Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Prieš nurašant Volvus, reikėtų nurašyti dar 90-aisiais pagamintus aukštagrindžius Mercedesus ir visus kitus geltonai mėlynus (arba margučius), nemanot? Jų kaip tik apie 50 ir yra.
    Gali būti, pats sprendžiu tik pagal vaizdą gatvėse. Šitie turbūt dabar rezerve labiau sėdi?

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
      Jei Talinas ir naikina troleibusus, tai nepamirskim kad jis turi tramvaju.
      Toks požiūris tikrai nėra teisingas. Talino tramvajai ir troleibusai (įskaitant ir tuos, kurie dabar yra panaikinti) aptarnauja skirtingas miesto zonas ir tarpusavyje nesipjauna. Vilniaus kontekste tai atrodytų maždaug taip: naikinkime autobusus į Fabijoniškes, nes į Antakalnį važinėja troleibusai.

      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

      Kaunui nereik nei naujų nei padėvėtų autobusų, nes nėra kam su jais dirbti už tokias suteikiamas sąlygas ir žinoma pinigus. Pirma reikia algas keltis kad ateitų kažkas ten dirbti.
      Užteks teršti forumą savo verkšlenimais dėl algos. Visa Kauno VT tema užversta šitom nesamonėm, kad net bjauru skaityt. Jei nesumąstai nieko konstruktyvaus, geriau išvis nerašyk.

      Parašė rmss Rodyti pranešimą

      Gali būti, pats sprendžiu tik pagal vaizdą gatvėse. Šitie turbūt dabar rezerve labiau sėdi?
      Šiai dienai visi ilgi autobusai yra naudojami, įskaitant ir senuosius geltonai-mėlynus. 24 ir 5G maršrutuose jie sudaro didžiąją daugumą visų autobusų. Birželio pradžioje, dar neįsigaliojus vasaros tvarkaraščiams, jau būdavo atvejų, kad į greituosius maršrutus leisdavo trumpus, nes nepakakdavo ir tų turimų ilgų.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Paskutiniu metu ir rezerve stovi trumpa 302-a karosa. Tai maždaug galima susidaryti įspūdį, kokia situacija su esama technika.
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Jau yra įkelti siūlomi rudens grafikai.
          Dažnėja :
          1G,2G,3G,17,27,30,58 - pertraukiami verčiami į pamaininius (1G +1, 2G +2, 3G +1, 17 +1, 27 +1, 30 atrodo +1 ar +2 (?), 58 +1) ;
          10,12,16,26 - pridedami papildomi autobusai (10 +1 piko, 12 +1 piko, 16 +1 piko (bendrai net 2 piko), 26 +1 visom dienom).
          Retinamas : 5G.
          38 maršruto autobusai darys užsukimą į Vismaliukus, 3 naujos stotelės.
          Paskutinis taisė Mantas95; 2019.07.25, 10:07.

          Comment


            Be to, 89 nevažinės pro Rasas, o važiuos iškart per Misionierių stotelę.
            3G visi absoliučiai grafikai pažymėti kaip žemagrindžiai (net ir pertraukiami).
            Paskutinis taisė Pilaitis; 2019.07.24, 12:15.
            Už dviračius ir troleibusus!

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Be to, 89 nevažinės pro Rasas, o važiuos iškart per Misionierių stotelę.
              3G visi absoliučiai grafikai pažymėti kaip žemagrindžiai (net ir pertraukiami).
              Žemagrindiškumas 3G ir daugely kitų maršrutų patvarkytas jau nuo vasaros sezono.

              Comment


                Vilniuje vis daugėjant darniai keliaujančių miestiečių, nuo rugpjūčio mėn. pradžios viešajame transporte bus galima patogiai vežtis dviračius ir paspirtukus. Dviračiais keliaujantieji juos galės įsinešti į iš viso 50 triašių autobusų, kurie bus pažymėti specialiu dviračio lipduku ir kuriuose bus įrengti tvirtinimo diržai. Paspirtukais ir elektriniais paspirtukais važiuojantys savo judėjimo priemones, užtikrindami kitų keleivių saugumą, galės gabenti visuose autobusuose ir troleibusuose.
                Šaltinis: vilnius.lt
                Sutinku su pirmąja mintimi dviračiams - naudinga esant nepalankioms sąlygoms (oras, jėgų nepriteklius, tolima kelionė iki pvz. stoties ir užmiestin).
                Tačiau leidžiamas paspirtukų transportavimas visose transporto priemonėse skamba neapgalvotai. Teoriškai gali, tačiau nebūtinai tave užleis stovėti nekliudomai kitiems keleiviams, o tas populiariausias Xiaomi modelis tikrai yra didelis gargaras praėjime net sulankstytas.
                Paskutinis taisė Riedis; 2019.07.24, 23:32.

                Comment


                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                  Nesuprantu, kodėl juos reiktų dalinti iš trijų. Primenu mskapss ištrauktus iš ataskaitų už 2016 metus kilometro savikainas:
                  1km troleibusais - 1.58eur/km (iš jų elektrai 0.20eur/km)
                  1km dujiniais - 1.15 eur/km (iš jų dujoms 0.135 eur/km)
                  1km dyzeliais -1.53 eur/km (iš jų kurui 0.36 eur/km)
                  Atsiprašau kad grįžtu prie nuvalkiotos temos - bet negaliu tylėti, kai žmonės žiūri į skaičius ir visiškai nesupranta, ką jie reiškia.

                  Aiškinu lėtai: troleibusų "savikainos" didelę dalį sudaro fiksuoti kaštai - tie kaštai nepriklauso nuo nuvažiuotų kilometrų skaičiaus (laidus reikia prižiūrėti ir remontuoti nepriklausomai nuo to, kiek troleibusų jais važiuoja).

                  Tarkime, kad turim 1 km ilgio ruožą, kurio metų aptarnavimo kaina 1 milijonas eur. Jeigu tuo ruožu per metus nuvažiuojama 1 milijonas km, tuomet "savikaina" gaunasi 1 eur/km

                  Jeigu tuo pačiu ruožu (1 km ilgos, 1 mln eur metinė kaina) būtų nuvažiuojama 2 milijonai km, "savikaina" sumažėtų iki 0,50 eur/km.

                  Jeigu būtų nuvažiuojama 10 mln km, "savikaina" išvis būtų 0,10 eur/km.

                  Ir atvirkščiai - jeigu nuvažiuotų km skaičius mažėja, tai fiksuotiems kaštams nesikeičiant, "savikaina" šauna į viršų. Jeigu tuo pačiu ruožu iš mano pavyzdžio (1 km, kaina 1 mln eur metams) nuvažiuojama tik 0,5 mln km, tuomet "savikaina" jau gaunasi 2 eur/km. Nuvažiuojama 100 000 km - "savikaina" 10 eur/km! Fiksuotiems kaštams nesikeičiant, nuvažiuotų km skaičiui artėjant prie 0, "savikaina" artėja į begalybę.

                  Taigi pacituota Vilniaus troleibusų "savikaina" tiesiogiai priklauso nuo Šimašiaus sprendimų. Skaičiai tą ir rodo - mažinamas troleibusų eismas, "savikaina" didėja.

                  p.s.: "savikaina" visur rašau kabutėse, nes toks objektyvus, fiksuotas, nekintantis, iš anksto žinomas dydis neegzistuoja ("savikaina" tai tik post factum apskaičiuotas dydis).

                  Comment


                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                    Tarkime, kad turim 1 km ilgio ruožą, kurio metų aptarnavimo kaina 1 milijonas eur. Jeigu tuo ruožu per metus nuvažiuojama 1 milijonas km, tuomet "savikaina" gaunasi 1 eur/km

                    Jeigu tuo pačiu ruožu (1 km ilgos, 1 mln eur metinė kaina) būtų nuvažiuojama 2 milijonai km, "savikaina" sumažėtų iki 0,50 eur/km.

                    Jeigu būtų nuvažiuojama 10 mln km, "savikaina" išvis būtų 0,10 eur/km.
                    Kodėl taip sugalvojot, kad ruožo aptarnavimo kaina fiksuota? Bet kokia infrastruktūra, netgi greitkelio danga dėvisi priklausomai nuo to, kiek transporto priemonių pravažiuoja. Aišku, asfaltas ir nuo laiko kažkiek byra, bet pagrinde tuo transporto priemonių, tai ir čia tų visų laidų ir jungčių dėvėjimas taip pat tiesiogiai priklauso nuo to, kiek troleibusų pravažiuoja.
                    Flickr

                    Comment


                      Tačiau leidžiamas paspirtukų transportavimas visose transporto priemonėse skamba neapgalvotai. Teoriškai gali, tačiau nebūtinai tave užleis stovėti nekliudomai kitiems keleiviams, o tas populiariausias Xiaomi modelis tikrai yra didelis gargaras praėjime net sulankstytas.
                      Sprendimą galima pakeisti atsiradus poreikiui. Jei autobusas sausakimšas, bent minimaliai mąstantis pats supras, kad brautis su paspirtuku nereikėtų. Ir tas jų sezonas trunka tik 4-5 mėn. Didelis lagaminas turbūt užima erdvės ne ką mažiau.

                      Comment


                        Kokių galų išvis vežtis dviratį ar paspirtuką autobusu?
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Sprendimą galima pakeisti atsiradus poreikiui.
                          Miesto tarybos posėdyje vyko tiek dramų dėl Stadiono finansavimo sąlygų ir Škirpos nuženklinimo, kad poto pramėtė skubos tvarka komitetuose aptartus sprendimus ir šį klausimą pristatinėjant pabaigoje net neužsiminė apie leidimą visuose. Gal tai jau vyko iki šiol ir nariams buvo akivaizdu, kad tai suderinama... nors smarkiai tuo abejoju.

                          Be abejonės sutinku, kad visada galima pačiam priimti racionalų sprendimą. Gal stipriai pervertinu tai darysiančių žmonių kiekį, ypač rudens ir pavasario (studijų) metu. Tačiau toks sprendimas tikėtina, kad prailgins tokių transporto priemonių sezoną.

                          Gal švaros reikalavimas sukliudys tam nutikti.

                          Comment


                            Kokių galų išvis vežtis dviratį ar paspirtuką autobusu?
                            Panašūs motyvai, kaip ir vežantis traukiniu. Per didelis atstumas, kad būtų galima visą įveikti dviračiu/papirtuku, arba koks nors gedimas/išsikrovimas, skubėjimas. Paspirtukus žmonės atsitempia ir į barą ar prekybos centrą - jie daug labiau kompaktiški nei dviračiai. Pvz., savaitgaliais žmonės dviračius vežasi automobiliais pasivažinėjimams už miesto. Kai kurie tam turbūt linkę naudoti ir viešąjį transportą.

                            Comment


                              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                              Panašūs motyvai, kaip ir vežantis traukiniu. Per didelis atstumas, kad būtų galima visą įveikti dviračiu/papirtuku, arba koks nors gedimas/išsikrovimas, skubėjimas. Paspirtukus žmonės atsitempia ir į barą ar prekybos centrą - jie daug labiau kompaktiški nei dviračiai. Pvz., savaitgaliais žmonės dviračius vežasi automobiliais pasivažinėjimams už miesto. Kai kurie tam turbūt linkę naudoti ir viešąjį transportą.
                              Jeigu Vilniuje per didelis atstumas dviračiu, tai n***ui tada išvis tuo dviračiu važinėti? Reikia važinėti autobusu arba masina ir nekelti nepatogumų kitiems.
                              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Kokių galų išvis vežtis dviratį ar paspirtuką autobusu?
                                Man tik vienintelis variantas šauna galvon - jei dviratis sugenda

                                Comment


                                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                  Man tik vienintelis variantas šauna galvon - jei dviratis sugenda
                                  Tai tada reikia temptis iki taisyklos arba taisytis vietoje. O ką daryti, jei man, b**t motociklas sugedo? Arba motorinė valtis?
                                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                  Comment


                                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                    Man tik vienintelis variantas šauna galvon - jei dviratis sugenda
                                    Tam yra taxi, uber, citybee, draugai ir pan. Man buvo nuleidę padangą, bet net neturėjau tokių minčių grūsti dviratį į autobusą, tas pats ir su paspirtuku.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Ne visi gyvena 3 km atstumu nuo darbo vietos - vien priemiesčių kvartalai kiek išsiplėtę. Yra skaičiuojami vidurkiai, kiek km žmonės linkę įveikti kasdieniam susisiekimui. Tai ta riba į vieną pusę maždaug 10 km. Jei atstumas didesnis, motyvacija krenta ir išlieka tik stipriausi . Dviračiai viešajame transporte yra normalus reiškinys. Ir jis nėra toks masinis, kad keltų kažkokių problemų.

                                      Comment


                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        Ne visi gyvena 3 km atstumu nuo darbo vietos - vien priemiesčių kvartalai kiek išsiplėtę. Yra skaičiuojami vidurkiai, kiek km žmonės linkę įveikti kasdieniam susisiekimui. Tai ta riba į vieną pusę maždaug 10 km. Jei atstumas didesnis, motyvacija krenta ir išlieka tik stipriausi . Dviračiai viešajame transporte yra normalus reiškinys. Ir jis nėra toks masinis, kad keltų kažkokių problemų.
                                        Traukiniuose taip. Autobusuose tikrai ne.
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Jeigu Vilniuje per didelis atstumas dviračiu, tai n***ui tada išvis tuo dviračiu važinėti? Reikia važinėti autobusu arba masina ir nekelti nepatogumų kitiems.
                                          Kuris variantas kelia daugiau nepatogumų: dviračiai su VT ar dar daugiau automobilių kamštyje?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X