Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kliūties apvažiavimui nereikalinga autonominė eiga 15-25 km. Tokia eiga reikalinga, jei planuojamas maršruto pratęsimas ar dalis maršruto be kontaktinio tinklo. Kliūties apvažiavimui pakaktų eigos 1-2 km. Nereikėtų ir šildymo bei kondicionavimo iš akumuliatorių - kliūties apvažiamo metu neveiktų nei šildymas, nei kondicionavimas. Nereikalingas ir automatinis štangų pakėlimas, pakaktų tik nuleidimo. Visa tai neturėtų labai daug kainuoti ir ženkliai pabranginti troleibuso.
    Taip, avarinė autonominė eiga (kokia buvo įrengta Amberiuose) veikia visai kitu principu ir ši funkcija sudaro tikrai juokingą kainos dalį. Nežinau, kiek kainavo tie pertekliniai ekranai naujų Vilniaus Trollino salonuose, bet nenustebčiau, jei jų kaina+eksploatacinės sąnaudos kainuoja brangiau negu avarinė autonominė eiga.

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    tie 130 naujų troleibusų
    Kadangi kažkas iš dangoraižio sumalė bet ką, tai žiniasklaidoje ir nukeliavo sugedęs telefonas. Ten buvo kalbama apie 130 hibridinių autobusų pirkimą, tik štai žiniasklaidoje jie troleibusais pavirto.

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Kokia prasmė pirkti su autonomine eiga, jeigu jie pakeis dabar esančius senus troleibusus, t.y. važinės ten, kur 100% yra kontaktinis tinklas?
    Nors VVT kažką kalba, kad būtų gerai troleibusus su baterijomis paleisti prailginant vieną ar kitą maršrutą, tačiau pagrindinė priežastis yra kita. Ketinama demontuoti kontaktinį tinklą ties Operos ir baleto teatru, J.Basanavičiaus g. ir pan., taip pat uždaryti kai kurias traukos pastotes. Taigi Vilniuje apie autonominę eigą kalbama iš esmės ne dėl maršrutų pratęsimo, ne dėl jų funkcionalumo eismo įvykių, gatvių remontų ir pan. atvejais, bet dėl to, kad esamą kontaktinį tinklą norima „optimizuoti“.

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Bet specialistai tuo pačiu nusprendžia, kad nereikia autonominės eigos.
    Sprendimą, kad autonominės eigos nereikia, priėmė Vilniaus m. savivaldybės tarybos nariai. Nesu tikras, kad dauguma jų yra viešojo transporto specialistai.
    Už Vilnių be tramvajų!

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Bet specialistai tuo pačiu nusprendžia, kad nereikia autonominės eigos, o ir bėginio transporto kol kas ne. Disonansas much?
      Nesiimu spręsti apie autonominės eigos poreikį. Tiesiog paaiškinau, kodėl remtis "keleivių apklausomis" tokiose diskusijose iš principo yra visiškas faux pas.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Bet specialistai tuo pačiu nusprendžia, kad nereikia autonominės eigos, o ir bėginio transporto kol kas ne. Disonansas much?
        #10486 sako, kad specialistai norėjo vienaip, o politikai nusprendė kitaip. Ar ne/

        Comment


          Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą

          Nors VVT kažką kalba, kad būtų gerai troleibusus su baterijomis paleisti prailginant vieną ar kitą maršrutą, tačiau pagrindinė priežastis yra kita. Ketinama demontuoti kontaktinį tinklą ties Operos ir baleto teatru, J.Basanavičiaus g. ir pan., taip pat uždaryti kai kurias traukos pastotes. Taigi Vilniuje apie autonominę eigą kalbama iš esmės ne dėl maršrutų pratęsimo, ne dėl jų funkcionalumo eismo įvykių, gatvių remontų ir pan. atvejais, bet dėl to, kad esamą kontaktinį tinklą norima „optimizuoti“.
          Įdomu, kokius iš esamų troleibusų maršrutų būtų galima pratęsti be KT? Tinklo demontavimas prie operos ir baleto teatro ar Basanavičiaus gatvėje yra profanacija tokia pati, kokia padaryta Rygoje nuo geležinkelio stoties iki Akmeninio tilto.

          Comment


            Kas nors žino kur rasti oficialią nuorodą į tarybos sprendimą?

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Be autonominės eigos aišku blogai, bet ją, kažkada galima bus sumontuot.

              Didesnė blogybė, jei jie bus trumpi, tokiam T2 ir T7 verkiant reikia ilgų troleibusų. Gavus naujuosius, galvojau bus protingiau triašiai paskirstyti, dabar jie kokiam T1 ar T3 orą vežioja, o T7 kaip silkės statinėje žmonės važiuoja.
              Geras pastebėjimas, neaišku, kodėl neperkami ilgesni troleibusai kaip prieš 15 metų, tada pinigų buvo, o dabar jau nebėra.... po to verkiama, kad normalūs žmonės nenori važinėti pergrūstu VT.
              Flickr

              Comment


                Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                Nors VVT kažką kalba, kad būtų gerai troleibusus su baterijomis paleisti prailginant vieną ar kitą maršrutą, tačiau pagrindinė priežastis yra kita. Ketinama demontuoti kontaktinį tinklą ties Operos ir baleto teatru, J.Basanavičiaus g. ir pan., taip pat uždaryti kai kurias traukos pastotes. Taigi Vilniuje apie autonominę eigą kalbama iš esmės ne dėl maršrutų pratęsimo, ne dėl jų funkcionalumo eismo įvykių, gatvių remontų ir pan. atvejais, bet dėl to, kad esamą kontaktinį tinklą norima „optimizuoti“.

                Sprendimą, kad autonominės eigos nereikia, priėmė Vilniaus m. savivaldybės tarybos nariai. Nesu tikras, kad dauguma jų yra viešojo transporto specialistai.
                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                #10486 sako, kad specialistai norėjo vienaip, o politikai nusprendė kitaip. Ar ne/
                Ne. Taryba svarstė klausimą dėl finansavimo skyrimo greta ES pinigų tiems keliems troleibusams nusipirkti. Komitetai (politikai) pasiūlė kaip reikalavimą įtraukti autonominę eigą. Tai reikštų, kad troleibusus su ja reikėtų pirkti nepriklausomai nuo to ar specialistai mato tam poreikį ar ne. Tai tokį pasiūlymą taryba atmetė ir leido perkantiems specialistams patiems nuspręsti reikalingumą. Patį finansavimą skyrė.

                Jeigu nepirks, panašu, kad specialistai nemato tam poreikio.

                Parašė John Rodyti pranešimą

                Nesiimu spręsti apie autonominės eigos poreikį. Tiesiog paaiškinau, kodėl remtis "keleivių apklausomis" tokiose diskusijose iš principo yra visiškas faux pas.
                Kalba ėjo apie naudotojų apklausas dėl dalykų, kurie jiems labiau trukdo dėl VT. Pagrindiniai trūkumai nurodyti: greitis, patogumas, švara, dažnumas, patikimumas, po to seka kaina. Apie naujo VT reikalingumą apklausos nemačiau. Bet kiek mačiau žiniasklaidos organizuotų apklausų, tai yra daug palaikančių metro idėją.

                Parašė Petr Rodyti pranešimą
                Kas nors žino kur rasti oficialią nuorodą į tarybos sprendimą?
                https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/po...imas/?id=80436

                Bet čia nerasi komiteto siūlymo. Reikėtų žiūrėti posėdžio įrašą (yra Youtube VilniusVideo).

                Comment


                  Ar tikrai reikia didesnių troleibusų? 2 problemą (pagrindinė masė keleivių nuo Antakalnio iki centro, o ne stoties) galima išspręsti 14 grąžinant į pirminę trasą - ne per Žirmūnų ir Šilo tiltus, nes realiai 14 orą vežioja tokia trasa sukinėdamasis. 7 galima tankinti, galima daugiau triašių skirti, nuimant juos nuo kokio 10 ar 6.

                  Comment


                    Dėl T2 daug nevažinėju, bet kai važiuoju pastoviai būna prisigrūdęs 5 aukštais. T7 važinėju dažnai, kursavimo dažnis tikrai labai geras, bet žmonių net vėlai vakare ar savaitgalį būna sočiai. Dabar ryte reguliariai važiuoju į centro pusę. Vienu metu atvažiuoja sena prisigrūdus Škoda T7 ir apytuštis ilgasis Solaris T1. Negano to, T3 pradėjo važinėt taip pat ilgas Solaris. Kur logika?

                    Ir šiap jei jau populiarinam VT, man sunku patikėt kur tie žmonės tilps jei važiuos trumpi autobusai ir troleibusai?

                    Comment


                      T1 ir T3 važinėja kur kas rečiau už T7, tai gal padarė taip, kad prisirinkus daugiau keleivių, jie visi tilptų į Soliarį. Bet ne piko metu ten Soliariai tikrai keistai atrodo. Gerai jau, kad bent jau triašės Škodos į T7 buvo perkeltos, bet jų per mažai.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą



                        Kalba ėjo apie naudotojų apklausas dėl dalykų, kurie jiems labiau trukdo dėl VT. Pagrindiniai trūkumai nurodyti: greitis, patogumas, švara, dažnumas, patikimumas, po to seka kaina. Apie naujo VT reikalingumą apklausos nemačiau. Bet kiek mačiau žiniasklaidos organizuotų apklausų, tai yra daug palaikančių metro idėją.
                        Trukt už valdžių, vėl iš pradžių. Taigi tau jau buvo paaiškinta, kodėl apklausų naudojimas tokiais klausimais yra bergždžias. Ir vėl jis su savo "apklausomis".
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Trukt už valdžių, vėl iš pradžių. Taigi tau jau buvo paaiškinta, kodėl apklausų naudojimas tokiais klausimais yra bergždžias. Ir vėl jis su savo "apklausomis".
                          ?

                          Kokiais "tokiais" klausimais? Kažkur kažkas ne taip suprato mano teiginius. Siūlyčiau iš naujo pasiskaityt apie kokias apklausas kalbu. Nu nebent tu sakai, kad vartotojų patirtis naudojantis paslaugomis geriau žino specialistai nei vartotojai. Tai čia tu ką tik pasiūlei revoliuciją user experience suvokime, siūlyčiau iš karto varyt į kokią tarptautinę konferenciją dėstyt savo idėjas.

                          Comment


                            Man vistiek atrodo daug geriau dar vienas naujas troleibusas, nei akumai. Aš į darbą važiuoju kasdien 20min ankščiau vien tik todėl, jog tada važiuoja naujas troleibusas.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                              Čia tik tavo niekuo nepagrįsta troleibusofobija.
                              Fobija - tai nepagrįsta baimė. Aš tuo tarpu pateikiau du pagrindimus:
                              1. Troleibusai kainuos vos ne 2 kartus brangiau, nei autobusai, net ir be autonominės eigos. Žinoma galima bus prikurti konspiracijos teorijų apie tai, kad valdžia specialiai autobusus pigiau, o troleibusus brangiau perka. Bet būtent tokios konspiracijos ir yra niekuo nepagrįstos.
                              2. Troleibusų eksplotacija kainuos brangiau, nei autobusų. Tai jau buvo įrodyta iš Vilniaus VT metinių ataskaitų su konkrečiais skaičiais.

                              Tai kas yra ta 'nepagrįsta troleibusofobija'? O gal čia nepagrįsta troleibusofilija, kada galvojama, kad troleibusai kainuos tiek pat, kiek autobusai ir jų eksplotacinės išlaidos bus mažesnės?

                              Comment


                                Trukt už vadžių, vėl iš pradžių... Kažkam užtenka tik paminėt troleibusus ir supuola visokie troliai ar šiaip nesigaudantys aplinkoje.
                                Elektrinės transporto priemonės, bet ir kokios bebūtų, visad yra brangesnės ir jokia čia naujiena. Dabar, kuomet klimato kaito ir ekologijos temos yra neatsiejamos nuo kasdienybės, siūlymas nurinkt laidus ir užpirkt "dvigubai" autobusų yra visiškas analfabetiškas, dabar gali įvykti nebent Rusijos mieste.
                                Ir ką tuo laidų nuimimu ir troleibusų atsisakymu pasiektume, būtume didžiausias Europos miestas be jokio elektrinio VT?
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                  <...>
                                  Ir ką tuo laidų nuimimu ir troleibusų atsisakymu pasiektume, būtume didžiausias Europos miestas be jokio elektrinio VT?
                                  Deja, 5 elektriniai Karsanai trukdys gaunant šį skambų titulą.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Įdomu, kokius iš esamų troleibusų maršrutų būtų galima pratęsti be KT? Tinklo demontavimas prie operos ir baleto teatro ar Basanavičiaus gatvėje yra profanacija tokia pati, kokia padaryta Rygoje nuo geležinkelio stoties iki Akmeninio tilto.
                                    VVT užsimena apie T16 pratęsimą iki Santariškių arba T19 į Pilaitės pusę. Bet tokie kalbėjimai, be konkrečių paskaičiavimų, be strategijos - vargu ar yra rimti. Juk tarkim jeigu iki Santariškių iš Laisvės prospekto važiuotų troleibusai ne rečiau nei kas 10 minučių, o į tas pačias Santariškes dar važiuotų ir nuo miesto centro tiesiai Kalvarijų gatve ir vėl 5-10 minučių intervalu - vargu ar pagrįstas būtų baterijų naudojimas, nes tokio intensyvumo eisme ekonomiškai labiau pasiteisina kontaktinis tinklas. Bet vėl, apie tai diskutuoti nėra prasmės, tai planai, parašyti šakėmis ant vandens.
                                    Ne sykį mėginau jiems kalbėti, kad Basanavičiaus gatvė yra labiausiai netinkama vieta autonominei eigai, bet jie užsispyrę ir jokie argumentai - net ir būtent analogiškoje trasoje atsiradusi troleibusų kontaktinio tinklo atkarpa Prahoje - jų neįtikina. „Užsakysim galingesnes baterijas!“ - toks girdimas argumentas...

                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Geras pastebėjimas, neaišku, kodėl neperkami ilgesni troleibusai kaip prieš 15 metų, tada pinigų buvo, o dabar jau nebėra.... po to verkiama, kad normalūs žmonės nenori važinėti pergrūstu VT.
                                    Prieš 15 metų buvo padaryta didelė klaida, perkant ne 12 ir 18 metrų, o 15 metrų troleibusus. Pasirodė, kad šios modifikacijos TP yra ir techniškai problematiška (kalbu ir apie techninę priežiūrą, ir apie manevringumą), o ir pervežamų keleivių skaičius nekažką jau ten ir didesnis nei 12m transporte.

                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Ar tikrai reikia didesnių troleibusų? 2 problemą (pagrindinė masė keleivių nuo Antakalnio iki centro, o ne stoties) galima išspręsti 14 grąžinant į pirminę trasą - ne per Žirmūnų ir Šilo tiltus, nes realiai 14 orą vežioja tokia trasa sukinėdamasis. 7 galima tankinti, galima daugiau triašių skirti, nuimant juos nuo kokio 10 ar 6.
                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Dėl T2 daug nevažinėju, bet kai važiuoju pastoviai būna prisigrūdęs 5 aukštais. T7 važinėju dažnai, kursavimo dažnis tikrai labai geras, bet žmonių net vėlai vakare ar savaitgalį būna sočiai. Dabar ryte reguliariai važiuoju į centro pusę. Vienu metu atvažiuoja sena prisigrūdus Škoda T7 ir apytuštis ilgasis Solaris T1. Negano to, T3 pradėjo važinėt taip pat ilgas Solaris. Kur logika?
                                    Be abejo reikia didesnių troleibusų. Ir 2T, ir 7T turėtų kursuoti ne mažiau negu 18 m ilgio troleibusai. Dabar gi 7T intervalai piko metu jau iš esmės pasiekia proto ribas ir vis tiek tuo metu žmonės lieka už durų, kas būtų lengvai išspręsta tinkamos talpos troleibusų dėka. 14T intervalas - 15-20 minučių, jo sugrūdimas į tą pačią trasą nieko neišspręstų.
                                    Vasarą, pasirodžius T10, T14 maršrutuose triašiams Solariams, klausiau - kur logika? Atsakymas lengvai šokiravo - vairuotojai, kurie dirba tuose maršrutuose, tokį troleibusą „pasiėmė“, todėl taip ir yra. Jeigu tai yra tiesa, kad vairuotojai nusprendžia, ar triašis važiuos T3, ar T2... tada sunku kažką toliau komentuoti.

                                    Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                    Man vistiek atrodo daug geriau dar vienas naujas troleibusas, nei akumai.
                                    Apie kitokio kiekio troleibusų įsigijimą nebuvo kalbama – ar su baterijomis, ar be jų - 8 vnt. ir viskas, tebuvo diskusija dėl to, kokie jie turėtų būti.

                                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                    Troleibusų eksplotacija kainuos brangiau, nei autobusų. Tai jau buvo įrodyta iš Vilniaus VT metinių ataskaitų su konkrečiais skaičiais.
                                    Jei jau ponas taip mėgstate skaičius, pasiimkite „Vilniaus autobusų“ ir „Vilniaus troleibusų“ ataskaitas prieš įmonių sujungimą. Ir pamatysite, kad troleibusai gyveno su pliusu, nebijojo ir to meto naujovių wifi, salono vaizdo stebėjimo, keleivių skaičiavimo išmėginti - kai tuo tarpu autobusai vos gynėsi nuo bankroto. Tai gal būtų verta susimąstyti, kodėl dabar tie troleibusai tokie nuostolingi patapo.

                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                    Deja, 5 elektriniai Karsanai trukdys gaunant šį skambų titulą.
                                    5 Karsanai yra nupirkti, taip, bet va kažin kodėl 89 maršrute važinėja dyzelinis Isuzu?
                                    Už Vilnių be tramvajų!

                                    Comment


                                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                      Fobija - tai nepagrįsta baimė. Aš tuo tarpu pateikiau du pagrindimus:
                                      1. Troleibusai kainuos vos ne 2 kartus brangiau, nei autobusai, net ir be autonominės eigos. Žinoma galima bus prikurti konspiracijos teorijų apie tai, kad valdžia specialiai autobusus pigiau, o troleibusus brangiau perka. Bet būtent tokios konspiracijos ir yra niekuo nepagrįstos.
                                      2. Troleibusų eksplotacija kainuos brangiau, nei autobusų. Tai jau buvo įrodyta iš Vilniaus VT metinių ataskaitų su konkrečiais skaičiais.

                                      Tai kas yra ta 'nepagrįsta troleibusofobija'? O gal čia nepagrįsta troleibusofilija, kada galvojama, kad troleibusai kainuos tiek pat, kiek autobusai ir jų eksplotacinės išlaidos bus mažesnės?
                                      Iš kur duomenys, kad troleibusai kainuos beveik dvigubaI brangiau? Eksploatacinės išlaidos viso naudojimo ciklo metu reikia skaičiuoti. Pavyzdžiui, Volvo autobusai ir Solaris troleibusai Vilniuje pirkti vienu metu. Volvo autobusai dar ištemps 2-3 metus ir bus pakeisti. Solaris troleibusai dar laisvai važinės apie 10 metų. Jei dar būtų geresnė priežiūra ir kapitalinis remontas, tai dar ir 15 metų ištemptų. P.S. Šveicarijoje troleibusu ir tramvajus kapitalina kelis kartus, kol nurašo. Autobusų - ne. Šveicarai debilai?

                                      Taip, paskutinis troleibusų pirkimas buvo ne visai skaidrus, nes buvo tik vienas tiekėjas, kuris ir užkėlė kainą. Metinės ataskaitos dar nieko nereiškia. Man nereikia sekti pasakų, kad jose yra manipuliuojam skaičiais. Taip ir čia - surašė visus troleibusų nuostolius ir gaunasi, kad brangu... O iš kur nuostoliai? Didžioji parko dalis jau nupezusi, iš ten ir nuostoliai. Tuo tarpu didelė autobusų dalis - nauji. Tai ir nuostoliai sumažėjo.

                                      Comment


                                        Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                        VVT užsimena apie T16 pratęsimą iki Santariškių arba T19 į Pilaitės pusę. Bet tokie kalbėjimai, be konkrečių paskaičiavimų, be strategijos - vargu ar yra rimti. Juk tarkim jeigu iki Santariškių iš Laisvės prospekto važiuotų troleibusai ne rečiau nei kas 10 minučių, o į tas pačias Santariškes dar važiuotų ir nuo miesto centro tiesiai Kalvarijų gatve ir vėl 5-10 minučių intervalu - vargu ar pagrįstas būtų baterijų naudojimas, nes tokio intensyvumo eisme ekonomiškai labiau pasiteisina kontaktinis tinklas. Bet vėl, apie tai diskutuoti nėra prasmės, tai planai, parašyti šakėmis ant vandens.
                                        Ne sykį mėginau jiems kalbėti, kad Basanavičiaus gatvė yra labiausiai netinkama vieta autonominei eigai, bet jie užsispyrę ir jokie argumentai - net ir būtent analogiškoje trasoje atsiradusi troleibusų kontaktinio tinklo atkarpa Prahoje - jų neįtikina. „Užsakysim galingesnes baterijas!“ - toks girdimas argumentas...
                                        16 pratęsimas turėjo logikos kol nebuvo graitųjų autobusų. Dabar jau jokios logikos pratęsti nėra. 19 pratęsimas į Pilaitę irgi be jokios logikos, nes dubliuotų 4G.
                                        Dabar, kai tikriausiai ir toliau bus perkami troleibusai be autonominės eigos, joks KT nuėmimas Basdanavičiaus g. negresia. Kur labiausiai reikėtų autonominės eigos, tai padarius troleibusų sugrąžinimą į Gedimino pr. Nereikėtų jokių KT, o ir renginių metų būtų galima apvažiuoti esamu KT Žygimantų gatve. VT sugrąžinimas į Gedimino pr. yra būtinas. Prospektu privalo važiuoti VT, o ne tik "elitas" su savo tačkomis. Prospektas - ne vieta masiniams renginiams, tokiems kaip mugės ir panašiai, kurie trunka kelias dienas. Turėtų būti leidžiamos tik trumpalaikis prospekto uždarymas eisenoms ir tai ne visoms iš eilės, o svarbioms.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2019.10.18, 19:53.

                                        Comment


                                          Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                          Vasarą, pasirodžius T10, T14 maršrutuose triašiams Solariams, klausiau - kur logika? Atsakymas lengvai šokiravo - vairuotojai, kurie dirba tuose maršrutuose, tokį troleibusą „pasiėmė“, todėl taip ir yra. Jeigu tai yra tiesa, kad vairuotojai nusprendžia, ar triašis važiuos T3, ar T2... tada sunku kažką toliau komentuoti.
                                          Kaip tik norėjau apie tai parašyti, bet jau aplenkei. VVT visada gyvavo tokia tvarka, kad viskas priklauso nuo vairuotojų. Kodėl 16 ir 19 buvo tiek daug triašių Solarių? Todėl, kad ten dirba elitas su savo "elitiniais" troleibusais. O visokie 15, 18 - jiems lieka tai, kuo elitas pasinaudojo ir išmetė. Analogiškai buvo su raudonaisiais Oslo MAN Lion's City bei paprastais MAN NG313. Dauguma buvo priskirti elitui, dirbančiam tik piko metu, o tuo tarpu pamaininiais važinėjo 30-mečiai nežemagrindžiai Mercedes Benz O405G. Ir dar anksčiau taip buvo su ilgais autobusais, kurie buvo perduoti į 2-ąjį troleibusų parką. Ten vairuotojai užsispyrė visada važinėti su "savo" autobusais, todėl pastoviai būdavo tokių resursų švaistymų, kaip kad ilgi autobusai savaitgaliais 43, 54, 73, o tuo metu 4G dirbo dviduriai Mercedes O405 iš 80-ųjų.

                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Prospektas - ne vieta masiniams renginiams, tokiems kaip mugės ir panašiai, kurie trunka kelias dienas. Turėtų būti leidžiamos tik trumpalaikis prospekto uždarymas eisenoms ir tai ne visoms iš eilės, o svarbioms.
                                          Ta atkarpa, kurioje taip norisi matyti troleibusus, savaitgaliais yra apskritai uždaroma eismui ir paverčiama pėsčiųjų zona. T.y. pagaliau yra padaryta tai, apie ką buvo svajota 2004 m. rekonstruojant šią atkarpą.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X