Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    Ar bus autobusas, lems politinis sprendimas
    Chaotiškos miesto plėtros rezultatas, tik kur tie gyventojų šviesūs protai buvo ten buvo kai kraustėsi ten gyventi? Nežinojo, kad vaikų turės? Ar vis dar naiviai tikėjosi kad teta vardu "savivaldybė" ar pusseserė vardu "ministerija" į kiekvieną sodų bendriją po autobusą 5 kartus per dieną suorganizuos? Aš niekaip nesuprantu tos logikos, kai renkantis gyvenamąją vietą iš anksto negalima apgalvoti šeimos logistinių aspektų kas veš vaikus į burelius, į mokyklas ir pan.? Tankiai apgyvendintas rajonas kaip ir per prasta, reikia gi kiemo, tvenkinio ir t,t, tai dabar ir dirba taksistais, nes patys to norėjo. Dargi būtų gerai kad ir iš licėjaus autobusą vaikams atvežti atsiųstų, o dar ir gera mokykla Pašilaičiuose bei Grigiškėse yra, ir iš ten nekenktų kad mokykla galėtų atsiųsti vaikų paimti... Kosmosas kažkoks...

    Comment


      Kaune tokie vaikų iš laukuose pastatytų namų vežiojimai maršrutiniais autobusais puikiai veikia. Telieka užverst popieriai valdininkus, kurie galų gale nusileidžia ir paleidžia oro vežiojimo maršrutą.

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Kaune tokie vaikų iš laukuose pastatytų namų vežiojimai maršrutiniais autobusais puikiai veikia. Telieka užverst popieriai valdininkus, kurie galų gale nusileidžia ir paleidžia oro vežiojimo maršrutą.
        Aha. Kažkodėl namą laukuose pasistatyti gali, susitvarkyti, įsirengti, susimokėti uz dujas, elektrą ir t.t. irgi gali, o vat sudaryti sutartį su taksi firma kad pagal grafiką vaikus is mokyklų ar būrelių parvežtų - misija neįmanoma. Tada matai jau savivaldybės rūpestis pasidaro. Tai gal laikas grįžti į realybę ir civilizaciją - tiek Vilniuje tiek Kaune yra miesto rajonų kur puikiai veikia VT. Užmiestyje pagyvensit kai vaikai suaugs.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Kryme ne ką naujesnės Škodos kalnų linijoje tarp Simferopolio ir Jaltos lakstė kaip minimum iki 70 km/h. Tai kalnų kelias su vingiais, stačia įkalne ar nuokalne bei kur kas prastesniu KT. Dažniausiai kaukia galinis tiltas.
          Taip bet išlieka klausimas dėl techninės būklės. Mūsų parku ilgą laiką nelabai kas rūpinosi. Vasarą pastoviai kas nors užsidega. Jeigu mūsų škodos būtų techniškai tvarkingos tai irgi galėtu lakstyti, bet bent jau iš keleivio patirties tai panašu kad taip nėra.

          Comment


            Škodų maksimalus konstrukcinis greitis yra kažkas arti 55 km/h. Anais laikais buvo svarbu, kad važiuoja, o ne kaip greitai tai daro. Pvz. Šiaurės Korėjos nauji troleibusai važiuoja ne greičiau 40 km/h.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Taip bet išlieka klausimas dėl techninės būklės. Mūsų parku ilgą laiką nelabai kas rūpinosi. Vasarą pastoviai kas nors užsidega. Jeigu mūsų škodos būtų techniškai tvarkingos tai irgi galėtu lakstyti, bet bent jau iš keleivio patirties tai panašu kad taip nėra.
              Tikrai labiau techniškai tvarkingos, negu buvo Kryme. Nors kalnų sąlygos, aišku, įneša griežtesnius reikalavimus, bet iš išvaizdos taip neatrodė.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Tai viena medalio pusė. Bet jei vairuotojas neturi teisės pavalgyti ar net nueiti į tualetą, ar tai yra geras darbo organizavimas?
                Oooooooohhho! būnant Australijoje, n.Zelandijoje daznai tekdavo matyti situacija, kai atsiliekant nuo grafiko autikas ar tramvajus sustoja viduryje marsruto, išlaipina keleivius “Sorry, this service is running late. It’s my lunch time. End of the line” PERTRAUKA IR PIETUS vairuotojams negali buti trumpinama ar nukeliama kazkur I dienos pabaiga.

                Comment


                  Broliai ir seserys, ta pati norejo padaryti ir Vilniuje, ipirdolinant "nauja faina stoti" prie statomo Vilnius Outlet prekybos centro



                  varke nepaejo, bet visokiu kalbu kad ten reikia perkelt dali tarpmiestiniu autobusu pasigirsta iki siol. Kuo tai blogai pasakoja Varlamovas.

                  Comment


                    Tai jau Panevėžys skaityk, turi naują geležinkelio stotį už miesto. Į kurią žadami traukiniai ir Vilnius - Panevėžys. Ir nusispjaut, kad autobusu vis tiek bus greičiau, nes veš jis iš miesto į miestą, o ne į laukus... Ir tai, kad traukinio segmento kelionė bus trumpesnė, o kiek užtruks nusigauti iš laukuose esančios stoties į Panevėžio centrą?
                    Biški ne į temą, bet mūsų projektuotojai ir strategai vadovaujasi vėlyvojo tarybinio laikotarpio marazmu, kai stotys buvo iškeliamos į miestų pakraščius "pagal dirbančiųjų reikalavimus"...

                    Comment


                      Click image for larger version

Name:	bus1.jpg
Views:	3
Size:	132,0 kB
ID:	1782052
                      Click image for larger version

Name:	bus2.png
Views:	3
Size:	271,8 kB
ID:	1782053
                      VMS pasidalino feisbuke šitomis nuotraukomis: "Dar 50 naujų autobusų".

                      Na, dizainas tikrai bent vizualizacijoj gan nuviliantis (Solariai 10 k. geriau atrodo). Bet ei, net 4 durys, tad nėra to blogo, kas neišeitų į gerą

                      Comment


                        Geras tas dizainas, Kopenhagoj labai gerai žiūrisi, gal net geriau nei naujo kėbulo.. Turbūt ir eksplotacija bus pigesnė ir patikimesnė.

                        P.S. 5 durys, kas man dar labiau patinka
                        Paskutinis taisė Garbanius; 2020.02.10, 21:38.

                        Comment


                          Vizualizacijoj 5, o ne 4 durys. 5 tikrai nereikia, jau Solariuose itin mažai sėdimų vietų, tai, kas bus jei 5 durų autobusai būtų dar..
                          Paskutinis taisė Mantas95; 2020.02.10, 21:38.

                          Comment


                            Oho, iš tikrųjų 5 Na, ekstremalokai!

                            Nusipirkome dar 50 visiškai naujų #autobusų, kurie į gatves išriedės jau šių metų balandžio mėnesį. Planuojama, jog įgyvendinus šį atnaujinimo etapą, Vilnius taps kone jauniausią autobusų parką turinčia ES sostine!

                            Naujuose triašiuose autobusuose bus 40 sėdimų ir 95 stovimos vietos. Šių autobusų salone bus įrengta šiuolaikinė keleivių informavimo sistema, vaizdo kameros, o taip pat keleivių skaičiavimo sistemos. Siekiant maksimalaus keleivių komforto, autobusuose veiks Wi-Fi ryšys, bus įrengti USB įkrovimo lizdai. Nepriklausoma klimato kontrolės sistema užtikrins, kad žiemą salone būtų šilta, o vasarą – vėsiau. Taip pat autobusuose bus įrengti „A juostos“ mygtukai, kurių pagalba vairuotojai galės fiksuoti incidentus ir tuos vairuotojus, kurie pažeisdami taisykles važiuoja viešajam transportui skirtomis A juostomis.
                            Svarbu ir tai, kad šie triašiai MAN Lion‘s City autobusai yra varomi suslėgtomis gamtinėmis dujomis, tad yra žymiai ekologiškesni lyginant su dyzeliniais autobusais. Jų variklis atitinka ne žemesnį nei Euro 6 standartą.
                            Paskutinis taisė liootas; 2020.02.10, 22:19.

                            Comment


                              Čia gi tik vizualizacijos. Sunkiai tikisi, kad gamintojas savo nuožiūra pasiūlytų 4 durų komplektaciją, jau nekalbant apie 5-ų. Na, ir dizainas nebe tas - jis turėtų būti naujausios kartos, kaip vasarą bandyto autobuso: http://fotobus.msk.ru/vehicle/1320712/#n1858503
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Tuomet su naujausio dizaino Manais Vilnius atrodys išties karališkai.
                                Pavyzdžiai :
                                https://www.cng-mobility.ch/fr/voitu...ions-city-18g/
                                Paskutinis taisė Mantas95; 2020.02.11, 10:59.

                                Comment


                                  Na šaunu, pagaliau ir ilgų autobusų atsiras, o dar Man'ai (man patinka jų dizainas).

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Čia gi tik vizualizacijos. Sunkiai tikisi, kad gamintojas savo nuožiūra pasiūlytų 4 durų komplektaciją, jau nekalbant apie 5-ų. Na, ir dizainas nebe tas - jis turėtų būti naujausios kartos, kaip vasarą bandyto autobuso: http://fotobus.msk.ru/vehicle/1320712/#n1858503
                                    Arba tiesiog nusipirko senus, kaip Klaipėda.

                                    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-221-1194874#_

                                    Comment


                                      Iš išvaizdos, bent man, tai švieslentės svarbiausia. Būtų labai gerai, jei būtų baltos, ir prie raudonos tinka ir šiaip dabar biški betvarkė. Turim škodas, su neaišku kokia spalva, Volvo, Man ir Solarius su žaliom, Oslo Manus, Castrosuas su skirtingom oranzinėm, naujuosius Solarius su baltom.

                                      Comment


                                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                        Arba tiesiog nusipirko senus, kaip Klaipėda.
                                        Klaipėda ir Šiauliai užsakinėjo autobusus tada, kai MAN siūlė tiek naujausio, tiek senesnio dizaino kėbulus. Nuo 2020, jei neklystu, MAN gamina tik naujausio dizaino.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Škodų maksimalus konstrukcinis greitis yra kažkas arti 55 km/h.
                                          Kaune, Petrašiūnuose, tarp sustojimų Kietaus liejykla ir Kausta (jeigu tiksliai atsimenu pavadinimus) yra didelis atstumas, tai ten neblogai įsibėgėja troleibusai, turbūt iki kokių 70 km/h.
                                          Panašiai vyksta ir Raudondvario plente, kur irgi didesnis atstumas tarp sustojimų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X