Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiaip, jeigu komposterius įrengtų abipus durų, kaip yra Minsko VT (https://transphoto.org/photo/1370118/), tai gal ir būtų nieko, bet kol kas sunkiai įsivaizduoju, kaip tai vyks piko metu 3G išlipant kokioje nors Šeškinėje.
    Už dviračius ir troleibusus!

    Comment


      Visokie trikdziai islipant ilipant yra labai blogai. Net Maskva, ivedusi kazkada turniketus autobusuose ju atsisake ir visus ismontavo.
      Reikia ne uzsiimineti nesamonem, o tiesiog leisti zmonems visu pirma atsiskaityti uz paslauga. Nes Vilniuje nei automatu taloneliams VT viduje, nei kortele atsiskaityti, nieko. Ieini ir jei bilieto neturi, o telefonas nusedo tai yra nusikaltelis.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Tiksliau ir Tokijo metropoliteno autobusuose, ne tik metro.
        Metro tai paprasta realizuoti. Kitame VT sudėtinga. O ar ne Japonijoje miesto VT autobusai veža tik sėdimus keleivius? Tai kai tokie srautai, tai lengva organizuoti. O pas mus per dideli srautai, todėl tai yra nesąmonė. Šveicarijoje geras VT ir ten iš viso daugelyje miestų nėra jokių validatorių ar jie skirti tik atsitikriniams keleiviams, o dauguma turi, o siaube, popierinius bilietus ir jų net žymėti nereikia.

        Comment


          Singapūre apmokėjimas pagal nuvažiuotą atstumą, todėl privaloma kaskart glausti kortelę prie skaitytuvų. O keleivių srautai ten labai nemaži.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Singapūre apmokėjimas pagal nuvažiuotą atstumą, todėl privaloma kaskart glausti kortelę prie skaitytuvų. O keleivių srautai ten labai nemaži.
            Stambule irgi taip pat. Žmonių ten milijonai, sistema labai greitai veikia (ne kaip mūsų aparatai autobusuose). Ir veikia visom transporto rūšims (keltai, metro, autobusai, funikulieriai). Ir taip pat galima praleisti kelis žmones su viena kortele, kas irgi labai patogu.

            Comment


              Jei apmokėjimas pagal atstumą, tai nėra mėnesinių ir kitokių terminuotų bilietų. Ar kaip? Nes kaip tada reikės susimokėti tiems, kurie nuvažiavo toliau, nei leidžia bilietas, jei tai ne elektroninė piniginė ar bankinė kortelė. Žodžiu, sistema kvaila, mažai kur taikoma ir mūsuose tikrai netinkama.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Jei apmokėjimas pagal atstumą, tai nėra mėnesinių ir kitokių terminuotų bilietų. Ar kaip? Nes kaip tada reikės susimokėti tiems, kurie nuvažiavo toliau, nei leidžia bilietas, jei tai ne elektroninė piniginė ar bankinė kortelė. Žodžiu, sistema kvaila, mažai kur taikoma ir mūsuose tikrai netinkama.
                Jei pagaus kontrolieriai, tavo pačio bėdos bus, kad pinigai išsibaigė, o tus dar autobuse.

                Comment


                  Aš kalbu apie mėnesinį bilietą. Kaip jis gali egzistuoti? Mėnesinė stavkė ir važiuoji kur nori? Ar tik apibrėžtoje zonoje? Tai kodėl tada vienkartinis ne zoninis? O gal visgi tai zoniniai bilietai ten ir moki ne už atstumą, o už zoną?
                  Sistema turi būti kuo paprastensnė ir nereikia žiūrėti blogų pavyzdžių. Pavyzdys blogas, jei jis nepaplitęs.

                  Comment


                    Europos aikštės stotelė priešais savivaldybę laikinai perkeliama kitur, o esama bus platinama. T.y. bus naikinama VT įvaža, platinamas šaligatvis.

                    ℹ️ Dėmesio! Nuo rugpjūčio 19 d. iki rugsėjo 2 d. bus perkelta Europos aikštės viešojo transporto stotelė – apie 50 m. link Kalvarijų–Šeimyniškių g.–Konstitucijos pr. sankryžos. Vyks keleivių laukimo aikštelės platinimo darbai.
                    Primename: Europos aikštės stotelėje stoja 3G, 4G, 30, 43, 46, 52, 56, 88 ir 89 maršrutų autobusai ir 9, 19 maršrutų troleibusai.
                    https://www.facebook.com/susisiekimo...type=3&theater

                    Comment


                      Nematau kodėl negali egzistuoti mėnesinis bilietas. Sumoki už mėnesį maždaug vidutiniam vartojimui ir tada važiuoji daugiau ar mažiau jokio skirtumo, kaip ir dabar. Jeigu tau su mėnesiniu gausis pigiau - taip šaunu taip ir turi būti. Kitaip jo nepirktum. Zonų lietuvoje kolkas išvis nėra, tai čia nelabai aktualu. Manau zonos gali atsirasti nebent jei bus vilniaus-kauno dupolis įgyvendintas.

                      Pavyzdys blogas, jei jis nepaplitęs.
                      Visi geri sprendimai pradžioje nebuvo populiarūs, kol jie nebuvo pradėti naudoti.

                      Comment


                        Galų gale susiprotėjo, kad įvažos nereikalingos ten, kur stoja visas transportas.

                        Comment


                          Prioritetų sąraše tokį darbą nustumčiau į patį galą. Geriau jau Susisiekimo paslaugos skirtų nors kvantą pastangų Laisvės prospekte stoties kryptimi priešais Madą/Circle. Ten visai nėra nei A juostos nei įvažos ir 2G stovi laukdamas kol pvz koks 16T pajudės. O čia panaikins galimybę jau baigusiam stovėjimą aplenkti dėl neaiškių priežasčių stovintį priekyje. Nauda arti 0, vos ne žala. Jei iš pradžių tai darytų tai dar suprasčiau.

                          Comment


                            Dėl "pasibaigusių pinigų". Londone vienas važiavimas autobusu kainuoja £1,45. Jeigu kortelėje yra tarkim £1,30, sistema važiuoti leis (tačiau tik vieną kartą), o susidariusį skirtumą (-
                            £0.15) pasiims kito kortelės papildymo metu. Nematau kliūčių ta patį padaryti ir Vilniuje.
                            Už dviračius ir troleibusus!

                            Comment


                              Čia daugiau daroma dėl dviračių tako problemų toje vietoje ir nepakankamo šaligatvio ploto tam kiekiui žmonių, kuris ten visada būna.

                              Comment


                                Stotelę reiktų iškelti priešais nusileidimą į požeminę perėją, tiesiai priešais Europos aikštę. Visiškai išnyktų vietos problema.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Singapūre apmokėjimas pagal nuvažiuotą atstumą, todėl privaloma kaskart glausti kortelę prie skaitytuvų.
                                  Jie pasirinko tokią sistemą, Vilnius pasirinko valandinę sistemą.
                                  Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                  Comment


                                    Parašė Gies Rodyti pranešimą

                                    Stambule irgi taip pat. Žmonių ten milijonai, sistema labai greitai veikia (ne kaip mūsų aparatai autobusuose). Ir veikia visom transporto rūšims (keltai, metro, autobusai, funikulieriai). Ir taip pat galima praleisti kelis žmones su viena kortele, kas irgi labai patogu.
                                    Stambule fiksuota kelionės kaina. Tačiau ji kartais skirtinga skirtingoms VT rūšims, priklausomai nuo maršruto ilgio. Nėra jokio mokėjimo grynai už atstumą. Dar kartą klausiu, zoninė sistema tai ne kelionė mokant už atstumą. Nors nuotolis, aišku, zoninėje sistemoje įskaitomas, bet per fiksuotą atskirų zonų kainą.

                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Visi geri sprendimai pradžioje nebuvo populiarūs, kol jie nebuvo pradėti naudoti.
                                    Tai kad nėra tai naujas sprendimas ir jis ant pirštų kur prigijęs.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2020.08.18, 14:44.

                                    Comment


                                      Jetus, tai su atsižymėjimu galima tiek pagal zonas, tiek pagal stoteles, tiek pagal ką nori tarifą pritaikyti. O dabar nieko nežinant susigalvojama, kad jau automatiškai bus blogai.

                                      Comment


                                        Al1 visos permainos yra blogai.

                                        Comment


                                          Permainos turi duoti teigiamą rezultatą. O tai, kas siūloma - mažai kur pritaikyta. Kodėl? Todėl! Norite, kad žmonės naudotųsi VT - kuo mažiau kliūčių tai daryti. Įskaitant ir apmokėjimo už kelionę sistemos paprastumą, o ne sudėtingumą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X