Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Gal ir nėra prasmės leisti būtent 40-ojo maršruto iki Skalvių žiedo, tačiau, jei jau norima užtikrinti tiesioginį susisiekimą tarp Fabijoniškių ir Pašilaičių, galima tam panaudoti kitą maršrutą, kuris po reformos tapo praktiškai visuomet vežiojančiu orą. 48 maršrutą vietoj Laisvės prospekto visai būtų galima nukreipti (nuo P.Žadeikos stotelės) per Fabijoniškių žiedą, S.Nėries g. naująją gatvę ties DEPO, Perkūnkiemio, Justiniškių, Rygos gatvėmis bei toliau senąja trasa iki Šeškinės. Taip būtų bent šiokios tokios naudos iš šio maršruto - ne tik Fabijoniškių ir Pašilaičių sujungimas, bet ir tiesioginis vakarinės Pašilaičių ir šiaurinės Fabijoniškių dalies susisiekimas su Santariškėmis. Be abejo, itin didelio srauto toks maršrutas nesugeneruotų, tačiau būtų bent kokios naudos iš šiuo metu visiškai nereikalingo maršruto, o ir kursuoja juo autobusai pakankamai retai.

    Dar pora pastebėtų dalykų:
    22 maršrutą darbo dienomis vėl aptarnaus autobusų parkas.
    40 maršrute nuimamas vienas pertraukiamas grafikas (kurio autobusas ne piko metu dirbo 24 maršrutu). Taigi dabar, kaip supratau, ne piko metu 24 maršrutą aptarnaus du autobusai iš 40-ojo ir vienas - iš 56-ojo maršruto.
    Labai gera idėja, reikia siusti pasiūlymą į sispą.

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Gal ir nėra prasmės leisti būtent 40-ojo maršruto iki Skalvių žiedo, tačiau, jei jau norima užtikrinti tiesioginį susisiekimą tarp Fabijoniškių ir Pašilaičių, galima tam panaudoti kitą maršrutą, kuris po reformos tapo praktiškai visuomet vežiojančiu orą. 48 maršrutą vietoj Laisvės prospekto visai būtų galima nukreipti (nuo P.Žadeikos stotelės) per Fabijoniškių žiedą, S.Nėries g. naująją gatvę ties DEPO, Perkūnkiemio, Justiniškių, Rygos gatvėmis bei toliau senąja trasa iki Šeškinės. Taip būtų bent šiokios tokios naudos iš šio maršruto - ne tik Fabijoniškių ir Pašilaičių sujungimas, bet ir tiesioginis vakarinės Pašilaičių ir šiaurinės Fabijoniškių dalies susisiekimas su Santariškėmis. Be abejo, itin didelio srauto toks maršrutas nesugeneruotų, tačiau būtų bent kokios naudos iš šiuo metu visiškai nereikalingo maršruto, o ir kursuoja juo autobusai pakankamai retai.
      Wow, buvau pamiršęs, kad tas egzistuoja. Ir kaip matau kartą per valandą atvažiuoja, tai gal kaip tik gerai, kad ne per dažnai... Aišku 57 būtų dažnesnis, priedo lyg midibusai važinėja... O tiems, kas nemato jokiam maršrutui prasmės, rekomenduoju nuo baltupių/jeruzalės/santariškių pusės atvykti į šiaurinę fabijoniškių pusę arba perkūnkiemį/pašilaičius, justiniškių šiaurinę pusę, tada suprasite Priedo visai gerai, maršrutų tinklas yra užžiedinamas, sujungiant taškus, kuriuose kertasi daug skirtingų maršrutų, įskaitant galines stoteles.
      Beje pirštu rodžiau ir rodysiu į Šiaurės miestelį, kuris nesujungtas su šiaurės-vakarine miesto dalimi, t.y. ta vieta, kur gyventojų tankumas gerokai didesnis lyginant su visu miestu.
      Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        ???
        Aš žiūrėjau maždaug 23:12, tai rodė kad geriausia važiuoti su 52 iki Konstitucijos pr. Kaip jau ir minėjau, šita sistema skirtingu laiku rodo skirtingus variantus, todėl nelabai įmanoma išvis ja vadovautis, kai kalbam kaip apskritai geriausia važiuoti, o ne konkrečiu laiku.

        O šiaip tai net ir šitas jūsų screenshotas 2 iš 3 atvejų siūlo važiavimą ne per Skalvių žiedą taip kad visiškai nėra jokios prasmės iki ten pratęsti 40
        Paskutinis taisė 10.000; 2019.07.28, 10:24.

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
          Aš žiūrėjau maždaug 23:12, tai rodė kad geriausia važiuoti su 52 iki Konstitucijos pr. Kaip jau ir minėjau, šita sistema skirtingu laiku rodo skirtingus variantus, todėl nelabai įmanoma išvis ja vadovautis, kai kalbam kaip apskritai geriausia važiuoti, o ne konkrečiu laiku.
          Niekas netrukdo pasižiūrėti kelis skirtingus laikus. O žiūrėjimas 23:12 iš viso nieko neparodo.
          O šiaip tai net ir šitas jūsų screenshotas 2 iš 3 atvejų siūlo važiavimą ne per Skalvių žiedą taip kad visiškai nėra jokios prasmės iki ten pratęsti 40
          Tai aišku, nes 5 autobusas labai retai važiuoja. Jei 40 važiuotų dažniau, tai beveik visi siūlymai būtų per Skalvių žiedą, tai kaip tik didelė prasmė atsiranda iki ten pratęsti.

          Comment


            Ką manote apie tai:
            1. Organizuoti viešojo transporto maršrutą Visorių g.
            2. Gerinti susisiekimą su Jeruzale nuo Didlaukio st.
            3. Organizuoti viešojo transporto maršrutą į „Senjorų avilį“ (J. Kubiliaus g. 2)
            4. 26 autobuso maršrutą nuo St. Didieji Gulbinai pratęsti Didžiųjų Gulbinų g. iki St. Pagubė.
            5. Organizuoti viešojo transporto maršrutą į Mažuosius Gulbinus.
            6. Įvesti 1G abejomis kryptimis sustojimus Tauragnų st.
            7. Įvesti 1G abejomis kryptimis sustojimus Giedraičių st.
            8. Siūlau 5 autobuso maršruto trasa koreguoti taip: nuo Skalvių st., Gabijos g., nukreipti iki Deivių st., o užvažiavimus, užsukimus iš Ukmergės g. panaikinti.
            9. Dar siūlau 40 autobuso maršrutą nuo Mykolo Lietuvio st., pratęsti iki Deivių st.
            10. Kažkas minėjote, kad 48 autobuso maršrutą reikėtų nukreipti per Gedvyzdžių g., šiam nukreipimui pritariu, toliau siūlau jį nukreipti Gabijos g., link Lausvės pr., tada Gabijos gatvę aptarnautų ne vienas 46 maršrutas, bet ir 48 maršrutas.
            11. Siūlau 49 autobuso maršrutą nuo Ateities st., nukreipti į Visorių g., kurioje yra daug gyvenančių gyventojų ir jiems iki VT stotelių yra labai labai toli eiti, taip pat Visorių g., neturi pilno šaligatvio ir apšvietimo.
            12. Siūlau 56 autobuso maršruto nuo St. Pamiškė nukreipti Ateities g., Pijaus Žadeikos g., Liudo Giros g., Gedvyzdžių g., Salomėjos Neries g., iki Mykolo Lietuvio st.
            13. Siūlau 75 autobuso maršrutą nuo Kaukaro st., nukreipti per Lūžių ir Taikos g
            14. Siūlau 5G autobuso maršrutą nuo Pumpėnų st., nukreipti per Taikos ir Lūžių g.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Tiesiai šviesiai - 6 ir 7 punktai - tragiški.

              Comment


                Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                Ką manote apie tai:
                Organizuoti viešojo transporto maršrutą Visorių g.
                Kaip (per kur) važiuotų? Šiaip kažin ar verta.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Kaip (per kur) važiuotų? Šiaip kažin ar verta.
                  Visa Visorių g., iki pat jos pabaigos.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Parašė valentinole Rodyti pranešimą
                    Tai nukreipė ir nukreipė tą 57 į Bukiškį ir gerai. Idealu butu 5 autobusą iki Skalvių stotelės nukreipti Gabijos gatvę ir būtinai 40 autobusą pratęsti irgi iki Skalvių žiedo per Depo naują jungti.
                    To nedarys. 5 maršrutą specialiai iki skalvių pratesė, kad galėtu teigti, jog perkūnkiemyje yra autobusas. Ten jis vienintelis ir jo nenukreips kitur. Galėtu tik panaikingi stotelę priė Norfos, nes ten sukinėjimasis visiškai nelogiškas.

                    Comment


                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                      40-o maršruto pratęsimui iki Skalvių pritariu tik dėl to, kad nebūtų chaotiškai užstatyti autobusai Mykolo Lietuvio žiede. Pačiam netgi iš pažįstamų vairuotojų teko matyti nuotraukas, kaip užstatyta mašina ir neduoda išvažiuoti autobusui.
                      Čia problema ne su autobusais ar maršrutais, o su nebaudžiamais statytojais žiede. Dar neteko pro tą žiedą eiti kad nebūtų bent 10 pažeidėjų.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        To nedarys. 5 maršrutą specialiai iki skalvių pratesė, kad galėtu teigti, jog perkūnkiemyje yra autobusas. Ten jis vienintelis ir jo nenukreips kitur. Galėtu tik panaikingi stotelę priė Norfos, nes ten sukinėjimasis visiškai nelogiškas.
                        Tiesiog imti ir panaikinti Deivių stotelės neišeis - ten tikrai nemaži keleivių srautai.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          To nedarys. 5 maršrutą specialiai iki skalvių pratesė, kad galėtu teigti, jog perkūnkiemyje yra autobusas. Ten jis vienintelis ir jo nenukreips kitur. Galėtu tik panaikingi stotelę priė Norfos, nes ten sukinėjimasis visiškai nelogiškas.
                          Super idėjos. Ten toje stotelėje įlipa/išlipa turbūt tiek pat keleivių, kiek iki jos atvažiuoja iš viso Perkūnkiemio. Ir ką tada panaikinus? Aplinkiniams gyventojams apie 550 m papildomai eiti neegzistuojančiu šaligatviu iki Gedvydžių stotelės? Tai bent patogus VT būtų.

                          Comment


                            Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                            Wow, buvau pamiršęs, kad tas egzistuoja. Ir kaip matau kartą per valandą atvažiuoja, tai gal kaip tik gerai, kad ne per dažnai... Aišku 57 būtų dažnesnis, priedo lyg midibusai važinėja...
                            <....>
                            Beje pirštu rodžiau ir rodysiu į Šiaurės miestelį, kuris nesujungtas su šiaurės-vakarine miesto dalimi, t.y. ta vieta, kur gyventojų tankumas gerokai didesnis lyginant su visu miestu.
                            48 maršrutą pasiūliau dėl to, kad iš jo būtų bent kažkiek naudos.

                            Kas liečia Šiaurės miestelio ir Baltupių/Jeruzalės susisiekimą - jau esu siūlęs maršrutą iš Mažųjų Gulbinų į Šiaurės miestelį kažkada (pro Jeruzalę), tiesa, gavau tokį atsakymą, kad į Mažuosius Gulbinus nėra galimybės paleisti VT, nes gatvės pernelyg siauros net ir mažajam autobusui. Taip ir lieka šis rajonas vienu iš paskutiniųjų, kur neturi jokio viešojo transporto..
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                              Ką manote apie tai:
                              1. Organizuoti viešojo transporto maršrutą Visorių g.
                              2. Gerinti susisiekimą su Jeruzale nuo Didlaukio st.
                              3. Organizuoti viešojo transporto maršrutą į „Senjorų avilį“ (J. Kubiliaus g. 2)
                              4. 26 autobuso maršrutą nuo St. Didieji Gulbinai pratęsti Didžiųjų Gulbinų g. iki St. Pagubė.
                              5. Organizuoti viešojo transporto maršrutą į Mažuosius Gulbinus.
                              6. Įvesti 1G abejomis kryptimis sustojimus Tauragnų st.
                              7. Įvesti 1G abejomis kryptimis sustojimus Giedraičių st.
                              8. Siūlau 5 autobuso maršruto trasa koreguoti taip: nuo Skalvių st., Gabijos g., nukreipti iki Deivių st., o užvažiavimus, užsukimus iš Ukmergės g. panaikinti.
                              9. Dar siūlau 40 autobuso maršrutą nuo Mykolo Lietuvio st., pratęsti iki Deivių st.
                              10. Kažkas minėjote, kad 48 autobuso maršrutą reikėtų nukreipti per Gedvyzdžių g., šiam nukreipimui pritariu, toliau siūlau jį nukreipti Gabijos g., link Lausvės pr., tada Gabijos gatvę aptarnautų ne vienas 46 maršrutas, bet ir 48 maršrutas.
                              11. Siūlau 49 autobuso maršrutą nuo Ateities st., nukreipti į Visorių g., kurioje yra daug gyvenančių gyventojų ir jiems iki VT stotelių yra labai labai toli eiti, taip pat Visorių g., neturi pilno šaligatvio ir apšvietimo.
                              12. Siūlau 56 autobuso maršruto nuo St. Pamiškė nukreipti Ateities g., Pijaus Žadeikos g., Liudo Giros g., Gedvyzdžių g., Salomėjos Neries g., iki Mykolo Lietuvio st.
                              13. Siūlau 75 autobuso maršrutą nuo Kaukaro st., nukreipti per Lūžių ir Taikos g
                              14. Siūlau 5G autobuso maršrutą nuo Pumpėnų st., nukreipti per Taikos ir Lūžių g.
                              1 ir 11 punktai dubliuojasi. Ir 49 tikrai ne tas maršrutas, kurį ten reikėtų nukreipinėti. 49 su 69 yra labai ilgi maršrutai, dėl ko kenčia jų eismo reguliarumas: tiek dėl visiško derinimo nebuvimo, tiek dėl ištemptų grafikų (kai duoda daug laiko įveikti labai nereguliarius ir neprognozuojamus kamščius, o jų ten dažniau nebūna, nei būna). Geriau pasvarstytum ką galima būtų padaryti su 48 ir 56, kuriais daugiausia važiuoja atsitiktiniai keleiviai.
                              2 ir 3 - didesnės nesamonės, nei 6 su 7. Pratęstas 69 dabar vežioja orą, o jisai, mat, užsimanė dar daugiau maršrutų.
                              6 ir 7 - yra 53, yra 35, 36, 66 bei troleibusai.
                              8 Pirma, ta Gabijos g. atkarpa netinkama reguliariam autobusų eismui. Antra, Deivių st. autobusų žiedas netinkamas autobusų, atvažiavusių nuo Gabijos g., apsisukimui. Trečia, kuriems galams keleiviai turi būti verčiami važinėti ratais per Perkūnkiemį? Tai yra vadinama susisiekimo bloginimu.
                              13 ir 14 - tobuli pasiūlymai. Jie puikiai derintųsi su mano pasiūlymu apjungti 35 36 65 66 ir 76 į vieną maršrutą: Ateities g. žiedas - Geležinio Vilko g. - Mokslininkų g. - Ž. Ežerų g. - N. Verkiai - Ožkiniai - N. Verkiai - Balsių mokykla - Naujaneriai - Europos parkas - Skirgiškės - Europos parkas - Naujaneriai - Pagubė - D. Gulbinai - Pagubė - Bireliai. Esu tikras 104% tikras, kad visi keleiviai būtų dėkingi už galimybę 2 valandas važinėti ekskursijomis, o taip pat už patogų persėdimo tašką į greituosius maršrutus prie Ž. Ežerų / Santariškių g. žiedinės sankryžos bei galimybę Ateities st. persėsti į 2G einant vos per 3 šviesoforines pėsčiųjų perėjas.
                              Paskutinis taisė Mettal; 2019.07.29, 15:43.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Į Šiaurės miestelį būtų galima nukreipti 26 - vis tiek Ozo žiede iš jo naudos, kaip iš ožio pieno.
                                48, net ir nekeičiant trasos, turėtų būti paleisti midibusai, ir jis turėtų važinėti mokyklų/poliklinikų/etc. darbo metu, t.y. tarp 7 ir 18-19 valandos darbo dienomis, ir tarp 9 ir 18 poilsio dienomis.
                                Paskutinis taisė Pilaitis; 2019.07.29, 11:51.
                                Už dviračius ir troleibusus!

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Į Šiaurės miestelį būtų galima nukreipti 26 - vis tiek Ozo žiede iš jo naudos, kaip iš ožio pieno.
                                  48, net ir nekeičiant trasos, turėtų būti paleisti midibusai, ir jis turėtų važinėti mokyklų/poliklinikų/etc. darbo metu, t.y. tarp 7 ir 18-19 valandos darbo dienomis, ir tarp 9 ir 18 poilsio dienomis.
                                  Mokyklos darbo dienomis dirba ne iki 18-19 val., o iki 21-22 val., nes vakarais nuomoja sporto ir šokių sales visiems norintiems.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                    1 ir 11 punktai dubliuojasi. Ir 49 tikrai ne tas maršrutas, kurį ten reikėtų nukreipinėti. 49 su 69 yra labai ilgi maršrutai, dėl ko kenčia jų eismo reguliarumas: tiek dėl visiško derinimo nebuvimo, tiek dėl ištemptų grafikų. Geriau pasvarstytum ką galima būtų padaryti su 48 ir 56, kuriais daugiausia važiuoja atsitiktiniai keleiviai.
                                    2 ir 3 - didesnės nesamonės, nei 6 su 7. Pratęstas 69 dabar vežioja orą, o jisai, mat, užsimanė dar daugiau maršrutų.
                                    6 ir 7 - yra 53, yra 35, 36, 66 bei troleibusai.
                                    8 Pirma, ta Gabijos g. atkarpa netinkama reguliariam autobusų eismui. Antra, Deivių st. autobusų žiedas netinkamas autobusų, atvažiavusių nuo Gabijos g., apsisukimui. Trečia, kuriems galams keleiviai turi būti verčiami važinėti ratais per Perkūnkiemį? Tai yra vadinama susisiekimo bloginimu.
                                    13 ir 14 - tobuli pasiūlymai. Jie puikiai derintųsi su mano pasiūlymu apjungti 35 36 65 66 ir 76 į vieną maršrutą: Ateities g. žiedas - Geležinio Vilko g. - Mokslininkų g. - Ž. Ežerų g. - N. Verkiai - Ožkiniai - N. Verkiai - Balsių mokykla - Naujaneriai - Europos parkas - Skirgiškės - Europos parkas - Naujaneriai - Pagubė - D. Gulbinai - Pagubė - Bireliai. Esu tikras 104% tikras, kad visi keleiviai būtų dėkingi už galimybę 2 valandas važinėti ekskursijomis, o taip pat už patogų persėdimo tašką į greituosius maršrutus prie Ž. Ežerų / Santariškių g. žiedinės sankryžos bei galimybę Ateities st. persėsti į 2G einant vos per 3 šviesoforines pėsčiųjų perėjas.
                                    T6, T10, A53 kursuoja per retai
                                    Dėl 48 ir 56 turiu kelis variantus.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                                      T6, T10, A53 kursuoja per retai
                                      Tauragnų stotelėje stoja A10, 35, 36, 66, 50, 53 + T6, 10, o Giedraičių stotelėje prisijungia A30. Visus šiuos maršrutus sudėjus kursavimas yra labai dažnas.
                                      دائما الليتوانيه

                                      Comment


                                        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                                        A53 kursuoja per retai.
                                        Per dažnai užakcentuojat "savo" Balsius, kur susisiekimas yra ir taip pakankamai neblogas ir nematot, kas vyksta 95% Vilniaus miesto dalies. 53 autobusas nėra per retai kursuojantis ir grįžtant prie jūsų pasiūlymų jau daug kartų diskutuota apie tai, jog iš greitųjų maršrutų nereiktų daryti lėtųjų, nes stotelių kur jie stoja kai kur ir taip yra per daug. 26 pratęsimas iki Pagubės sunkiai suvokiamas ir nelogiškas, nors ir kelias paplatintas, tai neturėtų būt vieta kur gali važiuot VT.
                                        Paskutinis taisė KAROSA; 2019.07.29, 13:57.

                                        Comment


                                          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                                          T6, T10, A53 kursuoja per retai
                                          Dėl 48 ir 56 turiu kelis variantus.
                                          Galima sakyt nuo Pramogų iki Žalgirio vienintelė atkarpa, kur 1G itin dažnai lenkia kitus autobusus, dažnas ir pagazuoja nemenkai, pasijaučia, jog tai G maršrutas, o jūs siūlot tose netgi ABIEJOSE stotelėse daryt sustojimą... Ir poto taip ir nuo Pramogų iki pat Centro pol. stot kiekvienoj stotelėj, ar perkaitot galvą? Ar tarp Giedraičių ir Tauragnų pastatė Akropolį? O gal Oro uostą? Sustojimo ten nereikia! Daugybė autobusų stoja jose, kaip ir minėta kadangi jų daug tai ir kursavimas dažnas. Kam viską apkraut dar labiau ant 1G jei ir taip ten žmonių sočiai.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X