Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Apskritai yra normali praktika, kai kokių nors trumpalaikių eismo ribojimų metu bėginis transportas ar troleibusai yra pakeičiami autobusais. Vilniuje tas galėjo būti daroma su 18 maršrutu, kai porą savaitgalių iš eilės ties Litexpo būdavo draudžiamas eismas. 7-10 min. apylanka autobusu yra geriau už papildomą pusvalandžio ekskursiją troleibusu per centrą (kaip buvo organizuota dabar) ir nepalyginamai geriau už maršruto naikinimą (kaip būtų tarybiniais laikais ir kaip buvo Lazdynų tilto bandymo metu).
    Kai kuriuose miestuose, pavyzdžiui, Varšuvoje ar Prahoje, tokie pakaitiniai maršrutai netgi turi atskirą numeraciją.

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą

      Tai pilnas ar tuščias? Apsispręskit. Ir nereikia čia tirštinti spalvų dėl dūmingumo. Ten dirbo padorūs autobusai ir mikroautobusai.
      Pilnas autobusa ta prasme, kad pilno dydžio, ne pilnas žmonių.

      Na kokie ten dirbo nesigilinau, bet dūmų iš jų tikrai ėjo daug kai užtaikydavau susitikti pravažiuojantį. Net pagalvojau kad viešojo pakeitė tai va čia seną įkišo.

      Tai yra pavieniai atvejai, o ne pilnas maršruto keitimas visam laikui. Pilnam keitimui reikėtų papildomų autobusų su rezervu bei papildomų vairuotojų brigadų.
      Apskritai yra normali praktika, kai kokių nors trumpalaikių eismo ribojimų metu bėginis transportas ar troleibusai yra pakeičiami autobusais. Vilniuje tas galėjo būti daroma su 18 maršrutu, kai porą savaitgalių iš eilės ties Litexpo būdavo draudžiamas eismas. 7-10 min. apylanka autobusu yra geriau už papildomą pusvalandžio ekskursiją troleibusu per centrą (kaip buvo organizuota dabar) ir nepalyginamai geriau už maršruto naikinimą (kaip būtų tarybiniais laikais ir kaip buvo Lazdynų tilto bandymo metu).
      Dabar pavieniai - poto žiurėk opt ir "neturim vairuotojų" bet turim "sprendimą". Atsižvelgiant kad VMS sistemingai stengiasi to pasiekti...

      Comment


        Troleibusas, kuriame lyja: vilnietė viešajame transporte norėjo išskleisti lietsargį https://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/troleibusas-kuriame-lyja-vilniete-viesajame-transporte-norejo-isskleisti-lietsargi-221-1230288
        Per pastaruosius beveik dvejus metus viešojo transporto parką, skaičiuojat abiejų vežėjų transporto priemones, papildė iš viso 265 nauji autobusai (šiemet –10 mažos talpos dyzelinių ir 5 elektra varomi), taip pat 41 troleibusas. Šiuo metu UAB „Vilniaus viešasis transportas“ vykdo 50 dujinių triašių autobusų pirkimą, kuriuos įsigyti planuojama iki 2020 metų rudens, taip pat planuojama pirkti 70 hibridinių autobusų. Be to, Susisiekimo ministerijai perskirsčius ES struktūrinių fondų nepanaudotas lėšas, planuojama įsigyti 8 troleibusus, kurie į Vilnių atvykti turėtų 2020 metų pabaigoje.

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Be to, Susisiekimo ministerijai perskirsčius ES struktūrinių fondų nepanaudotas lėšas, planuojama įsigyti 8 troleibusus, kurie į Vilnių atvykti turėtų 2020 metų pabaigoje.
          NET 8? Ramiau, neišsišokim - dar subankrutuosim...

          Comment


            Apie tuos 8 jau kalbėta praeitą mėnesį. Čia iš ES pinigų, savo gaila buvo.

            Comment


              Tai Jūs troleibusų talibai apsipręskit, gerai ar blogai, kad tuos 8 perka???

              Comment


                Nei gerai, nei blogai. Nes reikia bent 100 naujų troleibusų. Autobusams tai pinigų suranda, o kodėl ne troleibusams? Autobusų jau galėtų ir iš viso nepirkti paskutinių tų hibridų, o vietoj jų pirkti troleibusus.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Nei gerai, nei blogai. Nes reikia bent 100 naujų troleibusų. Autobusams tai pinigų suranda, o kodėl ne troleibusams? Autobusų jau galėtų ir iš viso nepirkti paskutinių tų hibridų, o vietoj jų pirkti troleibusus.
                  Gal dėl to, kad pagrindinis prioritetas yra ne autobusų ar troleibusų pirkimas, o kuo greitesnis Vilniaus VT atnaujinimas. Kadangi autobusai dvigubai pigiau kainuoja, tai juos perkant atnaujinimas vyksta dvigubai sparčiau.

                  Comment


                    Atnaujinti senamiesčio dangas būtų dvigubai pigiau ir dvigubai greičiau užklojant asfaltu

                    Comment


                      Tuoj troleibusus išvis šventąjai dvasiai prilyginsim, galėsim į troleibusų parką eiti melstis.

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                        Gal dėl to, kad pagrindinis prioritetas yra ne autobusų ar troleibusų pirkimas, o kuo greitesnis Vilniaus VT atnaujinimas. Kadangi autobusai dvigubai pigiau kainuoja, tai juos perkant atnaujinimas vyksta dvigubai sparčiau.
                        Įdomu, kaip galima greitai atnajinti visa VT, jei atnaujinama tik jo dalis, o kita dalis lieka neatnaujinta? Troleibusai nėra brangūs, tik reikia rengti normalų konkursą, o ne pirkti iš vienintelio tiekėjo.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                          Įdomu, kaip galima greitai atnajinti visa VT, jei atnaujinama tik jo dalis, o kita dalis lieka neatnaujinta? Troleibusai nėra brangūs, tik reikia rengti normalų konkursą, o ne pirkti iš vienintelio tiekėjo.
                          Yra alternatyva pigesniems ir kokybiškiems troleibusams? Gal galima pavyzdžiu?

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Įdomu, kaip galima greitai atnajinti visa VT, jei atnaujinama tik jo dalis, o kita dalis lieka neatnaujinta?
                            Aš nekalbėjau apie viso VT atnaujinimą, iki šiol ir autobusai ne visi atnaujinti, aš kalbėjau apie tai, kad perkant autobusus VT yra atnaujinamas dvigubai greičiau.

                            Troleibusai nėra brangūs, tik reikia rengti normalų konkursą, o ne pirkti iš vienintelio tiekėjo.
                            Berods tu pats esi rašęs, kad Europoje liko vos pora normalių troleibusų gamintojų ir čia aš kalbu apie tuos gamintojus, kurie gamina serijiniu būdu, o ne visokius pavienius, kaip kad pas mus gaminti Amberiai. Tai suprantama, nes vakarams atsisakius troleibusų ir likus tik pavieniems miestams, išnyko ir jų gamintojai, sumažėjo konkurencija, išaugo kainos. Realiai perkant troleibusus nelabai yra iš ko rinktis, Kaunas smarkiai uždelsė su troleibusų pirkimu vien dėl to, kad Solaris tuo metu nepriiminėjo naujų užsakymų. Bet ir tie patys Solariai pilnai nesugeba pagaminti troleibusų, elektroniką dažniausiai perka iš šalies, pvz. Vilniaus nauji troleibusai su Škodos komponentais, negana to Lenkijoje net nėra bandomosios troleibusų trasos, juos testavimui reikia vežti į Čekiją, kas atitinkamai vėl smarkiai didina jų savikainą. Pamenu siūlei pirkti rusiškus ar tai baltarusiškus troleibusus, bet tai gal apsieisim be tokių pasiūlymų.

                            Comment


                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                              Aš nekalbėjau apie viso VT atnaujinimą, iki šiol ir autobusai ne visi atnaujinti, aš kalbėjau apie tai, kad perkant autobusus VT yra atnaujinamas dvigubai greičiau.



                              Berods tu pats esi rašęs, kad Europoje liko vos pora normalių troleibusų gamintojų ir čia aš kalbu apie tuos gamintojus, kurie gamina serijiniu būdu, o ne visokius pavienius, kaip kad pas mus gaminti Amberiai. Tai suprantama, nes vakarams atsisakius troleibusų ir likus tik pavieniems miestams, išnyko ir jų gamintojai, sumažėjo konkurencija, išaugo kainos. Realiai perkant troleibusus nelabai yra iš ko rinktis, Kaunas smarkiai uždelsė su troleibusų pirkimu vien dėl to, kad Solaris tuo metu nepriiminėjo naujų užsakymų. Bet ir tie patys Solariai pilnai nesugeba pagaminti troleibusų, elektroniką dažniausiai perka iš šalies, pvz. Vilniaus nauji troleibusai su Škodos komponentais, negana to Lenkijoje net nėra bandomosios troleibusų trasos, juos testavimui reikia vežti į Čekiją, kas atitinkamai vėl smarkiai didina jų savikainą. Pamenu siūlei pirkti rusiškus ar tai baltarusiškus troleibusus, bet tai gal apsieisim be tokių pasiūlymų.
                              Šiuo metu yra apie 40 troleibusų gamintojų, tai rinktis yra iš ko. Beto, jei kai kurie miestai jų atsisako, reiškia gamintojai konkuruodami dėl užsakymų turėtų dar labiau kainą numušti.

                              https://en.wikipedia.org/wiki/List_o..._manufacturers
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                Aš nekalbėjau apie viso VT atnaujinimą, iki šiol ir autobusai ne visi atnaujinti, aš kalbėjau apie tai, kad perkant autobusus VT yra atnaujinamas dvigubai greičiau.
                                Troleibusai sudaro apie 40 proc. riedmenų. Kaip atnaujinant tik autobusus galima atnaujinti visą VT? Kas per idiotizmas - atnaujinti vien tik autobusus ir pasiekti jų vidutinį amžių 5 metai, o troleibusų didesnę pusę turėti virš 20 metų, iš kurių dar pusė apie 30 metų??? O kodėl autobusai negali būti 10 metų vidutinio amžiaus? O tuo metu atnaujinti troleibusus?

                                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                Berods tu pats esi rašęs, kad Europoje liko vos pora normalių troleibusų gamintojų ir čia aš kalbu apie tuos gamintojus, kurie gamina serijiniu būdu, o ne visokius pavienius, kaip kad pas mus gaminti Amberiai. Tai suprantama, nes vakarams atsisakius troleibusų ir likus tik pavieniems miestams, išnyko ir jų gamintojai, sumažėjo konkurencija, išaugo kainos. Realiai perkant troleibusus nelabai yra iš ko rinktis, Kaunas smarkiai uždelsė su troleibusų pirkimu vien dėl to, kad Solaris tuo metu nepriiminėjo naujų užsakymų. Bet ir tie patys Solariai pilnai nesugeba pagaminti troleibusų, elektroniką dažniausiai perka iš šalies, pvz. Vilniaus nauji troleibusai su Škodos komponentais, negana to Lenkijoje net nėra bandomosios troleibusų trasos, juos testavimui reikia vežti į Čekiją, kas atitinkamai vėl smarkiai didina jų savikainą. Pamenu siūlei pirkti rusiškus ar tai baltarusiškus troleibusus, bet tai gal apsieisim be tokių pasiūlymų.
                                Lenkijoje yra kur troleibusus bandyti, yra net 3 miestai. O turint tiek užsakymų, kiek turi Solaris - tai jau įmonės problema, kodėl neturi poligono ar veža į Čekiją...

                                Ir kokia religija neleidžia pirkti iš Baltarusijos ar Ukrainos? Galiausiai daryti baigiamąjį surinkimą Lietuvoje? Lietuva ir taip nieko negamina, o nori gerai gyventi ir vartoti tik tai, kas geriausia. Taip nebūna. Kiek turi pinigų, kiek jų uždirbi, tokiu vartojimo lygiu ir gyvenimo kokybe turi tenkintis. Visi Lexusais, Mercedesais ar Ferrari nevažinėja. Ir nieko. Nereikia šokti aukščiau bambos.
                                Paskutinis taisė Al1; 2019.11.12, 12:19.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Šiuo metu yra apie 40 troleibusų gamintojų, tai rinktis yra iš ko. Beto, jei kai kurie miestai jų atsisako, reiškia gamintojai konkuruodami dėl užsakymų turėtų dar labiau kainą numušti.

                                  https://en.wikipedia.org/wiki/List_o..._manufacturers
                                  Gal prasprūdo pro akis, bet aš kalbėjau apie Europos gamintojus, gal kokioj Brazilijoj troleibusų galima ir pigiau įsigyti, bet jų transportavimo ar aptarnavimo kaštai bus tokie, kad gal net už patį troleibusą brangiau kainuos. Nors AI|1 ir siūlo, bet iš kokios Rusijos naujų troleibusų tikrai irgi niekas nepirks dėl tos pačios priežasties, dėl ko iš ten jokia technika nėra perkama, nei mobiliakai, nei autobusai, nei naujos mašinos. Lieka Europos gamintojai, iš kurių dauguma serijinę troleibusų gamybą taip pat yra apleidę. Visa tai reiškia labai mažą konkurenciją ir labai mažą masto ekonomiją, mąsto ekonomiją neigiamai veikia netgi didžiausius troleibusų gamintojus - jau minėtas Solaris naujus troleibusus veža testuoti į Čekiją. Visa tai smarkiai išaugina troleibusų kainą ir galvoti, kad dėl to, jog nėra daug troleibusų pirkėjų, jie turėtų kainuoti pigiau, yra tas pats, kas galvoti, jog kadangi nėra daug Ferrari pirkėjų - tai jos turėtų kainuoti pigiau.

                                  Comment


                                    Alio, alio. Apie kokią masto ekonomiją kalba, kai unifikacija su autobusais didžiulė. Tai ne tos senos "Škodos" ar ZiU, kurie buvo originalūs ir su autobusais unifikavosi tik tiltais ir dar kai kuriomis smulkmenomis... Dar kartą kartoju, prie ko čia ta Rusija, jei kalba eina apie Baltarusiją ir Ukrainą. Pusė dalių ten irgi vakarietiškos, bet kaina kažkodėl ne vakarietiška. Tai gal verta pirkti ir dabaigti surinkimą pas save? Ar religija neleidžia ir norisi šokinėti aukščiau bambos bei pirkti tik tai kas geriausia? Nereikia tos demagogijos, kad nesame tokie turtingi, kad pirkti prastą prekę. Vat būtent, kad reikia pirkti tai, kas pagal kišenę (tik vėlgi nereikia apie tai, kad autobusai pigiau - o gal visgi ukrainietiški ar baltarusiški troleibusai pigiau už autobusus išeitų?), o ne kažkokį iškreiptą suvokimą.

                                    Comment


                                      Tik nereikia.. Važiavęs aš tais troleibusais(ir autobusais) UA ir RU vietinės gamybos, tai geriau nereikia. Pavartyk phototrans.ru duombazes, manau neatsitiktinai pusė apynaujų troleibusų pažymėti kaip sugedę.. ko jau ko, bet tokio šlamšto mažiausiai mum reikia

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Alio, alio. Apie kokią masto ekonomiją kalba, kai unifikacija su autobusais didžiulė. Tai ne tos senos "Škodos" ar ZiU, kurie buvo originalūs ir su autobusais unifikavosi tik tiltais ir dar kai kuriomis smulkmenomis... Dar kartą kartoju, prie ko čia ta Rusija, jei kalba eina apie Baltarusiją ir Ukrainą. Pusė dalių ten irgi vakarietiškos, bet kaina kažkodėl ne vakarietiška. Tai gal verta pirkti ir dabaigti surinkimą pas save? Ar religija neleidžia ir norisi šokinėti aukščiau bambos bei pirkti tik tai kas geriausia? Nereikia tos demagogijos, kad nesame tokie turtingi, kad pirkti prastą prekę. Vat būtent, kad reikia pirkti tai, kas pagal kišenę (tik vėlgi nereikia apie tai, kad autobusai pigiau - o gal visgi ukrainietiški ar baltarusiški troleibusai pigiau už autobusus išeitų?), o ne kažkokį iškreiptą suvokimą.
                                        Troleibusai nėra tik kėbulas, o kaip veikia mąsto ekonomija aš net du kartus pateikiau pavyzdį apie tai, kad Solaris troleibusai yra gabenami bandymams į Čekiją. Kas dėl troleibusų iš Baltarusijos, tai Rusijos lėktuve Sukhoi SuperJet 90% dalių yra vakarietiškos, bet niekas vakaruose jų neperka dėl nepatikimumo. Bet tu toliau išradingumu stebini ir siūlai schemą, kad kokie baltuarisiai nusiperka vakarietiškų dalių, kažką ten biški surenka, užsideda antkainį tiek ant tų dalių, tiek ant savo darbo ir tada mes nusiperkam ir surinkinėjam troleibusus iki galo. Ir kaip spėju tu galvoji, kad galutinis produktas turėtų būti ir pigesnis ir gal net patikimesnis. Nebūtų nei vieno, nei kito. Pažiūrėk kiek kainuoja mašinos, kurios surinkinėjamos konvejerio principu ir pažiūrėk, kiek jos kainuotų, jeigu koks meistrelis, iki tol užsiėmęs tik remontu, nuspręstų susipirkt dalis ir susirinkti mašiną pats. Kaina būtų x5 didesnė ir ne tik dėl to, kad pas jo nebūtų nei patirties, nei konvejerio, nei aparatūros, bet dar ir dėl to, kad pavieniui perkamos detalės žymiai brangiau kainuotų. Tada dar palygink to meistrelio ir kokios Audi gamyklos surinktos mašinos kokybę ir nebereikės daugiau apie tai svaigti.

                                        Comment


                                          Tiek troleibusų gaminant Solariui nieko nekainuotų įsirengti bandymų liniją pas save. Kodėl jie to nedaro? Nes tikriausiai įmonės valdžioje sėdi baltarankiai "efektyvūs" manageriai, kuriems svarbu tik piniginiai srautai, o ne reali fizinė įmonės veikla.
                                          Tik nereikia lyginti lėktuvų su troleibusais. O rusiškų lėktuvų neperka dėl politinių sumetimų, o ne dėl nepatikimumo. Be to aviacijos pramonė Rusijoje buvo sąmoningai sunaikinta irgi vat tokių pat efektyvių managerių, kurie siūlė tik viską pirkti, o kam gaminti savo?
                                          Aš tau dar kartą kartoju, kad galutinis surinkimas turi būti Lietuvoje. Autobusas ar troleibusas tai ne tik krūva dalių surinkimas. Jei taip būtų, tai lietuviai auksarankiai irgi galėtų savus modelius mikrobų ir net lengvųjų mašinų surinkinėti. Bet neišeina. Nes mašiną reikia visų pirma suprojektuoti, išbandyti, o tam Lietuvoje nėra ir niekada nebuvo potencialo. Todėl arba perki gatavus kitų modulius ir juos surinkinėji, arba perki licenciją ir technologinį procesą, tada gali gaminti beveik nuo nulio.
                                          Nesek čia pasakų. Amberių surinkimas parodė, kad jie kainuoja pigiau nei gatavas troleibusas iš Solario ar pan. Aišku, tuoj pradėsi aiškinti, kad Amberis ir Solaris tai skirtinga kokybė. Taip, skirtinga. Bet dar kartą kartoju, kad reikia gyventi pagal kišenę ir galimybes, o ne svaigti apie viską kas geriausia turint skatikus kišenėje. Jei visi šitaip mąstytų, tai pasaulyje būtų vos po 1-2 visų prekių gamintojus. O kam gaminti, jei galima nusipirkti? Tik iš ko nusipirkti, jei pats nieko negalimi ir neparduodi? O gigantinės korporacijos pamintų viską po savimi, įvairiausias pramonės šakas. Kas iš esmės ir vyksta pasaulyeje, o tos šalys, kurios pasirinko tik vartoti ir dar svaigsta apie viso kas geriausia vartojimą, taip ir murkdosi šūde...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X