Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Irgi geras variantas, svarbu hemarojinės vietos kad nebūtų. Kariškiams ne problema ir prasivaikščioti.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
      Jei norit tikrai greito maršruto - leiskit Geležiniu vilku.
      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
      Spaudos rūmai ir yra vienas iš minėtų persėdimo mazgų
      Turbūt kaip malūnsparnis turėtų 2G nuo Santariškių atsidurti prie Spaudos rūmų ar daryti kilpą nusileidęs GV nuo kalno iki Narbuto?

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

        Turbūt kaip malūnsparnis turėtų 2G nuo Santariškių atsidurti prie Spaudos rūmų ar daryti kilpą nusileidęs GV nuo kalno iki Narbuto?
        2G galėtų šaut iš Santariškių tiesiai į Ateities gatvę. Daugiau naudos būtų su 1G. Sakykim Santariškės -> Ozo viadukas -> Pedagoginio žiedas -> Tunelis -> Žemaitės gatvė.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
          Ką tik Šimašiui jo facebook live uždavė klausimą "Kada bus atsisakyta troleibusų tinklo ir pereita prie el. autobusų?", Šimašius iš esmės patvirtino, kad troleibusų tinklo bus atsisakyta, nes maždaug "troleibusai tai sovietinė ar postsovietinė transporto rūšis" ir kadangi el. autobusai tampa vis pigesni, palaipsniui taip bus daroma.
          Apgailėtina.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Kaip jis iš viso už VT dar ką tai kalba. VT - atsilikusių ir socialistinių šalių transportas. Kapitalistinėje šalyje kiekvienas turi važinėti automobiliu!
            Paskutinis taisė Al1; 2020.04.14, 20:06.

            Comment


              Nors karantinas laikinas, tačiau tai puiki proga eksperimentams. Gatvės pustuštės, o VT lervioja, net siutas ima. Nes tvarkaraščius tik praretino, o suspausti grafikus - kam tas "nereikalingas" darbas, juk laikina. O bet tačiau, tai puiki proga išbandyto, per kiek realiai VT gali įveikti trasą. Paeksperimentuoti galima būtų su keliais pagrindiniais maršrutais, tiek troleibusų, tiek autobusų. Jų grafikus suspausti net, tarkim, 10 ar netgi 15 minučių (priklausomai nuo maršruto) ir žiūrėti, ar yra įmanoma užduotis įveikti maršrutą per tokį laiką. Duomenys vėliau galėtų būti panaudoti optimizuojant maršruto įveikimo laikus.

              Comment


                Paskutinis grafikų keitimas nuo 04-11 ir buvo orientuotas į važiavimo trukmės mažinimą, tačiau, daugiausia tik piko metu.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Nors karantinas laikinas, tačiau tai puiki proga eksperimentams. Gatvės pustuštės, o VT lervioja, net siutas ima. Nes tvarkaraščius tik praretino, o suspausti grafikus - kam tas "nereikalingas" darbas, juk laikina. O bet tačiau, tai puiki proga išbandyto, per kiek realiai VT gali įveikti trasą. Paeksperimentuoti galima būtų su keliais pagrindiniais maršrutais, tiek troleibusų, tiek autobusų. Jų grafikus suspausti net, tarkim, 10 ar netgi 15 minučių (priklausomai nuo maršruto) ir žiūrėti, ar yra įmanoma užduotis įveikti maršrutą per tokį laiką. Duomenys vėliau galėtų būti panaudoti optimizuojant maršruto įveikimo laikus.
                  Važiavau antradienį (darbo diena) 14 maršruto troleibusu nuo Karoliniškių iki Operos ir Baleto Teatro (15.25 išvykimas iš Pasakų parko). Galbūt tai vienas mano liečiausių važiavimų su VT, taip net ekskursiniai autobusai nevažiuoja. Troleibusas iki Savanorių prospekto stotelės tikrai nevažiavo greičiau nei 30 km/h. Net beveik nespaudė gazo pedalo, tik riedėdavo. Jūs nepatikėsit, isvažiavę iš pradinės stotelės tiksliai laiku, mes į Savanorių prospekto stotelę irgi atvykome tiksliai laiku.

                  Aš neturiu žodžiu, ką vartoja tvarkaraščių sudarinėtojai.

                  Comment


                    Parašė Petr Rodyti pranešimą

                    Važiavau antradienį (darbo diena) 14 maršruto troleibusu nuo Karoliniškių iki Operos ir Baleto Teatro (15.25 išvykimas iš Pasakų parko). Galbūt tai vienas mano liečiausių važiavimų su VT, taip net ekskursiniai autobusai nevažiuoja. Troleibusas iki Savanorių prospekto stotelės tikrai nevažiavo greičiau nei 30 km/h. Net beveik nespaudė gazo pedalo, tik riedėdavo. Jūs nepatikėsit, isvažiavę iš pradinės stotelės tiksliai laiku, mes į Savanorių prospekto stotelę irgi atvykome tiksliai laiku.

                    Aš neturiu žodžiu, ką vartoja tvarkaraščių sudarinėtojai.
                    Nes šiuo metu nėra nei keleivių tai eismo srauto tai ir gaunasi kad lėtai važiuoja, o kas iš to greičio jei pvz ką padarė Kaune marsrutus kurie trunka iki 1h sugreitino 15 20 minučių kurie 1h 30 minučių tai nupjovė 30 minučių. Kol dabar nėra keleivių ir eismo vėluojama apie 10 15 minučių kai buvo ne karantino laikas tai ir veluodavo tas 20 30 minuciu.
                    Čia kalba eina rytus iki 7h ir vakarus po 19h.

                    Comment


                      VT turi važiuoti normaliu greičiu, tokiu, kokiu gali važiuoti, o ne lervioti dėl bukai sudarytų grafikų.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        VT turi važiuoti normaliu greičiu, tokiu, kokiu gali važiuoti, o ne lervioti dėl bukai sudarytų grafikų.
                        Bet turi būti ir viskas kita normalu. Kalbu ne apie tik atlyginimą bet apie patį autobuso techninį stovį ir pan.

                        Comment


                          Dabar lyg ir apmokė VT vairuotojus lėčiau važiuoti, švelniau stabdyti ir švelniau gazuoti, kad žmonės negriūvinėtų ir mažiau turėklų čiupinėtų. Tai gal dėl to taip velkasi?

                          Comment


                            Parašė liootas Rodyti pranešimą
                            Dabar lyg ir apmokė VT vairuotojus lėčiau važiuoti, švelniau stabdyti ir švelniau gazuoti, kad žmonės negriūvinėtų ir mažiau turėklų čiupinėtų. Tai gal dėl to taip velkasi?
                            Apmokė? O nesant karantinui jie nemoka normaliai važiuot, ar kaip čia suprast? Be to, taigi teoriškai nėra stovinčių keleivių, tai kaip jie nuo sėdynės pargriūs?

                            Comment


                              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                              Bet turi būti ir viskas kita normalu. Kalbu ne apie tik atlyginimą bet apie patį autobuso techninį stovį ir pan.
                              Patikėkit, čia ištemptas grafikas. Kai tvarkaraštį pavyti reikia, tai ir čia 50-60 km/h gali lėkti. Vilniaus KT bei Škodos tikrai leidžia važiuoti tokiu greičiu.

                              Comment


                                Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                Patikėkit, čia ištemptas grafikas. Kai tvarkaraštį pavyti reikia, tai ir čia 50-60 km/h gali lėkti. Vilniaus KT bei Škodos tikrai leidžia važiuoti tokiu greičiu.
                                Galimybes gal ir yra tam, bet ar pats atlikdamas darbą visada dirbi ant galimybių ribų? Turi kažkuo darbdavys darbuotojus paveikti kad stengtųsi kuo idealiau savo darbą atlikti. Buvo Kaune taip padaryta kuo daugiau sustojimu įveikta tarp +1 ir 2 min velavimo tuo prie atlygio dasidedavo bent keli eurai.
                                Pvz Kaunas ko jau neliko Vilniui.
                                Nuo parduotu bilietų vairuotojai gauna priedą pagal darbdavio nurodymus kol nėra susimokejusiu privaloma nejudeti iš sustojimo o vėlavimas leidžiamas

                                Comment


                                  Gal tu geriau Kauno realijas pasakok kur nors kitur, bet ne Vilniaus temoje.

                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                  Nuo parduotu bilietų vairuotojai gauna priedą pagal darbdavio nurodymus kol nėra susimokejusiu privaloma nejudeti iš sustojimo o vėlavimas leidžiamas
                                  Nuo kovo 13 dienos vairuotojai bilietų neparduoda.
                                  Už dviračius ir troleibusus!

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Gal tu geriau Kauno realijas pasakok kur nors kitur, bet ne Vilniaus temoje.



                                    Nuo kovo 13 dienos vairuotojai bilietų neparduoda.
                                    Nekalbu apie šį laikotarpį o apie aplamai visa laiką, tiksliau ko lėkti draskytis jei vistiek ta pati situacija yra svarbu pravažiuoti kilometrai yra

                                    Comment


                                      Sįsp fb:

                                      Comment


                                        16, 61 galėjo nukreipti per Juodajį kelią - gautųsi daug greičiau.
                                        Už dviračius ir troleibusus!

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          16, 61 galėjo nukreipti per Juodajį kelią - gautųsi daug greičiau.
                                          Ir kokia tada ta trasa būtų? Pro Pavilnio regioninį parką? Iš ten, kiek pamenu, posūkis tik į dešinę.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X