Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Šita reforma bent kažko verta, palyginus su troleibusų naikinimu.
    Jau seniai reikėjo pabandyti autobusus "įkišti" į Justiniškes. Tikėkimės, kad toks sprendimas bus naudingas. O va naujų mažos talpos TP pirkimas - yra įdomus.


    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Aš tai tiesiog nesuprantu ko jūs apie tą troleibusų naikinimą taip įsikabinę kalbat, kai tas bus daroma ne mažiau nei po 10-15 metų... Toks jausmas, kad jau nuo ryt jie bus išimti iš VT. Juk taip nebus.
    Niekas čia labai ir nekalba apie troleibusus. Diskusijos branduolys - mikroautobusų integravimas.

    Comment


      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
      Jau seniai reikėjo pabandyti autobusus "įkišti" į Justiniškes. Tikėkimės, kad toks sprendimas bus naudingas. O va naujų mažos talpos TP pirkimas - yra įdomus.



      Niekas čia labai ir nekalba apie troleibusus. Diskusijos branduolys - mikroautobusų integravimas.
      1. Ko gero, pirks papraščiausius 10 ir 12 metrų ilgio autobusus.

      2. Kaip tai nekalba? FRT užmezgė šia diskusiją. Troleibusai normali transporto priemonė.

      Po 15 metų? Tai kad ne. Jau po trijų - nebeliks troleibusų pirmoje tramvajaus trasoje. Nebeliks 1, 2, 3, 5, 6, 10, 11, 13, 14, 15, 18A, 20. Naikinama 12 maršrutų iš 22 esamų. Kokia ekologija... Vėliau panaikins 18, 21, 8... Lieka tik 7 maršrutai-4, 7, 9, 12, 16, 17, 19... Autobusų pas mus - geri 600... Ekologija puiki.
      Už dviračius ir troleibusus!

      Comment


        Gerbiamieji, nedarykime iš forumo Delfi'o turgaus - pridiskutuoti geri 4 puslapiai praktiškai apie nieką.
        Apie tramvajų prašau diskutuoti tam tinkamoje temoje, nors ten ir taip viskas išdiskutuota n kartų. Svaičiojimus apie maršrutų naikinimus ir pakeitimus su 100 metų ateities perspektyva rekomenduoju pasilaikyti sau. Norintys paverkti apie tai, kaip čia viskas yra blogai - taip pat pasilaikykite tai sau arba siųskite tiesiogiai į savivaldybę.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

          Po 15 metų? Tai kad ne. Jau po trijų - nebeliks troleibusų pirmoje tramvajaus trasoje. Nebeliks 1, 2, 3, 5, 6, 10, 11, 13, 14, 15, 18A, 20. Naikinama 12 maršrutų iš 22 esamų. Kokia ekologija... Vėliau panaikins 18, 21, 8... Lieka tik 7 maršrutai-4, 7, 9, 12, 16, 17, 19... Autobusų pas mus - geri 600... Ekologija puiki.
          Naivu tikėtis, jog jau po trijų metų pradės kažką krapštyti su tramvajaus projektu. Kai pirmą kartą Zuokas užsibrėžė šitą darbą atlikti, viskas baigėsi dar net neprasidėję. Išskyrus iš Prancūzijos parvežtą demonstracinę tramvajaus dalį. Jei vėl keisis miesto šeimininkas, greičiausiai pasikartos ta pati situacija. Kažkaip keista, kai prirašyta beveik pusantro šimto puslapių apie tai, kas dar neegzistuoja ir neaišku, kada atsiras. Tų planų ir strategijų, kaip reorganizuoti VT per dvidešimt metų buvo tikrai nemažai, bet iki šios dienos viskas iš esmės tam pačiam lygyje.

          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Autobusų pas mus - geri 600... Ekologija puiki
          Ir ? Nematau, kaip būtų galima sumažinti šį skaičių, juolab, kai dieną jų dirba nedaugiau 300 turbūt. Tiesiog reikia atnaujinti parką, kol kas tai sunkiai, bet kažkiek lyg ir vykdoma.

          Comment


            Parašė neoplan Rodyti pranešimą
            Naivu tikėtis, jog jau po trijų metų pradės kažką krapštyti su tramvajaus projektu. Kai pirmą kartą Zuokas užsibrėžė šitą darbą atlikti, viskas baigėsi dar net neprasidėję. Išskyrus iš Prancūzijos parvežtą demonstracinę tramvajaus dalį. Jei vėl keisis miesto šeimininkas, greičiausiai pasikartos ta pati situacija. Kažkaip keista, kai prirašyta beveik pusantro šimto puslapių apie tai, kas dar neegzistuoja ir neaišku, kada atsiras. Tų planų ir strategijų, kaip reorganizuoti VT per dvidešimt metų buvo tikrai nemažai, bet iki šios dienos viskas iš esmės tam pačiam lygyje.



            Ir ? Nematau, kaip būtų galima sumažinti šį skaičių, juolab, kai dieną jų dirba nedaugiau 300 turbūt. Tiesiog reikia atnaujinti parką, kol kas tai sunkiai, bet kažkiek lyg ir vykdoma.
            Ji galima būtų sumažinti troleibusais.
            Už dviračius ir troleibusus!

            Comment


              Parašė neoplan Rodyti pranešimą
              Naivu tikėtis, jog jau po trijų metų pradės kažką krapštyti su tramvajaus projektu. Kai pirmą kartą Zuokas užsibrėžė šitą darbą atlikti, viskas baigėsi dar net neprasidėję. Išskyrus iš Prancūzijos parvežtą demonstracinę tramvajaus dalį. Jei vėl keisis miesto šeimininkas, greičiausiai pasikartos ta pati situacija. Kažkaip keista, kai prirašyta beveik pusantro šimto puslapių apie tai, kas dar neegzistuoja ir neaišku, kada atsiras. Tų planų ir strategijų, kaip reorganizuoti VT per dvidešimt metų buvo tikrai nemažai, bet iki šios dienos viskas iš esmės tam pačiam lygyje.
              Matai, dabar jau prieita prie politinio sprendimo, kad tramvajui Vilniuje būti. Iki tol buvo tik pliurpiama ir parengtos kelios studijos. Aišku, kad didžiausia blogybė yra tik pliurpimas daugybę metų iš esmės nieko nedarant, kad VT gerėtų. Jei būtų normaliai tvarkomas esamas VT, tai ir kalbų apie tramvajų nereikėtų. Visgi, jei poreikis tramvajui būtų, tai jis būtų tikras, o ne dirbtinai kuriamas, kaip kad dabar.

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Gerbiamieji, nedarykime iš forumo Delfi'o turgaus - pridiskutuoti geri 4 puslapiai praktiškai apie nieką.
                Apie tramvajų prašau diskutuoti tam tinkamoje temoje, nors ten ir taip viskas išdiskutuota n kartų. Svaičiojimus apie maršrutų naikinimus ir pakeitimus su 100 metų ateities perspektyva rekomenduoju pasilaikyti sau. Norintys paverkti apie tai, kaip čia viskas yra blogai - taip pat pasilaikykite tai sau arba siųskite tiesiogiai į savivaldybę.
                Gerbiamasis, kaip manote, kokie dabartiniai VVT autobusų maršrutai bus atiduoti privatiems vežėjams?
                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                  Gerbiamasis, kaip manote, kokie dabartiniai VVT autobusų maršrutai bus atiduoti privatiems vežėjams?
                  Jokių vizijų šiuo atveju neturiu, nes tokių maršrutų gali būti labai daug. Be to, nesinori svaigti apie tai, kas net savivaldybėje dar nėra suplanuota / pradėta planuoti.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Matai, dabar jau prieita prie politinio sprendimo, kad tramvajui Vilniuje būti. Iki tol buvo tik pliurpiama ir parengtos kelios studijos. Aišku, kad didžiausia blogybė yra tik pliurpimas daugybę metų iš esmės nieko nedarant, kad VT gerėtų. Jei būtų normaliai tvarkomas esamas VT, tai ir kalbų apie tramvajų nereikėtų. Visgi, jei poreikis tramvajui būtų, tai jis būtų tikras, o ne dirbtinai kuriamas, kaip kad dabar.
                    Siūlau ramiai gyventi. Turint omenyje, kad dar ne tokius projektus pas mus sugebama stabdyti (pvz. VAE), tai tą tramvajų nutolinti bus labai lengva.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Siūlau ramiai gyventi. Turint omenyje, kad dar ne tokius projektus pas mus sugebama stabdyti (pvz. VAE), tai tą tramvajų nutolinti bus labai lengva.
                      Tai aišku, kad tramvajaus įgyvendinimo tikimybė nėra labai didelė, tačiau blogiausia yra tai, kad pliurpiant apie tramvajų, esamas VT paliktas likimo valiai ir degraduoja. Nors ir perkama autobusų, nors ir yra kiek plečiamas maršrutų tinklas, tai yra lašas jūroje.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tai aišku, kad tramvajaus įgyvendinimo tikimybė nėra labai didelė, tačiau blogiausia yra tai, kad pliurpiant apie tramvajų, esamas VT paliktas likimo valiai ir degraduoja. Nors ir perkama autobusų, nors ir yra kiek plečiamas maršrutų tinklas, tai yra lašas jūroje.
                        Na, nebūčiau linkęs taip kategoriškai teigti. Juk buvo prieš porą mėnesių teigta, kad e. bilietas - tai tik ledkalnio viršūnė. Dabar, kaip matome, laukia mikriukų maršrutų perskirstymas ir prijungimas į vieną sistemą. Toliau seka autobusų ir troleibusų maršrutų tvarkymas. Gal ne viskas padaroma iš karto. Gal ne visi planai iškilę į viešumą? Juk visai galimas daiktas, kad mes dar daug ko nežinom apie planus VT srityje. Tad, manau, logiškiausia šioje vietoje būtų diskutuoti tik apie tai, apie ką tikrai yra žinoma ir kas tikrai bus daroma artimiausiu metu (mikriukai, autobusai).

                        Comment


                          Tą reikėjo jau daryti seniai, išskyrus mikrobų integracijos, kurios visai nereikia. Juos reikia palaipsniui išguiti. Prarasti ištisi du dešimtmečiai. Na gerai, kokių 15 metų, nes pirmieji nepriklausomybės metai iš tiesų buvo sunkūs... Netgi ekonominio burbulo metai iki krizės. Juk net jų metu nebuvo likviduotos VT skolos, nebuvo nupirkta naujų transporto priemonių. Taip, Volvo autobusų ir naujų troleibusų įsigijimas buvo pradėtas dar prieš įstojimą į ES.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Tą reikėjo jau daryti seniai, išskyrus mikrobų integracijos, kurios visai nereikia. Juos reikia palaipsniui išguiti. Prarasti ištisi du dešimtmečiai. Na gerai, kokių 15 metų, nes pirmieji nepriklausomybės metai iš tiesų buvo sunkūs... Netgi ekonominio burbulo metai iki krizės. Juk net jų metu nebuvo likviduotos VT skolos, nebuvo nupirkta naujų transporto priemonių. Taip, Volvo autobusų ir naujų troleibusų įsigijimas buvo pradėtas dar prieš įstojimą į ES.
                            Nu tai mes žinom ką reikėjo daryt. Ir atominę jau reikėjo pasistatyt ir dujų terminalą ir valstybės valdymą efektyvinti ir biurokratiją mažinti. Kalbame juk apie tai, kas daroma dabar arba planuojama daryti artimiausiu metu. Juk, tai, kad paverskime, jog per 15 metų nieko nepadaryta, niekas nepasikeis

                            Comment


                              Atrodo, VT pokyčiai bus greičiau negu manyta - nuo liepos 1 d. naikinama krūva autobusų, troleibusų maršrutų, įvedami greitieji autobusai.

                              http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60316709

                              Autobusų skaičius bendrai atrodo nebus smarkiai pakitęs, o troleibusų gerokai sumažės - pradedamas naikinti troleibusų tinklas Vilniuje?

                              Comment


                                Kazi ar tie greitieji autobusai pagal planuojamus marsrutus tikrai atstos tai, kas bus panaikinta... Man net kazkaip bus keista, jog nebeliks populiariausiu 5-o troleibuso ir 2-o autobuso :S

                                Comment


                                  Parašė John
                                  Ar bus tokių vietų, kur dėl panaikintų troleibusų maršrutų nebebus naudojama kontaktinis tinklas? Jei taip, ar jis bus išmontuojamas?
                                  Pagal šitą planą tai nebebus naudojama Naugarduko g. atkarpa tarp Žemaitės ir Švitrigailos gatvių, kuria naudojosi tik 13 maršrutas (grubiai 700m). Taip pat, šalia sankryžos su Žemaitės gatve, yra ir 13 maršruto žiedas. Apie išmontavimą dar gerokai per anksti šnekėti, manau.

                                  Comment


                                    Įdomus sprendimai. Dabar bene pirmą kartą tenka pripažinti, jog troleibusų tinklą po truputį realiai siekiama naikinti. Ypač užkliūna 19 ir 16 maršrutai, kur transporto priemonių skaičius drastiškai mažinamas. Nors nesakau, kad tai blogai- jei transportininkai sugebės tinkamai aptarnauti trasas autobusais, paleis prailgintų (o jų čia reikia kaip oro), tai viskas puiku. Iš esmės tai reikėjo kažką daryti, kadangi naujų troleibusų neperkama, o seni netinka tokiam keleivių kiekiui aptarnauti. 5 troleibuso naikinimą vertinčiau neigiamai, nuimdavo srautą kažkiek nuo Kalvarijų, bet žinant, kad Žirmūnai ir taip turi tiesioginį maršrutą į stotį ir 5 didžiąją kelio dalį dubliuoja 6, gal ir visai logiškas sprendimas. Aišku, iki vasaros dar marios laiko, tad nereikia per daug skubėti su naikinimais. Juolab, jog čia tik pasiūlymai, kurie dar nepriimti.

                                    Comment


                                      Vilniaus savivaldybė planuoja naikinti 18 autobusų ir troleibusų maršrutų

                                      Kaip ir sakiau, savivaldybė eina "optimizacijos" keliu. Atsisakant 10-15% pajėgumų, saliamoniškai teigiama, kad "situacija pagerės".

                                      Jeigu taip, tai nafik...

                                      Vilniaus VT bloškiamas 30-čia metų atgal.
                                      Paskutinis taisė Sula; 2012.12.31, 08:06.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Kaip ir sakiau, savivaldybė eina "optimizacijos" keliu. Atsisakant 10-15% pajėgumų, saliamoniškai teigiama, kad "situacija pagerės".

                                        Jeigu taip, tai nafik...

                                        Vilniaus VT bloškiamas 30-čia metų atgal.
                                        Ne atgal Vilnius yra bloškiamas, o į rytus. Einama daugumos Rusijos miestų jau nueitu keliu - iš pradžiu optimizavimas, po to mikriukų ir nuosavų automobilių karalystė.
                                        Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Vilniaus savivaldybė planuoja naikinti 18 autobusų ir troleibusų maršrutų

                                          Kaip ir sakiau, savivaldybė eina "optimizacijos" keliu. Atsisakant 10-15% pajėgumų, saliamoniškai teigiama, kad "situacija pagerės".

                                          Jeigu taip, tai nafik...

                                          Vilniaus VT bloškiamas 30-čia metų atgal.
                                          Besidubluojantys maršrutai tikrai nebuvo racionalu, nors keleiviams ir patogu, bet su persėdimais į greituosius autobusus kelionės trukmė neturėtų pailgėti. Svarbu, kad atitinkamai padažnėtų kiti maršrutai, pvz. naikinamas autobusas iš pilaitės į centrą visada būdavo pilnas, net vėlai vakare paskutiniai autobusai. Kad mikrobų atsisakoma iš esmės irgi gerai.
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2012.12.31, 08:26.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X