Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
    Out of topic, bet man primine Vilniaus “naujos transporto priemones” ieskojimo. Cia komedija jei kam nebus akivaizdu.
    Deje Onion nors dažnai laikomas satyra labai dažnai tiesiog būna ateities pranašas, nes realybė visada suranda būdą kaip kopijuoti kvailus sumanymus. Nors čia manau labiau tiktų Šiaip linksma temai.

    Comment


      Nuo sausio - pokyčiai 9 ir 33 maršrutuose
      http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1384

      3G taip pat įvedama stotelė Eišiškių plentas, 57 bus nauja stotelė Bukiškėse. Salininkuose perkeliama Melioratorių st.

      Taip pat, šiemet naujųjų naktį VT bus nemokamas:
      http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1383

      Comment


        Ne Melioratorių, o Salininkų stotelė
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
          Nuo sausio - pokyčiai 9 ir 33 maršrutuose
          http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1384

          3G taip pat įvedama stotelė Eišiškių plentas, 57 bus nauja stotelė Bukiškėse. Salininkuose perkeliama Melioratorių st.

          Taip pat, šiemet naujųjų naktį VT bus nemokamas:
          http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1383
          Man irgi keista, kodėl 3G nestojo Eišiškių plente. Ten žmonių būna.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

            Man irgi keista, kodėl 3G nestojo Eišiškių plente. Ten žmonių būna.
            Anksčiau vargiai būdavo (ko gero). Žmonių padaugėjo, kai pasistatė universitetas ir viešbutis.
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Būtent ten būdavo keleivių, nes pačiu Eišiškių plentu 3, 41, 42 ir 78 retai kursuoja. Retai, net ir palyginus tai laikais, kai buvo 2 autobusas, kuris važiavo 2-3 kartus per valandą ir jokių greitųjų nebuvo... Pats važinėjau tais laikais retkarčiais, tai žinau. Niekas Eišiškių plente nuo maždaug Metalo g. nelaukdavo autobusų, visi eidavo pėsčiomis iki Eišiškių plento stotelės į 1 ir 2 autobusą.
              Paskutinis taisė Al1; 2019.12.26, 18:54.

              Comment


                Matau niekas neparašė, kad SĮSPas paleido naują svetainės versiją. Labiausiai į akis krentanti naujiena - pagrindiniame puslapyje skelbiama realaus laiko informacija apie eismą Vilniuje - t.y. eismo spūsčių, ribojimų ir pan. kiekis (paspaudus atsiranda ir žemėlapis, kurioje konkrečiai miesto vietoje). Dar nusprendė daryt panašiai kaip Klaipėdoje, t.y. kad naujienų srautas yra dvejopas: iš pradžių skelbiami trumpi ir detalūs pranešimai, o pascrollinus žemyn eina platesnės informacijos naujienos. Overall, visai neblogas atsinaujinimas

                Comment


                  O man labiausiai patiko Virtuali švieslentė

                  Comment


                    Jau buvo siūlyti ir aptarti Žaliojo tilto stotelės perkėlimo į vidurį gatvės variantai, tai tęsiant tą temą. Jeigu kardinaliai plečiamas A juostų tinklas ir toliau kuriamas tas vilnietiškasis BRT autobusų tipas (čia su mini ironija, bet...), galima svarstyti Žaliojo tilto žiede daryti kažką tokio. Nuo Šnipiškių į senamiestį ant tilto trečia juosta liktų tik VT ir ji tiesiai kirstų žiedą. Aišku, tam būtina sąlyga yra autobusams skirti šviesoforai, gal net su sensoriumi ant asfalto dangos, kad jei nėra VT, šviesoforas ir neįsijungtų.

                    Click image for larger version

Name:	a-zaliasist.png
Views:	1
Size:	346,1 kB
ID:	1773871

                    Comment


                      Kas liečia Žaliajį tiltą, VT ir VT šviesoforus, tai pastarieji labai praverstų pietų kryptimi išvažiuojant iš Žaliojo tilto stotelės. Dabar gaunasi, kad visi autobusai ir troleibusai išvažiuodami iš stotelės atlieka persirikiavimą vidury sankryžos, o važiuojantys link Kudirkos a. dar turi persirikiuoti per 2 juostas.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        VT šviesoforams įteisinti KET jau seniai laikas. Deja, kaip matyti, niekam jie ten nerūpi, arba yra "kompetetingų organų" atmetami.

                        Comment


                          "Niekam" viskas nerūpi. O Susisiekimo paslaugos tikrai kažką dėl šito yra darę. Nežinau ar buvo straipsnių, bet per TV prieš kokį pusmetį tikrai rodė reportažiuką apie VT šviesoforų įteisinimą.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Priminkit prašau, kada pagal sutartį turi atvykti pirmieji iš 50 dujinių MAN armonikų?
                            Už dviračius ir troleibusus!

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Priminkit prašau, kada pagal sutartį turi atvykti pirmieji iš 50 dujinių MAN armonikų?
                              Eina kalbos, jog kovą turėtų pasirodyti.
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                Jau buvo siūlyti ir aptarti Žaliojo tilto stotelės perkėlimo į vidurį gatvės variantai, tai tęsiant tą temą. Jeigu kardinaliai plečiamas A juostų tinklas ir toliau kuriamas tas vilnietiškasis BRT autobusų tipas (čia su mini ironija, bet...), galima svarstyti Žaliojo tilto žiede daryti kažką tokio. Nuo Šnipiškių į senamiestį ant tilto trečia juosta liktų tik VT ir ji tiesiai kirstų žiedą. Aišku, tam būtina sąlyga yra autobusams skirti šviesoforai, gal net su sensoriumi ant asfalto dangos, kad jei nėra VT, šviesoforas ir neįsijungtų.

                                Click image for larger version  Name:	a-zaliasist.png Views:	1 Size:	346,1 kB ID:	1773871
                                Aš neseniai kaip tik pagalvojau, o kodėl šitas žiedas negalėtų būt VT mazgas? Susikerta daug maršrutų, bet persėdimai išsidraikę į artimiausias Žaliojo tilto, Kudirkos a. stoteles. Gal būtų galima sujungt viską į vieną šarnyrą, į vieną patogų persėdimo tašką? Aišku, reikia atitinkamai įrengti. Jau įdėjau pavyzdį kitoje temoje, žr. pranešimą.

                                Tarp kitko, šitas žiedas galėtų tapti naktinių autobusų persėdimo mazgu, nes čia susikerta visi maršrutai. Tik, aišku, visus maršrutus reikėtų perskelti į dvi dalis. Eismas būtų organizuojamas randez-vous principu, pvz. visi maršrutai atvyksta ties maždaug 55 minute, o išvyksta 0.00, 1.00, 2.00, 3.00. Normali daugelio miestų praktika. Labai įsimintinas tvarkaraštis, patogu reklamuoti. Tiesa, viename mieste esu matęs ir tokius išvykimo laikus: 0.00, 1.10, 2.20, 3.30. Aišku, čia jau detalė. Bet galima būtų sutaupyti ridos, nes dabar autobusai važiuoja gana dažnai, bet intervalai neaiškūs, o kursuoti baigia anksti ir taip pat neaiškiu laiku. Taip kad daug zuikių vienu šūviu. Ką manot?

                                Papildymas: Tik kaip tada būtų su Žaliojo tilto stotele? Ten su Lvovo stotele nesąmoningi persėdimai, toli eit. Tai būtų galima Žaliojo tilto st. naikint, o įrengti stoteles ties sankryža su Konstitucijos prospektu. Prisimenu, net kažkas buvo forume nupaišęs tokį pusiau žieduką. Skvero sąskaita ir galbūt naikinant vieną ar keletą eismo juostų būtų galim gudriai sužaist. Turėtume ir Operos, ir Konstitucijos-Šeimyniškių-Kalvarijų persėdimo taškus.

                                Papildymas 2: jeigu kartais reikėtų panaikinti kokią eismo juostą, kiltų vadytelių pasipriešinimas. Tai manau yra geras priešnuodis Kaip tik Augsburge (kur rodžiau mazgą) yra miesto centro zonoje padarytas nemokamas VT. Yra stotelių tinklas, tarp kurių gali važinėti nemokamai (CityZone). Tai taip ir Vilniuj, reikėtų padaryt Stotis-Operos mazgas ašį nemokamai, kartu su Senamiesčio vidaus VT, ir prašom - atsakymas pasispiktinusiems vairuotojams: ko piktinatės, taigi už dyką galit važiuot! Dar užkėlus parkavimo kainas ir kartu su Senamiesčio kilpiniu eismo organizavimu išvis išeitų geras rinkinukas pratint į centrą nesimalt su mašina.
                                Paskutinis taisė taccido; 2020.01.15, 23:05.
                                Miestai, transportas ir idėjos (tinklaraštis)

                                Comment


                                  Aš už. Kitaip čiuju šitam forume nesedėčiau, o stumdyčiau BMW dalis pardavimui Mašina būtų gyvenimas ir visas oronas.

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                                    Eina kalbos, jog kovą turėtų pasirodyti.
                                    o tai tik tiek perka? kazkaip garsiai pasnekejo apie dar 135 autobusus pasirodysiancius iki 2020, bet matome tik kelis elektrinius mikriukus ir isuzu... dar kalbu ir apie troleibusus buvo, manau, tai tik kalbos, nes paskutiniu metu visi projektai kazkaip nevyksta Vilniuje

                                    Comment


                                      Vilnius už 19 mln. eurų perka 50 naujų autobusų
                                      https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...auju-autobusu/

                                      Minima, kad iki 2023 metų gegužės galioja sutartis, tai iki to laiko legaliai turėtų būti pristatyti
                                      Paskutinis taisė Romas; 2020.01.18, 18:02. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

                                      Comment


                                        Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                        Aš neseniai kaip tik pagalvojau, o kodėl šitas žiedas negalėtų būt VT mazgas? Susikerta daug maršrutų, bet persėdimai išsidraikę į artimiausias Žaliojo tilto, Kudirkos a. stoteles. Gal būtų galima sujungt viską į vieną šarnyrą, į vieną patogų persėdimo tašką? Aišku, reikia atitinkamai įrengti. Jau įdėjau pavyzdį kitoje temoje, žr. pranešimą.

                                        Tarp kitko, šitas žiedas galėtų tapti naktinių autobusų persėdimo mazgu, nes čia susikerta visi maršrutai. Tik, aišku, visus maršrutus reikėtų perskelti į dvi dalis. Eismas būtų organizuojamas randez-vous principu, pvz. visi maršrutai atvyksta ties maždaug 55 minute, o išvyksta 0.00, 1.00, 2.00, 3.00. Normali daugelio miestų praktika. Labai įsimintinas tvarkaraštis, patogu reklamuoti. Tiesa, viename mieste esu matęs ir tokius išvykimo laikus: 0.00, 1.10, 2.20, 3.30. Aišku, čia jau detalė. Bet galima būtų sutaupyti ridos, nes dabar autobusai važiuoja gana dažnai, bet intervalai neaiškūs, o kursuoti baigia anksti ir taip pat neaiškiu laiku. Taip kad daug zuikių vienu šūviu. Ką manot?

                                        Papildymas: Tik kaip tada būtų su Žaliojo tilto stotele? Ten su Lvovo stotele nesąmoningi persėdimai, toli eit. Tai būtų galima Žaliojo tilto st. naikint, o įrengti stoteles ties sankryža su Konstitucijos prospektu. Prisimenu, net kažkas buvo forume nupaišęs tokį pusiau žieduką. Skvero sąskaita ir galbūt naikinant vieną ar keletą eismo juostų būtų galim gudriai sužaist. Turėtume ir Operos, ir Konstitucijos-Šeimyniškių-Kalvarijų persėdimo taškus.

                                        Papildymas 2: jeigu kartais reikėtų panaikinti kokią eismo juostą, kiltų vadytelių pasipriešinimas. Tai manau yra geras priešnuodis Kaip tik Augsburge (kur rodžiau mazgą) yra miesto centro zonoje padarytas nemokamas VT. Yra stotelių tinklas, tarp kurių gali važinėti nemokamai (CityZone). Tai taip ir Vilniuj, reikėtų padaryt Stotis-Operos mazgas ašį nemokamai, kartu su Senamiesčio vidaus VT, ir prašom - atsakymas pasispiktinusiems vairuotojams: ko piktinatės, taigi už dyką galit važiuot! Dar užkėlus parkavimo kainas ir kartu su Senamiesčio kilpiniu eismo organizavimu išvis išeitų geras rinkinukas pratint į centrą nesimalt su mašina.
                                        Todėl, kad netilps ten niekas. Viskas greitai užsikiš. Taip tik atrodo, kad ten vietos daug, realiai jos mažai. Ir jei visas VT ten turės sukinėtis, tai jis šitą vietą pravažiuos dar lėčiau nei dabar, o tai reiškia, kad dar labiau viskas užsikiš.

                                        Comment


                                          Manau, kad vienintelis variantas - daryti ten normalią keturšalę sankryžą su požemine perėja (reljefas tam palankus, būtų kaip tik nuo „Vilniaus“ viešbučio apatinio aukšto). Pusėje nuo Operos, tame lauke, padaryti nedidelį nuolydį per visą lauką iki įėjimo. Sudėtingiau su Žaliojo tilto prieigomis, bet ten laiptai ir praėjimas po tiltu jau yra, užtektų rampų palei Žygimantų ir Goštauto g.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X