Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal tas mažesnis elektros suvartojimas kažkaip susijęs su tuo, kad Rygoje ir Taline tiek troleibusų, tiek tramvajų elektros suvartojimas buvo sumestas į bendrą katilą? Nes tramvajai suvartoja daug daugiau elektros energijos negu troleibusai (bet gali pervežti žymiai daugiau keleivių), o kadangi jų pas mus nėra, tai ir suvartojimas sąlyginai nedidelis.
    Už dviračius ir troleibusus!

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Gal tas mažesnis elektros suvartojimas kažkaip susijęs su tuo, kad Rygoje ir Taline tiek troleibusų, tiek tramvajų elektros suvartojimas buvo sumestas į bendrą katilą? Nes tramvajai suvartoja daug daugiau elektros energijos negu troleibusai (bet gali pervežti žymiai daugiau keleivių), o kadangi jų pas mus nėra, tai ir suvartojimas sąlyginai nedidelis.
      Turbūt taip ir bus, o gal žinote, kodėl tramvajai naudoja daug daugiau elektros? Aš visad galvojau, jog didesę masę atsveria mažesnė riedmenų trintis, bet turbūt nepakankamai, ar dar yra kitų priežasčių?

      Comment


        O iš kur ta info apie keleivių kiekius Vilniuje? Nes viešai skelbiama kita info:

        Pastebima, kad toks viešojo transporto parko atnaujinimas duoda rezultatų – palyginus 2018 m. rudens ir 2019 m. pavasario keleivių srautų duomenis, bendras kelionių viešuoju transportu skaičius išaugo maždaug 6 proc. Palyginus bendras metines tendencijas – 2017 m. kelionių srautas per dieną buvo 514 tūkst., o 2018 m. – 544 tūkst. Mieste daugėjant naujų viešojo transporto priemonių, augantys keliaujančiųjų viešuoju transportu skaičiai fiksuojami ir toliau.
        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/partnerio-turin....d?id=81831015

        Comment


          Parašė stop.this.train Rodyti pranešimą

          Turbūt taip ir bus, o gal žinote, kodėl tramvajai naudoja daug daugiau elektros? Aš visad galvojau, jog didesę masę atsveria mažesnė riedmenų trintis, bet turbūt nepakankamai, ar dar yra kitų priežasčių?
          Didelė dalis tramvajų tai senos Tatros. Na bet absoliutiniai skaičiai nieko nesako. Reikia santykinių ar normuotų į kilometrus, keleivio kilometrus ir pan.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            O iš kur ta info apie keleivių kiekius Vilniuje? Nes viešai skelbiama kita info:



            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/partnerio-turin....d?id=81831015
            Iš VVT 2018 metinio pranešimo. Gali būt kad 2019 metais padidėjo, nors straipsnio metu buvo duomenys tik iš pusės metų.

            Comment


              Į VVT nuo birželio 20d. (šeštadienio) atkeliauja vasaros sezonas. Gerokai dažnesnis autobusų kursavimas bus link ežerų.
              >>> https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...arkarasciai-2/

              Comment


                Pagal tvarkaraščius, nuo šiandien iki birželio 24 dienos, 6 maršruto troleibusai važiuoja Kareivių gatve iki Antakalnio vietoj Žirmūnų, o birželio 20 ir 21 dienomis 9 ir 19 maršrutų troleibusai kryptimi į rytus važiuos pro centrą vietoj Pedagoginio žiedo. Informacijos apie tai tiek SĮSPo FB, tiek vilniustransport.lt visiškai nulis.
                Už dviračius ir troleibusus!

                Comment


                  Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                  Į VVT nuo birželio 20d. (šeštadienio) atkeliauja vasaros sezonas. Gerokai dažnesnis autobusų kursavimas bus link ežerų.
                  >>> https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...arkarasciai-2/
                  Mane tai labiausiai nustebino 40 maršruto pokytis, kad važiuodamas link Fabijoniškių važiuos ne Edukologijos žiedo viršum, o jo apačia, t.y. ne pro Studentų, o pro Saltoniškių stotelę

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Pagal tvarkaraščius, nuo šiandien iki birželio 24 dienos, 6 maršruto troleibusai važiuoja Kareivių gatve iki Antakalnio vietoj Žirmūnų, o birželio 20 ir 21 dienomis 9 ir 19 maršrutų troleibusai kryptimi į rytus važiuos pro centrą vietoj Pedagoginio žiedo. Informacijos apie tai tiek SĮSPo FB, tiek vilniustransport.lt visiškai nulis.
                    Apie 6 maršruto nukreipimą informacija tikrai buvo naujoje svetainėje.

                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                    Mane tai labiausiai nustebino 40 maršruto pokytis, kad važiuodamas link Fabijoniškių važiuos ne Edukologijos žiedo viršum, o jo apačia, t.y. ne pro Studentų, o pro Saltoniškių stotelę
                    Greičiausiai taip yra dėl to, kad Saltoniškių ir aplinkinėse gatvėse įsikūrė daug įmonių, kurių darbuotojams norint grįžti atgal, reikia ilgai laukti kamščiuose stovinčio 5 arba kulniuoti iki Sąjūdžio kelio arba Studentų st.

                    Bendrai imant, vienur padažnina eismą savaitgaliais, kitur - šiek tiek paretina. Daugiausia tai pajaus 6G keleiviai, kuriems piko metu jau nebus autobuso kas 7 min. bei 2G, kuris piko metu kursuos maždaug tokiu pat dažniu, kaip dienos metu per karantiną. Iš įdomesnių pasikeitimų: savaitgalisi 3 troleibusas kursuos dažniau, nei poilsio dienomis, o 74 maršrutu pridedamas 4-as autobusas - tiek dar niekad nėra buvę per visą jo istoriją.

                    Dar 1 keistas pasikeitimas - Trakų st. Pylimo g. pervadinta į MO muziejus.
                    Paskutinis taisė Mettal; 2020.06.18, 10:02. Priežastis: Papildymas
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Karantinas kaip jau ir pasibaigė, kodėl išliko tie priekio atitvėrimai autobuso/troleibuso priekyje? Ypač juokinga Škodose ir visokiuose senienose kaip MB, kur priekis aklinai užvertas skarda su stiklu. Keista, kad išliko iki šių dienų toks savivaliavimas

                      Comment


                        Na taip, 2G retinimas gerokai rėžia akį... Taip pat, liūdina 5G savaitgalio grafikas, visiškai nekeičiamas, koks buvo griežčiausio karantino metu, toks ir liko.. su 2 reisais į valandą ryto ir vakaro valandomis, kas yra sunku suvokti... Juk srautas dabar nuolat tik augantis visur, o ne mažėjantis, nesuprantu eilinį sykį SISP'o veiksmų...
                        Na nors džiugu, kad dažninami 36,66. 36-am +2 pamainos (viso 4), 66-am +2 pamainos (viso 3), taip pat dažninamas ir pagaliau 63 maršrutas, +1 vienpamaininis visom dienom.
                        Paskutinis taisė Mantas95; 2020.06.18, 11:18.

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Pagal tvarkaraščius, nuo šiandien iki birželio 24 dienos, 6 maršruto troleibusai važiuoja Kareivių gatve iki Antakalnio vietoj Žirmūnų, o birželio 20 ir 21 dienomis 9 ir 19 maršrutų troleibusai kryptimi į rytus važiuos pro centrą vietoj Pedagoginio žiedo. Informacijos apie tai tiek SĮSPo FB, tiek vilniustransport.lt visiškai nulis.
                          Jau parašė straipsnį dėl 9 ir 19 . Tuo tarpu 4G stos papildomose stotelėse.
                          >>> https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...rto-marsrutai/

                          Comment


                            Covid herojų maršrutai - 91, 92, 93 baigs savo darbą birželio 21 dieną.
                            >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1461

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Karantinas kaip jau ir pasibaigė, kodėl išliko tie priekio atitvėrimai autobuso/troleibuso priekyje? Ypač juokinga Škodose ir visokiuose senienose kaip MB, kur priekis aklinai užvertas skarda su stiklu. Keista, kad išliko iki šių dienų toks savivaliavimas
                              VVT facebooke rašė, kad čia taip saugo mus nuo vairuotojų.

                              Comment


                                Dar pora "slaptų" pasikeitimų:
                                • 15 autobusas poilsio dienomis nebevažiuos per Svajonių st. Vietoje to važiuos tiesiai Meškeriotojų g. palei upę ir stos naujose Bruknių (2 vnt.) bei Meškeriotojų (1 vnt.) stotelėse.
                                • 66 autobusas į Europos parką užsuks ir darbo dienomis.
                                • Tradiciškai, su kiekvienu tvarkaraščių pasikeitimu, "naujiems" maršrutams "atstatomos" fiziškai panaikintos Daubų (A57) bei Kairėnų (A114) stotelės. Taip pat, "atsistato" reisai į atstovos aikšteles pietų pertraukoms ir pervažiavimai iš vieno maršruto į kitą (A40 + A24).
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Dar 1 keistas pasikeitimas - Trakų st. Pylimo g. pervadinta į MO muziejus.
                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot_20200619-151707_Facebook.jpg
Views:	558
Size:	187,9 kB
ID:	1809926

                                  Comment


                                    Geras sprendimas. Mo labai greit tapo landmarku ir ta vieta, pagal kurią nu sakomos koordinatės. Šiaip pastebėjau, kad dėl šito supyko tam tikros kategorijos kontingentas. Įdomu, kodėl?
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Dabar jau tikri europiečiai mes. Tik įdomu, kodėl oficialiai tekste stotelių pavadinimai kabutėse, o pačiose stotelėse jų nebėra?Dabar atrodo, jog kažkas nulupo raidę ir turi būti kitas žodis.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Geras sprendimas. Mo labai greit tapo landmarku ir ta vieta, pagal kurią nu sakomos koordinatės. Šiaip pastebėjau, kad dėl šito supyko tam tikros kategorijos kontingentas. Įdomu, kodėl?
                                        Man atrodo niekam nekilo problemų su pavadinimu Trakų st., tačiau matosi kad viskas kyla iš administracijos noro skinti PR pergales (vardo pakeitimas motyvuotas BS argumentais) o ne užsiimti rimtesniais darbais, šiaip čia yra menkniekis bet stotelių pavadinimų keitimas toks ganėtinai simboliškas reikalas.

                                        Comment


                                          Kabutės, nes pavadinimas tikrinis. Taip turi būti tekste, o ženkle kabučių gali ir nebūti. Juk ant daiktų, kuriems suteiktas kažkoks pavadinimas niekas kabučių nerašo. Sausainiai "Gaidelis" - tekste, o ant etiketės kabutės nereikalingos. Kvailai atrodo, kai sotelė vadinasi, pavyzdžiui, gatvės pavadinimu, o dar prilipdomas žodis "stotelė". Kaune taip berods yra. Alytuje irgi... Arba Centro stotelė. Kodėl ne "Centras", o ženkle ir be kabučių. Negi lietuvių kalba negali būti lakoniška? Kaip ir su tuo "Į" Kaune maršrutuose...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X