Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kondicionierių remontas labai brangus ir trumpalaikis reikalas, nebent keiti originaliom dalim, kas gautųsi, kad 5 tokius Neoplanus pavyktų nupirkt. Užtat mūsų parkai ir kratosi kondicionierių.

    Comment


      Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

      Straipsnyj paminėtas valstybinis nr. yra HHU961, tai 993 Neoplanas (2000 m.) perdažytas, tai ir žmonėms atrodo kad naujas autobusas, nors vien iš jo ūžimo paprastas žmogus galėtų atskirti kad tai senas, bet ne...
      Paprasti žmonės iš Tarandės, kur 2015-2016 m. važinėjo vien tik naujausi sidabriniai dujiniai autobusai, skundėsi, kad pas juos yra leidžiamos senienos. Akivaizdu, kad kol kiekvienam asmeniškai neįbesi pirštu ir nepasakysi - va čia naujas, ne kiekvienas ir susigaudys. Vilniuje ko gero vienintelė 100% atskiriama "seniena" yra Škoda 14Tr / TrM, nes tai yra troleibusai. Beje, vasarą juose kur kas gaiviau nei triašiuose Solaris.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Kiek teko pastaruoju metu važinėti, tai 70-80% VT su kondicionieriais. Negali sakyti, kad pokyčių nėra. Beje, dabar apie tp su kondicionieriais informuoja ir snaigių ženklai prie konkretaus išvykimo laiko stops.lt bei informaciniuose ekranuose stotelėse. Nepasitaikė atvejų, kad kondicionierius turėtų būti, bet neveiktų.

        O kas ten tokio trumpalaikio su kondicionierių remontu? Įsivaizduoju, kad naujų tp klimato sistemai apskritai nereikėtų jokio remonto pakankamai ilgai.

        Comment


          Parašė kutas Rodyti pranešimą

          O kas ten tokio trumpalaikio su kondicionierių remontu? Įsivaizduoju, kad naujų tp klimato sistemai apskritai nereikėtų jokio remonto pakankamai ilgai.
          Visų pirma dėl Lietuvos klimato: labai greit viskas supūna, oksiduojasi ir t.t. Antra- priežiūra- laiku turi būti keičiami filtrai, tvarkomi pratekėjimai ir t.t., kas brangiai kainuoja, pildyk nepildęs to freono, jei per kiaurą sistemą išeis viskas lauk.

          Šiap sakyčiau viskas nėra blogai, jei valdžia laikysis pažado, kad po metų(kad ir 2020 gale) išvažiuos dar 120 naujų autobusų su KONDICIONIERIAIS. Aišku būtų labai gerai, kad tie 50 dujinių būtų keturduriai, o 20hibridinių prailgintų- trigubi.Nes manau, kad pagrindinė problema, prisigrūdimai žmonių pagrindiniuose maršrutuose, o kur dar planai persodint žmones į VT?
          Paskutinis taisė Garbanius; 2019.06.13, 15:13.

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

            Šiap sakyčiau viskas nėra blogai, jei valdžia laikysis pažado, kad po metų(kad ir 2020 gale) išvažiuos dar 120 naujų autobusų su KONDICIONIERIAIS. Aišku būtų labai gerai, kad tie 50 dujinių būtų keturduriai, o 20hibridinių prailgintų- trigubi.Nes manau, kad pagrindinė problema, prisigrūdimai žmonių pagrindiniuose maršrutuose, o kur dar planai persodint žmones į VT?
            Tai kad šis kiekis autobusų žadamas iki 2020m. pradžios, o ne galo.

            Comment


              Labai optimistiška būtų tikėtis, kad visi 120 autobusų atvyks iki metų pabaigos, kai liko tik 6 mėnesiai, o dar net konkursai neįvyko
              Mano nuomone, pačiu optimistiškiausiu atveju konkursai įvyks iki vasaros pabaigos, iki Naųjų metų galbūt sulauksime pirmųjų naujų didelių autobusų.
              Iki metų pabaigos gal tik mažuosius autobusus gausime.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Jau po kelių valandų į sostines gatves išriedės naujausios kartos hibridinis MAN Lion‘s City autobuso prototipas, kuris miesto gatvėse bus testuojamas iki birželio 27 d., o vėliau bus sprendžiama, ar būtent šių hibridinių autobusų partija papildys parką.

                „Savo autobusų parke šiuo metu iš viso turime 58 MAN modelio autobusus. Šie vokiški autobusai pasižymi patikimumu, erdvumu ir tiek keleiviams, tiek vairuotojams patogiomis vietomis. Naujajame MAN Lion‘s City, kurį Vilnius turi galimybę išbandyti pirmasis iš visų Baltijos šalių miestų, įdiegta nemažai naujovių. Viena jų – naujas variklis, kuris yra lengvesnis ir ekonomiškesnis, tad lyginant su ankstesnio modelio varikliu, šis sunaudoja 6 proc. mažiau dyzelino“, – teigė „UAB „Vilniaus viešasis transportas“ technikos direktorius Mindaugas Žalkauskas.

                Šis naujos kartos hibridinis autobusas unikalus dar ir tuo, kad yra pirmasis rinkoje. Serijinė MAN Lion‘s City hibridinių autobusų gamyba bus pradėta tik rugpjūčio mėnesį. Tad vilniečiai ir miesto svečiai turi unikalią galimybę išbandyti jį pirmieji.



                https://www.facebook.com/vilniausvie...ref=nf&__xts__[0]=68.ARBsaB3rQYHVyloRtMVT58kftgN0N32s_1j2kZ1uaohill-kxoCZ-ACq5t5fhzp_imwos0iZZab1BgbMrat9HAblIYIX5LPjkx5Y4qa sCNySYzUEvdbHV7g2a2qlTrGF9kL2fUDv9X2m9Yn9y8jdhrqA6 44ygDsG4U50yHQPBS4thsYNN95COCFleLBjCq7s7Sx62MJAXqa uEUG0TdjSReyggKwPHb_bojcsDABipZbw9pDp7mRPruYhvQp4N AoBcHH2bRekaNz7Fsm5QMVQDVxa3H0Xcq66FpO6EUwi0ceHDN4 PsCUB9rbXmIIZb1aCyNJKfIKIebw_OBWZvk3CiQl8dfY5hX8n-_U

                Comment


                  Viskas gerai apart to kad jis yra labai švežias. Bet jei Vilnius jam turi pinigų, kodėl gi ne.

                  Comment


                    Vakar teko gyvai matyti, tai visas tiesiog spindi ir labai gerai atrodo. Manau Vilniui labai pasisektų, jeigu kaip ir su Soliariais įsigytų pačius naujausius modelius, o ne kažkokius leidžiamus jau dešimt metų. Gal jie ir kiek brangiau kainuoja, bet jeigu randa pinigų troleibusams, tai šitie autobusai be abejonės daug pigesni bus.

                    Comment


                      Ne tik atrodyme esmė - nauji modeliai nėra testuoti realiom sąlygom, gali išlįsti problemų eksploatacijos eigoj.

                      Comment



                        Sutinku, yra tam tikros rizikos, kad jie nėra pakankamai išbandyti, antra vertus kuo gamintojas rimtesnis, tuo jis rimčiau žiūri į ištestavimus prieš išleidžiant naujus modelius į rinką. Bet nauji modeliai geresni ne dėl to, kad jie gražesni (nors tai irgi pliusas), o dėl aibės kitų aspektų:
                        Naujajame MAN Lion‘s City įdiegta nemažai naujovių. Viena jų – naujas variklis, kuris yra lengvesnis ir ekonomiškesnis, tad lyginant su ankstesnio modelio varikliu, šis sunaudoja 6 proc. mažiau dyzelino

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                          Vakar teko gyvai matyti, tai visas tiesiog spindi ir labai gerai atrodo. Manau Vilniui labai pasisektų, jeigu kaip ir su Soliariais įsigytų pačius naujausius modelius, o ne kažkokius leidžiamus jau dešimt metų. Gal jie ir kiek brangiau kainuoja, bet jeigu randa pinigų troleibusams, tai šitie autobusai be abejonės daug pigesni bus.
                          Senus išeinančius modelius pirkti dažnai net labai apsimoka. Visos klaidos ir problemos jau būna senai sutvarkytos ir išspręstos (kartais ir patikimų gamintojų nauji kūriniai gali turėti rimtų problemų), sukaupta daugiau žinių apie galimus nesklandumus ir jų sprendimus, jei daug atsarginių dalių prigaminta ekonomiškesnis taisymas ir išlaikymas, patikrintas ilgaamžiškumas, pirkimo kaina žemesnė, o garantiją gaunį tą pačią kaip ir kitiems naujiems produktams. Na ir senesnių autobusų dizainas, išvaizda malonesnė, žymiai fainiau kai gauni susigulėjusi vaizdą, o ne kažkokį šokiruojantį naują produktą. Nors aišku žinau, kad kai kuriuos žmones būtent nematytos ir mažiau paplitusios blizgančios naujovės labiau žavi už tai kas jau daugybė metų naudojama. Tikrai yra kam tiesiog kuo naujau, revoliucingiau, tuo geriau.
                          Paskutinis taisė googleLT; 2019.06.15, 15:36.

                          Comment



                            Nespalvoti televizoriai buvo ištobulinti kiek tik įmanoma, o bet tačiau vistiek juos pakeitė spalvoti, o spalvotus pakeitė LCD, kuriuos pakeitė visokie SMART ir t.t. Tu užstrigęs kažkokiam akmens amžiuje ir niekaip negali iš jo išsikapstyti. Viskas tvarkoj, tai tavo teisė, tik bent jau man kvailai atrodai kai bandai kitiems aiškinti, kad važinėti su arklių tempiamais vežimais yra geriau, nes jie 'iki galo ištobulinti ir gerai atrodo'.

                            Comment


                              Gan gražus tas MAN, toks blizgutis, bet dizainas nepraktiškas. Po kokių 5 metų atrodytų klaikiai. Solaris paprastesnis ir kaip suprantu jam skardas pasikeist greita ir paprasta po avarijos

                              Comment


                                Jei visus metus būtų tokie orai kaip šiandien, tai blizgėtų ilgai, bet pora reisų sausio mėnesį ir blizgesio kaip nebūta

                                Comment


                                  Tik gugliaus šitoje temoje betrūko.. Dzin tas dizainas, MAN, Solaris, Iveco, Scania visi jie supanašėję dabar... Svarbu su eksplotacija problemų nebūtų, žinant, kad senieji hibridai nepasiteisinęs reikalas. Netgi Vilnius buvo nudegęs su MB Cito, kurie buvo pradžioje pripažinti ir apdovanoti, greit paaiškėjo, kad brangus šlamštas. Garantinį gal kaip nors, o paskui??? Patikimos technikos laikai pasibaigė apie 2000m, čia guglius teisus.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Papasakokit kas naudojasi VT, kokia ten is tikruju situacija su kondicionieriais? Kiek % transporto priemoniu jie veikia?
                                    Per praėjusią savaitę iš 10 kelionių 8 buvo įjungtas kondicionierius, 1 nebuvo įjungtas ir 1 buvo senajame troleibuse kur kondicionieriaus nėra.

                                    Comment


                                      Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                                      O mano manymu, 3G ir visų kitų narkomanų problema išsispręstų imantis ne aplinkinių priemonių (principu: yra narkomanų, tai pas juos nevažiuosim), o imantis atitinkamų tiesioginių priemonių (pavyzdžiui, privalomas laipinimas pro priekines duris, privalomas metimas lauk narkomanų, bandančių įlipti).
                                      Man labai patinka aviakompanijų taisyklės, kurias taiko iš esmės visos bendrovės: nevežami girti ir kitaip apsvaigę keleiviai, ir tam nereikia nei alkotesterių, nei kokių pažymų, nei kitokių pasiteisinimų. Esi apsvaigęs – denied boarding ir von namo.
                                      Laipinimo pro priekines duris nebus tol, kol bus tokia didelė transporto apkrova. Kai piko metu ir pro visad duris laipinant važiuji kaip silkė statinėje tai pro priekį įlipęs gali ir nebeišlipti iki maršruto galo. Juk buvo jau bandymas vilniuje per priekį laipinti ir atsisakė dėl to, kad nėra pakankamai vietos įlipusiems išsidėstyti.

                                      O dėl lektuvų, na jeigu nori į autobuso stotelė atvykti 3 valandas prieš kelionę....

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Per praėjusią savaitę iš 10 kelionių 8 buvo įjungtas kondicionierius, 1 nebuvo įjungtas ir 1 buvo senajame troleibuse kur kondicionieriaus nėra.
                                        Rašyk nerašęs, auto mėgėjai visada susiras kažkokį ar straipsnį, kaip viskas blogai, ar dar kažką, kad tik pateisintų savo nesinaudojimą VT.

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Rašyk nerašęs, auto mėgėjai visada susiras kažkokį ar straipsnį, kaip viskas blogai, ar dar kažką, kad tik pateisintų savo nesinaudojimą VT.
                                          Blogos patirtys visada labiau įsimenamos nei geros ir jomis labiau skundžiamasi. Nors šiaip ties sąkant buvau net nustebęs, nes turbūt pirmi metai kai daugiau nei pusėje kondicionieriai veikia. VT situacija tikrai gerėja, va tik jei Šimašius pagaliau susivoktų dėl troleibusų tai visai geria būtų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X