Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 4114 Rodyti pranešimą
    Bus linksma žiūrėti kai bus žemą -30~-33 ir visi šite Isuzu stovės parko šiltoj žonoj
    Isuzu dizeliniai, su elektriniais Karsanais prie -30 taip atsitikti gal ir gali, bet kada Vilniuje paskutinį kartą tie -30 buvo?

    Comment


      Parašė valentinole Rodyti pranešimą

      Isuzu dizeliniai, su elektriniais Karsanais prie -30 taip atsitikti gal ir gali, bet kada Vilniuje paskutinį kartą tie -30 buvo?
      Jeigu pas juos tokios pat baterijos kaip lengviesiems EV, tai baterijos realiai nustoja krautis ties -8C. Norwegai tai išsprendė tiesiog pašildydami baterijas, taigi stacionariose stotelėse parke gal mes irgi tą patį darysim žiema.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Jeigu pas juos tokios pat baterijos kaip lengviesiems EV, tai baterijos realiai nustoja krautis ties -8C. Norwegai tai išsprendė tiesiog pašildydami baterijas, taigi stacionariose stotelėse parke gal mes irgi tą patį darysim žiema.
        Ličio Jonų baterijos kraunasi ir prie -30, bet norint išlaikyti jų ilgaamžiškumą dauguma gamintojų neleidžia krovimo žemiau -15/-20. Bet visi elektromobiliai pritaikyti šaltam klimatui turi baterijų pašildymo sistemas kurios automatiškai įsijungia prie tos minimalios temperatūros.

        Kitas aspektas yra tas kad kasdien važinėjant ir kraunant, baterija pati sušyla dėl šilumos nuostolių ir kadangi turi neblogą izoliaciją, Lietuvos sąlygomis gali ir nenukristi iki tų -15.
        Aš pats buvau palikęs pernai savo EV savaitei per pačius šalčius (-20) tai net baterijos šildytuvas neįsijungė nes ji nespėjo atšalti.
        Dear Sir,

        Comment


          Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą

          Ličio Jonų baterijos kraunasi ir prie -30, bet norint išlaikyti jų ilgaamžiškumą dauguma gamintojų neleidžia krovimo žemiau -15/-20.
          Tik ant popieriaus. Realybėje užtenka ir -8C kad baterijų įkrovimas taptu nepateisinamai lėtu.

          Taip, šildymo sistemos yra, bet jos tai pat naudoja tū baterijų energiją nebent visą laiką laikai ikištą į pakrovimą.

          Nežinau kokia jūsų EV kad per savaitę stovėjimo temperatūra nesusinormalizavo. Matyt tiesiog pašildė ir jūs to nemasptebėjote.



          Comment


            Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
            Aš pats buvau palikęs pernai savo EV savaitei per pačius šalčius (-20) tai net baterijos šildytuvas neįsijungė nes ji nespėjo atšalti.
            Kokiam laikui?
            Kaimyno Leaf (nenaujas) nešildomame garaže prie -15 C per savaitę beveik išsikrovė.

            Comment


              Pristatyti Karsan elektrobusai. Į 89 maršrutą išvažiuos sekmadienį.
              Vilniuje į gatves išriedės pirmieji penki elektra varomi turkų gamybos autobusai „Karsan“.  Penktadienį Katedros aikštėje juos iškilmingai pristatė miesto meras Remigijus Šimašius. „Tai yra svarbus žingsnis atnaujinant viešąjį transportą. Jis daromas tam, kad keleiviai turėtų geresnę patirtį, kad galėtų drąsiai rinktis viešąjį transportą“, – susirinkusiesiems sakė Vilniaus meras. Elektriniai autobusai pradės...

              Comment


                Kiek tų mažų autobusų yra nupirkta?
                Būtų įdomu palyginti vienos vietos kainą eurais su analogiškais pirkimais.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Kiek tų mažų autobusų yra nupirkta?
                  Būtų įdomu palyginti vienos vietos kainą eurais su analogiškais pirkimais.
                  Iš viso nupirkti 5 elektrobusai, kurie dirbs 89-am maršrute. Du, kaip įprasta, liks rezerve.
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    labai idomu butu kad kazkas sektu kiek ju iseina i reisus.

                    Comment


                      Nebus 2 rezerve. Darbo dienomis 3 dirbs prieš pietus, likę du popiet, nes baterijos ištempia tik pusę dienos.
                      Už dviračius ir troleibusus!

                      Comment


                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                        Iš viso nupirkti 5 elektrobusai, kurie dirbs 89-am maršrute. Du, kaip įprasta, liks rezerve.
                        Pažiūrėjau, kaip važiuoja tas maršrutas - niekada net nebūčiau įtaręs, kad toks egzistuoja.

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Nebus 2 rezerve. Darbo dienomis 3 dirbs prieš pietus, likę du popiet, nes baterijos ištempia tik pusę dienos.
                          Darbo dienomis tiek ryte, tiek popiet dirbs po 3. Dabar yra sunku pasakyti, nežinant kiek laiko skiriama pasikrauti, bet darbo dienomis reikės ne mažiau 4 autobusų, o poilsio dienomis - arba 3 arba 4. Nebent jei 20 min. pilnai pakaktų pasikrovimui, tai užtektų ir 3 mikriukų d.d. ir 2 p.d., tačiau tai sunkiai paaiškintų kodėl d.d. į parką grįžęs 15:14, iš jo išvažiuoja net 17:05.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Nebus 2 rezerve. Darbo dienomis 3 dirbs prieš pietus, likę du popiet, nes baterijos ištempia tik pusę dienos.
                            Darbo dienomis tiek ryte, tiek popiet dirbs po 3. Dabar yra sunku pasakyti, nežinant kiek laiko skiriama pasikrauti, bet darbo dienomis reikės ne mažiau 4 autobusų, o poilsio dienomis - arba 3 arba 4. Nebent jei 20 min. pilnai pakaktų pasikrovimui, tai užtektų ir 3 mikriukų d.d. ir 2 p.d., tačiau tai sunkiai paaiškintų kodėl d.d. į parką grįžęs 15:14, iš jo išvažiuoja net 17:05.
                            Kad ir dabar dujiniai Fiat Ducato dirba tik po vieną pamainą ir važiuoja į parką piltis kuro. O gal tiesiog vienus mikroautobusus pakeičia kiti. Pažiūrėkit dabartinius 89 reisus iš/į parką (kol tvarkaraščiai dar rodomi). Taigi, nelabai kas ir keisis :-)

                            Apie elektrinių Karsan pakrovimą ebus.lt straipsnyje rašoma taip:
                            Baterijos bus įkraunamos UAB „Vilniaus viešasis transportas“ patalpose, Verkių transporto departamente. Be to, autobusuose sumontuotos standartinės Combo-2 (CCS) jungtys, kuriomis traukos baterijas mieste bus galima įkrauti nuo esančių elektrinių automobilių įkrovimo stotelių. Naudojant greito krovimo funkciją, autobusas per 55 minutes gali būti įkrautas iki 80%.
                            Paskutinis taisė aRa; 2019.09.21, 19:11.

                            Comment


                              Įdomu, koks e.autobusuose numatytas šildymas ir kondicionavimas. Tai ne lengvieji automobiliai, kur durys taip nėra dažnai darinėjamos. Kiek laiko temps baterijos su įjungtu šildymu arba vėdinimu?
                              Mano nuomone - tai piarinis sprendimas, kurio trūkumai greit išryškės, bet pinigai bus jau išmesti.
                              Paskutinis taisė AudriusV; 2019.09.22, 11:27.

                              Comment


                                Rugsėjo 22-ąją į 89 maršrutą išriedėjo nauja - elektrinė karta - turkiški midibusai Karsanai.
                                Pirmą dienos pusę dirbo 4611,4612, antrą dienos pusę jau kiti 2 - 4614,4615.
                                Teko išbandyti 4614, pirmuoju reisu 15val. . Autobusas jaukus, mobilus, švelniai itin malonus elektros garselis. Salono gale ant lubų yra dvi kolonėlės, per kurias sklido vairuotojo muzika, tad tai pagyvino kelionę. Sėdimų vietų 9, na arba 11 jei užimant invalidui skirtą vietą. Viso bendrai gali tilpti 23. Po Arkikatedros stotelės autobuse iš viso buvo net 18 žmonių, tad maršrutas tikrai nėra tuščias ir turės čia darbo šie nauji maži midibusai šiame turistiniame maršrute. Žmonės tiek gatvėj tiek viduj visi tik žiūri, stebisi, šypsosi, fotografuoja . Wifi ir USB veikia.
                                Bendras įvertinimas 9, tad tikrai patiko. Kodėl ne 10, na dėl aukšto laiptelio salone, bet čia nėra labai tragedija, Isuzai irgi laiptuoti. Žiūrėsim kaip laikys baterijos žiemą. Kadangi tai buvo pirmas 4614 reisas, jis buvo pilnai pakrautas parke, tai tuo pirmuoju jo reisu Žvejų stotelėj (link Stoties) jau rodė 94% bat., kiek buvo pasiekus Stotį nepažiūrėjau.
                                Paskutinis taisė Mantas95; 2019.09.22, 20:36.

                                Comment


                                  Nuo šeštadienio keisis dalies autobusų maršrutų tvarkaraščiai.
                                  Didžiausias pokytis 115-am maršrute - išvažiuoja Isuzu, kadangi grafikas tapo pilnai žemagrindis. Darbo dieną bus tie patys šeši autobusai (penki pamaininiai ir vienas pertraukiamas), savaitgalį - keturi autobusai (du pamaininiai ir du vienpamaininiai).
                                  Dar vienas dėmesio vertas dalykas: savaitgalį nebus 13 ir 14 valandą važiuojama į parką - gaunasi, jog Isuzu su vienu kuro užpylimu išlaikys dvi pamainas?

                                  O 2G, 21, 54 ir 101N link Lazdynų nuo ankstaus ryto iki maždaug 11 valandos dėl šalia vykstančių statybų Laisvės pr. ir perkasamo kelio, važiuos apylanka per Parodų gatvę ir nestos stotelėje Litexpo. 16 ir 18 troleibusai, vykdami link Pašilaičių, važiuos apylanka per Pylimo, Pamėnkalnio, Narbuto gatves
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    O kaip bus su 501 mersu?

                                    Comment


                                      Parašė Arnas Gar Rodyti pranešimą
                                      O kaip bus su 501 mersu?
                                      Šiuo atveju siūlyčiau pasinaudoti fotobuse pateikta informacija. Fiziškai jis maršrutuose grubiai nuo balandžio nedirba, bet nenurašytas - dirba 2** maršrutuose naktį, kitais žodžiais tariant budinčiuose maršrutuose, kurie po pamainos išvežioja darbuotojus, o ryte surenka iš įvairių mikrorajonų ir veža į pamainas.

                                      Kas liečiant Isuzu 115-am - ar tik nebus padaryta klaida juos leisti ten? Kaip ne kaip, 6 grafikai ir visuose standartinio ilgio Volvo parodo, jog maršrutas tikrai labai didelį populiarumą gavo, kadangi iš Naujosios Vilnios iki Antakalnio atvažiuoti greitesnis būdas, nei su 18-u maršrutu. Buvo Mettal rašęs anksčiau, jog pirmomis dienomis nebuvo įmanoma tilpti į mikriuką, kai dar ypatingai retas grafikas buvo.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Koks dar Isuzu 115am ? Gi visi nuliniai reisai ir toliau vyks į VVT parką

                                        Comment


                                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                          Koks dar Isuzu 115am ? Gi visi nuliniai reisai ir toliau vyks į VVT parką
                                          Nepamirškite, VVT įsigijo 10 "Isuzu Noviciti Life" midibusų, kurie pagrinde tam ir buvo įsigyti - 115 maršruto aptarnavimui.

                                          Beje, nuo rugsėjo 28 d. retinamas 39 maršrutas - visomis dienomis juo, kaip ir anksčiau, važiuos tik vienas autobusas.
                                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2019.09.25, 23:31.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X