Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Paildomos stotelės 1G maršrutui - nereikalingas greitojo maršruto lėtinimas.
    ten gyvenančių žmonių susisiekimui su centrine miesto dalimi pilnai pakanka 10 ir 53 autobusų bei 6 ir 10 troleibusų.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

      T6, T10, A53 kursuoja per retai
      Nu jau tikrai ne.
      Dieninių maršrutų išvykimo laikai Giedraičių st. link centro.
      Click image for larger version  Name:	Maršrutų tvarkaraščiai - Google Chrome 2019-07-29 16.45.42.png Views:	1 Size:	69,2 kB ID:	1738851
      Paskutinis taisė Mettal; 2019.07.29, 15:47.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Su 48-u nelabai ką dar ir pritobulinsi. O 56-as - galvos skausmas. Nebent nuo Fabijoniškių žiedo jį nukreipti link Skalvių žiedo per Perkūnkiemį, bet nežinau ar prasmė iš tokio varianto yra - tuo labiau, jog kone 100 procentų dublis 40-am bus.

        Kas liečiant Naujaneriai pateiktus pasiūlymus, tai galima visus išvaryti į šuns dienas - ką Mettal tą geriausiai ir padarė. Vat apie ką iš pasiūlymų galima būtų pasvarstyti, tai naują maršrutą į Avižienius (kad ir nuo Šeškinės), Valčiūnus nuo Stoties (pakeičiant rajono 227-ą).
        Paskutinis taisė ssnaiperis; 2019.07.29, 17:22.
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Pradžiai užtektų 56 nukreipti pro V. Kudirkos aikštę, Pamėnkalnio, J.Tumo-Vaižganto, Goštauto gatvėmis (ir toliau senąja trasa į Fabijoniškes). Didesnė centrinės miesto dalies aprėptis, manau, padėtų pritraukti daugiau keleivių

          Comment


            Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
            Ką manote apie tai:
            1. Organizuoti viešojo transporto maršrutą Visorių g.
            2. Gerinti susisiekimą su Jeruzale nuo Didlaukio st.
            3. Organizuoti viešojo transporto maršrutą į „Senjorų avilį“ (J. Kubiliaus g. 2)
            4. 26 autobuso maršrutą nuo St. Didieji Gulbinai pratęsti Didžiųjų Gulbinų g. iki St. Pagubė.
            5. Organizuoti viešojo transporto maršrutą į Mažuosius Gulbinus.
            6. Įvesti 1G abejomis kryptimis sustojimus Tauragnų st.
            7. Įvesti 1G abejomis kryptimis sustojimus Giedraičių st.
            8. Siūlau 5 autobuso maršruto trasa koreguoti taip: nuo Skalvių st., Gabijos g., nukreipti iki Deivių st., o užvažiavimus, užsukimus iš Ukmergės g. panaikinti.
            9. Dar siūlau 40 autobuso maršrutą nuo Mykolo Lietuvio st., pratęsti iki Deivių st.
            10. Kažkas minėjote, kad 48 autobuso maršrutą reikėtų nukreipti per Gedvyzdžių g., šiam nukreipimui pritariu, toliau siūlau jį nukreipti Gabijos g., link Lausvės pr., tada Gabijos gatvę aptarnautų ne vienas 46 maršrutas, bet ir 48 maršrutas.
            11. Siūlau 49 autobuso maršrutą nuo Ateities st., nukreipti į Visorių g., kurioje yra daug gyvenančių gyventojų ir jiems iki VT stotelių yra labai labai toli eiti, taip pat Visorių g., neturi pilno šaligatvio ir apšvietimo.
            12. Siūlau 56 autobuso maršruto nuo St. Pamiškė nukreipti Ateities g., Pijaus Žadeikos g., Liudo Giros g., Gedvyzdžių g., Salomėjos Neries g., iki Mykolo Lietuvio st.
            13. Siūlau 75 autobuso maršrutą nuo Kaukaro st., nukreipti per Lūžių ir Taikos g
            14. Siūlau 5G autobuso maršrutą nuo Pumpėnų st., nukreipti per Taikos ir Lūžių g.
            Pratesti, nukreipti, ivesti, koreguoti... tokie sio autoriaus norai. Norai, nes vargu ar jis jais visais isvardintais vazineja, ir ar jie kelia jam neptogumu.... Kodel butent didinti, o ne kazka retinti, trumpinti, atsisakyti sustojimo? Juk sitas irgi reikalinga, siekinat kazkiek sutaupyti..Negi zmogus toks inoringas, kad ir gyvenime to nori, negaledamas atsisakyti. Kodel tik Vilniuje vyksta ,, pageidavimu koncertas''. o ne pvz kokioj Klaipedoje ?

            Comment


              Parašė KAROSA Rodyti pranešimą

              Per dažnai užakcentuojat "savo" Balsius, kur susisiekimas yra ir taip pakankamai neblogas ir nematot, kas vyksta 95% Vilniaus miesto dalies. 53 autobusas nėra per retai kursuojantis ir grįžtant prie jūsų pasiūlymų jau daug kartų diskutuota apie tai, jog iš greitųjų maršrutų nereiktų daryti lėtųjų, nes stotelių kur jie stoja kai kur ir taip yra per daug. 26 pratęsimas iki Pagubės sunkiai suvokiamas ir nelogiškas, nors ir kelias paplatintas, tai neturėtų būt vieta kur gali važiuot VT.
              Šiuo atveju Balsių niekur neakcentavau išskyrus A26 maršrutą, (bet jis Balsių nesiekia), nes dauguma Pagubės gyventojų prašo jo pratęsimo iki Pagubės, kad mokiniai lankantys Riešės gimnaziją galėtų pasiekti be didelio lanksto ir labai ankstyvo kėlimosi. Nes norint iš Pagubės nuvažiuoti į Riešės gimnaziją turi atsikelti 5 val., ryto ir išvažiuoti 6:30 val., kad 7:45 val., būti pačioje Riešės gimnazijoje.

              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
              Pradžiai užtektų 56 nukreipti pro V. Kudirkos aikštę, Pamėnkalnio, J.Tumo-Vaižganto, Goštauto gatvėmis (ir toliau senąja trasa į Fabijoniškes). Didesnė centrinės miesto dalies aprėptis, manau, padėtų pritraukti daugiau keleivių
              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              Su 48-u nelabai ką dar ir pritobulinsi. O 56-as - galvos skausmas. Nebent nuo Fabijoniškių žiedo jį nukreipti link Skalvių žiedo per Perkūnkiemį, bet nežinau ar prasmė iš tokio varianto yra - tuo labiau, jog kone 100 procentų dublis 40-am bus.
              Siūlau dar vieną 56 autobuso maršruto trasos pakeitimą nuo St. Lietuvos Sąjūdžio kelias nukreipti taip: Ukmergės g., Ozo g. pro prekybos pramogų centrą „AKROPOLIS“, Šeškinės kalvos St., pro prekybos ir laisvalaikio centrą „OZAS“, Geležinio Vilko g., Baltupio g., Ateities g., Visorių g., M. Indriliūno g., Broniaus Krivicko g., Liudo Giros g., St. Fabijoniškių žiedas.
              Nuo St. Fabijoniškių žiedas važiuotų Liudo Giros g., Broniaus Krivicko g., M. Indriliūno g., Visorių g., Ateities g., Geležinio vilko g., pro prekybos ir laisvalaikio centrą „OZAS“, Ozo g., pro prekybos ir pramogų centrą „AKROPOLIS“, Šeškinės kalvos st., toliau įprasta trasa Ukmergės g.

              Kas liečiant Naujaneriai pateiktus pasiūlymus, tai galima visus išvaryti į šuns dienas - ką Mettal tą geriausiai ir padarė. Vat apie ką iš pasiūlymų galima būtų pasvarstyti, tai naują maršrutą į Avižienius (kad ir nuo Šeškinės), Valčiūnus nuo Stoties (pakeičiant rajono 227-ą).
              Į Valčiūnus nelabai yra ką pratęsti. Anksčiau galvojau siūlyti 58 maršruto autobusą, bet jis jau pratęstas iki Grigaičių, tad jau čia reikia naujo maršruto. Nabent nuo Gurių galima pratęsti būtų 33 autobusų maršrutą.

              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
              Pratesti, nukreipti, ivesti, koreguoti... tokie sio autoriaus norai. Norai, nes vargu ar jis jais visais isvardintais vazineja, ir ar jie kelia jam neptogumu.... Kodel butent didinti, o ne kazka retinti, trumpinti, atsisakyti sustojimo? Juk sitas irgi reikalinga, siekinat kazkiek sutaupyti..Negi zmogus toks inoringas, kad ir gyvenime to nori, negaledamas atsisakyti. Kodel tik Vilniuje vyksta ,, pageidavimu koncertas''. o ne pvz kokioj Klaipedoje ?
              Jūsų žiniai tiems maršrutams, kuriems teikiu pasiūlymus esu važiavęs ne vieną ir ne du kartus, o gerokai dažniau. Čia buvo pateikti ir kitų gyventojų pateikti pasiūlymai, kuriuos surinkau tiek iš kai kurių VT vairuotojų, iš kai kurių VT keleivių.

              Parašė Mettal Rodyti pranešimą

              Nu jau tikrai ne.
              Dieninių maršrutų išvykimo laikai Giedraičių st. link centro.
              Click image for larger version Name:	Maršrutų tvarkaraščiai - Google Chrome 2019-07-29 16.45.42.png Views:	1 Size:	69,2 kB ID:	1738851
              Kai vyksta visokie velomaratonai, bėgimai, tiek Giedraičių tiek Tauragnų stotelėje lieka į miesto centrą (iki LVOVO st.) važiuojantys tik 10 su 53 maršruto autobusais, jie tada tikrai dažnai nekursuoja. Nes tomis dienomis tiek T6, tiek T10 pradeda dirbti tik pasibaigus visiems velomaratonams, bėgimams, dėl to tie kurie gyvena prie Giedraičių st., vis prašo 1G sustojimo nuolat, bet tuo pačiu siūlo panaikinti sustojimus Rūdninkų st.
              Paskutinis taisė Naujaneriai; 2019.07.29, 19:05.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                Šiuo atveju Balsių niekur neakcentavau išskyrus A26 maršrutą, (bet jis Balsių nesiekia), nes dauguma Pagubės gyventojų prašo jo pratęsimo iki Pagubės, kad mokiniai lankantys Riešės gimnaziją galėtų pasiekti be didelio lanksto ir labai ankstyvo kėlimosi. Nes norint iš Pagubės nuvažiuoti į Riešės gimnaziją turi atsikelti 5 val., ryto ir išvažiuoti 6:30 val., kad 7:45 val., būti pačioje Riešės gimnazijoje.
                Norint pratęsti A26 iki Pagubės reiktų nemažų investicijų į Pagubės-Kalino kelią. Ten net geru oru dviem stambesnėm mašinom prasilenkt nėra lengva. Sunkiai įsivaizduoju ten autobusą slidų žiemos rytą. Turbūt jau greičiau atsiras tiltas į Nemenčinės plentą...

                Comment


                  Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą


                  Kai vyksta visokie velomaratonai, bėgimai, tiek Giedraičių tiek Tauragnų stotelėje lieka į miesto centrą (iki LVOVO st.) važiuojantys tik 10 su 53 maršruto autobusais, jie tada tikrai dažnai nekursuoja. Nes tomis dienomis tiek T6, tiek T10 pradeda dirbti tik pasibaigus visiems velomaratonams, bėgimams, dėl to tie kurie gyvena prie Giedraičių st., vis prašo 1G sustojimo nuolat, bet tuo pačiu siūlo panaikinti sustojimus Rūdninkų st.
                  Tai kai vyksta visokie Velomaratonai ir panašiai (metuose tokių renginių apie 3-4 kai taip keičiasi trasos) tada gal ir galima daryt tądien laikinus sustojimus, bet nestot kasdien 365 dienas per metus.

                  Comment


                    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                    Šiuo atveju Balsių niekur neakcentavau išskyrus A26 maršrutą, (bet jis Balsių nesiekia), nes dauguma Pagubės gyventojų prašo jo pratęsimo iki Pagubės, kad mokiniai lankantys Riešės gimnaziją galėtų pasiekti be didelio lanksto ir labai ankstyvo kėlimosi. Nes norint iš Pagubės nuvažiuoti į Riešės gimnaziją turi atsikelti 5 val., ryto ir išvažiuoti 6:30 val., kad 7:45 val., būti pačioje Riešės gimnazijoje.
                    Na būkim biedni bet teisingi. Pasiekt Riešės gimnaziją aktualiau Raudondvario bei aplinkinių gyvenviečių vaikams, tačiau tai iš principo būtų rajono reikalas. Galų gale 26 neprivažiuoja prie gimnazijos, tačiau būkit išradingas iki galo, pasiūlydamas idėją 26 priversti prasukti pro gimnaziją ir apsisukus ex 112/77 žiede grįžti dabartine trasa. P.S Kaip gerai, jog Birelių gyventojai neprašo maršruto iki Liubavo dvaro per istorinį kelią, bet kada nors prieisim ir iki to.

                    Comment


                      Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

                      Tai kai vyksta visokie Velomaratonai ir panašiai (metuose tokių renginių apie 3-4 kai taip keičiasi trasos) tada gal ir galima daryt tądien laikinus sustojimus, bet nestot kasdien 365 dienas per metus.
                      O aš vien bėgimų suskaičiuoju apie 10. Šiemet jų jau įvyko daugiau nei 10.

                      Parašė KAROSA Rodyti pranešimą
                      Na būkim biedni bet teisingi. Pasiekt Riešės gimnaziją aktualiau Raudondvario bei aplinkinių gyvenviečių vaikams, tačiau tai iš principo būtų rajono reikalas. Galų gale 26 neprivažiuoja prie gimnazijos, tačiau būkit išradingas iki galo, pasiūlydamas idėją 26 priversti prasukti pro gimnaziją ir apsisukus ex 112/77 žiede grįžti dabartine trasa. P.S Kaip gerai, jog Birelių gyventojai neprašo maršruto iki Liubavo dvaro per istorinį kelią, bet kada nors prieisim ir iki to.
                      Realybėje Pagubės gyventojų vaikai lanko ir Riešės gimnaziją, nes jį turi visas klases tai yra nuo 1 iki 12 kl. Ir jį priklauso ne Vilniaus rajono savivaldybei, o LR Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijai
                      Visų pirma Jūsų tas istorinis kelias miesto ribose pavirto į šiuolaikinę asfaltuotą gatvę. Birelių gyventojai prašo, kad kuo dažniau važiuotų jų maršrutas.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                        Šiuo atveju Balsių niekur neakcentavau išskyrus A26 maršrutą, (bet jis Balsių nesiekia), nes dauguma Pagubės gyventojų prašo jo pratęsimo iki Pagubės, kad mokiniai lankantys Riešės gimnaziją galėtų pasiekti be didelio lanksto ir labai ankstyvo kėlimosi. Nes norint iš Pagubės nuvažiuoti į Riešės gimnaziją turi atsikelti 5 val., ryto ir išvažiuoti 6:30 val., kad 7:45 val., būti pačioje Riešės gimnazijoje.





                        Į Valčiūnus nelabai yra ką pratęsti. Anksčiau galvojau siūlyti 58 maršruto autobusą, bet jis jau pratęstas iki Grigaičių, tad jau čia reikia naujo maršruto. Nabent nuo Gurių galima pratęsti būtų 33 autobusų maršrutą.



                        Jūsų žiniai tiems maršrutams, kuriems teikiu pasiūlymus esu važiavęs ne vieną ir ne du kartus, o gerokai dažniau. Čia buvo pateikti ir kitų gyventojų pateikti pasiūlymai, kuriuos surinkau tiek iš kai kurių VT vairuotojų, iš kai kurių VT keleivių.



                        Kai vyksta visokie velomaratonai, bėgimai, tiek Giedraičių tiek Tauragnų stotelėje lieka į miesto centrą (iki LVOVO st.) važiuojantys tik 10 su 53 maršruto autobusais, jie tada tikrai dažnai nekursuoja. Nes tomis dienomis tiek T6, tiek T10 pradeda dirbti tik pasibaigus visiems velomaratonams, bėgimams, dėl to tie kurie gyvena prie Giedraičių st., vis prašo 1G sustojimo nuolat, bet tuo pačiu siūlo panaikinti sustojimus Rūdninkų st.
                        Keista, kad kazkoks keleivis, priimama vairuotoju pasiulymus. Idomu kada matysime marsrutu apzvalgoje, kad ,,vairuotoju pageidavimu'' keiciasi kazkoks marsrutas.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                          Super idėjos. Ten toje stotelėje įlipa/išlipa turbūt tiek pat keleivių, kiek iki jos atvažiuoja iš viso Perkūnkiemio. Ir ką tada panaikinus? Aplinkiniams gyventojams apie 550 m papildomai eiti neegzistuojančiu šaligatviu iki Gedvydžių stotelės? Tai bent patogus VT būtų.
                          Nežinau kiek ten įlipa, bet išlipa tan nedaug vakarais, o kaip minėta ankščiau yra kiti maršrutai kaip 48 kurie galiėtu būti pakoreguoti eiti ten. Na arba toliau 5 sukinėsis ratais į tą stotelę nes perkūnkiemio gatvės stotelės reikalingos dėl politinių sumetimų.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Nežinau kiek ten įlipa, bet išlipa tan nedaug vakarais, o kaip minėta ankščiau yra kiti maršrutai kaip 48 kurie galiėtu būti pakoreguoti eiti ten. Na arba toliau 5 sukinėsis ratais į tą stotelę nes perkūnkiemio gatvės stotelės reikalingos dėl politinių sumetimų.
                            Galima 48 autobusų maršrutą nuo St. Sporto gimnazija nukreipti Ukmergės g., Perkūnkiemio g., Pavilnionių g., Gileikių g., Skalvių st., toliau Gabijos g., kaip A46 iki Laisvės pr., o nuo Laisvės pr., savo įprastu maršrutu iki Musninkų st. Tada A5 galima būtų sutrumpinti iki Deivių st., nes Perkūnkiemį aptarnautų A48.
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                              Juk sitas irgi reikalinga, siekinat kazkiek sutaupyti..
                              Nekiškit Kauno "gerųjų praktikų" Vilniuje. Kaunas su Klaipėda yra geriausi prasto VT organizavimo pavyzdžiai. Taupymo sumetimais reikia prikurti kas valandą važinėjančių, tarpusavyje nesuderintų 50 km ilgio maršrutų. O kadangi savaitgaliais "ir taip niekas nevažinėja", tai tokie maršrutai važiuotų kas 2 valandas. Ačiū Susisiekimo paslaugoms, kad dažnina daugumą maršrutų ir daro geresnę maršrutų tinklo aprėptį. Tik tokiais būdais galima pritraukti daugiau keleivių.

                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              Nežinau kiek ten įlipa, bet išlipa tan nedaug vakarais, o kaip minėta ankščiau yra kiti maršrutai kaip 48 kurie galiėtu būti pakoreguoti eiti ten. Na arba toliau 5 sukinėsis ratais į tą stotelę nes perkūnkiemio gatvės stotelės reikalingos dėl politinių sumetimų.
                              Tie nedaug yra daugiau nei pusė apskritai tuo reisu važiuojančių. Vakarais daugumoje maršrutų yra liūdnokas vaizdas, bet tai nereiškia, kad reikia kažką trumpinti/retinti.

                              Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                              Galima 48 autobusų maršrutą nuo St. Sporto gimnazija nukreipti Ukmergės g., Perkūnkiemio g., Pavilnionių g., Gileikių g., Skalvių st., toliau Gabijos g., kaip A46 iki Laisvės pr., o nuo Laisvės pr., savo įprastu maršrutu iki Musninkų st. Tada A5 galima būtų sutrumpinti iki Deivių st., nes Perkūnkiemį aptarnautų A48.
                              Keleiviai iš Perkūnkiemio arba tęsia savo kelionę 5 maršrutu toliau, arba Baltrušaičio st. persėda į 3G. Iš 48 tokių persėdimų nebeliktų ir labai žymiai sumažėtų reisų skaičius. Be to, labai neefektyviai atrodo toks sukinėjimasis, kai Laisvės pr. / J. Baltrušaičio / Pašilaičių g. sankryža yra kertama 2 kartus per reisą. Geriau atrodo variantas važiuoti per L. Giros-Gedvydžių arba per P. Žadeikos-S.Nėries gatves. Tokiu būdu atsirastų bent kažkoks susisiekimas tarp Pašilaičių, šiaurinės Fabijoniškių dalies ir dalies Justiniškių/Šeškinės. Man asmeniškai nedažnai reikia nusigauti iš Pašilaičių iki Fabijoniškių, bet kai to reikia, tai be ėjimo pėsčiomis kitų alternatyvų nėra. Važiavimas VT reikštų ėjimą į priešingą pusę ir persėdimus su pavažiavimu po 2-3 stoteles. Be abejo, tokio maršruto darbo laiką reikėtų trumpinti iki kokios 19-20 val., nes juo tiesiog niekas nevažinėja. Ateities st. link Laisvės pr. po 20 val. visi 48 reisai yra +-4 min. (daugiausia 2-3) nuo 2G ar 55.


                              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                              Keista, kad kazkoks keleivis, priimama vairuotoju pasiulymus. Idomu kada matysime marsrutu apzvalgoje, kad ,,vairuotoju pageidavimu'' keiciasi kazkoks marsrutas.
                              Vairuotojai pastebi nemažai dalykų: keleivių srautai, maršruto krypties aiškumas (linkėjimai 82 maršrutui), papildomų stotelių reikalingumas, tvarkaraščių ydos. Bet tai nereiškia, kad reikia aklai pasitikėti. "Vairuotojų pageidavimu" jau ir taip yra keičiami tvarkaraščiai, daugiausia į keleiviui nenaudingą pusę. Mat pas mus 1 klasės vairuotojai-veteranai, dirbantys VVT jau 30 metų, vis dar šventai tiki, kad jų noras važiuoti atsipūtus 20 km/val. savo malonumui yra aukščiau visų keleivių ir paties miesto interesų.
                              Paskutinis taisė Mettal; 2019.07.30, 09:01.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                Nekiškit Kauno "gerųjų praktikų" Vilniuje. Kaunas su Klaipėda yra geriausi prasto VT organizavimo pavyzdžiai. Taupymo sumetimais reikia prikurti kas valandą važinėjančių, tarpusavyje nesuderintų 50 km ilgio maršrutų. O kadangi savaitgaliais "ir taip niekas nevažinėja", tai tokie maršrutai važiuotų kas 2 valandas. Ačiū Susisiekimo paslaugoms, kad dažnina daugumą maršrutų ir daro geresnę maršrutų tinklo aprėptį. Tik tokiais būdais galima pritraukti daugiau keleivių.



                                Tie nedaug yra daugiau nei pusė apskritai tuo reisu važiuojančių. Vakarais daugumoje maršrutų yra liūdnokas vaizdas, bet tai nereiškia, kad reikia kažką trumpinti/retinti.



                                Keleiviai iš Perkūnkiemio arba tęsia savo kelionę 5 maršrutu toliau, arba Baltrušaičio st. persėda į 3G. Iš 48 tokių persėdimų nebeliktų ir labai žymiai sumažėtų reisų skaičius. Be to, labai neefektyviai atrodo toks sukinėjimasis, kai Laisvės pr. / J. Baltrušaičio / Pašilaičių g. sankryža yra kertama 2 kartus per reisą. Geriau atrodo variantas važiuoti per L. Giros-Gedvydžių arba per P. Žadeikos-S.Nėries gatves. Tokiu būdu atsirastų bent kažkoks susisiekimas tarp Pašilaičių, šiaurinės Fabijoniškių dalies ir dalies Justiniškių/Šeškinės. Man asmeniškai nedažnai reikia nusigauti iš Pašilaičių iki Fabijoniškių, bet kai to reikia, tai be ėjimo pėsčiomis kitų alternatyvų nėra. Važiavimas VT reikštų ėjimą į priešingą pusę ir persėdimus su pavažiavimu po 2-3 stoteles. Be abejo, tokio maršruto darbo laiką reikėtų trumpinti iki kokios 19-20 val., nes juo tiesiog niekas nevažinėja. Ateities st. link Laisvės pr. po 20 val. visi 48 reisai yra +-4 min. (daugiausia 2-3) nuo 2G ar 55.


                                Vairuotojai pastebi nemažai dalykų: keleivių srautai, maršruto krypties aiškumas (linkėjimai 82 maršrutui), papildomų stotelių reikalingumas, tvarkaraščių ydos. Bet tai nereiškia, kad reikia aklai pasitikėti. "Vairuotojų pageidavimu" jau ir taip yra keičiami tvarkaraščiai, daugiausia į keleiviui nenaudingą pusę. Mat pas mus 1 klasės vairuotojai-veteranai, dirbantys VVT jau 30 metų, vis dar šventai tiki, kad jų noras važiuoti atsipūtus 20 km/val. savo malonumui yra aukščiau visų keleivių ir paties miesto interesų.
                                Pritariu Jūsų siūlomai 48 maršruto trasai. Aš dar dalį jo trasos pakeičiau nuo Siesikų st., tai yra važiuotų dubliojančia Ukmergės g., atkarpa (kaip A43), tada Šeškinės g., tada Paberžės g., tada Gelvonų g., Ozo g., pro prekybos ir pramogų centrą "Akropolis", pro prekybos ir laisvalaikio centrą "Ozas", tada Kareivių g., tada Žirmūnų g., tada P. Lukšio g., iki Povilo Lukšio st., ir neprarastų šiuo metu net esamų stotelių.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Vienintelis klausimas, ar paleidus 48-ą pagal Mettal pateiktą schemą (konkrečiai Pašilaičius), ar nebus nuo Siesikų stotelės iki Skalvių žiedo pilnai dubliuojamas 46-as? Nebūtų paprasčiau leisti Justiniškių gatve? Nebent norima šiek tiek atlaisvinti 46-ą, paleidus 48-ą minėta trasa.

                                  Antras klausimas, o kokia prasmė jį leisti iki Šiaurės miestelio? Bile kad leisti, kad Kareivių ir Ozo gatvių kamščiuose būtų "suvalgytas"? Kad būtų eilinis "oro vežiojimo retu intervalu" maršrutas?
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    Vienintelis klausimas, ar paleidus 48-ą pagal Mettal pateiktą schemą (konkrečiai Pašilaičius), ar nebus nuo Siesikų stotelės iki Skalvių žiedo pilnai dubliuojamas 46-as? Nebūtų paprasčiau leisti Justiniškių gatve? Nebent norima šiek tiek atlaisvinti 46-ą, paleidus 48-ą minėta trasa.

                                    Antras klausimas, o kokia prasmė jį leisti iki Šiaurės miestelio? Bile kad leisti, kad Kareivių ir Ozo gatvių kamščiuose būtų "suvalgytas"? Kad būtų eilinis "oro vežiojimo retu intervalu" maršrutas?
                                    Ir dabar A46 dubliuoja nuo Juliaus Juzeliūno st.

                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                      Atvaizdas
                                      Tokiu atveju reiktų rimtai peržvelgti esamą stotelių tinklą Pašilaičiuose/Perkūnkiemyje, nes po tarp stotelių Perkūnkiemis ir Gabijos yra per didelis atstumas, autobusas faktiškai pravažiuoja visą kvartalą nesustodamas. Manau reiktų papildomos Skalvių stotelės Justiniškių/Gabijos/Gileikių g. sankryžoje (arba versti autobusą užsukinėti į žiedą)

                                      Taip pat, važiuojant link Santariškių truktų net dviejų stotelių lyginant su kryptimi link Šeškinės (Pavilionys ir Zamenhofo). Šią problemą taip pat reiktų spręsti, nors ten dabar tas naujas prekybcentris, tai klausimas, iš kur reiktų paimti laisvos vietos

                                      Comment


                                        Jeigu šitas yra testuojamas, tai vadinasi šituos ir pirks? Gerokai senesnis modelis:



                                        https://www.delfi.lt/partnerio-turin....d?id=81831015
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                          Taip, jeigu ilgą laiką nebuvo atvažiavęs 3G, ir dar nėra aišku, kada jis atvažiuos. Bet šiaip 52 nėra nepakeičiamas maršrutas - tragedijos jį kažkaip modifikavus nebūtų. Suliptų visi dabartiniai keleiviai į 3G (kadangi šis visada triašis, tai net ir tos sausakimšos nebūtų
                                          52 (miesto pusėje) užtektų privežti iki jungties su 3G, 2G ir T-16. Toliau jis vistiek dubliuoja 3G. O kadangi 52 visada trumpas ir retai važinėja - tai 3G jis "nenukrauna" (beje, ne kartą pastebėjau, kad 3G ir 52 atvažiuoja į "Europos aikštę" kartu - ir paskui jau "Baltrušaičio" st. irgi kartu, čia apie "greitųjų" autobusų greitumą).

                                          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                                          Galima 48 autobusų maršrutą nuo St. Sporto gimnazija nukreipti Ukmergės g., Perkūnkiemio g., Pavilnionių g., Gileikių g., Skalvių st., toliau Gabijos g., kaip A46 iki Laisvės pr., o nuo Laisvės pr., savo įprastu maršrutu iki Musninkų st. Tada A5 galima būtų sutrumpinti iki Deivių st., nes Perkūnkiemį aptarnautų A48.
                                          O kokia išvis 48 maršruto prasmė dabar? Kažkada seniau jis buvo:
                                          - vienintelis, iš šitos miesto pusės važiuojantis į Santariškių ligonines (konkuravo su privačiu 57 maršrutu) - bet dabar tą funkciją vykdo 2G ir 55. 2G važinėja gerokai dažniau
                                          - vienintelis, kuris iš Pašilaičių vežė į polikliniką Šeškinėje - bet vėliau trasa buvo pakeista (dėl moksleivių?), vietoj tiesioginio nusukimo per Dūkštų g. buvo įvestas ratas aplink visą Šeškinę, ir šita funkcija nebeturi prasmės. Juolab kad Pašilaičių gyventojai persirašė į Vilniaus rajono polikliniką arba į privačias).
                                          Paskutinis taisė c2h5oh; 2019.07.30, 15:12.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X