Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Ties viaduku, kur susilieja pagrindinė ir lygiagreti Kirtimų gatvės yra šio mazgo rekonstrukcijos metu įrengtas žiedas. Apskritai, jeigu 25 maršrutas iki Vaidotų važiuotų visais reisais, atkristų 8 maršruto reikalingumas savaitgaliais ir, ko gero, darbo dienomis ne piko metu. Šiuo metu savaitgaliais "elektrinė pokazūcha" nr. 89 perveža daugiau keleivių, nei didelis 8 maršruto autobusas.

    Šiaip džiugu, kad maršrutų tinklas plečiasi, bet būtų įdomu sužinoti:
    1) Kodėl Vaidotuose bus 4 maršrutai, bet visi veža į niekur arba ekskursijomis, tuo pačiu paliekant tiesioginį ir greitą susisiekimą su miestu priemiestiniam mikriukui su nelanksčia kainodara?
    2) Kodėl 25 sekmadieniais iki Vaidotų važiuos dažniau, nei šeštadieniais?
    3) Kas trukdo bent stotelių stulpus pastatyti 51 maršrutui ties Jaunystės ir Kunigiškių gatvių sankryža? Ten Vilniaus miestas, todėl neturi būti biurokratinių kliūčių. Tikrai bus prašoma vairuotojų toje vietoje išleisti keleivius, kaip dabar yra su 57 Bukiškyje (reikia stotelių Bičiulių g. prieš sukant į Sodų g. ir ties Draugystės ir Mokyklos g. sankryža) ir 26 Did. Riešėje (reikia Alyvų st. link Gulbinų, prieš sankryžą su Molėtų pl. bei nepamaišytų stotelė ties Mokyklos ir Žvėrališkių g. sankryža)
    Pritariu. Ypač 3 punktui. Ten gyvena didžioji dalis gyventojų šioje atkarpoje. Šiaip keista kad buvo leista pratęsi taip maršrutą kai tarp stotelių beveik 3km. Tikiuosi čia tik laikinai, nes gyventojai tikrai skūsis, ypač jog pagal STR 2.06.01:1999:
    4.4. Minimaliai būtinojo tinklo tankis turi būti toks, kad maksimalus ėjimo pėsčiomis iki viešojo susisiekimo linijų atstumas būtų ne didesnis kaip:
    - 500 m - daugiaaukščio intensyvaus užstatymo teritorijose;
    - 600 m - mažaaukščio užstatymo didelių ir didžiausiųjų miestų teritorijose;
    - 800 m - mažų ir vidutinių miestų, miestelių, kaimų užstatytose teritorijose, sporto, rekreacinėse zonose.
    Įvertinus reljefo nuolydį, kiekvienam 10 m aukščių skirtumui maksimalaus ėjimo pėsčiomis atstumai mažinami 100 m.
    Manau dar trūksta ir stotelės ties Kadagių gatve.

    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	356,8 kB
ID:	1777456
    Paskutinis taisė toleranceofculture; 2020.01.23, 00:04.
    Dear Sir,

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

      Neleis pirkti tada, kai bus pilnavertė alternatyva. Kol kas jos nėra. Elektrobusai dar pilni vaikiškų ligų. Europoje ir taip pramonės sumažėjo, pabėgo į Aziją. Dar tegul paspaudžia, tai dar mažiau liks. O vartoti tai vartos. Ar ir įvežti "nešvariai" Azijoje pagamintas prekes uždraus? Na, bet jei toks gamtamylių tikslas... Tik niekas Europoje už skatikus neis į gamyklas dirbti.
      Todėl transportas vis tiek lieka vienas iš trijų didžiausių teršėjų, o kai kuriose šalyse, ypač Rytų Europoje, tai bene pagrindinis teršėjas, ypač miestuose.
      Na vakaruose pilnaverčių alternatyvų jau seniai rasta - bėginių transporto rūšių daug. Mes irgi turime troleibusus kurie būtų puiki alternatyva jeigu jais rūpintusi tiek kiek rūpinasi autobusais.

      Pramonės europoje yra gana daug, tik ji daug labiau automatizuota ir orientuota į didesnę pridėtinę vertę, todėl jai riekia mažiau juodadarbių, kurie netekę darbo rėkia, kad viskas gaminama azijoje. Ir taip, nešvariai pagamintos produkcijos importo ribojimas yra BŪTINA priemonė norint priversti azijos ir afrikos šalis įsivesti bent minimalius standartus.

      Rytų europoje transportas taršuma didina, nes būtent čia ir nenaudojamos alternatyvos, tiek eletrinės, tiek varomos žmogaus (dviračiai, ėjimas pėsčiomis). Net kaikurios azijos šalys jau lenkia mus tuo.



      Comment


        Tramvajai ir troleibusai ne alternatyva. Niekas jų neties mažesniuose miestuose, o dideliuose irgi daugybė vietų, kur bėgiai ir (ar) KT neapsimoka ar fiiziškai neįmanoma nutiesti.

        Ir kovoti reikia ne tiek su pramone, kiek su vartotojiškumu, kai tiesiog permalami resursai, o pagaminti daiktai netarnauja nei ilgai, nei kai kuriais atvejais yra iš viso reikalingi (daugybė niekų gaminama).

        Azijos šalys mūsų nelenkia, Japonija ne prie ko, o kitose šalyse tiesiog didelis gyventojų tankumas ir alternatyvos bėginiam elektriniam transportui nėra. Ir lazdos nereikia perlenkti. Kaip gatvės, užkištos automobiliais, taip ir gatvės užkištos dviračiais ar ten kokiais mopedais, tegul ir elektriniais, rodo žemą ekonominį šalies lygį. Dėl dviračių ar mopedų tai dar vienas veiksnys yra klimatas.
        Paskutinis taisė Al1; 2020.01.23, 10:29.

        Comment


          Na vakarų europoje tai Klaipėdos ar Šiaulių dydžio miestai daro bėginius ir jiem matyt apsimoka. Mažesniuose mačiau troleibusų važinėjančių. Miegamuose priemiesčiuose kurios mes vis dar vadiname miesteliais tai turbūt teks ir toliau važinėti autobusais, pradžioje turbūt hibridiniais. Beje neužmirš kad čia kalbame apie perspektyvą 2030 m ir toliau, iki kurio laiko nemaža dalis eletrobusų problemų gali būti išspręsta.

          Su vartojiškumu kovoti gali Don Kichotas, kai pardavėjai propagandai išleidžia daugiau nei visas "entertainment industry" yra vertas, tai kovok tu kaip nori jie vistiek skatins vartojiškumą. Realiai su vartojiškumu kovojo soveitai - kai visi vargšai tai ir vartoti negali.

          Klimatas švedams ar norvegams netrugdo važiuoti dviračiu, o lietuviams - trugdo?

          Comment


            Vien tik tramvajumi nei vienas miestas neišsivers. Tas pats ir su troleibusais. Vis tiek bus ir autobusai.
            Taip, trukdo. O švedai ir norvegai tegul toliau kvailioja. Nereikia kišti ekscesų. Beje, Švedijoje ar Norvegijoje, tose teritorijose, kur susitelkęs didžiausias gyventojų kiekis, klimatas švelnesnis nei Lietuvoje, nes vandenynas ir jūros įtakoja kur kas labiau nei Klaipėdos klimatą, kuri irgi ant jūros kranto.

            Comment


              https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...to-221-1266196
              visiska tiesa, tai ne Kaune. kai ponia Zemaityte, bijodama savo darbo vietos, duoda troleibusu vairuotojams tiek, kiek galima daugiau.

              Comment


                Mažiau reik tikėti tuo, ką ten rašo. Vėluojama ir liekama be pietų dėl kamščių, o ne dėl suspaustų grafikų. Kai visą gyvenimą esi pratęs riedėti 25 km/h ir dar pastovėti stotelėse, tai normalus važiavimas su visu srautu atrodo kaip šviesos greitis.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Mažiau reik tikėti tuo, ką ten rašo. Vėluojama ir liekama be pietų dėl kamščių, o ne dėl suspaustų grafikų. Kai visą gyvenimą esi pratęs riedėti 25 km/h ir dar pastovėti stotelėse, tai normalus važiavimas su visu srautu atrodo kaip šviesos greitis.
                  Bet jeigu dėl kamščių vėlavimas, tai gal čia ir A juostų trūkumas kaltas?

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Mažiau reik tikėti tuo, ką ten rašo. Vėluojama ir liekama be pietų dėl kamščių, o ne dėl suspaustų grafikų. Kai visą gyvenimą esi pratęs riedėti 25 km/h ir dar pastovėti stotelėse, tai normalus važiavimas su visu srautu atrodo kaip šviesos greitis.
                    Tai viena medalio pusė. Bet jei vairuotojas neturi teisės pavalgyti ar net nueiti į tualetą, ar tai yra geras darbo organizavimas?

                    Comment


                      Vėluojama ir liekama be pietų dėl kamščių, o ne dėl suspaustų grafikų.
                      Vadinasi, grafikuose nepakankamai įvertintas kamščių poveikis.

                      Comment


                        Tikrai ne kartą teko važiuoti vėžlio greičiu besitempiančiu troleibusu, net nepaisant to, kad buvo neblogas (8-10 minučių) vėlavimas (bet būna ir atvirkščiai, santykis sakyčiau 50/50). Lai tegul didesnė tų vairuotojų dalis išmoksta profesionalumo prieš dejuojant.
                        Už dviračius ir troleibusus!

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Tai viena medalio pusė. Bet jei vairuotojas neturi teisės pavalgyti ar net nueiti į tualetą, ar tai yra geras darbo organizavimas?
                          Kaip neturi teisės? Turi, tik nesinaudoja.

                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Vadinasi, grafikuose nepakankamai įvertintas kamščių poveikis.
                          Buvo prieš kurį laiką dvigubų/trigubų pietų arba valandos su viršum pietų praktika. Tada visi verkė, kad jiems to per daug.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            <...> Lai didesnė tų vairuotojų dalis išmoksta profesionalumo prieš dejuojant.
                            Tiems "dejuokliams", ypatingai antro poskyrio vairuotojams, reikia profilaktiškai pasipraktikuoti Klaipėdoje pas privatininkus pats mačiau kaip ten laksto ir turi atstovas po 3-5min
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Tikrai ne kartą teko važiuoti vėžlio greičiu besitempiančiu troleibusu, net nepaisant to, kad buvo neblogas (8-10 minučių) vėlavimas (bet būna ir atvirkščiai, santykis sakyčiau 50/50). Lai tegul didesnė tų vairuotojų dalis išmoksta profesionalumo prieš dejuojant.
                              Man įdomu kaip senujų škodų techninė būklė taip lakstant. Važiavau po kamčio gave kur leistina 60 ir eismo netrugdė tai kai paspaudė garsas kaip reaktyviniame lėktuve, visas troleibusa drebėjo ir atorodė kad nedavažiuosim, bet nemanau kad jis 60 pasiekė, nes lengvosios vistiek lenkė troleibusą. Gal senieji tiesiog netraukia tiek dabar?

                              Comment


                                Kryme ne ką naujesnės Škodos kalnų linijoje tarp Simferopolio ir Jaltos lakstė kaip minimum iki 70 km/h. Tai kalnų kelias su vingiais, stačia įkalne ar nuokalne bei kur kas prastesniu KT. Dažniausiai kaukia galinis tiltas.

                                Comment


                                  Man įdomu, kaip šiuolaikiniai plastiko rinkiniai "laksto" ir ar juose nekyla jausmas, kad viskas subyrės. Pakanka vienos duobės, ir viskas salone pradeda drebėti (idealus pavyzdis - Castrosua).
                                  Techniškai Škodos, senos kartos Mercedesai yra neužmušami.
                                  Už dviračius ir troleibusus!

                                  Comment


                                    Ar bus autobusas, lems politinis sprendimas

                                    Naujosios Vilnios seniūnijos pakraštyje įsikūrusių Ivaniškių ir Eglinės sodų gyventojai daugiau nei 20 metų savo namus pasiekdavo...

                                    Comment


                                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                      Ar bus autobusas, lems politinis sprendimas
                                      Chaotiškos miesto plėtros rezultatas, tik kur tie gyventojų šviesūs protai buvo ten buvo kai kraustėsi ten gyventi? Nežinojo, kad vaikų turės? Ar vis dar naiviai tikėjosi kad teta vardu "savivaldybė" ar pusseserė vardu "ministerija" į kiekvieną sodų bendriją po autobusą 5 kartus per dieną suorganizuos? Aš niekaip nesuprantu tos logikos, kai renkantis gyvenamąją vietą iš anksto negalima apgalvoti šeimos logistinių aspektų kas veš vaikus į burelius, į mokyklas ir pan.? Tankiai apgyvendintas rajonas kaip ir per prasta, reikia gi kiemo, tvenkinio ir t,t, tai dabar ir dirba taksistais, nes patys to norėjo. Dargi būtų gerai kad ir iš licėjaus autobusą vaikams atvežti atsiųstų, o dar ir gera mokykla Pašilaičiuose bei Grigiškėse yra, ir iš ten nekenktų kad mokykla galėtų atsiųsti vaikų paimti... Kosmosas kažkoks...

                                      Comment


                                        Kaune tokie vaikų iš laukuose pastatytų namų vežiojimai maršrutiniais autobusais puikiai veikia. Telieka užverst popieriai valdininkus, kurie galų gale nusileidžia ir paleidžia oro vežiojimo maršrutą.

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          Kaune tokie vaikų iš laukuose pastatytų namų vežiojimai maršrutiniais autobusais puikiai veikia. Telieka užverst popieriai valdininkus, kurie galų gale nusileidžia ir paleidžia oro vežiojimo maršrutą.
                                          Aha. Kažkodėl namą laukuose pasistatyti gali, susitvarkyti, įsirengti, susimokėti uz dujas, elektrą ir t.t. irgi gali, o vat sudaryti sutartį su taksi firma kad pagal grafiką vaikus is mokyklų ar būrelių parvežtų - misija neįmanoma. Tada matai jau savivaldybės rūpestis pasidaro. Tai gal laikas grįžti į realybę ir civilizaciją - tiek Vilniuje tiek Kaune yra miesto rajonų kur puikiai veikia VT. Užmiestyje pagyvensit kai vaikai suaugs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X