Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Nuo lapkričio 1 d. patyliukais panaikintas nemokamas (mikro)autobusas iš Lukiškių į Maxima bazę.
    Kaip supratau, visiška keleivių krizė tam maršrutui buvo, jeigu pradėjo leisti mikrobus ir galop visai uždarė?

    Aišku nelabai į temą, bet Kaune ne taip seniai 7-am troleibusų maršrute stebuklingai buvo pasirodęs mikroautobusas :/
    Paskutinis taisė ssnaiperis; 2019.11.10, 15:53.
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

      Kaip supratau, visiška keleivių krizė tam maršrutui buvo, jeigu pradėjo leisti mikrobus ir galop visai uždarė?
      manau tai visiskai logiska. Nematau jokios prasmes vaziuoti kazkur uz miesto su mikriuku, padovanoti puse savo dienos vardan ko..? Nei ten labai pigiau nei labai skiriasi prekiu pasirinkimas uz kitas dideles maximas.

      Gariunai lyg ir taip leidzia savo transporta? Ar jau nebe?

      Comment


        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

        O tai kokį sprendimą galite pasiūlyti, jei Vilniuje atsiras troleibusų vairuotojų trūkumas ?
        Tokį, kokį ir autobusų vairuotojų - rengiant VVT patiems vairuotojus, rengti ne atskirai autobusų ar troleibusų vairuotojus,o kartu troleibusų ir autobusų kategorijos vairuotoją. Nori jis to ar nenori, teorija ta pati, tik praktikos reikėtų daugiau. Ir du egzaminus laikyti.

        Comment


          Labai greit paiškėtų, kad dalis tų troleibusų/autobusų vairuotojų nebenori vairuot troleibusų.
          Paskutinis taisė Garbanius; 2019.11.10, 18:48.

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Labai greit paiškėtų, kad dalis tų troleibusų/autobusų vairuotojų nebenori vairuot troleibusų.
            O kodėl? Kuom, tai taip nepatrauklu? Nukrenta "ūsai" ir tenka eiti darganu oru į lauką, bet kas dar ten labai blogiau?

            Comment


              O kas jų turi klausti? Yra darbo sutartis, kurioje turėtų būti įrašyta autobuso ir troleibuso vairuotojas. Ką duoda, su tuo turi ir dirbti. Be to lygtai troleibusų vairuotojai gauna daugiau, tai kodėl turėtų nenorėti vairuoti?

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                <...>

                Gariunai lyg ir taip leidzia savo transporta? Ar jau nebe?
                Taip, Gariūniniai autobusai po šiai dienai važinėja pilnoki
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Tai kad ta Maxima bazė jokios prasmės jau seniausiai nebeturi. Galbūt darbuotojus ir toliau vežios mikrobais nuo kokių nors Lazdynų ar Savanorių pr., Vakare apie 19 val. grįždamas iš Alytaus visada prasilenkiu su Maximos mikrobu iš Vilniaus kažkur ties Varėnos ir Trakų rajonu riba ties Merkiu... Vadinasi, Maxima vežioja darbuotojus net iš Varėnos rajono ir atgal...

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O kas jų turi klausti? Yra darbo sutartis, kurioje turėtų būti įrašyta autobuso ir troleibuso vairuotojas. Ką duoda, su tuo turi ir dirbti. Be to lygtai troleibusų vairuotojai gauna daugiau, tai kodėl turėtų nenorėti vairuoti?
                    Išeis iš VVT kur nors kitur, ir viskas VVT dabar ir taip vairuotojų trūkumas, tad niekas neužsiėminėtų tokiomis nesąmonėmis

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                      O kodėl? Kuom, tai taip nepatrauklu? Nukrenta "ūsai" ir tenka eiti darganu oru į lauką, bet kas dar ten labai blogiau?
                      Na dar reikalingas atidumas ir gebėjimas tų ūsų nepamesti. Ši problema aišku atkristų, turint modernų kontaktinį tinklą, bet gi kam investuoti, jei pirmoje vietoje ne paslaugos efektyvumas, o sutaupyti pinigai tų pačių vairuotojų sąskaita.

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                        Išeis iš VVT kur nors kitur, ir viskas VVT dabar ir taip vairuotojų trūkumas, tad niekas neužsiėminėtų tokiomis nesąmonėmis
                        Kur išeis? Kodėl turi išeiti? Nereikia sekti pasakų. Troleibusus vairuoja daugiausiai moterys ir joms kitą vairuotojos darbą susirasti ne taip paprasta. Vairuotojų trūksta dėl mažos algos, o ne dėl to, kad kai kurie barankų sukiotojai iš principo nenori vairuoti troleibuso. Jei pašte dirba paštininkai iš Ukrainos, tai kodėl VT vairuoti negali vairuotojai iš Ukrainos. Ukrainoje jie gauna apie 300 eurų ir dirba po 16 valandų. Pats mačiau tuos pačius vairuotojus ir anksti ryte, ir vėlai vakare. Aišku, dieną turi pertrauką.
                        Paskutinis taisė Al1; 2019.11.11, 08:24.

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Nuo lapkričio 1 d. patyliukais panaikintas nemokamas (mikro)autobusas iš Lukiškių į Maxima bazę.
                          Na nelabai jis mikro. Pilnas autobusas ir paprastai vienas iš tų kur dūmija taip, kad nematai kas važiuoja išvis. Nežinau kaip prie bazės, bet centre tai jis važiuja tuščias ir niekas į jį nelipa, tai gal todėl ir naikina.


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Šiai dienai nėra tiek autobusų ir jų vairuotojų, kad būtų galima keisti troleibusus autobusais. Per anksti keliat aistras, remdamiesi vieno žmogaus Facebook'o žinutėje paskelbta asmenine nuomone.

                          O aš gavau priešingą paaiškinimą - kad autobusai troleibuso maršrutu važiuoti gali nes trūksta troleibusų vairuotojų.

                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                          Kur išeis? Kodėl turi išeiti? Nereikia sekti pasakų. Troleibusus vairuoja daugiausiai moterys ir joms kitą vairuotojos darbą susirasti ne taip paprasta. Vairuotojų trūksta dėl mažos algos, o ne dėl to, kad kai kurie barankų sukiotojai iš principo nenori vairuoti troleibuso. Jei pašte dirba paštininkai iš Ukrainos, tai kodėl VT vairuoti negali vairuotojai iš Ukrainos. Ukrainoje jie gauna apie 300 eurų ir dirba po 16 valandų. Pats mačiau tuos pačius vairuotojus ir anksti ryte, ir vėlai vakare. Aišku, dieną turi pertrauką.

                          Jeigu tie vairuotojai iš Ukrainos vairuos taip, kaip statybininkai iš Ukrainos stato namus, tai geriau gal tada naikinam troleibusus...

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            Jeigu tie vairuotojai iš Ukrainos vairuos taip, kaip statybininkai iš Ukrainos stato namus, tai geriau gal tada naikinam troleibusus...
                            nes Ukrainoj gali nupaisyti bet koki popiereli, atspausdini ji "ant" spalvojo printerio ir viskas - 10 metu nepriekaistingas stazas rankuose. Jei labai naglas tai dar gali susitarti su kuo nors is VT savo miesto parko, kad jei skambins, sakytum kad jojo cia pas mus toks dirbo, pazadejes jam simtuka atkatu nuo pirmos algos.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                              Tokį, kokį ir autobusų vairuotojų - rengiant VVT patiems vairuotojus, rengti ne atskirai autobusų ar troleibusų vairuotojus,o kartu troleibusų ir autobusų kategorijos vairuotoją. Nori jis to ar nenori, teorija ta pati, tik praktikos reikėtų daugiau. Ir du egzaminus laikyti.
                              Bendra kategorija tiktų autobusų vairuotojams, bet tektų atleisti pusę troleibusų vairuotojų. Turėjau kaimynę, vairuoja troleibusą jau apie 25 metus, buvau šokiruotas, kad ji tik prieš porą metų gavo B kategorijos teises (ir iki šiol nemoka parkuotis). Dar labiau nustebau, kai sužinojau, kad tokių ten vos ne pusė (bent jau praktiškai visos moterys). Dabar pagalvokite kiek jiems reiktų išleist laiko, pastangų ir kiek tam prireiktų pinigų, kad jie gautų kategoriją autobusams.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Na nelabai jis mikro. Pilnas autobusas ir paprastai vienas iš tų kur dūmija taip, kad nematai kas važiuoja išvis. Nežinau kaip prie bazės, bet centre tai jis važiuja tuščias ir niekas į jį nelipa, tai gal todėl ir naikina.
                                Tai pilnas ar tuščias? Apsispręskit. Ir nereikia čia tirštinti spalvų dėl dūmingumo. Ten dirbo padorūs autobusai ir mikroautobusai.

                                O aš gavau priešingą paaiškinimą - kad autobusai troleibuso maršrutu važiuoti gali nes trūksta troleibusų vairuotojų.
                                Tai yra pavieniai atvejai, o ne pilnas maršruto keitimas visam laikui. Pilnam keitimui reikėtų papildomų autobusų su rezervu bei papildomų vairuotojų brigadų.
                                Apskritai yra normali praktika, kai kokių nors trumpalaikių eismo ribojimų metu bėginis transportas ar troleibusai yra pakeičiami autobusais. Vilniuje tas galėjo būti daroma su 18 maršrutu, kai porą savaitgalių iš eilės ties Litexpo būdavo draudžiamas eismas. 7-10 min. apylanka autobusu yra geriau už papildomą pusvalandžio ekskursiją troleibusu per centrą (kaip buvo organizuota dabar) ir nepalyginamai geriau už maršruto naikinimą (kaip būtų tarybiniais laikais ir kaip buvo Lazdynų tilto bandymo metu).
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Palaukit, tai troleibusams dar reikia ir atskirų vairuotojų? Ta prasme bet kuris autobuso vairuotojas negali vairuoti troleibuso?
                                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                  Comment


                                    Primesk, kad reikia. Ir visada reikėjo. Troleibusas tai ne autobusas. Barankos sukiojimas tas pats, bet pedalai ir važiavimo ypatumai - ne. Transporto priemonėms su priekaba irgi reikia papildomos kategorijos. Traktoriui irgi netinka B ar C kategorija. O kai kur ir paspirtukininkams ar dviratininkams reikia "teisių"...

                                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                    Bendra kategorija tiktų autobusų vairuotojams, bet tektų atleisti pusę troleibusų vairuotojų. Turėjau kaimynę, vairuoja troleibusą jau apie 25 metus, buvau šokiruotas, kad ji tik prieš porą metų gavo B kategorijos teises (ir iki šiol nemoka parkuotis). Dar labiau nustebau, kai sužinojau, kad tokių ten vos ne pusė (bent jau praktiškai visos moterys). Dabar pagalvokite kiek jiems reiktų išleist laiko, pastangų ir kiek tam prireiktų pinigų, kad jie gautų kategoriją autobusams.
                                    Nieko nereikėtų atleisti. Tie, kurie dirba, ir dirbtų toliau. Jų priversti neišeis, jei nenorės. Reikalas liestų tik tuos, kurie įgytų D ir T kategorijas VVT kuruose ir įmonės sąskaita.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2019.11.11, 14:35.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Palaukit, tai troleibusams dar reikia ir atskirų vairuotojų? Ta prasme bet kuris autobuso vairuotojas negali vairuoti troleibuso?
                                      Ne, troleibusams yra T kategorija teisėse, autobusams D. Kursai ir egzaminas irgi atskiri. Panašiai kaip ir su automobiliu ir motociklu.

                                      https://www.arv-auto.lt/t-kategorija
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                        Apskritai yra normali praktika, kai kokių nors trumpalaikių eismo ribojimų metu bėginis transportas ar troleibusai yra pakeičiami autobusais. Vilniuje tas galėjo būti daroma su 18 maršrutu, kai porą savaitgalių iš eilės ties Litexpo būdavo draudžiamas eismas. 7-10 min. apylanka autobusu yra geriau už papildomą pusvalandžio ekskursiją troleibusu per centrą (kaip buvo organizuota dabar) ir nepalyginamai geriau už maršruto naikinimą (kaip būtų tarybiniais laikais ir kaip buvo Lazdynų tilto bandymo metu).
                                        Kai kuriuose miestuose, pavyzdžiui, Varšuvoje ar Prahoje, tokie pakaitiniai maršrutai netgi turi atskirą numeraciją.

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                          Tai pilnas ar tuščias? Apsispręskit. Ir nereikia čia tirštinti spalvų dėl dūmingumo. Ten dirbo padorūs autobusai ir mikroautobusai.
                                          Pilnas autobusa ta prasme, kad pilno dydžio, ne pilnas žmonių.

                                          Na kokie ten dirbo nesigilinau, bet dūmų iš jų tikrai ėjo daug kai užtaikydavau susitikti pravažiuojantį. Net pagalvojau kad viešojo pakeitė tai va čia seną įkišo.

                                          Tai yra pavieniai atvejai, o ne pilnas maršruto keitimas visam laikui. Pilnam keitimui reikėtų papildomų autobusų su rezervu bei papildomų vairuotojų brigadų.
                                          Apskritai yra normali praktika, kai kokių nors trumpalaikių eismo ribojimų metu bėginis transportas ar troleibusai yra pakeičiami autobusais. Vilniuje tas galėjo būti daroma su 18 maršrutu, kai porą savaitgalių iš eilės ties Litexpo būdavo draudžiamas eismas. 7-10 min. apylanka autobusu yra geriau už papildomą pusvalandžio ekskursiją troleibusu per centrą (kaip buvo organizuota dabar) ir nepalyginamai geriau už maršruto naikinimą (kaip būtų tarybiniais laikais ir kaip buvo Lazdynų tilto bandymo metu).
                                          Dabar pavieniai - poto žiurėk opt ir "neturim vairuotojų" bet turim "sprendimą". Atsižvelgiant kad VMS sistemingai stengiasi to pasiekti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X