Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    52 (miesto pusėje) užtektų privežti iki jungties su 3G, 2G ir T-16. Toliau jis vistiek dubliuoja 3G. O kadangi 52 visada trumpas ir retai važinėja - tai 3G jis "nenukrauna" (beje, ne kartą pastebėjau, kad 3G ir 52 atvažiuoja į "Europos aikštę" kartu - ir paskui jau "Baltrušaičio" st. irgi kartu, čia apie "greitųjų" autobusų greitumą).


    O kokia išvis 48 maršruto prasmė dabar? Kažkada seniau jis buvo:
    - vienintelis, iš šitos miesto pusės važiuojantis į Santariškių ligonines (konkuravo su privačiu 57 maršrutu) - bet dabar tą funkciją vykdo 2G ir 55. 2G važinėja gerokai dažniau
    - vienintelis, kuris iš Pašilaičių vežė į polikliniką Šeškinėje - bet vėliau trasa buvo pakeista (dėl moksleivių?), vietoj tiesioginio nusukimo per Dūkštų g. buvo įvestas ratas aplink visą Šeškinę, ir šita funkcija nebeturi prasmės. Juolab kad Pašilaičių gyventojai persirašė į Vilniaus rajono polikliniką arba į privačias).
    2G ir 55 nevažiuoja į Musninkų st., ir pro prekybos ir pramogų centrą „AKROPOLIS“. A48 yra labai patogus nuvažiuoti į Akropolį nuo MRU, nes net ir su pakeista jo maršruto trasa jis iki Akropolio nuvežtų per tas pačias 20-25 minutes. Bandyta važiuoti ir su persėdimu gaunasi lygiai tas pats laikas 20-25 min.
    Kiek pamenu A48 į Šeškinę jau labai seniai važinėja, aš tada dar mokiausi tik vidurinėje mokykloje, bet jis į jau važiavo.

    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      A48 yra labai patogus nuvažiuoti į Akropolį nuo MRU, nes net ir su pakeista jo maršruto trasa jis iki Akropolio nuvežtų per tas pačias 20-25 minutes.
      Gal ir patogus, bet lėtas, jei tiek laiko važiuoja - nuo MRU iki Akropolio 2,5 km, per tiek laiko pėsčiomis galima nueiti.

      Comment


        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

        A48 yra labai patogus nuvažiuoti į Akropolį nuo MRU, nes net ir su pakeista jo maršruto trasa jis iki Akropolio nuvežtų per tas pačias 20-25 minutes. Bandyta važiuoti ir su persėdimu gaunasi lygiai tas pats laikas 20-25 min.
        Aha, kurgi ne. Labai patogu važiuoti iš pradžių lankstu pro L.Giros ir P.Žadeikos gatves, po to labai patogu sukinėtis pro Laisvės pr. ir Buivydiškių g. vietoj važinėjimo tiesiausiu keliu pro Stanevičiaus/Gelvonų gatves. Ir aš nežinau kur ir kaip tu persėdinėji, bet kelionė tarp Liudo Giros ir Šeškinės kalvų stotelių užtrunka 8-10min., nu ir dar 2-3 minutės pavažiuoti nuo MRU iki L.Giros (arba galima ir pėsčiom paeiti, tai bus kokios 5-6). Tai kaip tau visumoj išeina tos 20-25 minutės, aš visiškai neįsivaizduoju

        O 48 vienintelė nauda yra Baltupio gatvės gyventojams užtikrinamas susisiekimas su Ateities g./MRU/Pašilaičiais. Kiek yra poreikio tokiam susisiekimui - neįsivaizduoju, pagal keleivių srautus vertinu kad nedaug. Realiai būtų galima 48 naikinti, o pro Baltupio gatvę nukreipti kokį 75...

        Comment


          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

          2G ir 55 nevažiuoja į Musninkų st., ir pro prekybos ir pramogų centrą „AKROPOLIS“. A48 yra labai patogus nuvažiuoti į Akropolį nuo MRU, nes net ir su pakeista jo maršruto trasa jis iki Akropolio nuvežtų per tas pačias 20-25 minutes. Bandyta važiuoti ir su persėdimu gaunasi lygiai tas pats laikas 20-25 min.
          Kiek pamenu A48 į Šeškinę jau labai seniai važinėja, aš tada dar mokiausi tik vidurinėje mokykloje, bet jis į jau važiavo.
          48 visada važiavo į Šeškinę - bet iš Buivydiškių stotelės važiuodavo Dūkštų gatve tiesiai į Musninkų st. Ratas aplink visą Šeškinę pro Akropolį atsirado vėliau (kažką miglotai atsimenu kad su moksleiviais tai buvo susiję - bet nebeatsimenu kurios mokyklos, ir kokią problemą tas ratas sprendė).

          O iš MRU su 48 važiuoti į Akropolį - sakyčiau labai jau nišinis poreikis. Tiesiau būtų paeiti/pavažiuoti 1 stotelę iki Stanevičiaus gatvės, ir važiuot bet kuriuo autobusu. O be to 48 važinėja vos 1-2 kartus per valandą.

          Comment


            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

            Aha, kurgi ne. Labai patogu važiuoti iš pradžių lankstu pro L.Giros ir P.Žadeikos gatves, po to labai patogu sukinėtis pro Laisvės pr. ir Buivydiškių g. vietoj važinėjimo tiesiausiu keliu pro Stanevičiaus/Gelvonų gatves. Ir aš nežinau kur ir kaip tu persėdinėji, bet kelionė tarp Liudo Giros ir Šeškinės kalvų stotelių užtrunka 8-10min., nu ir dar 2-3 minutės pavažiuoti nuo MRU iki L.Giros (arba galima ir pėsčiom paeiti, tai bus kokios 5-6). Tai kaip tau visumoj išeina tos 20-25 minutės, aš visiškai neįsivaizduoju

            O 48 vienintelė nauda yra Baltupio gatvės gyventojams užtikrinamas susisiekimas su Ateities g./MRU/Pašilaičiais. Kiek yra poreikio tokiam susisiekimui - neįsivaizduoju, pagal keleivių srautus vertinu kad nedaug. Realiai būtų galima 48 naikinti, o pro Baltupio gatvę nukreipti kokį 75...
            Labai paprastai važiuoju iki Liudo Giros st., (bet jeigu spėju į 2G, 55, 75 bet jie dažnai nevažiuoja), todėl dažniausiai renkuosi A48.
            O 20-25 min., su persėdimu gaunasi labai paprastai tiesiog perėjus gatvę tiek A53, tiek A40, tiek A56 reikia laukti netrumpiau 10 min., ir jie visi dažniausiai atvyksta vienu metu, todėl visada renkuosi A53. Dažniausiai persėdimus darau iš 75 į 53 toje pačioje Liudo Giros st., nes kai išlaipina ir įlaipina toje stotelėj, kurioje nereikia niekur neiti yra labai patogu.

            Va Jums įrodymas su persėdimu, kad gaunasi toks pats važiavimo laikas, kaip ir be persėdimo A48.
            Variantas 6. 17:35 — 17:56, kelionės trukmė 0:21
            48Autobusas kryptimi Santariškės–Pašilaičiai–Šeškinė 17:35 Mykolo Romerio universitetas → 17:56 Šeškinės kalvos (važiuoti 21 min.)

            Variantas 2. 17:58 — 18:21, kelionės trukmė 0:23
            75Autobusas kryptimi Santariškės–Šeškinė–Pilaitė 17:58 Mykolo Romerio universitetas → 18:00 Gelvonų st. (važiuoti 2 min.)
            53Autobusas kryptimi Fabijoniškės–Kalvarijų–Pylimo g.–Stotis
            18:12 Gelvonų st. → 18:21 Šeškinės kalvos (važiuoti 9 min.)


            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Tiesiog iš smalsumo, ar nebuvo kada svarstytas variantas perkelti Skalvių žiedą į Perkūnkiemį? Tarkim, čia: https://www.google.com/maps/place/54°44'20.3"N+25°13'15.2"E/@54.7389609,25.219532,269m/data=!3m2!1e3!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d54.7 389586!4d25.2208782
              Manau, tai tikrai paskatintų dalį Perkūnkiemo gyventojų naudotis VT.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                Vienintelis klausimas, ar paleidus 48-ą pagal Mettal pateiktą schemą (konkrečiai Pašilaičius), ar nebus nuo Siesikų stotelės iki Skalvių žiedo pilnai dubliuojamas 46-as? Nebūtų paprasčiau leisti Justiniškių gatve? Nebent norima šiek tiek atlaisvinti 46-ą, paleidus 48-ą minėta trasa.
                Mano pasiūlymas būtų 48-ąjį maršrutą nuo Skalvių st. leisti ne kaip 46-ąjį, o Justiniškių ir Rygos gatvėmis - toliau įprasta trasa į Šeškinę. Tokiu atveju ir vakarinės Pašilaičių dalies gyventojai turėtų tiesioginį maršrutą į Fabijoniškes ir Santariškes. Tiesa, tokiu atveju būtų dubliuojamas 5G (nuo Pašilaičių iki Akropolio), bet, kadangi 48 nėra dažnai kursuojantis maršrutas, didelės problemos tame nematau.

                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                Tokiu atveju reiktų rimtai peržvelgti esamą stotelių tinklą Pašilaičiuose/Perkūnkiemyje, nes po tarp stotelių Perkūnkiemis ir Gabijos yra per didelis atstumas, autobusas faktiškai pravažiuoja visą kvartalą nesustodamas. Manau reiktų papildomos Skalvių stotelės Justiniškių/Gabijos/Gileikių g. sankryžoje (arba versti autobusą užsukinėti į žiedą)
                Nematau jokių kliūčių užsukti į žiedą.

                52 (miesto pusėje) užtektų privežti iki jungties su 3G, 2G ir T-16. Toliau jis vistiek dubliuoja 3G. O kadangi 52 visada trumpas ir retai važinėja - tai 3G jis "nenukrauna" (beje, ne kartą pastebėjau, kad 3G ir 52 atvažiuoja į "Europos aikštę" kartu - ir paskui jau "Baltrušaičio" st. irgi kartu, čia apie "greitųjų" autobusų greitumą).
                Šiuo metu 52 maršrutas atlieka svarbią funkciją - Perkūnkiemio susisiekimas su centru, tad trumpinti jo tikrai negalima. Be to, maršruto svarbą puikiai įrodo tai, kad jo kursavimas pastaruoju metu buvo bent kelis kartus dažninamas (anksčiau piko metu buvo 1-2 reisai į valandą, dabar jau 3-4), bet keleivių jame netrūksta. Nieko blogo, kad yra kam nukrauti ir taip apkrautą 3G. Juk nematome problemos, kai 16 troleibusas ir 30 autobusas dubliuoja 4G, o 55-as - 2G. Čia panaši situacija.
                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2019.07.30, 22:41.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  Tiesiog iš smalsumo, ar nebuvo kada svarstytas variantas perkelti Skalvių žiedą į Perkūnkiemį? Tarkim, čia: https://www.google.com/maps/place/54°44'20.3"N+25°13'15.2"E/@54.7389609,25.219532,269m/data=!3m2!1e3!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d54.7 389586!4d25.2208782
                  Manau, tai tikrai paskatintų dalį Perkūnkiemo gyventojų naudotis VT.
                  KIek žinau tai žiedo perkėlimas nesvarstytas nes nenorėjo ilginti troleibuso linijos o ilgą laiką perkūnkiemio gatvė buvo perkirsta pusiau dėl vienkiemio sąvininko vilinėjimosi teismuose dėl gatvės per jo sklypą tiesimo.

                  O ta vieta kur nuoroda tai yra pradėta žemės paėmimo procedūra ir ten planuojama rengti vaikų darželio žaidimų aukštelę (pats darželis bus šiek tiek toliau), tai abejoju ar kada besvarstys tokį variantą. Šiek tiek šiauriau, šalia aplinkelio, yra pievos kuriose galėtu būti žiedas, bet tada reikia sutvarkyti iki jo gatves, nes ten dabar yra ne gatvės o automobilių aikštelės.

                  Comment


                    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                    O aš vien bėgimų suskaičiuoju apie 10. Šiemet jų jau įvyko daugiau nei 10.
                    O jeigu skaičuotume tuos bėgimus, dėl kurių nesikeičia VT organizavimas, tai jų būtų dar daugiau. Jau parašyta, kad per metus būna 3-4 atvejai, kurie liečia minėtas 2 stoteles. Bet juk taip būna sekmadieniais, kai apskritai mieste judėjimo nėra daug ir tik daugiausia pusdieniui.

                    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                    Pritariu Jūsų siūlomai 48 maršruto trasai. Aš dar dalį jo trasos pakeičiau nuo Siesikų st., tai yra važiuotų dubliojančia Ukmergės g., atkarpa (kaip A43), tada Šeškinės g., tada Paberžės g., tada Gelvonų g., Ozo g., pro prekybos ir pramogų centrą "Akropolis", pro prekybos ir laisvalaikio centrą "Ozas", tada Kareivių g., tada Žirmūnų g., tada P. Lukšio g., iki Povilo Lukšio st., ir neprarastų šiuo metu net esamų stotelių.
                    Būtų daugiau naudos, jei neliktų lanksto per Siesikų st. - jei būtų važiuojama Buivydiškių, Dūkštų, Šeškinės, Paberžės g. Tada išliktų vienintelės 2 unikalios maršruto jungtys "Laisvės pr. - Akropolis" ir "Akropolis - Paberžės g. - Musninkų st.". Vakarais paprastai būna taip, kad pirmieji keleiviai įlipa prie Akropolio, kad nuvažiuotų iki Musninkų ir Paberžės stotelių. Nors ir iš Laisvės pr. paprasčiau yra važiuoti kur kas dažnesniu 46 ir Siesikų st. persėsti į 5G ar 7.

                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                    Vienintelis klausimas, ar paleidus 48-ą pagal Mettal pateiktą schemą (konkrečiai Pašilaičius), ar nebus nuo Siesikų stotelės iki Skalvių žiedo pilnai dubliuojamas 46-as? Nebūtų paprasčiau leisti Justiniškių gatve? Nebent norima šiek tiek atlaisvinti 46-ą, paleidus 48-ą minėta trasa.
                    Mano manymu, dubliuoti rečiau kursuojantį 46 yra geriau, nei dažnesnį 5G.

                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                    Tokiu atveju reiktų rimtai peržvelgti esamą stotelių tinklą Pašilaičiuose/Perkūnkiemyje, nes po tarp stotelių Perkūnkiemis ir Gabijos yra per didelis atstumas, autobusas faktiškai pravažiuoja visą kvartalą nesustodamas. Manau reiktų papildomos Skalvių stotelės Justiniškių/Gabijos/Gileikių g. sankryžoje (arba versti autobusą užsukinėti į žiedą)

                    Taip pat, važiuojant link Santariškių truktų net dviejų stotelių lyginant su kryptimi link Šeškinės (Pavilionys ir Zamenhofo). Šią problemą taip pat reiktų spręsti, nors ten dabar tas naujas prekybcentris, tai klausimas, iš kur reiktų paimti laisvos vietos
                    Skalvių st. reikėtų arba įrenginėti naujas, arba įvesti užsukimą į žiedą. Jungiamojoje gatvėje tarp Ukmergės ir S. Nėries gatvių taip pat reikėtų stotelės. Nemanau, kad būtų problema pastatyti ženklą šaligatvyje. Įvažos tikrai nėra būtinos.

                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                    bet vėliau trasa buvo pakeista (dėl moksleivių?), vietoj tiesioginio nusukimo per Dūkštų g. buvo įvestas ratas aplink visą Šeškinę, ir šita funkcija nebeturi prasmės. Juolab kad Pašilaičių gyventojai persirašė į Vilniaus rajono polikliniką arba į privačias).
                    Iš pradžių nukreiptas tik darbo dienomis, paskui, kai atidarė Akropolį, ir savaitgaliais. Kadangi alternatyvų nebuvo, tai keleiviai juo naudojosi. TIk nesuprantu, prie ko čia toks kategoriškas teiginys apie persirašymą į kitas poliklinikas. Aš vis dar prisirašęs Šeškinėje, bet 48 nesirinkčiau dėl to, kad Ukmergės g. transportas važiuoja greičiau ir dažniau.

                    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                    A48 yra labai patogus nuvažiuoti į Akropolį nuo MRU
                    Greičiausias variantas yra eiti iš bendrabučių per miškelį iki S. Stanevičiaus g. Ėjimas pėsčiomis jaunimui ne problema, o senimui ši kryptis neaktuali.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Šiandien važiuodamas mačiau, jei neklystu, elektrinį autobusą maršrute Savanorių prospekte. Nuoširdžiai nesuprantu šio brangaus žaisliuko įsigyjimo tikslo. Jei norėjo kažką šiuolaikinio, galėjo nupirkti dinaminio įkrovimo nuo troleibusų tinklo.

                      Comment


                        Visiškai neaišku ką jūs ten matėte, nes elektrinių autobusų Vilnius neturi (o kai turės, tai jis važinės po Senamiestį 89 maršrutu kur nėra troleibusų KT, o ne Savanorių prospektu). Gal kokį bandomąjį, gal hibridinį Castrosua

                        Comment


                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                          Visiškai neaišku ką jūs ten matėte, nes elektrinių autobusų Vilnius neturi (o kai turės, tai jis važinės po Senamiestį 89 maršrutu kur nėra troleibusų KT, o ne Savanorių prospektu). Gal kokį bandomąjį, gal hibridinį Castrosua
                          Greičiausiai suklydau. Galas tikrai panašus į Castrosua Tempus Hybrid, nors priekyje didelis "e" logotipas. Nors ir ta raidė, gal palėjo tik pasirodyti: jų logotipas šiek tiek primena šią raidę.
                          Jei pusė laiko galėtų važiuot po laidais, IMHO protinga būtų senamiesčiui pirkti su dinaminiu pakrovimu.
                          Paskutinis taisė AudriusV; 2019.07.31, 20:40.

                          Comment


                            Lyg ir jokių bandomųjų dabar neturim Vilniuje, miesto maršrutuose. E logotipas greičiausiai reiškia ne elektrą, o ekologiją. Hibridinis (CNG+elektra) Castrosua "prirašytas" prie 21 maršruto pikinio grafiko.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Lyg ir jokių bandomųjų dabar neturim Vilniuje, miesto maršrutuose. E logotipas greičiausiai reiškia ne elektrą, o ekologiją. Hibridinis (CNG+elektra) Castrosua "prirašytas" prie 21 maršruto pikinio grafiko.
                              Gal Elektrėnai į 203 maršrutą pastatė hibridinį Castrosua??
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Kad Elektrėnai, kiek matau paskutiniu metu ir dujinių atsisakė Vilniaus maršrute.

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  Kad Elektrėnai, kiek matau paskutiniu metu ir dujinių atsisakė Vilniaus maršrute.
                                  Dujiniai autobusai tikrai beprotybė, nelabai būtų jauku su tokiais važinėti.

                                  Comment


                                    Atrodo, po truputį pradeda judėti reikalai dėl troleibusų, ir kalbėti apie tai, kad artėjama prie jų naikinimo, kaip kai kurie teigia, kol kas nereikėtų. Šiandien į Atviro Vilniaus sistemą įkeltas susitikimo su Vilniaus viešojo transporto valdybos nariais protokolas iš pasitarimo, vykusio liepos 18 d. Jame aptarta situacija dėl troleibusų ir buvo sutarta: „UAB „Vilniaus viešasis transportas“ artimiausiu metu parengti ir pristatyti strategiją dėl troleibusų kaip vienos iš pagrindinių viešojo transporto priemonių tolimesnės plėtros Vilniaus mieste.“ Žinoma, kol kas dar niekas neaišku, bet bent jau po truputį pradedama kalbėti ir troleibusų tema.

                                    Protokolas čia - https://atviras.vilnius.lt/protokola...90fa09dc49f969

                                    Comment


                                      Vilniaus autobuso vairuotojas keleivius pavertė zuikiais – gavęs 10 eurų nepardavė bilieto
                                      „Į oro uostą vykstantys autobusų vairuotojai turi būti geriau pasiruošę tokioms situacijoms, todėl ir šią situaciją jau perdavėme vežėjui, kad atkreiptų dėmesį. Diegiant sostinėje naują elektroninio bilieto sistemą, planuojamas bekontaktis atsiskaitymas pačiame viešajame transporte, kas labai pagelbės tokiose situacijose.“
                                      https://www.15min.lt/naujiena/aktual...eto-56-1185008

                                      Gal kažkur buvo konkretesnės informacijos, kada bus atnaujinama e.bilieto sistema? Ar čia tiesiog "ateities vizija"?

                                      Comment


                                        Parašė kutas Rodyti pranešimą
                                        Vilniaus autobuso vairuotojas keleivius pavertė zuikiais – gavęs 10 eurų nepardavė bilieto

                                        https://www.15min.lt/naujiena/aktual...eto-56-1185008

                                        Gal kažkur buvo konkretesnės informacijos, kada bus atnaujinama e.bilieto sistema? Ar čia tiesiog "ateities vizija"?
                                        Gegužę tik paskelbtas konkursas, berods, 2020-21 m. sandūroje žadėjo, kad ji startuos

                                        Comment


                                          Ką tik per TV3 žinias pranešė, kad 2020 metais važinės tik nauji troleibusai ir jų ruošiasi pirkti 150 vnt.
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X