Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Grigiškių žiedas - Salininkų žiedas
    a29 pratęsti iki stoties. Du persėdimai.
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad koncepcijos naikinti kai kuriuos troleibusų maršrutus, autobusų maršrutus buvo jau iki Zuoko. Bet jis užsimojo sunaikinti troleibusus visiškai, nors pradžioje svaigo tik dėl tramvajaus, pertvarkant troleibusų tinklą.
    Galima panaikinti KT Titnago g. Kitur- ne nes jie sudaro gan stiprų VT šakny.
    Aišku, kad tai, kas turi būti koncepcijoje, gairės, buvo nurodytos užsakymo metu. O VGTU tai įvilko į "moksliškai pagrįstą" apvalkalą.
    Ne komentuosiu.

    O man tenka 8 km troleibusu važiuoti 50-60 min. ir aš manau, kad tai normalu. Mašina išeina apie 20 min. dienos metu. Piko metu iki 30 min. Tačiau troleibusais vakare esu namo parsigavęs per 35 min. Kai pastarieji lekia kaip akis išdegę, o vienas persėdimas įvyksta iš vieno troleibuso peršokant į kitą per kelias sekundes.
    Man tenka įvekti 1km peškom. Gerai kad t16 dažnai važiuoja. 10 min. ir aš jau Sietyno stotelėj (važiuoju nuo Lazdynų). Užtat tenka 47 apie 10 min laukti... 54 netinka pagal grafiką.
    Už dviračius ir troleibusus!

    Comment


      Parašė Blaze Rodyti pranešimą
      Blogai, kad nenorit įsiklausyti į argumentus kodėl žmonės reikalauja tų mikriukų atgal. 53 į centrą važiuoja apie 40-50min. pagal grafiką. Bet ties Pramogų arena-Kalvarijų gatve kamščiai tą laiką dar labiau prailgina. Maršruto dažninimas problemos neišspręs. Tuo labiau, kad 53 jau ir dabar greitai važinėja.

      Reikia dažninti 43 ir 56, kad būtų galima be problemų persėsti Šeškinės arba Žaliojo tilto st. 56 nuvažiuoja iki Žaliojo tilto daug greičiau nei 53, o dar jo grafikas nereikalingai ištemtas. Svarbu, kad visiems būtų aišku, kad iš Šeškinės st. jokių problemų nuvažiuoti į Fabijoniškes bet kokiu paros metu nebus problemų.
      Taip. Kadangi ten retai būnu, tai ne viską gerai žinau. Taigi, visgi, kaip minėjau, žmonėms nebuvo pasiūlyta normali alternatyva važiuoti autobusais. Tuo labiau, kad maršrutų naujų nelabai ir reikia priveisti, tik esamus sustiprinti, pakoreguoti.

      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Galima panaikinti KT Titnago g. Kitur- ne nes jie sudaro gan stiprų VT šakny.
      Taip, žlugus pramonei, Titnago g. troleibusų panaikinimas visgi anksčiau ar vėliau įvyks. Pakaktų pratęsti 24 autobusą.
      Dar Naugarduko g. Pakankamai gerai ji aptarnaujama 10, 17 ir 16 troleibusais bei autobusais.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Keli skirtingi vežėjai tame pačiame maršrute yra visiška nesąmonė. Be to joks privatininkas, jeigu jam neprimokės bent dvigubai, dėl poros reisų ryte už dabartinę VT bilieto kainą neveš.
        O kas sakė, kad mikroautobusas turi dubliuoti a74 trasą? Va, privatininkui žymiai labiau apsimokėtų leisti mikroautobusą maršrutu Naujoji Vilnia - A. Kojelavičiaus g. - Stotis - Naujininkai.
        Trasa: Linksmoji g., Parko g., Pergalės g., Dūmų g., A. Kojelavičiaus g., S. Batoro g., Subačiaus g., M. Daukšos g., Aušros Vartų g., Geležinkelio g., Dariaus ir Girėno g.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Taip, žlugus pramonei, Titnago g. troleibusų panaikinimas visgi anksčiau ar vėliau įvyks. Pakaktų pratęsti 24 autobusą.
          Dar Naugarduko g. Pakankamai gerai ji aptarnaujama 10, 17 ir 16 troleibusais bei autobusais.
          Geriau padaryti 13 žiedinį: Švitrigailos g., Naugarduko g., Žemaitės g., Savanorių pr., S.Konarskio g., V. Kudirkos g. Panaudoti esamus, bet užkaneruotus iešmus.
          Už dviračius ir troleibusus!

          Comment


            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
            O kas sakė, kad mikroautobusas turi dubliuoti a74 trasą? Va, privatininkui žymiai labiau apsimokėtų leisti mikroautobusą maršrutu Naujoji Vilnia - A. Kojelavičiaus g. - Stotis - Naujininkai.
            Trasa: Linksmoji g., Parko g., Pergalės g., Dūmų g., A. Kojelavičiaus g., S. Batoro g., Subačiaus g., M. Daukšos g., Aušros Vartų g., Geležinkelio g., Dariaus ir Girėno g.
            Ne, daugiau keleivių iš centro ir stoties važiuoja S. Batoro gatve.
            Klaipėdos pavyzdys yra blogas.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Ne, daugiau keleivių iš centro ir stoties važiuoja S. Batoro gatve.
              Klaipėdos pavyzdys yra blogas.
              S. Batoro gatvėje dažniausiai niekas nei įlipa, nei išlipa (kalbu apie m74). O keleiviai važiuoja šiuo "autobanu", nes tokia trasa. Būtų A. Kojelavičiaus gatvėje - daugiau keleivių važiuotų ja.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Na aš suprantu, kad į Salininkus troleibuso nebus.
                BET, gal kada nors į juos galėtų važiuoti elektrinis traukinukas?
                Papasakok plačiau apie šį traukinuką Turi omeny elektrifikaciją iki pat Salininkų, ar kažkokį ratinį?
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                  S. Batoro gatvėje dažniausiai niekas nei įlipa, nei išlipa (kalbu apie m74). O keleiviai važiuoja šiuo "autobanu", nes tokia trasa. Būtų A. Kojelavičiaus gatvėje - daugiau keleivių važiuotų ja.
                  Keleiviai važiuoja, nes daugiau VT juo važiuoja. Ir greičiau, nes nestoja. Be to ši gatvė ir yra greito eismo - iki 80 km/h, o ne siaura Kojelavičiaus. Be to tokia gatvei kaip Kojelavičiaus pakanka 4 ir 27 autobusų. Tikrai negalima norėti, kad tokia gatve VT važiuotų kaip 44 maršrutu...

                  Comment


                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                    Papasakok plačiau apie šį traukinuką Turi omeny elektrifikaciją iki pat Salininkų, ar kažkokį ratinį?
                    Šiaip tai reikėtų traukinio iki pat Valčiūnų. Dabar važiuoja priemiestiniai į Valčiūnus, Nr. 227 maždaug kas 1 val ir 20 min. Piko metu dažniau. Traukinys galėtų važiuoti ir stoti ties Salininkų pervaža. Tačiau tam reikia derinti autobusų ir traukinių maršrutus, o pas mus bardakas, kiekviena savivaldybė ir geležinkeliai nekoordinuoja veiksmų ir tuo labiau nėra VT rūšių prioritetų.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Taip, žlugus pramonei, Titnago g. troleibusų panaikinimas visgi anksčiau ar vėliau įvyks. Pakaktų pratęsti 24 autobusą.
                      Dar Naugarduko g. Pakankamai gerai ji aptarnaujama 10, 17 ir 16 troleibusais bei
                      Tai o koks skirtumas, ar Titnago g. važiuos T18, ar A24? Jokio. Vistiek tie, kam reikia kitur, persėda Vaduvos stotelėje.
                      Nematau prasmės kažkur naikinti kontaktinį tinklą ir toje vietoje vietoj troleibuso leisti autobusą. Kokia iš to finansinė nauda?

                      Dėl Naugarduko tai nežinau. Gal daugiabučių Naugarduko gatvėje gyventojams jis ir nelabai reikalingas (netoli Spartos ir Taraso Ševčenkos stotelės, tereikia kiek padažninti 10, 12 ,17 maršrutų kursavimą). Bet maršrutas reikalingas (sąlyginai) susisiekimui su svarbiu mieste objektu- pasų poskyriu. Nuo Žaliojo tilto ir Žirmūnų jis vienintelis ten veža.
                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.12.27, 23:16.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Šiaip tai reikėtų traukinio iki pat Valčiūnų. Dabar važiuoja priemiestiniai į Valčiūnus, Nr. 227 maždaug kas 1 val ir 20 min. Piko metu dažniau. Traukinys galėtų važiuoti ir stoti ties Salininkų pervaža. Tačiau tam reikia derinti autobusų ir traukinių maršrutus, o pas mus bardakas, kiekviena savivaldybė ir geležinkeliai nekoordinuoja veiksmų ir tuo labiau nėra VT rūšių prioritetų.
                        O ar Valčiūnai negi neturi geležinkelio linijos? Taip, sutinku, kad reikia geležinkelio stotelės Salininkuose (kad ir pačią paprasčiausią nedidukę pavėsinę su suoliuku pastatyt ir nedidelį plotą asfaltu užkloti. Paimkim šiuo atveju kad ir Vokės stotelę). Rinko Salininkų bendruomenė parašus dėl traukinio ir siuntė savivaldybei bei darė apklausą dėl traukinio, bet vistiek nesėkmingai.
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Keleiviai važiuoja, nes daugiau VT juo važiuoja. Ir greičiau, nes nestoja. Be to ši gatvė ir yra greito eismo - iki 80 km/h, o ne siaura Kojelavičiaus. Be to tokia gatvei kaip Kojelavičiaus pakanka 4 ir 27 autobusų. Tikrai negalima norėti, kad tokia gatve VT važiuotų kaip 44 maršrutu...
                          S. Batoro gatvėje (Lelijų st. - Girininkija atkarpoje) važiuoja tiek pat maršrutų, kaip ir A. Kojelavičiaus gatvėje (A. Kojelavičiaus st. - Viadukas). S. Batoro gatvė greita tik ant popieriaus, VT galėtų ir greičiau ja važiuoti.
                          Pakanka a4, kuris kursuoja kartą per valandą, o vėliau net kartą per pusantros valandos? Dėl tokio kursavimo ir prarandamas A. Kojelavičiaus g. - Bazilijonų g. susisiekimas.
                          Su a27 situacija geresnė. Tačiau įvertinus kiek toje vietoje gyvenamųjų namų ir potencialių VT keleivių - net a27 kursavimo dažnio neužtenka, jau nekalbant apie a4.

                          Comment


                            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                            S. Batoro gatvėje (Lelijų st. - Girininkija atkarpoje) važiuoja tiek pat maršrutų, kaip ir A. Kojelavičiaus gatvėje (A. Kojelavičiaus st. - Viadukas). S. Batoro gatvė greita tik ant popieriaus, VT galėtų ir greičiau ja važiuoti.
                            Pakanka a4, kuris kursuoja kartą per valandą, o vėliau net kartą per pusantros valandos? Dėl tokio kursavimo ir prarandamas A. Kojelavičiaus g. - Bazilijonų g. susisiekimas.
                            Su a27 situacija geresnė. Tačiau įvertinus kiek toje vietoje gyvenamųjų namų ir potencialių VT keleivių - net a27 kursavimo dažnio neužtenka, jau nekalbant apie a4.
                            4-ąjį galima būtų trumpinti iki Stoties (jei tik normaliai veiks persėdimo bilietai) ir pridėti vieną autobusą. To ir turėtų pakakti- vistiek A. Kojelavičiaus g. keleivių nėra daug.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              4-ąjį galima būtų trumpinti iki Stoties (jei tik normaliai veiks persėdimo bilietai) ir pridėti vieną autobusą. To ir turėtų pakakti- vistiek A. Kojelavičiaus g. keleivių nėra daug.
                              O Lukiškių aikštę (Kražių st.) nuo Rūdninkų stotelės kaip pasiekt? Siūlai paėjėti iki Bazilijonų stotelės kur stoja A88, važiuot iki stotelės "Lukiškių aikštė" ir paėjėt pėsčiomis?
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                O Lukiškių aikštę (Kražių st.) nuo Rūdninkų stotelės kaip pasiekt? Siūlai paėjėti iki Bazilijonų stotelės kur stoja A88, važiuot iki stotelės "Lukiškių aikštė" ir paėjėt pėsčiomis?
                                taigi kursuoja 1 ir 7 troleibusai. Nuo Pamėnkalnio st. iki Lukiškių A. - atstumas juokingas.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                  O Lukiškių aikštę (Kražių st.) nuo Rūdninkų stotelės kaip pasiekt? Siūlai paėjėti iki Bazilijonų stotelės kur stoja A88, važiuot iki stotelės "Lukiškių aikštė" ir paėjėt pėsčiomis?
                                  Tikrai nemanau, kad kas nors lauktų valandą, kad važiuoti tiesiogiai a4. Jau greičiau visi važiuoja t1/t7 ir eina pėsčiom nuo Pamėnkalnio st.
                                  P.S. Plius yra m1 blogiausiu atveju.
                                  Paskutinis taisė grustnyj; 2012.12.27, 23:33.

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Tai o koks skirtumas, ar Titnago g. važiuos T18, ar A24? Jokio. Vistiek tie, kam reikia kitur, persėda Vaduvos stotelėje.
                                    Nematau prasmės kažkur naikinti kontaktinį tinklą ir toje vietoje vietoj troleibuso leisti autobusą. Kokia iš to finansinė nauda?

                                    Dėl Naugarduko tai nežinau. Gal daugiabučių Naugarduko gatvėje gyventojams jis ir nelabai reikalingas (netoli Spartos ir Taraso Ševčenkos stotelės, tereikia kiek padažninti 10, 12 ,17 maršrutų kursavimą). Bet maršrutas reikalingas (sąlyginai) susisiekimui su svarbiu mieste objektu- pasų poskyriu. Nuo Žaliojo tilto ir Žirmūnų jis vienintelis ten veža.
                                    Titnago gatve dabar važiuoja mažai keleivių. Kol KT dar padorus, troleibusai gali važiuoti, bet KT susidėvėjus, jo atnaujinti nebeapsimokės, nes tenai vis tiek jau niekada nebus tokių keleivių srautų, kokie buvo tiesiant liniją. Iš kitos pusės, jei troleibusų nebepirks, tai pirmiausiai tokias linijų atkarpas ir naikins.
                                    Į pasų skyrių galima nuvažiuoti kur kas dažniau kursuojančiais 6 ir 73 autobusais. O ir nuo jų stotelės eiti arčiau, nei nuo Naugarduko žiedo.


                                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                    S. Batoro gatvėje (Lelijų st. - Girininkija atkarpoje) važiuoja tiek pat maršrutų, kaip ir A. Kojelavičiaus gatvėje (A. Kojelavičiaus st. - Viadukas). S. Batoro gatvė greita tik ant popieriaus, VT galėtų ir greičiau ja važiuoti.
                                    Pakanka a4, kuris kursuoja kartą per valandą, o vėliau net kartą per pusantros valandos? Dėl tokio kursavimo ir prarandamas A. Kojelavičiaus g. - Bazilijonų g. susisiekimas.
                                    Su a27 situacija geresnė. Tačiau įvertinus kiek toje vietoje gyvenamųjų namų ir potencialių VT keleivių - net a27 kursavimo dažnio neužtenka, jau nekalbant apie a4.
                                    Skyles grafike būtų galima užkišti autobusais. Jokie mikrobai ten nereikalingi, nes jie tik atims autobusų srautus ir tuomet iš viso autobusus panaikintų, atiduodami viską į VT sistemą integruotiems mikrobams. O tokiu keliu einant galima labai daug maršrutų atiduoti mikrobams. Ir ką turėsime? Dar blogesnė VT nei dabar, nes mikrobai tai nėra normalus viešasis transportas, tai bananinių atsilikusių kolonijų transportas...
                                    O joks vežėjas mikroautobusais dėl kelių reisų per dieną neims maršruto, net apmokamo ir iš savivaldybės.
                                    Aš dar kartą kartoju, kad didžiausia mikrobų integravimo blogybė bus tai, kad jie penėsis autobusų ir troleibusų sąskaita, nes joks privatininkas nedirbs be savalaikio užmokesčio, o savo vežėjui savivaldybė kaip nemokėjo, taip ir nemokės pilnai už pervežtus keleivius ir toliau.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2012.12.28, 09:04.

                                    Comment


                                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                      Papasakok plačiau apie šį traukinuką Turi omeny elektrifikaciją iki pat Salininkų, ar kažkokį ratinį?
                                      Aš turėjau omeny, kad bus elektryčka. Joje galios Vilniečio kortelė. Tačiau troleibusų iki Salininkų tikrai nebus. Tai iš esmės priemiestis, tad užteks kas 120 min važinėjančio dvigubo 19 su traukinių kas 15 min. ir privežamojo 19A Miškiniai-Eisiškių pl.-Salinkai-Pervaža, važinėjančio kas 15 min. Ten įkuriamas žiedas (kaip ir Miškiniuse).
                                      Už dviračius ir troleibusus!

                                      Comment


                                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                        Papasakok plačiau apie šį traukinuką Turi omeny elektrifikaciją iki pat Salininkų, ar kažkokį ratinį?
                                        Čia pageidavimas, o ne realybė
                                        Jei sausakimšas 19-as veža 30 min. iki stoties, gal būtų šiokia tokia alternatyva? Iki oro uosto automotrisė gi važiuoja.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Čia pageidavimas, o ne realybė
                                          Jei sausakimšas 19-as veža 30 min. iki stoties, gal būtų šiokia tokia alternatyva? Iki oro uosto automotrisė gi važiuoja.
                                          Oro uosto maršruto tikrai nepratęsinės, nes niekas nenori mūsuose gąsdinti užsieniečių bomžais, narkomanais ir tvartu dvokiančiais kaimiečiais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X