Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Na nežinau, kiekvieną rytą būnu Žaliojo Tilto stotelėje, tai tiek į 3 tiek į 14 tikrai įlipa pilnas troleibusas, kuris vėliau išlipa Vinco Kudirkos aikštėje.
    Aš dažnai (bet ne kasdien) irgi ten būnu, bet popiet, tai matau tuščius šių maršrutų troleibusus. Seniau (prieš naujuosius metus) būdavau ten rytais apie 9-10 val., tai keleivių ne ką daugiau buvo. Ypač, kai prie 3 maršruto žmonės taip ir neįpranta - pagrindinė masė susirenka atkarpoje tarp Karoliniškių ir Islandijos / Jogailos st.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Būtent, aš T3 troleibusus perleisčiau į T1 ir T9 maršrutus.

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

        Aš dažnai (bet ne kasdien) irgi ten būnu, bet popiet, tai matau tuščius šių maršrutų troleibusus. Seniau (prieš naujuosius metus) būdavau ten rytais apie 9-10 val., tai keleivių ne ką daugiau buvo. Ypač, kai prie 3 maršruto žmonės taip ir neįpranta - pagrindinė masė susirenka atkarpoje tarp Karoliniškių ir Islandijos / Jogailos st.
        Dėl popietinio meto, tai tikrai nesiginčysiu kad tušti važinėja, visgi pagrindinis keleivių srautas tuomet būna priešinga kryptimi

        Man tai atrodo, kad SĮSPas paprasčiausiai neranda kokią funkciją miesto centre galėtų atlikti 3, dėl to ir keitinėja visaip tuos maršrutus. Iki Antakalnio leist nenori dėl dubliacijos su 2, o Centre niekaip neranda trasos, kad būtų naudinga keleiviams, dėl to ir ekspermentuoja. Laukia trečiasis trasos variantas nuo didžiosios pertvarkos.
        Paskutinis taisė 10.000; 2019.05.09, 23:18.

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

          <...> Iki Antakalnio leist nenori dėl dubliacijos su 2, o Centre niekaip neranda trasos, kad būtų naudinga keleiviams, dėl to ir ekspermentuoja. Laukia trečiasis trasos variantas nuo didžiosios pertvarkos.
          O kaip tik galėtų T3 labai pagelbėti nukrauti "grietinėlę" nuo T2. Nes pvz Karaliaus Mindaugo stotelėje link Antakalnio, kai į taip pilną škodą prisipildo dar keleivių, malonumas važiuoti menkas. Pats šiomis dienomis tai patyriau. Bet gi kai kurie kabinetiniai "geriau žino", ko mums reikia, o ko ne.
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Paleidus T3 iki Antakalnio tie du reisai per valandą (rudenį 3-4) ne ką ir padėtų T2-am.
            Ir iš vis tas T3 kažkoks "nevykęs" maršrutas, geriau jau nutrauktų jo agoniją, o atsilaisvinusius troleibusus perleistų T1, T2 ir T4.
            Paskutinis taisė lukass; 2019.05.09, 17:19.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              Matyt Šiaurės miestelyje nenorėjo naikinti kontaktinio tinklo, dėl to ten ir pratęsė 3-ą. Nors kaip teisingai pastebėta, tikrai ŠM nereikia ten troleibusų - pilnai ir autobusų užtenka
              Iš miesto centro į Šiaurės Miestelį nėra jokio tiesioginio troleibuso, ar autobuso maršruto net iki pačio Prekybos centro Banginis. Labai geras sprendimas, kad T3 pratęsė iki Šiaurės miestelio.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                Iš miesto centro į Šiaurės Miestelį nėra jokio tiesioginio troleibuso, ar autobuso maršruto net iki pačio Prekybos centro Banginis. Labai geras sprendimas, kad T3 pratęsė iki Šiaurės miestelio.
                Na 17 troleibusas galima sakyti tai atlieka.

                Comment


                  Pati Šiaurės miestelio žiedo vieta nėra tinkama. Matyt, buvo planuota, kad bus linija nuo Kalavarijų gatvės, o išėjo priešingai. Jei T3 apsisuktų kur nors prie Kuro aparatūros tai būtų bent šiokia tokia nauda.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                    Iš miesto centro į Šiaurės Miestelį nėra jokio tiesioginio troleibuso, ar autobuso maršruto net iki pačio Prekybos centro Banginis. Labai geras sprendimas, kad T3 pratęsė iki Šiaurės miestelio.
                    Nu laba diena, važiuoja 33 autobusas. Dalinai (tiems, kas važiuoja į NMC) tinka ir 30.

                    Dėl 3 pratęsimo iki Antakalnio - gal ir nebūčiau tokios idėjos šalininkas. Visgi be 2 yra ir 4, kurį, reikalui esant, galima pratęsti iki Senosios Plytinės. Arba būtų galima leisti dvigubus troleibusus, jei jau tikrai 2 nesutalpina žmonių. Tačiau didinti troleibusų sistemos dubliaciją tikrai nėra išeitis.
                    Kita vertus, jei jau galvoti apie Karoliniškių maršrutų optimizaciją, aš visgi naikinčiau 1, o ne 3, kadangi pastarasis yra savarankiškas, o 1 didžiąja trasos dalimi dubliuoja žymiai dažniau važiuojantį ir žymiai populiaresnį 7.

                    Comment


                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                      Nu laba diena, važiuoja 33 autobusas. Dalinai (tiems, kas važiuoja į NMC) tinka ir 30.

                      Dėl 3 pratęsimo iki Antakalnio - gal ir nebūčiau tokios idėjos šalininkas. Visgi be 2 yra ir 4, kurį, reikalui esant, galima pratęsti iki Senosios Plytinės. Arba būtų galima leisti dvigubus troleibusus, jei jau tikrai 2 nesutalpina žmonių. Tačiau didinti troleibusų sistemos dubliaciją tikrai nėra išeitis.
                      Kita vertus, jei jau galvoti apie Karoliniškių maršrutų optimizaciją, aš visgi naikinčiau 1, o ne 3, kadangi pastarasis yra savarankiškas, o 1 didžiąja trasos dalimi dubliuoja žymiai dažniau važiuojantį ir žymiai populiaresnį 7.
                      1 iš karoliniškių, 7 iš pašilaičių... bet jums dubliuoja na taip nuo narbuto eina ta pacia trasa - bet su tokiom optimizacijom gal isvis panaikinkim viesaji bus paprasciau gyvent, o 3 - labai gerai, kad ji prates, nes dabar tai jis veza i niekur kazkaip.

                      Comment


                        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                        Iš miesto centro į Šiaurės Miestelį nėra jokio tiesioginio troleibuso, ar autobuso maršruto net iki pačio Prekybos centro Banginis. Labai geras sprendimas, kad T3 pratęsė iki Šiaurės miestelio.
                        O kam tuomet reikalingi 12, 17 ir 20 maršrutų troleibusai?
                        Ar jie netinka nes nepriveža prie pat "Banginio" durų?

                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                        Kita vertus, jei jau galvoti apie Karoliniškių maršrutų optimizaciją, aš visgi naikinčiau 1, o ne 3, kadangi pastarasis yra savarankiškas, o 1 didžiąja trasos dalimi dubliuoja žymiai dažniau važiuojantį ir žymiai populiaresnį 7.
                        Jei rinktis tarp T1 ir T3, aš rinkčiausi 1-ąjį. Jis naudingesnis Karoliniškėms, nes aprėpia didesnę Senamiesčio dalį + nukrauna labai apkrautą T7.
                        T3 gi dabar dubliuoja viską kas tik įmanoma.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Veikiausiai tiesiog kontaktinis tinklas mieste yra per retas, kad ką nors tikrai naudingo galima būtų sugalvoti. Kad ir kaip man, kaip troleibusų entuziastui, to nesinorėtų, bet jei T3 taptų autobusų maršrutu, būtų galima sugalvoti kur kas geresnį jo maršrutą. Pavyzdžiui, nuo Jasinskio g. į Naujamiestį, Naujininkus. Arba pro Lukiškes. Arba sujungti su 11 autobusų maršrutu. Bet, kadangi tinklas plečiamas būti tikrai nenusimato, T3 bus paliktas gaivaliotis.
                          Paskutinis taisė abruo; 2019.05.10, 13:56.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Tai kad norint 3 nukreipti į Naujininkus, reiktų viso labo įrengti vieną kontaktinio tinklo posūkį iš Jasinskio į Kudirkos gatvę. Nemanau, kad čia taip sunku, juk pvz.: dabar iš Laisvės prospekto į Karoliniškes irgi neįmanoma patekti, tačiau nuo vasaros ten važiuos 14, vadinasi kažkaip tą problemą išspręs.
                            Šiaip įdomu, kuris keliavimo būdas taps populiaresnis nukakti nuo Karoliniškių iki Jasinskio g./Lukiškių aikštės - ar 1/3 ar 14. Jeigu pastarasis, tai kažin ar nebus SĮSPas iššovęs sau į kojas - ieško būdų kaip išpopuliarinti 3 maršrutą, bet tuo pačiu paleidžia panašius taškus jungiantį 14.

                            Comment


                              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                              Tai kad norint 3 nukreipti į Naujininkus, reiktų viso labo įrengti vieną kontaktinio tinklo posūkį iš Jasinskio į Kudirkos gatvę. Nemanau, kad čia taip sunku, juk pvz.: dabar iš Laisvės prospekto į Karoliniškes irgi neįmanoma patekti, tačiau nuo vasaros ten važiuos 14, vadinasi kažkaip tą problemą išspręs.
                              Sutinku, tačiau manau, kad tai ne tiek techninis, kiek politinės valios reikalas. Kadangi troleibusus numatyta numarinti, tai imtis įrenginėti, kad ir labai nedidelį posūkį, yra problemiškiau, ne vien tik po iešmą Asanavičiūtės g. ir Laisvės pr., kur nė metro laido tiesti nereiks.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                                O kam tuomet reikalingi 12, 17 ir 20 maršrutų troleibusai?
                                Ar jie netinka nes nepriveža prie pat "Banginio" durų?

                                Jei rinktis tarp T1 ir T3, aš rinkčiausi 1-ąjį. Jis naudingesnis Karoliniškėms, nes aprėpia didesnę Senamiesčio dalį + nukrauna labai apkrautą T7.
                                T3 gi dabar dubliuoja viską kas tik įmanoma.
                                Visų pirma jeigu jau prie PC „Banginis“ padarė VT transporto pradinę, galinę stotelę ir nutiesė troleibusų laidus, tai jis ir jie turi būti naudojami, o ne tam, kad kabėtų nenaudojamų ir stovėtų tuščia ir nenaudojama stotelė.. Pats pabandyk prisipirkęs kalną daiktų nueiti iki Žirmūnų g., kažin ar tau su jais bus patogu eiti iki Žirmūnų g.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                  <...> dabar iš Laisvės prospekto į Karoliniškes irgi neįmanoma patekti, tačiau nuo vasaros ten važiuos 14, vadinasi kažkaip tą problemą išspręs.
                                  Šiaip įdomu, kuris keliavimo būdas taps populiaresnis nukakti nuo Karoliniškių iki Jasinskio g./Lukiškių aikštės - ar 1/3 ar 14. Jeigu pastarasis, tai kažin ar nebus SĮSPas iššovęs sau į kojas - ieško būdų kaip išpopuliarinti 3 maršrutą, bet tuo pačiu paleidžia panašius taškus jungiantį 14.
                                  Kurią Laisvės prospekto dalį turima omeny? Ten, kur 2G nestoja? Ir įdomu ar nebus greičiau važiuoti nuo Savanorių su 2G/T16 iki Vaivorykštės ir pereiti viaduką link Pasakų parko galinės? Tuo labiau, nėra labai toli nuo žiedo iki Atminties stotelės. Nebent pensininkai važiuotų tą "garbės ratą".


                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                                    Kurią Laisvės prospekto dalį turima omeny? Ten, kur 2G nestoja? Ir įdomu ar nebus greičiau važiuoti nuo Savanorių su 2G/T16 iki Vaivorykštės ir pereiti viaduką link Pasakų parko galinės? Tuo labiau, nėra labai toli nuo žiedo iki Atminties stotelės. Nebent pensininkai važiuotų tą "garbės ratą".

                                    Taigi rašau, kad dabar neįmanoma patekti iš Laisvės pr. į Karoliniškes, nes nėra tokio kontaktinio tinklo jungimo, tad tą sankryžą ir turiu omeny. Prie ko čia išvis tie 2G/16 ?

                                    Comment


                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                      Taigi rašau, kad dabar neįmanoma patekti iš Laisvės pr. į Karoliniškes, nes nėra tokio kontaktinio tinklo jungimo, tad tą sankryžą ir turiu omeny. Prie ko čia išvis tie 2G/16 ?
                                      Gal neįrenginės ten nieko? Važiuos autonomine eiga pagal "Dušanbe variantą"

                                      https://transphoto.ru/video/2393/

                                      Comment


                                        Ten tereikia du iešmus įrengt, tą tikrai padarys, nedarykit lygioj vietoj problemos.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                                          Visų pirma jeigu jau prie PC „Banginis“ padarė VT transporto pradinę, galinę stotelę ir nutiesė troleibusų laidus, tai jis ir jie turi būti naudojami, o ne tam, kad kabėtų nenaudojamų ir stovėtų tuščia ir nenaudojama stotelė.. Pats pabandyk prisipirkęs kalną daiktų nueiti iki Žirmūnų g., kažin ar tau su jais bus patogu eiti iki Žirmūnų g.
                                          Kažin, kiek ten tokių nevispročių yra, kurie prisiperka kalną daiktų, kad net 200 metrų iki stotelės Žirmūnų g. paėjėt negali? Kaip jie tada nuo išlipimo stotelės nusigaus iki namų?
                                          Apskritai, Vilniuje pilna nenaudojamų autobusų žiedų, troleibusų KT jungčių, ir nieko niekam neatsitiko? Nereikia čia kaip Al1 svaigti su geležiniu argumentų "jeigu yra, reiškia turi būti ir taškas".
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X