Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Bus įdomu pamatyti, kaip 46 maršrute ilgas autobusas sukinėsis pašilaičiuose. Dabar sutikus priešprieša kitą autobusą ar didesnę mašiną traukiasi į šalikelę kad prasilenktų, bet ilgieji netilps pasuktį į kiemo įvažiavimą.

    P.S. toliau apsimetame, kad pas mus čigonų nėra?
    čia kaip ir Kaune pakeitė iš psichiatrijos ligoninės sustojimo į Jurgio dobkevičiaus gimnaziją,

    Comment


      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

      Praleidai 57-ą - link Bukiškių važiuojant atkuriama Daubų stotelė
      Tai yra panašu į klaidą, nes 2G maršrutas link Santariškių eilinį kartą "stos" Laisvės pr. stotelėje.

      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Bus įdomu pamatyti, kaip 46 maršrute ilgas autobusas sukinėsis pašilaičiuose. Dabar sutikus priešprieša kitą autobusą ar didesnę mašiną traukiasi į šalikelę kad prasilenktų, bet ilgieji netilps pasuktį į kiemo įvažiavimą.
      Galbūt ir patikėčiau tuo, jeigu gyvenčiau Skaidiškėse ir dirbčiau kokiuose Kirtimuose. Bet kadangi taip nėra, tai noriu priminti, kad dar pavasarį 46 piko metu dirbdavo ilgi autobusai, o dar prieš keletą metų ilgi 46 visos dienos metu buvo normalus vaizdas. Be to, iš kelio traukiasi lengvosios mašinos, o ne autobusai.

      P.S. toliau apsimetame, kad pas mus čigonų nėra?
      Prašyčiau šitą klausimą kelti kur nors kitur, o ne viešojo transporto temoje.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Galbūt ir patikėčiau tuo, jeigu gyvenčiau Skaidiškėse ir dirbčiau kokiuose Kirtimuose. Bet kadangi taip nėra, tai noriu priminti, kad dar pavasarį 46 piko metu dirbdavo ilgi autobusai, o dar prieš keletą metų ilgi 46 visos dienos metu buvo normalus vaizdas. Be to, iš kelio traukiasi lengvosios mašinos, o ne autobusai.
        Lengvosioms trauktis nereikia, jos ir taip prasilenkia. Traukiamasi kai susitinka du autobusai, nes tada pločio neužtenka dėl kelkračio užstatymo. Na jeigu ilgieji prasilenkdavo tai gerai. Aš visad už ilgus jei yra galimybė.

        Comment


          Panašu, kad tie mįslingieji 8 maršrutai jau plius minus aiškūs ir kas ten per konkursas:
          http://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7...i-priemiescius
          M. Gusarovienės teigimu, tikslių būsimųjų naujų maršrutų sąrašo dar nėra, tačiau tikėtina, kad jame atsiras Kryžiokų sodai prie Žaliųjų ežerų, Kelmijos sodai už Vilniaus oro uosto, Kriaučiūnai šalia Zujūnų, Varnės gatvė šalia Pilaitės, Rokantiškių gatvė ir šalia jos esančios sodų bendrijos, Kalnėnai ir Pavilnių sodai, Didieji ir Mažieji Gulbinai, Riovonių gatvė link Žemųjų Panerių.
          Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!

          Comment


            Tai yra visiškai nauji maršrutai.

            Comment


              Parašė evil Rodyti pranešimą
              Man tai susidaro įspūdis, kad jūs kosmonautai. Aišku paskutinį kartą viešuoju Vilniuje naudojausi prieš metus, galbūt per metus ten įvyko perversmas, bet prieš metus tai atrodė kad nusikėliau laiko mašina dešimtmetčiu atgal ir kokiais penkiais šimtais kilometrų į rytus. Čia gal reikia gyventi visiškam užkampyje Kaune (pvz. Šilainiuose), kad galėtų atrodyti Kauno VT prastesnis už Vilniaus? Nes šiam momentui net su prarastu mėgstamu 53 maršrutu neturiu kažkokių menkiausių priekaištų išskyrus tai, kad po 23val. VT neegzistuoja.
              Labai įdomi nuomonė. Gal būtų galima išgirsti nors vieną argumentą ?

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                Nu ok. Šiaip galiu paantrinti. Nežinau kaip dabar, bet anksčiau Vilnius man taip pat būdavo šiokia tokia kelionė laiko mašina. Paskutinį kartą kai naudojau Vilniaus VT (pernai vasarą), atsilikimas jautėsi, labiausiai dėl dviejų dalykų: autobusai iš 90-ųjų ir popierinių talonėlių žymėjimas. Kaune tuo požiūriu ramiau, labiausiai erzina šie dalykai Kauno VT: įdubę šuliniai gatvėse, senos Škodos (nykstanti problema), mikriukai, norėtųsi dažnesnio kursavimo.

                Gal turima omeny grynai maršrutų organizavimą.
                Dėl autobusų tai tik norėčiau atkreipti dėmesį, kad Vilniuje per pastaruosius metus jų atsirado 250 naujų, ir atnaujinimas nesustoja, o kitais metais Vilniaus VT nebeliks autobusų senesnių nei 2013m.

                Dėl popierinių talonėlių tai taip, reikia sutikti. Nepanašu, kad situacija kaip nors pasikeis, nes savivaldybė net nekalba apie jų atsisakymą.

                Kalbant apie tai, kur Vilnius akivaizdžiai pranoksta Kauną, tai esminis argumentas būtų kursavimo dažnis: greitieji autobusai, taip pat kai kurie troleibusų, autobusų maršrutai kursuoja kas 4-6min., dėl to laikas praleistas stotelėje Vilniuje yra tikrai minimalus.

                Priemiesčių VT organizavimas, panašu, Vilniuje irgi geresnis. Nėra maršrutų kartą į dvi valandas, visi kursuoja dažniau, transporto priemonės yra bent jau midibusai, taip pat priemiestinis tinklas yra aktyviai plečiamas.

                Įdomu kaip su A juostomis, kuriame mieste geresnė situacija. Vilniuje jos ganėtinai išplėstos 2013m., tačiau dabar naujų neatsiranda, yra kelios probleminės vietos kur jų trūkumas tikrai akivaizdus.

                Comment


                  Popieriniai bilietėliai šiaip yra geras dalykas. Jis labiausiai reikalingas nevietiniams ir retai viešuoju transportu važiuojantiems žmonėms, kuriems dėl kelių pavažiavimų pirkti kortelės, jos pildyti neverta. Jei jie būtų priversti pirkti kortelę, dar į ją įnešinėti kažkokią minimalią sumą (kad ir 10 EUR), jie greičiausiai rinktųsi važiuoti automobiliu.

                  Aišku, alternatyva būtų kiekviename autobuse įrengti POSus, o susimokėjus kortele vietoje bilieto užskaityti čekį.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Nereikia išradinėti dviračio. Visur Europoje autobusuose atsiskaitoma grynaisiais, ar tai būtų vairuotojas, ar automatas. Automatas gali priimti ir korteles. Bilietai popieriniai. Kaune yra kasos aparatai, bet tai kažin ar pigiau nei popierinis bilietas platinimo požiūriu. Iš kitos pusės, kasos aparato bilietas galioja tik tame autobuse, o nusipirkus talonėlį, galima jo ir nežymėti ir pasižymėti kitame autobuse ar troleibuse

                    Comment


                      Mano manymu atsilikimo įspūdį palieka ne pats faktas, kad yra popieriniai talonėliai (jie iki šiol yra labai paplitę daugelyje Europos miestų), bet tai, kad jie žymimi priešistoriniais mechaniniais komposteriais (2019-aisiais bilietus žymime skylutėmis!), o ir patys talonėliai vizualiai atrodo tarsi būtų pagaminti 1980-aisiais. Juk popieriniai/kartoniniai bilietai gali būti žymimi prisilietimu per RFID (Stokholmas), magnetine juosta (Varšuva) arba bent jau tiesiog spausdinant ant jo datą ir laiką (Berlynas, bet ir Vilnius "naujesniuose" komposteriuose).

                      Bet čia tik įspūdžio dalykas ir tai tik vieno smulkaus VT sistemos elemento atžvilgiu. Dar laaabai ilgai niekas to nekeis, o yra žymiai svarbesnių problemų - pvz. tai, kad autobusai ir troleibusai stovi kamščiuose (na nes kaip taip galima, atimt vairuotojams jų juostą - jei darom naują A juostą, tai tik platindami gatvę!), ar tai, kad nepaisant naujutėlio autobusų parko, tvarkaraščiai sudaryti taip, kad per tuščią gatvę autobusas rieda 30 km/val. greičiu, ar bilietų automatų nebuvimas, ar senoviniai iešmai kontaktiniame tinkle, arba tiesiog VVT požiūris į transporto priemonių švarą ("na, praėjo jau 10 metų, tai gal jau verta šiek tiek išvalyt tas kėdutes; imkit skudurą, kam čia tas siurblys").

                      O po to stebimės, kad beveik niekas išskyrus pensininkus ir moksleivius (nes jau ir studentai dažniau renkasi automobilį) nenori važiuoti viešuoju transportu. Taip, parko atnaujinimas - nors čia vis dar laukiame to paties su troleibusais - tai didžiulis ir sveikintinas žingsnis į priekį, kurio labai reikėjo, tačiau tai turi būti tik dalis visų kompleksinių pokyčių Vilniaus viešajame transporte. O kol kas turime gerus, bet pavienius ir visiškai nekoordinuotus veiksmus. Tad mūsų popieriniai bilietėliai turėtų būti viena paskutiniųjų pozicijų ilgame reikalingų pokyčių sąraše. Verta juos pakeisti kažkuo geresniu (bet ne naikinant jų!), tačiau dabar turime žymiai svarbesnių rūpesčių.

                      Ir, beje, juokinga, kad daugelyje miestų jau nuo 80-ųjų yra bilietų automatai stotelėse bei autobusuose/troleibusuose/tramvajuose, o pas mus apie juos iki šiol niekas nėra nė girdėjęs. Daug kur iš vis vairuotojai nepardavinėja bilietų, nes kiekvienoje VT priemonėje yra toks įrenginys.
                      Paskutinis taisė tomczu; 2019.12.03, 20:16.

                      Comment


                        Mechaniniai komposterių dar yra ir Vakarų Europoje. Todėl nereikia stumti apie atsilikimą. Atsilikimas, kad nėra bilietų automatų. Net skurdžioje Rumunijos provincijoje juos aptikau! Nors primityvūs, priima tik banknotus, bet yra.
                        Paskutinis taisė Al1; 2019.12.03, 19:54.

                        Comment


                          Aš tik sakiau apie atsilikimo įspūdį Man asmeniškai jie netrukdo, nors ir juokingai atrodo, o pakeisti juos daug nekainuotų. Tačiau yra žymiai svarbesnių dalykų, nei talonėliai ir komposteriai. O dėl bilietų automatų tai juokas ima, kad net idėjos tokios nėra, nors tai jau senas išradimas egzistuojantis jau kelis dešimtmečius, kuris, kaip teisingai sakai, yra labai paplitęs net ir mažiau už Lietuvą išsivysčiusiose šalyse. Kodėl jų pas mus nėra ir dar ilgai nebus, neįsivaizduoju. O juk tai iškart išspręstų kelias problemas - vairuotojai nebeturėtų pardavinėti bilietų (o tai saugumas ir didesnis greitis), prie kioskų nebūtų eilių pasipildyti kortelių, keleivius neribotų prekybos vietų darbo laikas, o ir bilietų pardavimo tinklo aprėptis bei pasiekiamumas taptų žymiai didesni.
                          Paskutinis taisė tomczu; 2019.12.03, 20:17.

                          Comment


                            Parašė tomczu Rodyti pranešimą
                            O juk tai iškart išspręstų kelias problemas - vairuotojai nebeturėtų pardavinėti bilietų (o tai saugumas ir didesnis greitis), prie kioskų nebūtų eilių pasipildyti kortelių, keleivius neribotų prekybos vietų darbo laikas, o ir bilietų pardavimo tinklo aprėptis bei pasiekiamumas taptų žymiai didesni.
                            "Vilniečio kortelę" galima papildyti internetu.
                            Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                            Comment


                              Galima, kas nereiškia, kad visi taip pildo. Gerai veikiančiose sistemose yra keli dideli pardavimo kanalai ir įprastai bilietų automatai užimą didelę jų dalį.

                              Comment


                                Pataisykit, bet mechaninių komposterių a le krokodilų jau nebelikę Vilniuje?

                                Comment


                                  Tiesa pasakius, kaip turistas, miestuose, kur popieriniai taloneliai (ne paparasti cekiai), labai maloniai pasilieku atminciai, kaip suvenirą. jeigu būčiau turistas Vilniuje, dabartinis talonėlis man labai maloniai turėtusi, nes jis panašus o tuos kur sovetiniai buvo, gan unikalaus retro-modern dizaino.

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą
                                    Popieriniai bilietėliai šiaip yra geras dalykas. Jis labiausiai reikalingas nevietiniams ir retai viešuoju transportu važiuojantiems žmonėms, kuriems dėl kelių pavažiavimų pirkti kortelės, jos pildyti neverta. Jei jie būtų priversti pirkti kortelę, dar į ją įnešinėti kažkokią minimalią sumą (kad ir 10 EUR), jie greičiausiai rinktųsi važiuoti automobiliu.

                                    Aišku, alternatyva būtų kiekviename autobuse įrengti POSus, o susimokėjus kortele vietoje bilieto užskaityti čekį.
                                    Taigi yra programėlė m.ticket, nereikia nei jokių kortelių nei popierinių bilietų.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Taigi yra programėlė m.ticket, nereikia nei jokių kortelių nei popierinių bilietų.
                                      Šiaip tai taip. Ir trafi galima nors ir savaitės ar menėsinį nusipirkti ir dar su taisyklinga anglų kalba.

                                      Iš kai kurių užsieniečių išgirdau tokią įdomią mintį apie mus. Jeigu vakaruose tokių paslaugų progresas buvo toks:
                                      Pardavinėja žmogus>pardavinėja automatas>paslauga teikiama per internetą> paslauga teikiama app smartfone.

                                      Tai pas mes tiesiog peršokome Automatų dalį, t.y. iš žmonių pardavėjų iškart persikelėm į smartphonus ir net lyderiaujam šioje vietoje.

                                      Comment


                                        Įdomu būtų sužinoti, kiek procentų parduotų bilietų sudaro tie visi smartfoniniai ir kiek tradiciniai, elektroniniai ar automatų. Atitinkamai, ir Lietuvos miestų, kur tokie bilietai yra, statistiką. Įtariu, tie smartfoniniai sudaro <=2 procentų.

                                        Comment


                                          Na aš manau atmetus pencininkus, tai smarfoniniu bilietų tikrai nemažai perka. jei mažai pirktų nebūtų padarę bilietų užvėlinimo. kad prieš kontrolę nepažymetum bilietą kaip darydavo ankčiau nemažai kas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X