Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    O kodėl iš esmės negalima panaikint tų troleibusų? Kame čia pointas?
    Tuoj ir vėl shitshtormai prasidės
    Už dviračius ir troleibusus!

    Comment


      Parašė drematech Rodyti pranešimą
      Parašė Vilnius.wtf
      P.S. Europoje nėra nei vienos elektrobusų sistemos su daugiau nei 100 transporto priemonių
      Na, šioj konkrečioj vietoj tai melas - Varšuva iki metų pabaigos turės 160 elektrinių autobusų, Londonas turi virš 300. Taip, šie miestai žymiai didesni, bet nereikia dėl to skleisti melagingos informacijos.
      Beje, Varšuvoje įkrovimas vyks galutinėse stotelėse, tam naudojami pantografai.

      O dėl troleibusų Vilniuje - ką gi, su dabartiniu nepabaigtu tinklu galimi buvo du variantai - arba jį papildyti trūkstančiomis atkarpomis, arba pradėti jį naikinti. Bus gaila, jei išties pasirinks antrąjį variantą.
      Paskutinis taisė tomczu; 2020.10.08, 19:47.

      Comment


        Parašė tomczu Rodyti pranešimą

        O dėl troleibusų Vilniuje - ką gi, su dabartiniu nepabaigtu tinklu galimi buvo du variantai - arba jį papildyti trūkstančiomis atkarpomis, arba pradėti jį naikinti. Gaila, jei išties pasirinks antrąjį variantą.
        Arba trečias variantas, nusipirkti troleibusus su autonomine eiga elektrobusus su dinaminiu pakrovimu (In Motion Charging) ir nesikvaršinti sau galvos.
        Už dviračius ir troleibusus!

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

          Arba trečias variantas, nusipirkti troleibusus su autonomine eiga elektrobusus su dinaminiu pakrovimu (In Motion Charging) ir nesikvaršinti sau galvos.
          Mes apie šiuos „technikos stebuklus“ galim puikiai žinot, taip pat galim žinot, kad jie yra plačiai ir sėkmingai naudojami kituose miestuose su troleibusų tinklu, bet tai, deja, nereiškia, kad SĮSP/VTT nuo to nustos galvoti, jog VT entuziastai svaigsta apie kažkokias nesąmones

          Tiesa, mano manymu trūksta ne tik trumpų atkarpų, bet visų pirma nemažos tinklo dalies šiauriniuose miesto rajonuose.
          Paskutinis taisė tomczu; 2020.10.08, 20:00.

          Comment


            Tie troleibusai be proto lėtai važiuoja, vien dėl to vengiu jais naudotis. O laidai virš gatvių ir juos laikantys stulpai tikrai miestui estetiškumo ir jaukumo neprideda, tai aš kaip ir už.

            Comment


              Parašė tomczu Rodyti pranešimą

              Mes apie šiuos „technikos stebuklus“ galim puikiai žinot, taip pat galim žinot, kad jie yra plačiai ir sėkmingai naudojami kituose miestuose su troleibusų tinklu, bet tai, deja, nereiškia, kad SĮSP/VTT nuo to nustos galvoti, jog VT entuziastai svaigsta apie kažkokias nesąmones

              Tiesa, mano manymu trūksta ne tik trumpų atkarpų, bet visų pirma nemažos tinklo dalies šiauriniuose miesto rajonuose.
              Vienoje iš grupių SĮSP atstovai parašė, kad apie tokį technikos stebuklą žino ir anot jų, galbūt bus galima juos nusipirkti siekiant išmontuoti KT tam tikrose vietose. Gusarovienė:
              Gali atrodyti visaip, kai kontekstas neaiškus. Rengiama studija, kuri analizės, skaičiavimų ir naudos atžvilgiu padės pasirinkti kelią, kaip eisim su VT parko atnaujinimu, kad atitiktume visus Europos ir Lietuvos planus mažinti taršą. VT taip pat numatyti reikalavimai. Kontaktinio tinklo infrastruktūra taip pat vertinama. Technologijos jau leidžia troleibusui 15 km važiuoti be ūsų. Tai tam tikrose vietoseKT gali ir nebereikėti, atlaisvinti kai kurias vietas. O galbūt troleibusų infrastruktūrą galima bus išnaudoti elektrinių autobusų krovimui. Apie tai ši studija.
              Apie tai, kodėl tų 15km negalima panaudoti elektrifikuojant, pavyzdžiui, maršrutus į kokias nors Fabijoniškes ar Lazdynus, kur kontaktinio tinklo nėra išvis, neužsimenama.
              Už dviračius ir troleibusus!

              Comment


                Parašė Evier Rodyti pranešimą
                Tie troleibusai be proto lėtai važiuoja, vien dėl to vengiu jais naudotis. O laidai virš gatvių ir juos laikantys stulpai tikrai miestui estetiškumo ir jaukumo neprideda, tai aš kaip ir už.
                Troleibusai lėtai nevažiuotų, jei kontaktinis tinklas būtų šiuolaikinis, o ne tarybinio tipo (kartais ir būklės).
                Dėl nepritaikomų naujam parkui tvarkaraščių, dažnai lėtai važinėja ir naujutėliai autobusai.

                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Apie tai, kodėl tų 15km negalima panaudoti elektrifikuojant, pavyzdžiui, maršrutus į kokias nors Fabijoniškes ar Lazdynus, kur kontaktinio tinklo nėra išvis, neužsimenama.
                Ir, tai, po galais, yra visiška kvailystė.

                Dar galiu suprasti tinklo išmontavimą pvz. kokioje Pylimo gatvėje, bet apskritai SĮSP mąstysenoje matosi logika „kad tik VT netrukdytų“, o visiškai nesimato „kad VT turėtų tankesnį tinklą, būtų žymiai geresnis ir pritrauktų kuo daugiau keleivių“.
                Paskutinis taisė tomczu; 2020.10.08, 20:14.

                Comment


                  Šiap kol nėra konkretizuoti tie punktai, tai šis “troleibusų naikinimo dokumentas” ir yra eilinis troleibusų talibų suviduriavimas
                  Paskutinis taisė Garbanius; 2020.10.08, 20:51.

                  Comment


                    Del troleibusu letumo-va filmukas: https://www.youtube.com/watch?v=VQlfsytBWBc . Visai nepanasus i letus.

                    Comment


                      Parašė drematech Rodyti pranešimą
                      Del troleibusu letumo-va filmukas: https://www.youtube.com/watch?v=VQlfsytBWBc . Visai nepanasus i letus.
                      Būtent. Pas mus lėti dėl sovietmetį menančių KT iešmų.

                      Comment


                        Parašė drematech Rodyti pranešimą
                        Del troleibusu letumo-va filmukas: https://www.youtube.com/watch?v=VQlfsytBWBc . Visai nepanasus i letus.
                        Galėtų tas supergreitų troleibusų fanas prilėkt prie Kauno, parodyčiau kur važiuojančius troleibusus galima aplenkt pėščiomis ir su sulaužyta koja.
                        Show must go von!

                        Comment


                          Parašė drematech Rodyti pranešimą
                          Del troleibusu letumo-va filmukas: https://www.youtube.com/watch?v=VQlfsytBWBc . Visai nepanasus i letus.
                          Čia ką įkėlei net ne Vilnius. Ir daugumoje ištraukų pagauti jau įsibėgėję troleibusai (nors Vilniuj ir įsibėgėję jie lėti). O tas kontaktinis tinklas iš vis akį rėžia.

                          Comment


                            Parašė Evier Rodyti pranešimą

                            Čia ką įkėlei net ne Vilnius. Ir daugumoje ištraukų pagauti jau įsibėgėję troleibusai (nors Vilniuj ir įsibėgėję jie lėti). O tas kontaktinis tinklas iš vis akį rėžia.
                            Aky gal ir rėžia, bet bent sedejai kada už troleibuso vairo, kad gali pasakyt ,kad jis pagautas ,,įsibegejas" , bet jau kas liečia Vilnių ir Kauna, būtent pasenes tinklas kiša koja,nes pagal jo pravažiavimo specifikacijas,net yra nustatyti greičiai,kuriais privaloma važiuoti per spec.dalis nustatytu greičiu. Važiuok grečiau, ,,nusineši" tinkla, kentės kišenė, todėl net kur Kaune atnaujintas tinklas dalis velkasi pagal sena įprotį. Kas , kad nauja technika, bet neimanoma važiuot, todėl nesigadinant nervų,persėdau į autobusą,bet kyla beda, ypač centre ,kad buve kolegos maišosi, autobusų grafikai labiau suspausti, tenka ,,mynti" kaip su mikriuku, iš to net kyla konfliktai,nors dirbame toje pačioje įmonėje,

                            Comment


                              Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
                              Kas , kad nauja technika, bet neimanoma važiuot, todėl nesigadinant nervų,persėdau į autobusą,bet kyla beda, ypač centre ,kad buve kolegos maišosi, autobusų grafikai labiau suspausti, tenka ,,mynti" kaip su mikriuku, iš to net kyla konfliktai,nors dirbame toje pačioje įmonėje,
                              Juokingiausia, kad troleibusai ir turėtų sudaryti tą greitąją ašį, o autobusai tik privežinėti. Realybėje turime kone atvirkščiai.

                              Comment


                                Nereikia kurti dar vieno mito. KT nėra pasenęs, yra atskiros vietos, o konkrečiai - iešmai, kryžmės, kuriuos reikia pakeisti į šiuolaikiškus, ir kreivės, kurias reikia padaryti su sklandžiais mažo kampo perėjimais. Tiesiose atkarpose, o tokios sudaro 80-90 procentų tinklo, greitai važiuoti niekas netrukdo, nebent šuliniai, įdubęs asfaltas ir pan. gatvės dangos, o ne KT kokybės problemos. Ten greitai važiuoti trukdo tik debiliški grafikai. O tai jau klausimas tiems, kas VT organizuoja. Matosi sąmoningo troleibusų sabotavimo apraiškos su tikslu diskredituoti troleibusus kaip VT rūšį, kad būtų pagrįstas palaipsnis jų likvidavimas.
                                Paskutinis taisė Al1; 2020.10.08, 21:58.

                                Comment


                                  V.Mitalas fb

                                  Sklando čia dokumentas internetuose, kad Vilnius jau buktais troleibusų nusprendė atsisakyt ir tai yra tragedija.

                                  Paaiškinu:

                                  Savivaldybė iš tikro turės greitu metu padarytą strategiją, kiek ir kokių viešojo transporto priemonių mieste reikės artimiausiam dešimtmečiui į priekį.

                                  Tarp vieno iš scenarijų yra mažinti troleibusų skaičių ir keisti į elektrinius autobusus. Kitam gi - troleibusų keitimas į naujus savaieigius troleibusus, kurie galėtų važiuoti tam tikrą atstumą be kontaktinio tinklo. Yra ir daugiau visokių variacijų, kombinacijų, elektrifikacijų ir ekologizacijų.

                                  Mano spėjimas, kad priemones su ūsais tikrai artimoj ateity Vilniuje dar matysime.

                                  Svarstomi ekologiškų dujomis varomų ir elektrinių autobusų įsigijimo variantai bei naujos transporto rūšies - BRT įvedimas.

                                  Bus ne už ilgo naujienų ir puikių žinių. Miestas drastiškai atnaujinęs savo viešąjį transportą ir toliau taip darys, rūpinsis ekologija, greičiu ir kokybe.

                                  Ne politinė reklama
                                  Taip kad nedarykime tragedijų ten, kur jų nėra

                                  Comment


                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                    V.Mitalas fb



                                    Taip kad nedarykime tragedijų ten, kur jų nėra
                                    Artimoj ateity dar bus tie troleibusai. Tolimesnėj gal nebebus. Viskas kaip ir pridera.
                                    Show must go von!

                                    Comment


                                      Parašė Evier Rodyti pranešimą

                                      Čia ką įkėlei net ne Vilnius. Ir daugumoje ištraukų pagauti jau įsibėgėję troleibusai (nors Vilniuj ir įsibėgėję jie lėti). O tas kontaktinis tinklas iš vis akį rėžia.
                                      Nu tai o kas kaltas, kad Vilnius per 30 metų nesugebėjo atsinaujinti savo kontaktinio tinklo?
                                      Ir lėti jie dėl tvarkaraščių, o ne dėl tinklo.
                                      Už dviračius ir troleibusus!

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                        Nu tai o kas kaltas, kad Vilnius per 30 metų nesugebėjo atsinaujinti savo kontaktinio tinklo?
                                        Ir lėti jie dėl tvarkaraščių, o ne dėl tinklo.
                                        Tada nėra tikslo ir dabar jį atnaujint, nes netolimoje ateityje elektrobusai turėtų būti įperkamesni ir patogesni naudojimui, tai kam tie troleibusai.

                                        Comment


                                          Parašė Evier Rodyti pranešimą

                                          Tada nėra tikslo ir dabar jį atnaujint, nes netolimoje ateityje elektrobusai turėtų būti įperkamesni ir patogesni naudojimui, tai kam tie troleibusai.
                                          Taigi šimtą kartų kartota, kad keisti reikia ne visą tinklą, o kryžmes ir iešmus. Tą padarius, nereikės vilktis per žiedus ir posūkius 10 km/h. Tada dar paspaudus grafikus galima užtikrinti neblogą greitį. Tai kam viską naikinti?
                                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X