Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo spalio mėnesio pratęsiama 56 maršruto trasa iki Vilkpėdės per Goštauto, Jasinskio, Geležinio Vilko, Pietario, Žemaitės, Naugarduko gatvėmis.
    Detaliau: http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1494
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Absurdiškas sprendimas. Į Vilkpėdę ir taip per daug VT. Verčiau jau važiuotų iki Gerosios Vilties žiedo ir jame apsisuktų...

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

        Sarkazmas ne vietoje. Daroma yra taip, kad nebūtų painiavos ir nebūtų švaistomi mokesčių mokėtojų pinigai.
        Painiava kaip tik kuriama, nes dabar tie patys maršrutai pervadinti kitaip su kita mokėjimo sistema.
        Ar tikrai labai daug pinigų kainuotu sutvarkyti taisykles kurias patys ir pasirašėte?

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Absurdiškas sprendimas. Į Vilkpėdę ir taip per daug VT. Verčiau jau važiuotų iki Gerosios Vilties žiedo ir jame apsisuktų...
          Na, važiuodamas iki Vilkpėdės maršrutas galės privežti ir į kitus VT maršrutus (pvz.: Stoties krypties maršrutus Žemaitės gatvėje, tik aišku pagrindinė problema ta kad toje atkarpoje nestoja nei vienas G maršrutas). Tuolab, kad ir Vilkpėdės gyventojams pagėrės susisiekimas su Žaliuoju Tiltu ar Konstitucijos pr. O ką duotų apsisukimas Gerosios Vilties žiede ? Autobusas važiuotų Geležinio Vilko g., kur faktiškai neįmanoma persėsti į jokį kitą VT, išskyrus 24.

          Kita vertus, nemanau kad toks 56 trasos pokytis bus naudingas šiaurinės miesto dalies gyventojams - labai jau ilgai teks laukti kol davažiuosi iki Verslo trikampio, kai autobusas sukinėsis Konstitucijos pr. ir Goštauto gatvėmis. Manau, kad optimaliau būtų buvę į Fabijoniškes nuo Verslo trikampio leisti kokį maršrutą, kuris važiuoja pro GV tiltą - pvz.: 40

          Comment


            Nebūtų buvę geriau 56-ą nukreipti iki senosios 29-o galinės - Eglių stotelės šalia Rimi prekybcentrio?
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              Nebūtų buvę geriau 56-ą nukreipti iki senosios 29-o galinės - Eglių stotelės šalia Rimi prekybcentrio?
              Tai būtų tas pats, kas nukreipti iki GV žiedo - niekur normaliai neprivežtų

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                Painiava kaip tik kuriama, nes dabar tie patys maršrutai pervadinti kitaip su kita mokėjimo sistema.
                Kadangi taip gerai gaudotės teisiniuose dalykuose ir transporto organizavime, siūlau nueiti į savivaldybę ar pas SĮSPą ir išmokyti juos "teisingai dirbti". Prie to paties galėsite skelti savo firminį "tai kas turėtų už tai sėsti už grotų".

                Ar tikrai labai daug pinigų kainuotu sutvarkyti taisykles kurias patys ir pasirašėte?
                Jūs čia į ką kreipiatės?
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Tiesiog stebuklas! Beveik po 20 nuo atsiradimo pro Verslo trikampį važiuos pirmas viešojo transporto maršrutas. Tikiuosi nebereikės tiek metų laukti kol pvz. pro Naujasias Šnipiškes bus suorganizuotas susisiekimas viešuoju.

                  Comment


                    Lygiai taip pat negaliu patikėti, kad kažką naujo sugebėjo sugalvoti, ir būtent ten, kur buvo šioks toks vakuumas manau, pačiam asmeniškai teks kartas nuo karto pasinaudoti atkarpa nuo žaliojo tilto.
                    Šiaip čia kadangi visi teikia alternatyvias versijas, tai aš siūlau iki Naujininkų
                    Beje mano supratimu viešojo transporto vakuumas yra pati geležinio vilko g., kur galėtų į visorių/jeruzalės/santariškių pusę koks nors maršrutas būti, bet aišku atsirastų reikalų dėl gatvės kategorijos ir VT stotelių kai kuriose vietose...

                    Comment


                      Juoką kelia tie jų tvarkaraščių pakeitimai - nei 37, nei 54, nei T12 ar T18 nėra dažninami, juose tik porą minučių pavėlinami pirmieji reisai. Vieninteliame 3G pridėjo vieną autobusą.
                      Už dviračius ir troleibusus!

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Juoką kelia tie jų tvarkaraščių pakeitimai - nei 37, nei 54, nei T12 ar T18 nėra dažninami, juose tik porą minučių pavėlinami pirmieji reisai. Vieninteliame 3G pridėjo vieną autobusą.
                        Spalio 10 dienos maršrutų paketas manau bus ką pasinagrinėti daugiau ir įdomiau.

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Kadangi taip gerai gaudotės teisiniuose dalykuose ir transporto organizavime, siūlau nueiti į savivaldybę ar pas SĮSPą ir išmokyti juos "teisingai dirbti". Prie to paties galėsite skelti savo firminį "tai kas turėtų už tai sėsti už grotų".

                          Jūs čia į ką kreipiatės?
                          O kodėl aš už savivaldybė turiu atlikti jos darbą? Kiek ji man už tai žada mokėti?

                          Kreipiuosi į jus, nes jūs sakėte, kad pakeisti taisykles būtų labai brangu, todėl darė kaip pigiau.

                          Nemanau, kad šiuo atveju buvo vykdoma kokia nors korupcija verta sėdimo už grotų.




                          Comment


                            Jeigu švaistotės patarimais "kaip turi būti", tai geriau nueikit ir išaiškinkit atsakingiems asmenims, kaip jie turi dirbti. O manęs čia velti nereikia - aš nedirbu nei savivaldybėje, nei SĮSPe ir neturiu nieko bendro su taisyklėmis. Tiesiog, panašu, kad esu čia vienintelis, kuris daugiau gaudosi VT organizavime ir vienintelis, kuriam 18xR maršrutai nepadarė jokios materialinės ar nematerialinės žalos.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Nuo spalio 3 ir 10 d. keičiama dalis tvarkaraščių. Daugiausia yra šiek mažinamas reisų skaičius vakarais po 20 val., išlaikant maždaug tą patį paskutinio reiso laiką. Bendrai imant nuvažiuotų kilometrų skaičius net padidėja, nes nuimtus vakarinius "kompensuoja" 12 papildomų autobusų ir 1 troleibusas.

                              Troleibusai
                              • 2 d.d. +1 pamaininis. Tai jau antras troleibusų skaičiaus darbo dienomis rekordas šiemet: nuo maršrutų reformos mokslo metais stabiliai laikėsi 188 troleibusai, o dabar jų bus jau 190.
                              Autobusai
                              • 3G d.d. +1 pertraukiamas (nuo 10-03)
                              • 4G d.d. +1 pertraukiamas
                              • 6G d.d. +1 pertraukiamas
                              • 4 d.d. +1 autobusas, kuris atvažiuos iš parko, pravažiuos vos 1 ratą ryte ir grįš atgal į parką.
                              • 12 d.d. +1 pertraukiamas
                              • 14 d.d. +1 pamaininis, p.d. vienpamainis virsta dvipamaininiu. Papildomas autobusas leis šiek tiek labiau užtikrinti eismo reguliarumą, nes dabar dėl kelio remonto Grigaičiuose autobusas gali vėluoti net 20 min. Be to, savaitgaliais popiet labai trūko 2-o autobuso, nes vienpamaininis praktiškai dirbo tik 1-oje dienos pusėje.
                              • 16 d.d. +1 pertraukiamas
                              • 17 d.d. pertraukiamas verčiamas pamaininiu. Gan keistas sprendimas tuo pat metu 39-am palikti 2 pamaininius, kai juo į Balžio g. važiuoja kur kas mažiau žmonių.
                              • 24 sekm. 1 vienpamaininis atkeičiamas į pamaininį (kaip ir šeštadieniais).
                              • 33 d.d. +1 pamaininis mažos talpos, reisams per Kalnėnus. Dabar bus panaudojami 9 iš 10 Isuzu midibusų, todėl bus didesnė tikimybė išvysti didelį autobusą 115-u ar Fiat Ducato 89-u. Be to, 9 darbo dienomis galimai dirbs vien tiktai Fiat.
                              • 34 ištaisyta klaida, kai iš stoties išvykdavo 2 autobusai 6 min. tarpu, o paskui 30 min. štilis.
                              • 39 p.d. -1 vienpamaininis, kadangi maudymosi sezonas jau baigėsi.
                              • 40 p.d. -1 vienpamaininis, kuris perkeliamas į pakeistą 56 maršrutą.
                              • 56 kasdien +1 pamaininis, kad pratęsus trasą būtų išlaikytas tas pats kursavimo dažnis.
                              • 58 d.d. +1 pertraukiamas
                              • 75 d.d. +1 pertraukiamas
                              • 87 d.d. +1 pertraukiamas
                              Paskutinis taisė Mettal; 2020.10.09, 17:33. Priežastis: 24-o pasikeitimas
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Nuo spalio 10 d. panašu, kad 24 autobusas nevažiuos sekmadieniais. Labai tikiuosi, kad galbūt tai klaida...

                                Comment


                                  Tai panašu į klaidą, nes dabar galiojančiame sekmadienio tvarkaraštyje yra maždaug dvigubai daugiau reisų, nei turi būti.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Sveiki! Naujas lankytojas, pristatau nauja naujiena: Vilnius pradeda naikinti troleibusus: https://cutt.ly/RgrNtUF , naujiena is vilnius.wtf facebooko https://www.facebook.com/vilnius.wtf/ . Cituoju:
                                    Skubu!
                                    Studijos dar neprieinamos viešai, bet iš turimos informacijos peršasi vienintelė išvada:

                                    Viskas. Troleibusai Vilniuje oficialiai bus naikinami Valio, pagaliau pajudėsime Maskvos pavyzdžio ir korupcijos link, o ne visos likusios Europos, kur paskutinius metus troleibusų tinklai vystomi. Spasibo, tovarisch Shimashius! Puikiai vykdote CO2 mažinimo strategiją.

                                    https://www.facebook.com/LVTEntuziastai/posts/3167302300058817

                                    Vukan R. Vuchic, vienas žinomiausių PASAULYJE viešojo transporto ekspertų sakė, kad naikinti jau esantį troleibusų tinklą vardan dyzelinių (ar dujinių) autobusų (o būtent taip ir bus, netikekit šlapiom elektrobusų pasakom) yra nonsensas ir nusikaltimas. Bet kažkokie nežinomi užsakytos lietuviškos studijos veikėjai nusprendė kitaip. Aj, na ir dar dėl to kad merui asmeniškai troleibusai nepatinka ir asocijuojasi su sovietmečiu. Kažin kodėl Šveicarams jie su sovietmečiu neasocijuojasi?

                                    Kas tie lietuviškos studijos autoriai ir kokia jų RIBOTA nuomonė buvo aišku ir taip:
                                    https://facebook.com/vilnius.wtf/posts/885805018509091

                                    Daromas didžiulis nusikaltimas visai viešojo transporto sistemai Vilniuje ir mes esame jos griūties liudytojai.

                                    P.S. Europoje nėra nei vienos elektrobusų sistemos su daugiau nei 100 transporto priemonių. Šiuo metu troleibusų Vilniuje yra tarp 200 ir 300 (pataisykite kas žino tiksliai) Tad apie elektrinį ir ekologišką transportą sostinėje galima PAMIRŠTI.

                                    Mano postas, paremtas kitų miestų ir šalių praktika apie tai kokie turėtų Vilniuje būti perkami "elektrobusai" - įkraunami nuo laidų troleibusai su autonomine eiga:

                                    https://facebook.com/vilnius.wtf/posts/818051631951097

                                    Comment


                                      Kas per scenarijai? Gal viešai prieinami?

                                      Comment


                                        Troleibusų talibų sąmokslo teorijos, ane? Kas ten taip sakydavo?

                                        Comment


                                          O kodėl iš esmės negalima panaikint tų troleibusų? Kame čia pointas?
                                          Show must go von!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X