Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė zn76 Rodyti pranešimą

    Kaune, Petrašiūnuose, tarp sustojimų Kietaus liejykla ir Kausta (jeigu tiksliai atsimenu pavadinimus) yra didelis atstumas, tai ten neblogai įsibėgėja troleibusai, turbūt iki kokių 70 km/h.
    Panašiai vyksta ir Raudondvario plente, kur irgi didesnis atstumas tarp sustojimų.
    Pagal oficialią info Škodos gali 65 km/h, 15 metrų Soliariai 75 km/h, o 12 m Soliariai iki 80 km/h. Šiaip įdomu būtų pamatyti, ar išlaikytų tokius greičius Vilniaus KT (turiu omeny paprastą KT tiesiąją).

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Geras tas dizainas, Kopenhagoj labai gerai žiūrisi, gal net geriau nei naujo kėbulo.. Turbūt ir eksplotacija bus pigesnė ir patikimesnė.

      P.S. 5 durys, kas man dar labiau patinka
      Savivaldybė rašė, kad vizulkės tik asociatyvios. Tai tikriausiai bus naujo dizaino ir 3 durų.

      Comment


        Parašė Petr Rodyti pranešimą

        Pagal oficialią info Škodos gali 65 km/h, 15 metrų Soliariai 75 km/h, o 12 m Soliariai iki 80 km/h. Šiaip įdomu būtų pamatyti, ar išlaikytų tokius greičius Vilniaus KT (turiu omeny paprastą KT tiesiąją).
        Dar seniau Savanorių pr. Škoda 9Tr neretai varydavo arti 70 km/h, tiesa, gerokai kaukdamos.

        Comment


          Parašė Petr Rodyti pranešimą

          Pagal oficialią info Škodos gali 65 km/h, 15 metrų Soliariai 75 km/h, o 12 m Soliariai iki 80 km/h. Šiaip įdomu būtų pamatyti, ar išlaikytų tokius greičius Vilniaus KT (turiu omeny paprastą KT tiesiąją).
          Vienam straipsny apie Kauno troleibusų parką skaičiau, kad kažkokia vairuotoja anksti ryte sugalvojo išbandyt senos škodos greitumą, tai atseit greičiau negu 62 km/h nepavažiavo, ar bent jau tiek rodė spidometras.
          O soliariai (senesnio pirkimo) Vilniuj dažnai palaksto, ir tas lėkimas taip smarkiai nesijaučia, kaip senose škodose, nes nesikalatoja skardos ir garsas mažesnis Kelis kartus pamatavau, tai ir Antakalnyje, ir Savanorių pr. link Žemųjų Panerių pasiekė 63 km/h.
          Tarp kitko, jeigu kada nors panaikintų privalomus sustojimus kiekvienoj stotelėj ir įgyvendintų STOP mygtukų sistemą, tai vidutinis troleibusų greitis visame mieste tikrai padidėtų.
          Miestai, transportas ir idėjos (tinklaraštis)

          Comment


            Visose Škodose nėra tų mygtukų, tame ir problema. Gal ir nebutų brangiai juos ten įrengti? Tai pamatuokite Škodų greitį prie progos

            Comment


              Kaip įdomu, gaunasi Vilnius yra paskutinis ES miestas turintis tiek 14ų Škodų. Keletas yra likusių Bulgarijoje, Čekijoje ir Slovakijoje (ir Ukrainoje, bet ne ES). Ant kiek jos yra neužmušamos...

              Comment


                Parašė Petr Rodyti pranešimą
                Kaip įdomu, gaunasi Vilnius yra paskutinis ES miestas turintis tiek 14ų Škodų. Keletas yra likusių Bulgarijoje, Čekijoje ir Slovakijoje (ir Ukrainoje, bet ne ES). Ant kiek jos yra neužmušamos...
                O 9Tr jau nebekursuoja pas mus? Vaikystėje dar su 8Tr teko pasivažinėti

                Comment


                  Paskutinės maršrutinės Škodos 9Tr likusios Ukrainoje, Rovne. Liko 10 vnt. Gali būti, kad šie metai joms bus paskutiniai.

                  Comment


                    Parašė Petr Rodyti pranešimą
                    Kaip įdomu, gaunasi Vilnius yra paskutinis ES miestas turintis tiek 14ų Škodų. Keletas yra likusių Bulgarijoje, Čekijoje ir Slovakijoje (ir Ukrainoje, bet ne ES). Ant kiek jos yra neužmušamos...
                    Na ten atrakcija galima laikyti. Šiandien važiavau superine 14TR kur pramoga - lyja viduje.

                    Comment


                      Atkeliu iš Gatvių rekonstrukcijos Liepkalnyje temos:

                      Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                      Taip, ten maršruto tikrai trūksta per Kapsų gatvę. Ir 58 per retai važiuoja, kad užtikrinti patogu susijungimą su dažnesniais maršrutais.
                      Daug gatvių siulomi dviračių takai. Gatvės, kai kurios, tikrai per plačios. nauduojamos tik parkingui.
                      O kokį maršrutą būtų galima statyti į Dzūkų gatvę, kaip pvz pagalbą 58-am? O gal kokį kitą statyti vietoje 58-o?
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Tam Naujininkų plane (ar kas ten būtų) buvo parašyta, kad Panevėžio g. važiuotų visi (kai kurie) maršrutai nuo Eišiškių pl. pusės į stotį:

                        Click image for larger version

Name:	VT.PNG
Views:	1
Size:	16,3 kB
ID:	1782442
                        Paskutinis taisė lukass; 2020.02.12, 10:42.
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Turima omenyje turbut šiuos maršrutus: 1,3,4,41,42,78,82.

                          Na gal logikos tame ir būtų. Trasos įveikimo laikas tubūt nepailgėtu. Atsirastu rimtas susisiekimas Naujininkų, Liepkalnio viduje, taip pat su Kirtimais, Oro uostu, pietiniais rajonais ir savaime suprantama stotimi.

                          Pelesos ir Liekalnio sankryža gal keltu kiek problemų - nors ten galima būtų pertvarkyti į šviesoforine sankryžą su prioritetu VT. Planuojamas naujasis Saulės skveras taptų rimtu persedimo tašku ir traukos objektu.
                          Attached Files
                          Paskutinis taisė Resutas; 2020.02.12, 12:37.

                          Comment


                            Čekiškose transporto priemonėse yra mygtukai virš durų, kurių paskirtis ir yra informuoti vairuotoją apie norą išlipti. Tačiau problema, kad jie gali būti per aukštai kai kuriems keleiviams, todėl turėtų būti kitas sprendimas.

                            99% Škodų spidometrai arba neveikia, arba rodo orą, todėl greitį reikėtų matuoti bent jau telefonu. Konstrukcinis Škodų greitis yra 65km/h, bet šiaip daug kas priklauso nuo būklės. 2014 per ekskursiją, Savanorių prospekte 9Tr (!) įsibegėjo iki 68km/h.

                            Pro Kapsų, Pelesos gatves galėtų būti nukreiptas 41, ir oro jis ten tikrai nevežtų. O 58 galėtų važiuoti per Spartą, ir vėliau pasuktų į Dzūkų gatvę.
                            Už dviračius ir troleibusus!

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Čekiškose transporto priemonėse yra mygtukai virš durų, kurių paskirtis ir yra informuoti vairuotoją apie norą išlipti. Tačiau problema, kad jie gali būti per aukštai kai kuriems keleiviams, todėl turėtų būti kitas sprendimas.
                              Niekada neteko matyti, kad kas Lietuvoje "sustojimo" mygtukais naudotųsi. Kaip ir "durų atidarymo".

                              Comment


                                Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                                Niekada neteko matyti, kad kas Lietuvoje "sustojimo" mygtukais naudotųsi. Kaip ir "durų atidarymo".
                                Atvykite į Klaipėdą, pamatysite.

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  O 58 galėtų važiuoti per Spartą, ir vėliau pasuktų į Dzūkų gatvę.
                                  Mano manymu, ne pats geriausias sprendimas, žinant, kokie kamščiai Kauno gatvėje - ten po 20-30min vėlavimai, o dar prisidėjus Liepkalnio sankryžos rekonstrukcijai iš vis siaubas tame maršrute būtų.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Nėra jokių kamščių Kauno g. Tiksliau jie laikini, kol baigs Liepkalnio ir Minsko pl. viaduko statybą.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Pro Kapsų, Pelesos gatves galėtų būti nukreiptas 41, ir oro jis ten tikrai nevežtų. O 58 galėtų važiuoti per Spartą, ir vėliau pasuktų į Dzūkų gatvę.
                                      Man atrodo ir daugiau maršrutų galima būtų nukreipti. Juk trasa nepailgėja. O Naujininkų viduryje daugiau būtų keleivių.

                                      58 tikrai galėtų važiuoti per Spartą. Gal išvis vertėtų išskaidyti 58 į Stotis-Minsko pl.-Grigaičiai ir Stotis-Pelesos g.-Dzūkų g.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Nėra jokių kamščių Kauno g. Tiksliau jie laikini, kol baigs Liepkalnio ir Minsko pl. viaduko statybą.
                                        Yra, ir jie buvo dar prieš prasidedant statyboms. Prasčiausiais atvejais 16 ir 2G susirenka ~20-25 min. vėlavimus.

                                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                        Man atrodo ir daugiau maršrutų galima būtų nukreipti. Juk trasa nepailgėja. O Naujininkų viduryje daugiau būtų keleivių.

                                        58 tikrai galėtų važiuoti per Spartą. Gal išvis vertėtų išskaidyti 58 į Stotis-Minsko pl.-Grigaičiai ir Stotis-Pelesos g.-Dzūkų g.
                                        Tai kaip tik pailgėja - vietoje 2 min. tarp Prūsų st. ir Naujininkų bus 7-8. O kas dėl 58, tai tikrai vertėtų kažkaip jį skaidyti. Dabar gaunasi, kad šitu maršrutu bandoma atkartoti Kauno 65 maršruto "sėkmės" istoriją, kur ne tik kad kelionė iki galo yra be galo nepatogi, bet dar ir bandant trumpinti kelionės trukmę su persėdimais nėra garantijos, kad persėdimas neužtruks pusvalandžio.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                          Tai kaip tik pailgėja - vietoje 2 min. tarp Prūsų st. ir Naujininkų bus 7-8. O kas dėl 58, tai tikrai vertėtų kažkaip jį skaidyti. Dabar gaunasi, kad šitu maršrutu bandoma atkartoti Kauno 65 maršruto "sėkmės" istoriją, kur ne tik kad kelionė iki galo yra be galo nepatogi, bet dar ir bandant trumpinti kelionės trukmę su persėdimais nėra garantijos, kad persėdimas neužtruks pusvalandžio.
                                          Kalbėjau, kad neprailgėja iki galutinės stotelės t.y. Stoties. Beto siūlomas maršrutas ne per Prūsų stotele, o per Kapsų, panevėžio, Pelesos, Liepkalnio, Geležinkelio gatves. Tai pagal atstumą nuo Naujininkų stotelės iki Stoties būtų panašu.
                                          Attached Files

                                          Comment

                                          Working...
                                          X