Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gegužės 4-8d. laikinai keisis 37 maršruto trasa, į Rokantiškes važiuos per Mileišiškes, kaip 115-as.
    >>> https://beta.vilniustransport.lt/lt/...usu-pakeitimai

    Comment


      Parašykite savo nuomonę dėl troleibusu: https://madeinvilnius.lt/savaites-kl...leibusu-parka/

      Comment


        Keista, kad niekas neįkelė ir šios naujienos:

        „Vilniaus viešasis transportas” planuoja nupirkti 8 naujus troleibusus

        Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...s-troleibusus/ .
        Už dviračius ir troleibusus!

        Comment


          Jokia čia ne naujiena. Tik dar kartą pakartojo, kad bus perkama, nors kol kas niekas dar neįvyko, tik planuojama. Apie planavimą buvo dar pernai skelbta ir lėšos skirtos. Bet vežimas nejuda.

          Comment


            Vilniaus miesto savivaldybė facebook’e paskelbė, jog bus perkama ne 8, o 15 naujų troleibusų

            Comment


              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
              Vilniaus miesto savivaldybė facebook’e paskelbė, jog bus perkama ne 8, o 15 naujų troleibusų
              Truputį pasimečiau. Net nesulaukė studijos rezultatų? Pernai planavo 8, o dabar jau 15. Ar tai reiškia, kad finansavimą padvigubino ar pirks pigesnius? So many questions...

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Truputį pasimečiau. Net nesulaukė studijos rezultatų? Pernai planavo 8, o dabar jau 15. Ar tai reiškia, kad finansavimą padvigubino ar pirks pigesnius? So many questions...
                O koks buvo numatytas finansavimas prieš tai?
                Troleibusų įsigijimui iš viso numatyta 6 mln. Eur, iš kurių 5 mln. sudaro ES struktūrinių fondų lėšos bei Vilniaus miesto savivaldybės ir UAB „Vilniaus viešasis transportas“ lėšos.
                - iš vilnius.lt
                Taigi gaunasi po 400k už troleibusą, kas yra kiek daugiau palyginus su praėjusiu pirkimu. Galėtų truputį suveržti diržus ir gautųsi 16.
                Už dviračius ir troleibusus!

                Comment


                  Tai gal ir gausis net ir 17, jei paskelbs normalų konkursą, o ne kad tik formalumą atlikti ir spėti išleisti pinigus.

                  Comment


                    Vasarą (vėliausiai - liepos 1) keisis 11 ir 89 maršrutų trasos:
                    11 važiuos senąja trasa iki 2006, t.y. Sėlių, Vytauto, Liubarto, J. Jasinskio, Pamėnkalnio, Islandijos, Vilniaus, Liejyklos, L. Stuokos-Gucevičiaus, Šventaragio, B. Radvilaitės, Maironio, Užupio, Polocko, Drujos, Subačiaus, Didžiąja, Vokiečių, Vilniaus, Klaipėdos, Pylimo, Pamėnkalnio ir į Žvėryną. Senamiestyje turės naujas stoteles prieš Pylimo/Pamėnkalnio sankryžą, ties Liejyklos/Šv. Ignoto sankryža, ties Subačiaus 10, prie Basanavičiaus aikštės, prie Vilniaus/Klaipėdos sankryžos ir Klaipėdos/Pylimo (atnaujinama Reformatų stotelė už šviesoforo). Be šių, stos ir prie Rotušės ir Vokiečių/Dominikonų sankryžoje.

                    89 važiuos: nuo NDG Konstitucijos pr., Šeimyniškių, Rinktinės, T. Vrublevskio, Šventaragio, B. Radvilaitės, Maironio, Rusų, Latako, Bokšto, Didžiąja, Rūdninkų, Pylimo, Gėlių, Sodų iki Stoties. Atgal: Sodų, Pylimo/Bazilijonų, Arklių, Etmonų, Didžiąja, Vokiečių, Dominikonų, Universiteto, Šventaragio ir iki NDG jau minėta trasa. Senamiestyje bus įkurtos naujos stotelės ties Rusų/Latako sankryža, Bokšto/Didžiosios sankryža, Rūdninkų 14 ir Universiteto 3.

                    Šaltinis: https://senamiestis2030.lt/

                    Įtariu, kad pastačius Kernavės gatvę, 89 bus vienas pirmųjų ją važiuosiančių maršrutų
                    Už dviračius ir troleibusus!

                    Comment


                      O kodėl turėtų keistis? Prie ko čia tas kilpinis eismas? VT jis gali negalioti, VT gali važiuoti per plytą ir atskira A juosta prieš bendrą eismą.

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                        Vilniaus miesto savivaldybė facebook’e paskelbė, jog bus perkama ne 8, o 15 naujų troleibusų
                        Kadangi niekas neimetė nuorodos apie tai, straipsnis: https://ebus.lt/vilniaus-viesasis-tr...ju-troleibusu/


                        Kaip visada, autobusų perka daugiau.

                        Planuojama, jog per 2020 m. sostinės viešojo transporto parką taip pat papildys ir 50 naujų, dujomis varomų MAN autobusų.
                        Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2020.05.07, 13:42.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          O kodėl turėtų keistis? Prie ko čia tas kilpinis eismas? VT jis gali negalioti, VT gali važiuoti per plytą ir atskira A juosta prieš bendrą eismą.
                          Maršrutai keičiami siekiant patogesnio atvažiavimo į Senamiestį be automobilio. Savaime aišku, tiesiogiai kilpinio eismo įvedimas VT neįtakoja, nes kaip jau minėta, plytos viešajam negalioja.
                          Už dviračius ir troleibusus!

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Kadangi niekas neimetė nuorodos apie tai, straipsnis: https://ebus.lt/vilniaus-viesasis-tr...ju-troleibusu/


                            Kaip visada, autobusų perka daugiau.
                            Šie MANai jau netrukus bus parke. Jei kas turit daugiau info, netylėkit, pasidalinkit.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              O kodėl turėtų keistis? Prie ko čia tas kilpinis eismas? VT jis gali negalioti, VT gali važiuoti per plytą ir atskira A juosta prieš bendrą eismą.
                              Puslapyje https://senamiestis2030.lt/ yra žemėlapis su sluoksniais, kur parodytos planuojamos 11 ir 89 trasos. Šiaip įdomu, kaip ten bus padaryta, kad autobusai galėtų pravažiuoti, o lengvosios mašinos - ne. Mat vien tik ženklais mūsų vairuotojų neatbaidysi.

                              Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

                              Šie MANai jau netrukus bus parke. Jei kas turit daugiau info, netylėkit, pasidalinkit.
                              MAN gamykla buvo sustabdžiusi darbą ir neaišku, ar jau atnaujino ar ne. Iš kur tokia info, kad tiekimas nevėluos dar bent mėnesį-du?
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Bet man vis dar klausimas su tuo poreikiu tiems autobusų maršrutams po senamiestį. Ar tikrai reikia tų stotelių ir retai kursuojančių, net jei ir mažų, net jei ir elektrinių, autobusų?

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą


                                  MAN gamykla buvo sustabdžiusi darbą ir neaišku, ar jau atnaujino ar ne. Iš kur tokia info, kad tiekimas nevėluos dar bent mėnesį-du?
                                  VVT savo FB po postu apie naujus troleibusus komentare vienam atsakė patys, jog artimiausiu metu.

                                  Comment


                                    Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                    Bet man vis dar klausimas su tuo poreikiu tiems autobusų maršrutams po senamiestį. Ar tikrai reikia tų stotelių ir retai kursuojančių, net jei ir mažų, net jei ir elektrinių, autobusų?
                                    Poreikis VT senamiestyje yra, tik VT turi būti adekvatus. O porą kartų per valandą važiuojantis autobusas ar elektrinis mikrobas yra tik VT imitacija. VT į senamiestį turi vežti nuo (per) stambių VT mazgų, kur galimas persėdimas - stotis, Žaliasis tiltas (Vilniaus g.), Katedra, Pylimo g.

                                    Comment


                                      Gal atkals iš Transrevio 11maršrutą, nelabai jų tie garsūs dyzeliai siauruose gatvelėse tinka.

                                      P.S. kaip reikalai su Karsan eksplotacija, gal kas pakomentuos?

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Gal atkals iš Transrevio 11maršrutą, nelabai jų tie garsūs dyzeliai siauruose gatvelėse tinka.
                                        Nelabai jie gali tai padaryti, nes sutartis buvo sudaryta 7 metams visam maršrutų paketui... Tuo labiau, kad Karsanų dar ir 11 maršrutui nepakaks.

                                        P.S. kaip reikalai su Karsan eksplotacija, gal kas pakomentuos?
                                        Konkrečiai dabar jie važinėja kaip tarnybiniai, jais vežami tikrintojai, tikrinantys gyventojus ar tie laikosi saviizoliacijos

                                        Kalbant bendrai apie eksploataciją, galiu priminti savo seną postą iš kitos temos:
                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Dėl Vilniaus midielektrobusų.

                                        Nežinau, koks ten buvo planas ir pan. Faktas, kad šis mikriukas su veikiančiu šildymu/kondicionavimu gali važiuoti tik pusę dienos, nes nepakanka baterijų talpos. 89 maršruto poreikis yra 3 midikai. Ryte 3 iš 5 turimų išvažiuoja į maršrutą, vėliau vienas iš jų palyginti anksti (apie 9 val.; kiti du važiuoja maždaug 13-14) grįžta į parką pasikrauti vakarui. Apie 13 iš parko išvažiuoja likę du iš 5 midikai, kurie pakeičia du ryte išvažiavusius. Ir tik apie 17 valandą į maršrutą grįžta pirmasis, jau pasikrovęs midibusas. Labai dažnai šiame maršrute tenka matyti 1-2 dyzelinius Isuzu, kurie matyt, pakeičia nepasikrovusius midielektrobusus.

                                        Rezultate turime dvigubą transporto priemonių poreikį, dvigubą nulinę ridą ir dvigubą vairuotojų skaičių, jau nekalbant kad tokia mikruškė kainavo tiek, kiek normalaus dydžio 12m troleibusas.
                                        (...)
                                        Paskutinis taisė Pilaitis; 2020.05.08, 12:51.
                                        Už dviračius ir troleibusus!

                                        Comment


                                          Sutartis sudaryta, bet keisti maršrutus galima, svarbu išlaikyti ridą, kurią irgi galima keisti tam tikrose ribose. Gal nepavykęs eksperimentas su Karsanais atšaldys kai kurių veikėjų karštas galvas dėl elektrobusų ir bus perkami troleibusai. Planas turėtų būti labai aiškus - per 2-3 metus, pakeisti visas Škodas. Nes kaip minimum prieš Kauną gėda...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X