Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Gal kas mane apšvies, kaip čia yra su tų žemagrindžių žymėjimu. Kad ir, pavyzdžiui, 1G. Šį mėnesį nesu matęs ne žemagrindžio autobuso šitam maršrute, bet tai jie taip nori apsidrausti, kad vis tiek tvarkaraščio viso nenuspalvina geltonai?

    Kiek išvis tų ne žemagrindžių autobusų dabar likę? Matau tik 549 2G važinėjantį, matyt yra keletas tų dar kriošenų kituose maršrutuose, bet vis tiek, tvarkaraščiai juk galėtų būti triskart geltonesni pagal realią situaciją. Ar jie taip nori apsidrausti??
    O ne geltonai pažymėti laikai reiškia kurie autobusai pritaikyti invalidams? Turintys rampa invalidų į važiavimui?

    Comment


      Niekas ten nežiūri, yra ta rampa ar nėra, veikia ji ar ne. Žemagrindis ir viskas.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Niekas ten nežiūri, yra ta rampa ar nėra, veikia ji ar ne. Žemagrindis ir viskas.
        Kaune bent tai reiškia geltonai pažymėti laukai. Ne zemagrindi o pritaikytą vežti invalidui

        Comment


          Visi žemagrindžiai pritaikyti vežti invalidus. Tam ir atsirado žemagrindžiai, o ne dėl to, kad kažkam to užsinorėjo. Tai, kad senuose žemagrindžiuose nėra rampų ar vietų invalido vežimėliui nieko nereiškia - viskas atsiranda procese. Vėlesnės gamybos žemagrindžiai jau turi ir vietas vežimėliui, ir rampas.

          Comment


            Cituoju fb grupes pranesima:

            Marius Markevičiusto Troleibusai - ekologiškas transportas. Išsaugokim ir auginkim!
            Šiandien 89-tajame autobusų maršrute, kur turėtų važinėti elektriniai mikroautobusai, ir vėl riedėjo dyzelinis Isuzu. Kažkaip „ateitis“ nelabai veikia

            Na bet paslapčia procesai vyksta. Kaip pavyko sužinoti, patyliukais ruošiamas vieningos Vilniaus miesto viešojo transporto maršrutų sistemos projektas. Troleibusų ir autobusų maršrutai nebeturės tų pat numerių. Kodėl taip daroma? Atsakymą nuspėti nesunku – naujuosiuose Solaris dyzeliniuose autobusuose jau suprogramuoti troleibusų maršrutai, tad nenuostabu, jei „netikėtai“ tai viename, tai kitame troleibusų maršrute pradės „laikinai“ pasirodyti dyzeliai. Maskva artėja prie Vilniaus, ura tavarišči!
            Tai kaip ir viskas su troleibusais. Ateitis visiškai aiški. Suprantama kodėl ne pirko su autonomine eiga ir kodel pirko tik uz nemokamas ES lesas.

            Prakeikti gandonai.
            Paskutinis taisė Mettal; 2019.11.10, 11:23. Priežastis: Autoriaus prašymu pašalintos foto

            Comment


              Troleibusai jau seniai numiręs reikalas. Klausimas tik kiek mes dar apsimetinėsime, kad lavonas yra gyvas.
              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

              Comment


                Man dviprasmiški jausmai apie troleibusus. Palaikau tiek norinčių, kad troleibusų tinklas būtų tobulinamas, tiek kad naikinamas, nuomones. Pats esu dažnas VT naudotojas.

                Kaune jau seniai nebėra bendrų numerių su autobusais, bet troleibusus dar perka iš lenkų. Nepanašu, kad pabaiga jiems artėja. Susidaro įspūdis, kad Vilnius pirmas panaikins troleibusus, o Kaunas panaikins paskutinis. Gal, kad Kaune truputį geresnis gatvių tinklas troleibusams, būta net plėtros, neseniai užpirko naujų troleibusų, pakeis 1980-ųjų pradžios (absurdas, koks amžius) Škodas

                Comment


                  Kur oficialus patvirtinimas?

                  Comment


                    Tokius dalykus reikia kelti į viešumą. Manau Marius Markevičius galėtų ir plačiau tokias naujienas paskelbti. NVTKA. Taipogi delfis mėgsta tokias razinkas. Svarbu netylėti.

                    Comment


                      O ką naujienų portalai? Remtis to FB puslapio informacija, yra tas pats, kaip architektūros ir urbanistikos entuziastui skaityt "kultūros paveldo draugus". Labai specifinė publika ten.

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                        Prakeikti gandonai.
                        Šitas geras.

                        Bet šiaip jau eilinis veiksmas, kuris kruopščiai slepiamas nuo visuomenės kaip gerais "išvystyto socializmo" laikais. Nauja karta

                        Comment


                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          O ką naujienų portalai? Remtis to FB puslapio informacija, yra tas pats, kaip architektūros ir urbanistikos entuziastui skaityt "kultūros paveldo draugus". Labai specifinė publika ten.
                          Na ne primas kartas būtų. Pats M. Markevičius ne kartą tą temą yra kalbėjęs.
                          Kitas pvz.: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=82641107

                          Na o šiaip gautu oficialų atsakymą iš savivaldybės. Pakeltų biški triukšmo visuomėneje ir pačioje savivaldybėje. Blogiausia tylėjimas.

                          Blin gal jau laikas mums patiems savo naujienų protalą kūrti?

                          Comment


                            Šiap, spėju didesnė dalis visuomenės būtų už troleibusų naikinimą, tai dar klausimas kas liks gaidžio vietoje

                            Comment


                              Bijau, kad VMS yra per silpni priimti sprendimą, kad koks viešasis transportas turėtų važinėti miesto gatvėmis - turėtų nuspręsti gilios studijos, tyrimai ir ekspertų skaičiavimai, o ne 'visuomenės balsas', su savo didžiausiu argumentu - 'prisirišim grandinėmis prie troleibusų ir nieko jūs neatimsit'.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Troleibusai jau seniai numiręs reikalas. Klausimas tik kiek mes dar apsimetinėsime, kad lavonas yra gyvas.
                                Bijau kad didelė pasaulio dalis su tamsta nesutinka ir troleibusų tinklus dar netgi ir plečia.

                                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                Bijau, kad VMS yra per silpni priimti sprendimą, kad koks viešasis transportas turėtų važinėti miesto gatvėmis - turėtų nuspręsti gilios studijos, tyrimai ir ekspertų skaičiavimai, o ne 'visuomenės balsas', su savo didžiausiu argumentu - 'prisirišim grandinėmis prie troleibusų ir nieko jūs neatimsit'.
                                Tų tyrimų jau pridaryta įvairiausiuose pasaulio miestuose, tai neteko dar girdėti išvados, kad troleibusai būtų pralaimėję prieš dyzelius, ypač jei kontaktinis tinklas jau yra. Tik Rusijoje padaroma ir atvirkštinių išvadų, nes ten vis dar nesibaigė prichvatizacija...

                                Comment


                                  Labia keistas jausmas ant tokio posto spausti "patinka". Jausmas labiau priešingas. VMS įsikandę savo eletrobusų vizijos toliau perka dyzelius

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Tų tyrimų jau pridaryta įvairiausiuose pasaulio miestuose, tai neteko dar girdėti išvados, kad troleibusai būtų pralaimėję prieš dyzelius, ypač jei kontaktinis tinklas jau yra. Tik Rusijoje padaroma ir atvirkštinių išvadų, nes ten vis dar nesibaigė prichvatizacija...
                                    O kas dėl Talino tyrimų ir priimto sprendimo atsisakyti troleibusų? Ar čia irgi prikursime konspiracijų apie 'prichvatizaciją'? Jeigu Rusiją čia norima pateikti kaip atsilikėlę, kuri atsisako troleibusų, tai greičiau yra atvirkščiai - Rusija yra atsilikėlė, nes dauguma pasaulio miestų jau seniausiai atsisakė troleibusų, kai Rusija liko bene labiausiai troleibutizuota šalimi, panašiai, kaip ir Lietuva su visu tuo sovietiniu paveldu ir nenoriu viešąjį transportą vertinti ne jausmais, o ekonomine logika ir skaičiavimais (tame tarpe ir ekologiniais).

                                    Comment


                                      Tai kaip čia visgi, ar tai tiesiog savivaldybės rimtas požiūris, kad troleibusai Vilniui nereikalingi, ar tai visgi kažkoks lobizmas ar korupcija?
                                      Na ir šiaip troleibusai yra vienas iš Vilniaus simboliu.

                                      Comment


                                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                        Tai kaip čia visgi, ar tai tiesiog savivaldybės rimtas požiūris, kad troleibusai Vilniui nereikalingi, ar tai visgi kažkoks lobizmas ar korupcija?
                                        O kodėl negali būti nei savivaldybės požiūris, nei visuomenės nuomonė, nei lobizmas ar korupcija - o tiesiog ekspertinės išvados? Kodėl ne studijos ir tyrimai turėtų nuspręsti, kokį Vilniui transportą reikėtų turėti? Jeigu kas galvoja, kad aš turiu kažką prieš troleibusus asmeniškai - tai jis labai klysta. Aš nemėgstų ne troleibusų, aš nemėgstu neracionalaus požiūrio, kada ne ekspertiniai tyrimai, o visuomenės nuomonė turėtų nuspręsti kokį geriau viešąjį transportą turėti. Maksimum, ką visuomenė turėtų spręsti, tai yra kokios spalvos dažyti tuos troleibusus ar autobusus, bet jeigu 'visuomenės balsas' sudarinės ir technines specifikas viešiesiems pirkimams - tai aš nežinau ką mes nusipirktumėm. Koks VT yra tinkamiausias Vilniuje yra ne 'nuomonės', o gilių skaičiavimų ir studijų esmė. Studijos ir tyrimai turi konkrečiais skaičiais atsakyti į tūkstantį klausimų - kokia įsigijimo savikaina, kokia nuvažiuoto kilometro savikaina, kiek sumažėja tarša, kiek kontaktinių tinklų avarijų įvyksta, kokie dėl tų avarijų susidaro kamščiai ir kiek dėl tų kamščių padidėja tarša ir kiek žmonėms kainuoja sugaištas laikas, kiek remontuojant gatves kainuoja kontaktinio tinklo perkėlimas ir t.t. ir t.t., tų klausimų yra tūkstančiai. Aš esu už tai, kad sprendimą nulemtų gili studija ir jeigu tas sprendimas būtų troleibusai - aš palaikyčiau troleibusus, nes gilia studija aš pasitikėti galiu kur kas labiau, nei visuomenės nuomone, dažniausiai paremta jausmais. Tik spėju, kad neatsiras troleibusisto, kuris galėtų pasakyti tą patį - 'tai samdom nepriklausomus užsienio ekspertus, kurie tokią studiją padarytų'.

                                        Comment


                                          Man tai čia panašu, kad iš nieko pučiamas didelis burbulas. Dėl vieningos maršrutų numerių sistemos, tai jau seniai to reikėjo ir tikėkimės pagaliau tai įvyks, nes maršrutas yra vienas dalykas, o vežanti transporto priemonė, kaip jau buvo n kartų diskutuota - visiškai kitas dalykas. Jie niekaip nesisieja.
                                          Nesidubliuojanti numeracija suteiktų transporto sistemai lankstumo. Nes dėl įvairių renginių, remontų ar kt. priežasčių uždarius kai kurias gatvių atkarpas eismui, galima būtų vietoje troleibusų laikinai paleisti autobusus, kurie važiuotų artimiausia įmanoma apylanka. Dabartiniu atveju, tai maršrutai arba išvis nevažiuoja, arba važiuoja pakeista ir sutrumpinta trasa, nes troleibusas neturi lankstumo apvažiuoti tokias kliūtis.
                                          O spręsti ar taip bandoma paslapčia "atsikratyti" troleibusų reikėtų tik sulaukus VMS komentaro ir atsakymų. Akivaizdu, kad pernelyg mažai turima informacijos apie planus/neplanus atnaujinti troleibusų parką ir viziją dėl miesto transporto rūšių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X