Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Blogos patirtys visada labiau įsimenamos nei geros ir jomis labiau skundžiamasi.
    Na vos prieš gerą dešimtmetį ko gero visas VT neturėjo kondicionierių. Kodėl tai neprisimenama?

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Na vos prieš gerą dešimtmetį ko gero visas VT neturėjo kondicionierių. Kodėl tai neprisimenama?
      O Kaune kovojama taip su zuikiais. Jei mato vairuotojas kad yra nesusimokejesiu tai išjungiamas kondicionierius

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Na vos prieš gerą dešimtmetį ko gero visas VT neturėjo kondicionierių. Kodėl tai neprisimenama?
        Vos prieš šimtą metų VT buvo vienos arklio jėgos ir lėtas. Kodėl tai neprisimenama?
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Pasirodė pranešimas apie naujuosius vasaros tvarkaraščius.

          Be jau anksčiau aptartų troleibusų maršrutų pokyčių, 26 nukreipiamas pro Santariškes bei naująją Santaros gatvę, o į Bajorus pratęsiamas 69.
          Paskutinis taisė 10.000; 2019.06.17, 11:05.

          Comment


            69 labai išpopuliarės, nes atsiranda Jeruzalėj jungtis su Narbuto gatve, Saltoniškėm.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Na vos prieš gerą dešimtmetį ko gero visas VT neturėjo kondicionierių. Kodėl tai neprisimenama?
              Dešimt metų seni laikai daugumai. Daug gal dar ir Vilniuje negyveno. O šiaip tai kaip sakoma, politikoje rinkėjas turi 6 mėnesių atmintį, tai gal čia irgi tas pats, kad praėjusiais metais buvo prasčiau jau nebeatsimena?

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Dešimt metų seni laikai daugumai. Daug gal dar ir Vilniuje negyveno. O šiaip tai kaip sakoma, politikoje rinkėjas turi 6 mėnesių atmintį, tai gal čia irgi tas pats, kad praėjusiais metais buvo prasčiau jau nebeatsimena?
                Bet aš su kažkokia durna nostalgija atsimenu, kai buvo įmanoma įsigrūsti į gal koki kas trečią 16-ą troleibusą piko metu. Arba, kai 1990 m. tekdavo laukti autobuso 1,5 val.

                Comment


                  Taip pat pradedami žymėti žemagrindžiai reisai maršrutuose, kur grafike niekad to nebuvo (pvz A4, A82, T20, T18, T3)
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                    Taip pat pradedami žymėti žemagrindžiai reisai maršrutuose, kur grafike niekad to nebuvo (pvz A4, A82, T20, T18, T3)
                    Logiška, kai jau dabar nebeliko aukštagrindžių trumpųjų autobusų, o beveik kiekviename troleibusų maršrute yra bent vienas Solaris.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Dar kovo mėnėsį, sulaukus naujų troleibusų, atsirado žemagrindžiai tuose maršrutuose, kuriuose jų niekada nebuvo. Nuo birželio 22 dienos, įsigaliojant vasaros tvarkaraščiams, visuose (išskyrus 13, 15 ir 21) maršrutuose tvarkaraščiuose bus pažymėti garantuoti žemagrindžiai troleibusai. Nedidelė apžvalga:
                      1 maršrute bus 2 garantuoti žemagrindžiai troleibusai (buvo vienas). Šiam maršrutui yra priskirti 4 žemagrindžiai, bet kol kas neteko matyti, kad visi jie dirbtų kartu.
                      2 maršrute bus net 7 garantuoti žemagrindžiai (buvo du). Grafikas labai pastebimai pageltonavo, nors dar yra ''skylių''. Maršrutui yra priskirta 10 žemagrindžių troleibusų, ir teoriškai savaitgaliais visi tokiais ir turės būti.
                      3 maršrute bus vienas garantuotas iš dviejų priskirtų naujų Solarių. Ankščiau žemagrindžių nebuvo išvis. Verta paminėti, kad antras žemagrindis dirba ganėtinai nereguliariai.
                      4 maršrute bus 4 garantuoti žemagrindžiai (buvo tik vienas) iš priskirtų 5.
                      6 maršrute irgi bus 4 vietoj buvusių dviejų. Turint omeny, kad šiam maršrutui priskirti 7 žemagrindžiai troleibusai - mažoka.
                      7 maršrute, vietoj buvusių dviejų darbo dienomis ir trijų poilsio dienomis, bus 6 visą savaitę. Šiam maršrutui priskirta daugiausia žemagrindžių mieste - net 11. Manau, irgi galėtų garantuoti daugiau negu šešis troleibusus
                      9 maršrute, kur buvo tik vienas garantuotas žemagrindis troleibusas, dabar bus trys iš keturių priskirtų. Iš 1TP garantuojami visi du, kurie ten priskirti - bus įdomu, kuo pakeis sugedusius naujus Solarius
                      10, kur nebuvo visiškai nieko, dabar bus garantuoti 2 iš 4 priskirtų.
                      12, kuris šiaip atsinaujino visai neblogai (buvo vienas žemagrindis išvis, dabar net 5 priskirti), bus vos du garantuoti žemagrindžiai troleibusai.
                      13, kadangi jis pikinis, jokių žemagrindžių. Ir nereikia jų ten.
                      14 atsiras vienas garantuotas. Tiek jam ir yra priskirta, nebent kažką dar pasivogs iš 19 maršruto.
                      15 jokių žemagrindžių. Ta pati istorija kaip ir su 15.
                      16 nustebina labiausiai - iš 10 troleibusų, net 7 bus garantuoti žemagrindžiai! Grafikas labai gražiai geltonuoja (net daugiau negu 2G), o priskirta jam yra net 12 (11?) žemagrindžių - matyt, kažkuris keliaus į 7 arba 19.
                      17 garantuojami buvo du, dabar bus 4 iš 7 priskirtų.
                      18 atsiranda garantuotas žemagrindis iš dviejų priskirtų. Nebuvo išvis jokių, nebent kartais rytais 1 ratą padarydavo prailgintas Solaris iš 7 maršruto.
                      19 garantuojamas buvo vos vienas troleibusas, dabar bus net 5 iš 9 (10?) priskirtų žemagrindžių troleibusų. Grafikas irgi ganėtinai ''pageltonavęs'', nors aišku 4G niekas nepranoks
                      20 bus garantuojamas vienas žemagrindis troleibusas iš 3 priskirtų, bet tie 3 retai kada visi dirba kartu.
                      21 žemagrindžių nebus. Teoriškai, tai vienintelis maršrutas, kuris liko dar be jokių žemagrindžių troleibusų. Jo čia pakaktų vieno.

                      Iš viso, mieste garantuotai turėtų važinėti 50 žemagrindžių troleibusų iš 151, važinėsiančių vasarą darbo dienomis, t.y. 1/3, ir 1/2 troleibusų, važinėsiančių poilsio dienomis. Teoriškai, jų galėtų būti net 88, t.y. 3/5 viso išleidimo darbo dienomis, bet to turbūt niekada nebus
                      Už dviračius ir troleibusus!

                      Comment


                        Dar gerai butu pilnai neisnaudojamus T1 ir T9 triasius perleist i T7

                        Comment


                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          Dar gerai butu pilnai neisnaudojamus T1 ir T9 triasius perleist i T7
                          O ar iki reforminiame 9-ame buvo pilnas išnaudojimas triašio solario?
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                            69 labai išpopuliarės, nes atsiranda Jeruzalėj jungtis su Narbuto gatve, Saltoniškėm.
                            Tiesą sakant, išpopuliarės nebūtinai 69, o tas, kas pirmas važiuos bendra 49 ir 69 maršrutų trasos atkarpa. Dabar 49 ir 69 iš esmės susilygino pagal trasų ilgius ir teoriškai tai turėjo reikšti, kad bendroje trasos atkarpoje bus lengviau išlaikyti tolygų intervalą tarp autobusų. Deja, bet kažkas nusprendė, kad 69-o pratęsimas yra pernelyg svarbus įvykis, kad reikėtų ir toliau derinti šių maršrutų tvarkaraščius.
                            Bendri maršrutų išvykimai iš Ateities st. link Lazdynų:
                            15| 16 21 43
                            16| 17 42
                            17| 11 24
                            18| 19
                            19| 04 10
                            20| 00 12
                            21| 09 14
                            22| 02
                            Na ir ko dar verti išvykimai 22:09 ir 22:11 darbo dienomis...

                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            18 atsiranda garantuotas žemagrindis iš dviejų priskirtų. Nebuvo išvis jokių, nebent kartais rytais 1 ratą padarydavo prailgintas Solaris iš 7 maršruto.
                            18 maršrute šeštadienį bus net 2 garantuoti - vienas yra pastovus 18-o, o kitas (4:56 iš Skalvių st.) iš 7-o.
                            Beje, 3G maršrute dabar bus vien tik žemagrindžiai autobusai. Nors man yra keista, kad maršrutuose, kuriuos aptarnauja trumpi autobusai, visi reisai iki šiol nežymimi geltonai, nes trumpų nežemagrindžių mes tiesiog nebeturime.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Bet aš su kažkokia durna nostalgija atsimenu, kai buvo įmanoma įsigrūsti į gal koki kas trečią 16-ą troleibusą piko metu. Arba, kai 1990 m. tekdavo laukti autobuso 1,5 val.
                              Na 1.5 val laukti man ir šią žiemą yra tekę. Kaip atsistojau stotelėje 5:10 tair ir neatvažiavo niekas vos ne iki 7 valandos. O poto aišku grandine vienas paskui kitą. Matyt kažkur buvo avarija ir nepravažiavo. Bet aišku tai jau nebe standartas.

                              O šiaip tu teisus, nebėra nebeįlipamų troleibusų. Kažkaip net nepastebėjau, matyt prie gero greit priprantama. Aišku padeda ir tai, kad kartais atvažiuja du vienas paskui kitą.

                              Tiesa ne viskas visada yra gerai. Šia žiemą 13 troleibuse gavau srovės. Visur šlapia, snigo ir matyt troleibusas įsižemino į korpusą nes įšlipant ir išlipan kai viena koja troleivuse o kita ant žemės trenkė visiems lipantiems. Kiti mačiau poto iššokinėjo kad netrenktų. Srovė nebuvo pakankamai didelė rimtai žalai, bet kai jauti kad visus raumenys supurto tai nemalonu.
                              Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2019.06.19, 07:22. Priežastis: Dadėta pastraipa

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Tiesą sakant, išpopuliarės nebūtinai 69, o tas, kas pirmas važiuos bendra 49 ir 69 maršrutų trasos atkarpa. Dabar 49 ir 69 iš esmės susilygino pagal trasų ilgius ir teoriškai tai turėjo reikšti, kad bendroje trasos atkarpoje bus lengviau išlaikyti tolygų intervalą tarp autobusų. Deja, bet kažkas nusprendė, kad 69-o pratęsimas yra pernelyg svarbus įvykis, kad reikėtų ir toliau derinti šių maršrutų tvarkaraščius
                                Įkišiu savo niekam neįdomų trigrašį čia, bet čia kaip ir mano apylinkių autobusai Kad 26 nebesisukinės po bajorus, labai gerai, bet be to ką paminėjai 69 maršruto ištęsimas dar turėtų lemti piko metu nereguliarumą (neatvykimą laiku). Kad lengviau bajorų/visorių gyventojai privažiuotų prie 1G, ar ne geriau koks trumputis maršrutas Ateities g - Bajorai? Tegul ten dažnai ir greitai privežinėja, ko čia varinėti per visą miestą... Arba variacija Bajorai-Ateities-Didlaukio-žvalgų g.-Žirmūnai? Kartą per valandą ar 2 kartus per valandą sočiai būtų tokio maršruto, ir pagaliau ta skylė būtų pripildyta kažkokiu maršrutu. Tai pamąstymui
                                Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!

                                Comment


                                  WTF, važiuoju dabar truliku ir vairuotoja neturi talonėlių parduot, įlipo keleivių kontrolė ir panašu, kad nenustebo. Čia taip dažnai būna? Kada bus spausdinami bilietai, o ne dabar SSRS laikų?
                                  Paskutinis taisė Garbanius; 2019.06.20, 15:54.

                                  Comment


                                    Na, manau kad bilietus iš vairuotojo dabar perka tik absoliuti mažuma keleivių, tai gal vairuotojai dabar su savim turi mažesnį kiekį pardavimui. O šiaip tai yra m.Ticket/Trafi, išmanųjį telefoną turi dauguma vilniečių. O pensininkai gali važinėti su Vilniečio kortele ir senjoro bilietu - tik 10 eurų metams

                                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                    Įkišiu savo niekam neįdomų trigrašį čia, bet čia kaip ir mano apylinkių autobusai Kad 26 nebesisukinės po bajorus, labai gerai, bet be to ką paminėjai 69 maršruto ištęsimas dar turėtų lemti piko metu nereguliarumą (neatvykimą laiku). Kad lengviau bajorų/visorių gyventojai privažiuotų prie 1G, ar ne geriau koks trumputis maršrutas Ateities g - Bajorai? Tegul ten dažnai ir greitai privežinėja, ko čia varinėti per visą miestą... Arba variacija Bajorai-Ateities-Didlaukio-žvalgų g.-Žirmūnai? Kartą per valandą ar 2 kartus per valandą sočiai būtų tokio maršruto, ir pagaliau ta skylė būtų pripildyta kažkokiu maršrutu. Tai pamąstymui
                                    Na, tas “trumputis maršrutas Ateities g. - Bajorai” ne taip ir seniai egzistavo 57 maršruto pavidalu ir tik prieš porą metų buvo pratęstas iki Fabijoniškių, dėl susisiekimo su tenykštėmis ugdymo įstaigomis. Bet šiaip tai jo, man irgi tas 69 kišimas į Bajorus atrodo perteklinis. Niekaip nesuprantu, negi ten neužtenka 50 ir 57 ? Abudu maršrutai sukuria geras persėdimo galimybes tiek Jeruzalėje, tiek į kitus Kalvarijų ar Ateities g. maršrutus. Kažin ar žmonėms patiks važiuoti būsimuoju 69, ypač dėl to lanksto per Didlaukio ir Baltupių g.
                                    Paskutinis taisė 10.000; 2019.06.20, 16:07.

                                    Comment


                                      Tas bilietas kainuoja ne 10, o 2,90 euro, ir galioja tik 80-mečiams ir vyresniems. Pensininkams galioja tik 50 procentų nuolaida - 14,5 euro mėnėsiui.
                                      Už dviračius ir troleibusus!

                                      Comment


                                        Kaip dažnai važinėjantis populiarais maršrutais (7-u, 16-u, dar 1, 3, 9) galiu pasakyti, kad iš vairuotojo perkama labai dažnai. Būna, kad kas antroje stotelėje kas nors perka, arba vienoj stotelėj įlipa 2-3 žmonės, einantys nusipirkti iš vairuotojo. Kodėl - man paslaptis. Galiu gal suprasti pensininkus, kuriems išmanusis telefonas yra bene magija, bet kai perka ir jauni žmonės - visiškai nesuprantama.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          57-am buvo galima padaryti užsukimus į Bajorų sodus, jeigu rimtai. Pakankamai dažnai kursuoja 57-as, tad Bajorai susisiekimu tikrai skųstis negali.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X