoje būtų integruoti devyni nauji autobusų maršrutai, kurie pasiektų šias gyvenamąsias teritorijas – Kriaučiūnus, Platiniškes, Pilaitę, Rokantiškes, Kryžiokų sodus, Visorius, Didžiuosius Gulbinus, Mažuosius Gulbinus, Riovonis, Pavilnio sodus, Gurius, Naująją Vilnią, Ivaniškių sodus ir kitas. Vietovės parinktos, atsižvelgiant į gyventojų skaičių teritorijoje ir siekiant skatinti darnesnį jų judėjimą po miestą.
                                        Vilnius.lt

                                        Comment


                                          Ne visos tos minėtos teritorijos yra rajonas, t.y. kai kurios iš jų yra mieste, o rajone esančios teritorijos - tai artimas priemiestis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X