Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Ta dar gal metro prilyginkim troleibusui - juk tai irgi elektrinis. Tramvajus yra visai kas kita, nes jis perveža nepalyginamai daugiau keleivių, nei troleibusas. Dabar tikslių skaičių nepamenu, bet Vilniaus VT ataskaitose kuras ir elektra buvo vos keli procentai sąnaudose. Ten, kur yra aukšti atlyginimai, vairuotojo atlyginimas tampa labai svarbia sąnaudų dalimi ir tada jau tampa labai svarbu, kad transporto priemonė gebėtų pervežti kuo daugiau keleivių. Jeigu tu galvoji, kad miestai renkasi tramvajus, metro, autubusus ar troleibusus pagal kažkokias madas ir 'myliu-nemyliu' - tai tu stipriai klysti. Renkasi pagal tai, ką rinktis logiška.
    Pervežami kiekiai sąlygojami žymiai didesnio kiekio veiksnių, nei tik transporto rūšis. Va čia yra troleibusas, gebantis pervežti kuo daugiau keleivių.
    https://www.facebook.com/urbanistasl...747504472/?t=0
    Pasikartojam, kuo ten tramvajus skiriasi?

    Comment


      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

      Tramvajai yra visiškai atskira tema nei troleibusai, kaip ir elektrobusai - nereikėtų jų suplakti į vieną kaip vieną ir tą patį. Kas tie ekspertai - aš nežinau. Aš žinau, kad pasaulyje dešimtys tūkstančių gerbtinų tos srities ekspertų ir pasidaryti išvadas iš kelių, kurie tikriausiai yra atrinkti troleibusistų, yra paprasčiausiai naivu.
      Tai ne atskira tema, bendra viešojo transporto ir racionalaus pasirinkimo problema. Paskaičiuota , kad tramvajus yra pigiausia priemonė pervežti didelį žmonių skaičių, bet įrengti reikalingos didelės investicijos. Be to tramvajaus linijomis negali važiuoti kitas transportas, tuo kartu ir skatinama nestovėti kamščiuose , o greit nuvykti į vietą. Vilnius tramvajui neturi nei pinigų, nei valios tam skirti atskiras juostas.


      Jūs su SoulMulticast man vis sakot vieną ir tą patį argumentą - 'tau ką, nesvarbu ekologija'? Aš į jį jau atsakiau, kad ekologija yra ne tik troleibusai, bet ir daugybė kitų veiksnių, pvz. mašinų išmetami dūmai, kurių išmetama daugiau, jeigu troleibusai sudarinėja kamščius nušokus ūsams, sugedus kontaktiniam tinklui, įvykus kokiai avarijai ar šiaip, lėtai judėdami per sujungimus. Bet SoulMulticast to nepriima kaip argumento, jam atrodo, kad žmonės gatvėse kvėpuoja tik dyzelinių autobusų, o ne automobilių išmetomis dujomis:
      Kamščiai ir VT tai kita tema. KT pasenęs, bet todėl, kad jo nieks neatnaujina, nes yra kažkokie "autobusistai" be specialaus išsilavinimo, kurie aiškina - tai atgyvena. Rusijoje tuo pačiu pretekstu naikina tramvajų ir leidžia maršrutkes. Žinau tik tiek, kad kelių tiesimas kamščių nepanaikins ir nepaskatins naudotis VT, nors tam , matyt, daugiau išleidžiama ,nei investuojant į VT atnaujinimą. A juostų atskyrimas racionalus, jei juo dažnai važiuoja VT. Atskyrimas nėra brangus, bet tai gali tik padidinti dar labiau kamščius ir nepasitenkinimą, nors skatintų daugiau žmonių naudotis VT.
      Didesnis VT naudojimas vėl skatintų didesnes investicijas į VT pėsčiųjų infrastruktūrą.



      Gerai bent tiek, kad tie šarlatanai ar ekspertai pripažįsta, jog šiuo metu įsivedinėti kontaktinį troleibusų tinklą neapsimoka. Tai akivaizdu, elektrobusai šiuo metu irgi nelabai apsimoka, bet juos įsivedinėja tūkstančiai pasaulio miestų, tik kažkodėl troleibusų niekas neįsivedinėja.Bet va Vilniaus didžiulis privalumas, kad turi kontaktinį tinklą. Tik bėda, kad tas kontaktinis tinklas jau seniausiai pasenęs, kaip minėjau, per sankryžas ir ties sujungimais lėtai važiuojantys troleibusai sukelia kamščius ir didina jų skleidžiamą taršą. Reikia diegti greitaeigį kontaktinį tinklą, bet čia pasitelkiam gerbiamus ekspertus į pagalbą, kurie sako 'nėra tokių durnių, kurie tai darytų, visi įsivedinėja elektrobusus'.

      Nežinau, apie kokius šarlatanus kalba, gal apie Talino? Praga įsivedėnija troleibusą . https://www.youtube.com/watch?v=TLn_wyj8whU
      Jei tie miestai , kurie dabar perka elektrobusus ,turėtų kontaktinį tinklą jie tik būtų patenkinti. Video žmogus iš Berlyno, tai kaip tik tai ir sakė.
      Elektrobusams nebereikia šiuo atveju pasikrovimo stotelių.


      Mano klausimas jums abiems - ar sutiktumėt, kad būtų atlikta išsami Vilniaus VT transporto analizė ir galimybių studija, kuri ir nulemtų kokiu keliu toliau turėtų eiti Vilnius? Ar visgi tai turėtų lemti keli entuziastai sofos ekspertai ir aš šiuo atveju nekalbu apie tuos iš Maskvos.
      Vienareikšmiškai - tegu sprendžia ekspertai ir geriausia ne vietiniai, geriau su vakarų mentalitetu ir didele patirtimi.
      Paskutinis taisė AudriusV; 2019.11.08, 15:11.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Pervežami kiekiai sąlygojami žymiai didesnio kiekio veiksnių, nei tik transporto rūšis. Va čia yra troleibusas, gebantis pervežti kuo daugiau keleivių.
        https://www.facebook.com/urbanistasl...747504472/?t=0
        Pasikartojam, kuo ten tramvajus skiriasi?
        Pasikartosiu - tramvajai, metro ir traukiniai yra skirti magistraliniams maršrutams, kur yra pervežamas didelis kiekis žmonių, troleibusai ir autobusai skirti mažesniam keleivių pervežimui. Tikrai pasitaiko išimtys iš taisyklių - Kaune galime sutikti keturašį autobusą, Vilniuje tarp oro uosto kursuoja vieno vagono traukinys, visko pasitaiko, bet tai yra vienetai. Ar galėtų efektyviai dirbti toks ilgas troleibusas - aš nežinau. Aš žinau, kad kai mes sprendžiame koks turėtų būti Vilnius VT per 'myliu-nemyliu' prizmę, tai yra absurdas. Tokiam sprendimui priimti reikia gilių studijų ir analizių, o kai sofos ekspertai pradeda aiškinti 'aš žinau geriau ir jokių studijų čia nereikia' - tai manęs visiškai neįtikina.
        Paskutinis taisė Eidvis; 2019.11.08, 15:20.

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
          Tokiam sprendimui priimti reikia gilių studijų ir analizių...
          Buvo pateiktas video su neva tai sofos egsperto aiškinimu troleibusų naudai, todėl prašom pateikti tikro eksperto rimtas išvadas, kuriose troleibusai pateikiami kaip nereikalinga ir neefektyvi TP, o ne "nenoriu-negražu" skiedalai.
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Parašė lukass Rodyti pranešimą

            Buvo pateiktas video su neva tai sofos egsperto aiškinimu troleibusų naudai, todėl prašom pateikti tikro eksperto rimtas išvadas, kuriose troleibusai pateikiami kaip nereikalinga ir neefektyvi TP, o ne "nenoriu-negražu" skiedalai.
            Aš peržiūrėjau pusę video ir kaip argumentus radau 'nes tai elektrinis transportas', reikia suprasti, kad jis kalbėjo apie ekologiją. Apie ekologiją aš atsakiau daugiau, nei išsamiai. Joks užsienio ekspertas negali pasakyti kas Vilniuje suteiktų daugiau ekologijos - didesnės investicijos į troleibusus ar investicijos į A juostų plėtrą. Tam reikia studijos ir analizės. Prie ko čia kažkokie ekspertai? Aš kalbu apie tai, kad reikia atlikti išsamią studiją ir analizę. Jei ta studija parodytų, jog labiau apsimoka troleibusai - aš būsiu visomis keturiomis už juos. Bet kažkodėl troleibusistai jokių studijų ir analizių nenori, nes gi 'kažkoks ekspertas youtūbėj surinko 2000 peržiūrų - tai negi mes dabar juo nesiremsim ir kažkokias studijas darysim'?

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

              Aš peržiūrėjau pusę video ir kaip argumentus radau 'nes tai elektrinis transportas', reikia suprasti, kad jis kalbėjo apie ekologiją. Apie ekologiją aš atsakiau daugiau, nei išsamiai. Joks užsienio ekspertas negali pasakyti kas Vilniuje suteiktų daugiau ekologijos - didesnės investicijos į troleibusus ar investicijos į A juostų plėtrą. Tam reikia studijos ir analizės. Prie ko čia kažkokie ekspertai? Aš kalbu apie tai, kad reikia atlikti išsamią studiją ir analizę. Jei ta studija parodytų, jog labiau apsimoka troleibusai - aš būsiu visomis keturiomis už juos. Bet kažkodėl troleibusistai jokių studijų ir analizių nenori, nes gi 'kažkoks ekspertas youtūbėj surinko 2000 peržiūrų - tai negi mes dabar juo nesiremsim ir kažkokias studijas darysim'?
              Tamsta vis kartoji neva nori nešališkų analizių, bet vis būtinai pridedi mol šitos vat konkrečios transporto priemonės fanatikai nieko nenusimano. Kažkoks toks nelabai objektyvus objektyvumas gaunasi.
              Beje nematau jokios priešpriešos tarp troleibusų ir A juostų. Kaip ir kontaktinio tinklo, kuris užleistas jau tiek, kad pilnai tikiu, kad studiją atliekantys žmonės pasibaisėtų ir imtų skaičiuoti pilno KT perdarymo kainą. Tai tuomet tikrai investicijų atsipirkimas dešimtmečiais nusvertų svarstykles trumpalaikei autobusų naudai.

              Comment


                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                Aš peržiūrėjau pusę video ir kaip argumentus radau 'nes tai elektrinis transportas', reikia suprasti, kad jis kalbėjo apie ekologiją. Apie ekologiją aš atsakiau daugiau, nei išsamiai. Joks užsienio ekspertas negali pasakyti kas Vilniuje suteiktų daugiau ekologijos - didesnės investicijos į troleibusus ar investicijos į A juostų plėtrą. Tam reikia studijos ir analizės. Prie ko čia kažkokie ekspertai? Aš kalbu apie tai, kad reikia atlikti išsamią studiją ir analizę. Jei ta studija parodytų, jog labiau apsimoka troleibusai - aš būsiu visomis keturiomis už juos. Bet kažkodėl troleibusistai jokių studijų ir analizių nenori, nes gi 'kažkoks ekspertas youtūbėj surinko 2000 peržiūrų - tai negi mes dabar juo nesiremsim ir kažkokias studijas darysim'?
                Mirtinas argumentas: pažiūrėjau pusę ir supratau, kad š.... kalba ,tik 2000 peržiūrų... О jei dar mažiau žiūrėti , tai galima būtų visai nieko neišgirsti ...
                Vienas iš sofos ekspertų: https://en.wikipedia.org/wiki/Vukan_R._Vuchic.
                Tie , kas nori išgirsti daugiau , pilnas jo interviu : https://www.youtube.com/watch?v=sbUhj0SsLqk
                yra ir rus.subtitrai

                Paskutinis taisė AudriusV; 2019.11.08, 17:51.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  Beje nematau jokios priešpriešos tarp troleibusų ir A juostų. Kaip ir kontaktinio tinklo, kuris užleistas jau tiek, kad pilnai tikiu, kad studiją atliekantys žmonės pasibaisėtų ir imtų skaičiuoti pilno KT perdarymo kainą. Tai tuomet tikrai investicijų atsipirkimas dešimtmečiais nusvertų svarstykles trumpalaikei autobusų naudai.
                  Jeigu vaikas paklausia tėvo - kodėl tu vairuoji žigulį, o ne naują mersą, tėvas vaikui paaiškina pagrindinę ekonomikos taisyklę - 'norai yra begaliniai, tačiau resursai yra riboti'. Vaikas užauga ir galvoja - ką čia pirkti, 7 metų opelį, ar naują elektromobilį. Elektromobilis būtų geriau, juk dar ir ekologiškas, bet jis 10 kartų brangesnis, o reikia dar namo stogą keisti, namą remontuoti, vaikais rūpintis. Ir nusprendžia žmogelis pirkti opelį. Jis padaro tą patį, ką daro kiekviena įmonė priimdama plėtros planus - kaštų ir naudos analizę. Bet problema, kad kai tas žmogelis pradeda galvoti ne apie savo daržą, o apie valstybinius reikalus, jis pamiršta, kad kaštų ir naudos analizę reikia daryti ne tik pas save ūkyje, privačiose įmonėse, bet ir valstybiniuose reikaluose. Atrodo, kad jeigu reikia daugiau A juostų - prašau, bus. Reikia estakadų - tai statom. Reikia rinktis tarp autobusų ir troleibusų - juk tai taip pat paprasta, kaip kad spalvą pasirinkti, renkamės troleibusus, juk jie ekologiški. Reikia pakeisti troleibusų kontaktinį tinklą - keičiam. Jeigu tai yra taip lengva - tai kodėl iki šiol nieko nepadaryta? Kodėl tik neseniai caro laikus menančių autobusų atsisakėm? Problema, kad resursai yra riboti, o kai resursai riboti - reikia žiūrėti kur juos galime panaudoti efektyviausiai. Ir čia aš matau pagrindinę troleibusistų problemą, negebėjimą ar net nenorą įverti 1) kiek tai kainuos 2) ar tie pinigai, investuoti į kitas sritis, nesukurtų didesnės vertės. Užmerkiamos akys, užsikemšamos ausys ir kaip mantra kartojama 'negi tu prieš ekologiją'?

                  Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                  Mirtinas argumentas: pažiūrėjau pusę ir supratau, kad š.... kalba ,tik 2000 peržiūrų... О jei dar mažiau žiūrėti , tai galima būtų visai nieko neišgirsti ...
                  Pažiūrėjau pusę ir pamačiau kad Š, o dėl ko Š, jau išsakiau. Kodėl aš apskritai turiu kažką žiūrėti? Tai jeigu mes diskutuojam aš tau pasakysiu - eik perskaityk tą ir tą knygą, tada kalbėsim. Jeigu tu tame video randi kažkokių neužmušamų argumentų troleibusų naudai - tai juos ir sakyk, o ne versk kažkokius beverčius video žiūrėti ar kažkieno biografijas skaityti.

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                    Pažiūrėjau pusę ir pamačiau kad Š, o dėl ko Š, jau išsakiau. Kodėl aš apskritai turiu kažką žiūrėti? Tai jeigu mes diskutuojam aš tau pasakysiu - eik perskaityk tą ir tą knygą, tada kalbėsim. Jeigu tu tame video randi kažkokių neužmušamų argumentų troleibusų naudai - tai juos ir sakyk, o ne versk kažkokius beverčius video žiūrėti ar kažkieno biografijas skaityti.
                    Koks tikslas perpasakoti kažkieno interviu, jei žmogus gali viską pamatyti ir išgirsti iš pirmų lūpų ? Nuoroda į wikipedia duota, nes pats sakėte, kad nežinote , kas tie ekspertai.
                    Kaip suprantu, kai kurie mėgsta būti "rašytoju", bet ne "skaitytoju", tuo tamsta ir esate arčiau "sofos ekspertų", nes bandote ignoruoti arba menkinti vertus pasitikėjimo ekspertų pasisakymus.

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                      Reikia pakeisti troleibusų kontaktinį tinklą - keičiam. Jeigu tai yra taip lengva - tai kodėl iki šiol nieko nepadaryta?
                      Iš mėnulio nukritom? Nestebėjom dešimtmečius trukusios komedijos apie metro, tramvajus ir dirižablius?

                      Comment



                        Tikrai manai, kad diskusijos apie metro, tramvajus ir t.t. neleido nupirkti naujų autobusų? Tai kam tada tie pinigai panaudoti buvo?

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                          Tikrai manai, kad diskusijos apie metro, tramvajus ir t.t. neleido nupirkti naujų autobusų? Tai kam tada tie pinigai panaudoti buvo?
                          Kokie pinigai? Nebuvo pinigu. Ir dabar nera pinigu nupirkti iskart visko. Bet dabar duoda paskolas, kuriu Vilniui po Zuoko nuostabaus valdymo tiesiog nebeduodavo. Ar sita irgi reikia atskirai irodineti ir kvestionuosi?

                          Eidvis prasom sarasa miestu (isskyrus Maskva) kurie turint troleibusu kontaktini tinkla isivedineja elektrobusus. Ir ne 4 elektrobusus o kokiu minimum 100.

                          Comment


                            O apie Talina ir tramvaju - jei tramvaju ivedineti Vilniuje, butu is tikruju nelabai logiska dubliuoti dauguma dabartiniu troleibusu ir autobusu marsrutu. Tramvajus visada yra VT asis, nes veza daugiausiai keleiviu. Tuomet kitos VT priemones veikia kaip privaziavimo prie tramvajaus. Gali pasirinkti - arba vaziuoti is namu su persedimu - kelias stoteles autobutu, paskui iki centro tramvajumi, arba visa kelia su autobusu ilgai ir vingiuojant po visus uzkampius. Reiketu pakeisti beveik visus dabar esamus VT marsrutus. Ir, gali buti, visai atsisakyti troleibusu kontaktinio tinklo, nes dabartinis jo iskabinimas neatitiktu poreikiu ir dubliuotu pagrindinius tramvajaus marsrutus.
                            Aisku butu nuostabu perkabint ji is naujo atnaujinant, bet Talinas tokio kelio nepasirinko, nes taip, tai yra brangu.
                            Dalinai atsisakineti troleibusu nera prasmes, nes troleibusu sistema gali veikti ekonomiskai tik tuomet kai yra kuo didesne. 10 troleibusu linija is tikruju butu priziureti pakankamai islaidu padalinus ant vienos transporto priemones.
                            Bet vel gi, turint tramvaju, kaip pagrindine elektrine VT rusi mieste. Kiti didesni miestai turi metro, kaip pagrindine elektrine VT rusi. O Vilnius panaikines elektrini transporta taptu Mongolija.

                            Todel as ir kisu tramvaju - nes jis negali veikti atskirai nuo visko. Tai yra bendra sistema.
                            Nu nera Europoje sostiniu, kurios butu likusios be elektrinio transporto. Vakaru europoje net absoliuti dauguma tarpmiestiniu gelezinkeliu elektrifikuota, ko Lietuva negali padaryti per 30 metu ir nezinia ar kada nors pasieks.
                            Ar mes labiausiai atsilikes ES miestas, todel galima beleka isdarineti? Tikrai tokiu nesunku tapti.

                            O del ekonominio efektyvumo - efektyviausias pinigine prasme VT yra JOKIO VT. Uff kaip cia taip? Kaip cia taip isejo, kad pasaulyje beveik nera miestu, kur VT nestu pelna? Na va taip. Viesasis transportas atlieka socialine ir reprezentacine funkcija is dalies apmokantis kastus is bilietu pardavimo.

                            Jei jau kalbesim apie pinigus, tai Talino VT juk nemokamas, jis jiems absoliuciai nieko neatnesa. Ir dar klausi kodel jie atsisako kazkokios vienos transporto rusies, kaip troleibusu?

                            Comment


                              Kas dėl egzperdų, tai egzperdai Klaipėdoje, Šiauliuose, Šiaulių rajoje, Alytuje, Marijampolėje rekomnedavo plėsti mikorbų tinklą, o autobusus palikti tik itin apkrautuose maršrutuose. Atspėkite, su tokiu "viešuoju transportu" reikia tikėtis automobilizacijos didėjimo ar mažėjimo? Kai tokie patys egzperdai Vilniuje rekomenduoja greituosius autobusus ar tramvajų...

                              Kas dėl 13 ir 18 maršrutų, tai iš tikrųjų, Titnago g. KT palaikymas vargu ar vertas... Todėl artimoje ateityje iš tikrųjų ten gali jo nelikti. Tačiau nemanau, kad vertėtų leisti 13, 15 ir 18 autobusus. Galėtų likti 13 troleibusas, o 15 ir 18 būtų panaikinti, iki Titnago g. žiedo pratęsiant 24 autobusą.
                              Paskutinis taisė Al1; 2019.11.10, 10:43.

                              Comment


                                Atrodo, kad už lango tuoj 2020, bet kai kurie užstrigę praeito amžiaus 4-ajame dešimtmetyje:


                                1931 07 15. Iš AUTC (http://www.autc.lt/lt/bibliografija/2689)
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Jei tada dar buvo einama koja kojon su pasauliniais trendais (tramvajų naikinimo), tai dabar visiškai atsiliekama. Visus vystomas elektrotransprtas, net Ukrainoje per pastaruosius 4-5 metus elektrotrasportas daugelyje miestų atgimsta, tai mūsuose siūloma autobusizacija ir netgi mikrobizacija (Kaunas, Klaipėda, Šiauliai)... Arba svaičiojama apie utopinį metro, tramvajų, vaikiškų ligų pilnus elektrobusus... Visi pastarieji nėra blogai, bet gal reikia nustoti svaigti ir grįžti į Lietuvos realybę - finansines galimybes, katastrofišką demografinę situaciją ir t.t.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Kas dėl egzperdų, tai egzperdai Klaipėdoje <...>
                                    Prašau nestumti ant Klaipėdos diletan... tfu, ekspertų. https://www.atviraklaipeda.lt/2019/1...rto-ekspertai/

                                    Comment


                                      Atsakymas iš VVT.

                                      Tai buvo tik švieslenčių testavimas, tokie autobusai į maršrutus neišvažiavo ir troleibusų niekada nepakeitė.

                                      Ne, neturime tokio plano, tikimės, kad sugebėsime pritraukti pakankamai žmonių norinčių vairuoti būtent troleibusus ir jie toliau sėkmingai riedės Vilniaus gatvėse jei pažįstate norinčius vairuoti troleibusą, nukreipkite juos pas mus
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Na va, paaiškėjo eilinės "troleibusų paveldo draugų" nieko vertos šnekos.

                                        Comment


                                          Klausimas: O kam gi tokie testavimai reikalingi, tiesiog iš sportinio intereso patikrint, ar autobusų švieslentės sugeba troleibusų maršrutus rodyti? Jeigu autobusai į troleibusų maršrutus neišvažiavo iki šiandien, ar tai garantuoja, kad to nebus po mėnesio, ar po pusmečio, ar tiesiog naujiems dar 50 autobusų atvykus?

                                          Atsakymas (UAB „Vilniaus viešasis transportas“ Viešųjų ryšių specialistė Lina Nuobarienė): „jei jie ir išvažiuotų, tai ne tam, kad pakeistų troleibusus, o susidarius troleibusų vairuotojų trūkumui“.

                                          Taip, šis atsakymas tikrai užtikrina, kad autobusai troleibusų maršrutais nevažinės.
                                          Už Vilnių be tramvajų!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X