Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Todėl, kad reikia atidaryti dureles iš vidaus, kurios dažniausiai sunkiai atsidaro, lūžta ir t.t. Todėl jų neliečia.

    Comment


      Jūsų priekaištai dėl pasenusios bilietų sistemos išgirsti:
      Vilnius turės pažangų elektroninį bilietą – bus skelbiamas tarptautinis konkursas https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...nis-konkursas/ .
      2022 m. vilniečiams bus pristatyta nauja, pažangi ir kur kas patogesnė elektroninio bilieto sistema. Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje šiandien paskelbtos rinkos konsultacijos norintiems dalyvauti jos diegimo konkurse. Patikslintą pačios Vilniaus elektroninio bilieto sistemos pirkimo konkursą įvertinus tiekėjų pastabas planuojama skelbti šį rudenį. Jį sudarys dvi dalys – išmaniosios integracinės atsiskaitymų platformos įdiegimo bei priežiūros paslaugos ir atsiskaitymo bekontaktėmis mokėjimo kortelėmis paslaugos. Tai tarptautinis konkursas – teikti pasiūlymus bus kviečiami visi inovatyvius tokio pobūdžio sprendimus kuriantys tiekėjai.
      Naujoji elektroninio bilieto sistema leis keleiviams naudotis patogiausia, paties pasirinkta bilieto laikmena, nebeprisirišant prie konkrečios kortelės ar įrenginio. Tai galės būti bekontaktė mokėjimo kortelė, studento ar moksleivio pažymėjimas, asmens tapatybės kortelė, Vilniečio kortelė, mobiliosios programėles ar kiti sprendimai. Techninės priemonės leis fiksuoti konkrečią kelionės trukmę ir taikyti optimalią kelionės viešuoju transportu kainą. Bilietai ir kitos paslaugos bus siejami su personalizuota keleivio paskyra, o ne su viena konkrečia laikmena. Be to, naujoji sistema leis užtikrinti efektyvesnius ir patogesnius viešojo transporto kontrolės sprendimus. Planuojama, jog platformoje bus integruotos ne tik kelionių viešuoju transportu atsiskaitymo, tačiau ir kitos miesto paslaugos, keleiviams bus galimybė pirkti ir jungtinius kelių miesto paslaugų bilietų paketus.

      Comment


        Techninės priemonės leis fiksuoti konkrečią kelionės trukmę ir taikyti optimalią kelionės viešuoju transportu kainą.
        Skaneriai einant per duris nustatant ilipimo/išlipimo laiką? Brangokas sprendimas, plius jau matau problema piko metu kuomet arčiau durų esantys turi išlipti, kad išleisti toliau esančius, poto sulipti atgal. Patekus ten stovėti per vieną kelionė gali būti kad ir dešimt išlipimų/įlipimų. Gautusi daug trumpų kelionių.

        Comment


          Nemanau kad skaneriai realu iš viso dėl išvardintų priežasčių. Nebent kažkas remiantis geolokacija arba tiesiog iš apso perkant bilietą galėtum nurodyti kur važiuoji ir tada automatiškai parenka bilietą priklausomai nuo planuojamos trukmės.

          Comment


            Pagal geolokacija - papildomas duomenų rinkimas iš varototjų plius dauguma turbūt nesutiks juos tiekti, ir tai liestų tik aparatus su GPS sistema (pvz pas mane GPS telefone būna išjungtas išskyrus kai reikia navigavijos, taigi sistem atiesiog neveiktų). Pačiam nurodyti stoteles iš kur į kur - papildomas darbas keleiviams ir dar neteko matyti tokios sistemos, neskaitant traukinių per kelias apmokestinimo zonas, vakaruose.

            Comment


              Skeneriai, geolokacijos? Žinant kokia VMS taupi, nenustebčiau, jei ta techninė priemonė būtų konduktorius, kuris parduos bilietą iki nurodytos stotelės. Bet konduktorius bus išmanus, turės bankinių kortelių skaitytuvą.
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Taigi kitur taikomas toks būdas: įlipai - atsižymėjai, ketini išlipti - atsižymėjai. Neatrodo patogu. Na, bet turbūt galėsi ir toliau standartinį bilietą pirkt, jei nenori žaist.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Taigi kitur taikomas toks būdas: įlipai - atsižymėjai, ketini išlipti - atsižymėjai. Neatrodo patogu. Na, bet turbūt galėsi ir toliau standartinį bilietą pirkt, jei nenori žaist.
                  Kiek kartų pailgėtų stotelių stovėjimo laikas jeigu kiekvienas išlipantis turėtu lipant atsižimėti, atsižvelgiant kokiu greičiu dabar žmonės pasižymi vilniečio korteles įlipant?

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Kiek kartų pailgėtų stotelių stovėjimo laikas jeigu kiekvienas išlipantis turėtu lipant atsižimėti, atsižvelgiant kokiu greičiu dabar žmonės pasižymi vilniečio korteles įlipant?
                    Atsižymėt galima būtų tarkim 2 min. prieš išlipant. Ir viskas.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Atsižymėt galima būtų tarkim 2 min. prieš išlipant. Ir viskas.
                      O jeigu stotelėje kontrolė? O jeigu pamiršai atsižimėti?

                      Comment


                        Kokie dar GPS, planuojamas paprasčiausias atsižymi-išsižymi (CICO) funkcionalumas:

                        5) TP bilieto skaitytuvas į Sistemą siunčia įėjimo į TP informaciją (angl. „Check in“).
                        ...
                        6) Klientui išlipant iš TP laikmena priliečiama prie bilietų skaitytuvo ir į Sistemą siunčiama išėjimo iš TP informacija (angl. „Check out“), kuri išsaugoma Sistemoje ir kelionės apmokėjimui pritaikyto bilieto (pagal trukmę arba atstumą bei taikytiną kainodarą) panaudojimas fiksuojamas Sistemoje (iš susietos su kelionės apmokėjimui pritaikyto bilieto laikmenos) iš paskyroje esančios e. Piniginės nuskaitant kelionei apmokėti reikiamą sumą arba pažymint kaip panaudotą iš anksto įsigytą produktą.
                        Šaltinis: TS

                        Tokia sistema veikia ok, jeigu nėra grūsčių - sekundžių reikalas išlipant pridėti laikmeną prie skaitytuvo. Sunkiau nebent vyresnio amžiaus žmonėms, bet liktų terminuotų bilietų galimybė.

                        Comment


                          Parašė kutas Rodyti pranešimą
                          Tokia sistema veikia ok, jeigu nėra grūsčių - sekundžių reikalas išlipant pridėti laikmeną prie skaitytuvo. Sunkiau nebent vyresnio amžiaus žmonėms, bet liktų terminuotų bilietų galimybė.
                          Bet populiariuosiuose maršrutuose grustys yra didžiają dienos dalį...

                          Comment


                            Dar pagalvojau, kad išlipimas gali būti fiksuojamas ir didelio intensyvumo stotelėse įrengiant stacionarius skaitytuvus stotelėje. Ne raketų mokslas. Bekontaktis būdas naudojamas visur ištisai tame tarpe ir lauko sąlygomis.

                            Comment


                              Užsiima nesąmonėmis. Mokestis pagal nuvažiuotą atstumą turi būti tik zoninis. Tada viskas aišku ir paprasta. O už kilometrus ar stotelių skaičių - niekur normaliame pasaulyje to nėra miesto VT. Zoninė sistema šiuo metu pats geriausias variantas, koks tik yra. Ir visas miestas turi būti viena zona, tik priemiesčiai jau gali (turi) būti kita zona.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                O už kilometrus ar stotelių skaičių - niekur normaliame pasaulyje to nėra miesto VT.
                                Tokijo metro yra tokia sistema.
                                Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Tokijo metro yra tokia sistema.
                                  Tiksliau ir Tokijo metropoliteno autobusuose, ne tik metro.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Tiksliau ir Tokijo metropoliteno autobusuose, ne tik metro.
                                    Ir Sidnėjaus autobusuose reikia atsižymėti ilipant ir išlipant. Moki tiek kiek nuvažiavai. Jei pamiršai atsižymėti išlipant - nuo kortelės nuskaičiuoja pilno maršruto kainą.
                                    Paskutinis taisė artexs; 2020.08.17, 21:05.

                                    Comment


                                      Šiaip, jeigu komposterius įrengtų abipus durų, kaip yra Minsko VT (https://transphoto.org/photo/1370118/), tai gal ir būtų nieko, bet kol kas sunkiai įsivaizduoju, kaip tai vyks piko metu 3G išlipant kokioje nors Šeškinėje.
                                      Už dviračius ir troleibusus!

                                      Comment


                                        Visokie trikdziai islipant ilipant yra labai blogai. Net Maskva, ivedusi kazkada turniketus autobusuose ju atsisake ir visus ismontavo.
                                        Reikia ne uzsiimineti nesamonem, o tiesiog leisti zmonems visu pirma atsiskaityti uz paslauga. Nes Vilniuje nei automatu taloneliams VT viduje, nei kortele atsiskaityti, nieko. Ieini ir jei bilieto neturi, o telefonas nusedo tai yra nusikaltelis.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Tiksliau ir Tokijo metropoliteno autobusuose, ne tik metro.
                                          Metro tai paprasta realizuoti. Kitame VT sudėtinga. O ar ne Japonijoje miesto VT autobusai veža tik sėdimus keleivius? Tai kai tokie srautai, tai lengva organizuoti. O pas mus per dideli srautai, todėl tai yra nesąmonė. Šveicarijoje geras VT ir ten iš viso daugelyje miestų nėra jokių validatorių ar jie skirti tik atsitikriniams keleiviams, o dauguma turi, o siaube, popierinius bilietus ir jų net žymėti nereikia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X