Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na tokiu atveju ne visi maršrutai galėtų būti taip nukreipiami. Sparta yra svarbus persėdimo mazgas, todėl ypač kokiam 3 arba daug moksleivių nuo Spartos ir Aguonų st. vežantiems 78 ir 42 toks pakeitimas nebūtų labai į naudą.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Resutas Rodyti pranešimą

      Kalbėjau, kad neprailgėja iki galutinės stotelės t.y. Stoties. Beto siūlomas maršrutas ne per Prūsų stotele, o per Kapsų, panevėžio, Pelesos, Liepkalnio, Geležinkelio gatves. Tai pagal atstumą nuo Naujininkų stotelės iki Stoties būtų panašu.
      Panevėžio gatvė yra per stati ir siaura viešąjam. Kol autobusas užsiropš - visos katės aplinkui nusinuodys.

      Comment


        Zanavykų gatve į kalną jau yra važiavęs viešasis transportas 80-aisiais, kai buvo remontuojamas viadukas per geležinkelį. O tais laikais technika kur kas garsesnė, dūmingesnė ir silpnesnė buvo. Beje, naktimis pro ten važiuoja standartinio dydžio autobusas specialiu vairuotojų išvežiojimo maršrutu.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Nebūtų paprasčiau padaryti žiedinį maršrutą Stotis - Kapsų gatvė - Naujininkai - Stotis (ar kažką panašaus, kad likusią Naujininkų dalį aptarnautų? Sakykim iš jo būtų naudos daugiau, negu nukreipinėti esamus maršrutus
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Čekiškose transporto priemonėse yra mygtukai virš durų, kurių paskirtis ir yra informuoti vairuotoją apie norą išlipti. Tačiau problema, kad jie gali būti per aukštai kai kuriems keleiviams, todėl turėtų būti kitas sprendimas.

            99% Škodų spidometrai arba neveikia, arba rodo orą, todėl greitį reikėtų matuoti bent jau telefonu. Konstrukcinis Škodų greitis yra 65km/h, bet šiaip daug kas priklauso nuo būklės. 2014 per ekskursiją, Savanorių prospekte 9Tr (!) įsibegėjo iki 68km/h.

            Pro Kapsų, Pelesos gatves galėtų būti nukreiptas 41, ir oro jis ten tikrai nevežtų. O 58 galėtų važiuoti per Spartą, ir vėliau pasuktų į Dzūkų gatvę.
            Kiek teko matyti užsieniuose, sustojimo mygtukai gali būti visur - ir prie durų, ir ant stulpų, kai kuriais atvejais - net ant lubų. O kai kur laukiant autobuso stotelėje reikia ir pamoti ranka, kad autobusas sustotų. Pabandykit dabar perauklėti senjorus, kad išmoktų mygtukais naudotis, o vairuotojus - kad nebūtina sustoti kiekvienoje stotelėje ir atidarinėti durų net kai transporto priemonė pustuštė važiuoja į parką

            Comment


              Keista skaityti. Užsieniuose matyta, bet Lietuvoje toliau savo kaimo nebuvo išvykta...

              Comment


                Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                Kiek teko matyti užsieniuose, sustojimo mygtukai gali būti visur - ir prie durų, ir ant stulpų, kai kuriais atvejais - net ant lubų. O kai kur laukiant autobuso stotelėje reikia ir pamoti ranka, kad autobusas sustotų. Pabandykit dabar perauklėti senjorus, kad išmoktų mygtukais naudotis, o vairuotojus - kad nebūtina sustoti kiekvienoje stotelėje ir atidarinėti durų net kai transporto priemonė pustuštė važiuoja į parką
                Ne tragedija perauklėti: vieną kartą senjorams nesustos stotelėj, jei nepaspaus mygtuko, jie pasibars. Kitą kartą išmoks jau paspausti. Tiek ir tragedijos

                Comment


                  Parašė liootas Rodyti pranešimą

                  Ne tragedija perauklėti: vieną kartą senjorams nesustos stotelėj, jei nepaspaus mygtuko, jie pasibars. Kitą kartą išmoks jau paspausti. Tiek ir tragedijos
                  Lietuvoje įvykių eiga būtų panašesnė į: Senjorams nesustos, jie pasibars, žiniasklaida surašys provokacinį straipsnį, VVT pradės ieškoti atpirkimo ožio kuriuo žinoma taps vairuotojas, vairuotojas pradės stoti nesvarbu paspaustas mygtukas ar ne.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Lietuvoje įvykių eiga būtų panašesnė į: Senjorams nesustos, jie pasibars, žiniasklaida surašys provokacinį straipsnį, VVT pradės ieškoti atpirkimo ožio kuriuo žinoma taps vairuotojas, vairuotojas pradės stoti nesvarbu paspaustas mygtukas ar ne.
                    Tai o VVT užduotis nėra ginti savo vairuotojus? Čia gi bendras draugiškas kolektyvas, žmonės su kuriais dirbi.

                    Comment


                      Baikit čia apsimesti, kad viskas yra nepakeičiama. 2013 įvyko reforma kažkaip tai. Galima informacinę kampaniją daryti, savanorius stotelėse įtraukti, ir pan. ir pan., ir tikrai daryti pokyčius.

                      Comment


                        Parašė Petr Rodyti pranešimą

                        Tai o VVT užduotis nėra ginti savo vairuotojus? Čia gi bendras draugiškas kolektyvas, žmonės su kuriais dirbi.
                        Koks dar gimimas kuo daugiau skundų ant vairuotojo tuo geriau nes galima kažkiek nuimti nuo atlyginimo už ne gerą darbą kuriuos pinigus gali pasidalinti valdžia

                        Comment


                          Miesto centrinėje dalyje ir kai kur kitur stop mygtukas visiškai neaktualaus, nes keleivių būna pakankamai.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Lietuvoje įvykių eiga būtų panašesnė į: Senjorams nesustos, jie pasibars, žiniasklaida surašys provokacinį straipsnį, VVT pradės ieškoti atpirkimo ožio kuriuo žinoma taps vairuotojas, vairuotojas pradės stoti nesvarbu paspaustas mygtukas ar ne.
                            Atvežkite Vilniaus senjorus į Klaipėdą. Stažuotei

                            Comment


                              Kada Klaipėdoje įvedė stop mygtuko sistemą? Kiek pamenu tai tik KlAP'o Neoplanuose durys buvo atidaromos mygtuko paspaudimu. Bet tau nebuvo stop mygtuko sistema, autobusai stojo visose stotelėse, tik duris atsidarydavo patys keleiviai.

                              Comment


                                Nerašyta taisyklė. Nepaspausi mygtuko - neišleis. Arba visai nestos stotelėje. Pradėjus aiškinti vairuotojui taisykles, gali būti pasiųstas ant 3 raidžių. Ieškosi teisybės KKT - taip pat būsi pasiųstas ten pat.

                                Bene visuose autobusuose ant turėklų, šalia mygtukų, suklijuoti lipdukai "stop" ir "išlipti".

                                KlAP'e miestinių Neoplanų nėra buvę, turbūt Irvine Citaro turėta minty. Nuo jų ir prasidėjo mygtukų revoliucija.

                                Comment


                                  Prieš 1,5 metų, kai paskutinį kartą Klaipėdoje važiavau autobusu, nebuvo jokių mygtukų.

                                  Comment


                                    Jau nukrypta nuo temos, bet kad buvo pradėta kalbėti Lietuvos mastu ("Niekada neteko matyti, kad kas Lietuvoje<...>"; "Lietuvoje įvykių eiga būtų panašesnė į<...>"), pratęsiu...

                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Prieš 1,5 metų, kai paskutinį kartą Klaipėdoje važiavau autobusu, nebuvo jokių mygtukų.
                                    Mygtukai buvo visada, tik lipdukai atsirado 2018 m. spalį.

                                    „STOP“ – ATSISVEIKINIMAS IR PADĖKA UŽ KELIONĘ
                                    https://www.klaipedatransport.lt/lt/...?show=comments

                                    Rašinėlio komentaruose KKT suktai, bet atsakė, kad Lietuvoje nerašytos taisyklės - norma.

                                    O gal ankstesni forumiečiai paprieštaraus, kad Klaipėda - ne Lietuva?

                                    Comment


                                      Ir nieko gero, jei taip, tame nėra.

                                      Comment


                                        Užminuotos Vilniaus troleibusų linijos
                                        Sausio 31-osios pavakarę troleibusų liniją laikantis stulpas nuvirto tiesiai ant į pėsčiųjų perėją įžengusio jauno vyro. Skaudi nelaimė ar nusikalstamas aplaidumas? Atsakymą galbūt pateiks ikiteisminis tyrimas. Bet nerimą kelia jau vien tai, kad kontaktinis troleibusų tinklas "išmaniajame" Vilniuje nėra atnaujintas nuo sovietmečio...
                                        ...Ne paslaptis, kad Vilniuje kontaktinis troleibusų tinklas nėra atnaujintas nuo sovietinių laikų, tačiau sostinės valdžiai ši tema neparanki. Socialiniuose tinkluose liejami priekaištai savivaldybės veikėjams, kad, ragindami vilniečius persėsti iš nuosavų automobilių į visuomeninį transportą, jie nė piršto nepajudino, jog troleibusų linijos būtų saugesnės. Daug paprasčiau pasigirti nupirkus kelias dešimtis naujų troleibusų, įdiegti juose monitorius reklaminiams filmukams demonstruoti, įrengti kroviklius keleivių mobiliems įrenginiams...
                                        Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/vilni...linijos-952410

                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Knygų mugė 2020 Vilniuje. Kursuos vėl 177R maršrutas .
                                          >>> https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...lus-autobusas/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X