Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    2G visiškai nereikalingas, jei būtų troleibusų eismas sutvarkytas. Dvigubi 16 maršruto troleibusai kas 3-4 minutes. Vis tiek niekas iš stoties į Santariškes taip nevažiuoja. O 55 sustiprinus, jis pakeistų 2G Fabijoniškėse ir Santariškėse.

    Comment


      Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
      Vilniuje (...) šįkart gan drastiškai karpomi savaitgalio tvarkaraščiai, kai kurie greitieji vos 2-4 reisai į valandą
      >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1428
      Reikėjo trijų savaičių, kol saivialdybė SĮ Susiekimo paslaugos kažkaip sureagavo į beprasmišką oro vežiojimą savaitgaliais.

      Comment


        Nauja savaitė - naujas tvarkaraščių keitimas.
        >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1429

        Comment


          Vilnius suplanavo dar 11 „A juostų“: paskelbė, kuriose gatvėse jos atsiras

          „A juostų“ plėtra numatyta šiose gatvių atkarpose:
          1. T. Narbuto g. tarp Laisvės pr. ir Erelių g. (Konstitucijos pr.)
          2. Ozo g. tarp Gelvonų g. ir Kernavės g.
          3. Kareivių g. tarp Verkių g. ir Kalvarijų g.
          4. Kalvarijų g. tarp Šeimyniškių g. ir Žalgirio g. (Trimitų g.)
          5. Kalvarijų g. tarp Žalgirio g. (Trimitų g.) ir Konstitucijos pr.
          6. Kalvarijų g. tarp Žalgirio g. ir J. Treinio g.
          7. Pilaitės pr. tarp V. Pociūno g. ir Sietyno g.
          8. Šeimyniškių g. tarp Kalvarijų g. ir Tuskulėnų g.
          9. Šeimyniškių g. tarp Tuskulėnų g. ir Kalvarijų g.
          10. Buivydiškių g. tarp Dūkštų g. ir Ozo g.
          11. V. Kudirkos g. tarp J. Basanavičiaus g. ir J. Jasinskio g.
          Įdomi detalė: maršrutams, vykstantiems tiesiai Kalvarijų gatve, bus įrengta nauja Lvovo stotelė:

          Be to, analizuojant būsimos „A juostos“ veiksmingumą Kalvarijų g., šalia Konstitucijos pr., suplanuota dar viena viešojo transporto stotelė tam, kad būtų pagerintos persėdimo galimybės ir centro prieigų pasiekiamumas. Numatoma ir Konstitucijos, Šeimyniškių, Kalvarijų g. sankryžos rekonstrukcija, kad atsiradus „A juostoms“ būtų sklandžiai sureguliuotas visų srautų judėjimas.



          Už dviračius ir troleibusus!

          Comment


            Naujos stotelės reikėjo jau seniai. Palengvina persėdimą iš Kalvarijų g. šiaurinės dalies į Konstitucijos pr.

            Comment


              Ką tik Šimašiui jo facebook live uždavė klausimą "Kada bus atsisakyta troleibusų tinklo ir pereita prie el. autobusų?", Šimašius iš esmės patvirtino, kad troleibusų tinklo bus atsisakyta, nes maždaug "troleibusai tai sovietinė ar postsovietinė transporto rūšis" ir kadangi el. autobusai tampa vis pigesni, palaipsniui taip bus daroma.

              Comment


                Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                Ką tik Šimašiui jo facebook live uždavė klausimą "Kada bus atsisakyta troleibusų tinklo ir pereita prie el. autobusų?", Šimašius iš esmės patvirtino, kad troleibusų tinklo bus atsisakyta, nes maždaug "troleibusai tai sovietinė ar postsovietinė transporto rūšis" ir kadangi el. autobusai tampa vis pigesni, palaipsniui taip bus daroma.
                Na o kol Vilnius čia darys savo ''know-how'', Berlynas ketina dalinai elektrifikuoti kai kuriuos autobusų maršrutus ir naudoti In-Motion charging technologiją:
                As Berlin’s public transport operator BVG is preparing to electrify its bus fleet until 2030, the partial installation of trolleybus overhead lines is planned for the trunk lines of the network in Spandau. Under the slogan “as much as necessary and as much as possible”, the partial electrification with catenary represents the economical optimum between re-charging infrastructure and batteries. The plan is that battery-hybrid-trolleybuses will run under catenary 50 – 65 % of the respective routes in order to re-charge the traction batteries. The rest of the line will be operated in battery mode. This principle is also called “In Motion Charging” (IMC) in other cities. Apart from economical benefits, the catenary allows to charge while driving and therefore has no impact on timetable or the fleet size due to long recharging times at the terminus. The combination of catenary and batteries also allow for higher ranges and larger bus units such as bi-articulated buses.
                https://www.urban-transport-magazine...-trolleybuses/
                Už dviračius ir troleibusus!

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                  Na o kol Vilnius čia darys savo ''know-how'', Berlynas ketina dalinai elektrifikuoti kai kuriuos autobusų maršrutus ir naudoti In-Motion charging technologiją:

                  https://www.urban-transport-magazine...-trolleybuses/
                  Na tai ko iš jų norėt, atsilikęs postsovietinis miestas...

                  Comment


                    Kvailiausia, kad net Laisvės pr. nuo bažnyčios iki Viršuliškių g. link stoties, kur važiuoja 2G ne tik nėra ir neplanuoja A juostos, bet netgi VT įvažos nėra stotelėje Šaulių sąjunga. Absurdas.

                    Comment


                    • Pilaitis
                      Pilaitis commented
                      Editing a comment
                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Kvailiausia, kad net Laisvės pr. nuo bažnyčios iki Viršuliškių g. link stoties, kur važiuoja 2G ne tik nėra ir neplanuoja A juostos, bet netgi VT įvažos nėra stotelėje Šaulių sąjunga. Absurdas.
                      Negi ten kyla dideli kamščiai, kad reikėtų A juostos? Įvaža tai savaime aišku būtų reikalinga.

                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Negi ten kyla dideli kamščiai, kad reikėtų A juostos? Įvaža tai savaime aišku būtų reikalinga.
                    Kaip žiūrėti. Per Vilnius.lt buvau nukreiptas į Susisiekimo paslaugas. Gavau tokį labai dalinį atsakymą, cituoju:
                    Preliminariais skaičiavimais, įrengus A juostą Rygos–Viršuliškių stotelių atkarpoje, 2G maršruto autobusų keleiviai rytinio piko metu sutaupytų apie 0,7 min., o vakarinio piko metu – 1 min.
                    bet nei žodžio apie stotelę. Užklausiau o kaip dėl įvažos stotelėje, atrašė
                    viešojo transporto priemonės stotelėse vidutiniškai užtrunka iki 20 sekundžių.
                    Tai susumavus abu gaunasi virš 1 minutės, kai pvz 2G stovi kamštyje ypač jei trulikas priešais stotelėje. Greito maršruto stovėjimas vienos stotelės ribose dėl tokios kvailystės manau yra nepateisinama. Susisumuoja tokie atvejai per visą maršrutą ir gaunasi taip, kad VVT tampa mažiau patrauklus keleiviams.

                    Comment


                      Laisvės pr., šiaip, dažnai tenka matyt apskritai viešojo transporto eiles prie stotelių. Kai suvažiuoja ilgieji autobusai, troleibusai ir pan., tai nebetelpa į įvažas.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Laisvės pr., šiaip, dažnai tenka matyt apskritai viešojo transporto eiles prie stotelių. Kai suvažiuoja ilgieji autobusai, troleibusai ir pan., tai nebetelpa į įvažas.
                        Dėl to ne įvažas reikia daryti, o A juostas. Kai visas VT judės sklandžiai, tai neliks ir poreikio imituoti greitį, stojant ne visose stotelėse. Jei norit tikrai greito maršruto - leiskit Geležiniu vilku.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                          Dėl to ne įvažas reikia daryti, o A juostas. Kai visas VT judės sklandžiai, tai neliks ir poreikio imituoti greitį, stojant ne visose stotelėse. Jei norit tikrai greito maršruto - leiskit Geležiniu vilku.
                          Kokia prasmė būtų iš VT kuris važiuoja dykyne nuo Baltupių iki Žalgirio?

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Kokia prasmė būtų iš VT kuris važiuoja dykyne nuo Baltupių iki Žalgirio?
                            Tokia pati, kaip ir nestoti didesnėje dalyje stotelių ir po to aiškinti, kad čia ir čia taip negalima, nes čia gi greitasis važinėja...
                            Yra absurdas, kad keli greitieji trukdo būti greitesniais visiems kitiems maršrutams. Greitųjų funkcija turi būti greitas nuvykimas į kitame miesto gale esantį persėdimo mazgą, o ne tiesiog atkartoti tuos pačius maršrutus ir dar su jais konkuruojant.
                            Paskutinis taisė Ginthus; 2020.04.10, 21:17.

                            Comment


                              Ar būtina mėtytis į kraštutinumus? Tarpiniai variantai neįmanomi? Yra tam pačiame maršrute stotelių, kur keleivių x, o yra kur 20x. Tai nejaugi negali būti greiti maršrutai, kurie stoja kur minimum 5x? Pvz Šaulių sąjunga vs Spaudos rūmai.
                              Paskutinis taisė Arunasx; 2020.04.10, 23:11.

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Ar būtina mėtytis į kraštutinumus? Tarpiniai variantai neįmanomi? Yra tam pačiame maršrute stotelių, kur keleivių x, o yra kur 20x. Tai nejaugi negali būti greiti maršrutai, kurie stoja kur minimum 5x? Pvz Šaulių sąjunga vs Spaudos rūmai.
                                Spaudos rūmai ir yra vienas iš minėtų persėdimo mazgų

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Kvailiausia, kad net Laisvės pr. nuo bažnyčios iki Viršuliškių g. link stoties, kur važiuoja 2G ne tik nėra ir neplanuoja A juostos, bet netgi VT įvažos nėra stotelėje Šaulių sąjunga. Absurdas.
                                  O aš manau, kad protingesnis variantas tą stotelę tiesiog panaikinti. Iki Pal. Jurgio Matulionio bažnyčios stotelės - 310 metrų, iki Viršuliškių - 240 metrų. O realiai stotelė skirta tik LK sausumos pajėgų štabui ir kt. įstaigoms (nežinau ar kas ten dar įsikūrę) tame pastate. O daugiabučių namų gyventojams prisidėtų iki 100 metrų iki stotelės.

                                  Comment


                                    Irgi geras variantas, svarbu hemarojinės vietos kad nebūtų. Kariškiams ne problema ir prasivaikščioti.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Jei norit tikrai greito maršruto - leiskit Geležiniu vilku.
                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Spaudos rūmai ir yra vienas iš minėtų persėdimo mazgų
                                      Turbūt kaip malūnsparnis turėtų 2G nuo Santariškių atsidurti prie Spaudos rūmų ar daryti kilpą nusileidęs GV nuo kalno iki Narbuto?

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                                        Turbūt kaip malūnsparnis turėtų 2G nuo Santariškių atsidurti prie Spaudos rūmų ar daryti kilpą nusileidęs GV nuo kalno iki Narbuto?
                                        2G galėtų šaut iš Santariškių tiesiai į Ateities gatvę. Daugiau naudos būtų su 1G. Sakykim Santariškės -> Ozo viadukas -> Pedagoginio žiedas -> Tunelis -> Žemaitės gatvė.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X