Parašė SoulMulticast
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Butent situo svietimu turi uzsiimt savivaldybe, susiekimo paslaugos, VVT kitaip kitokio rezultato neverta tiketis. Kolkas palikta tik visokiem “kulturos paveldo draugam” tai rezultatas atitinkamas.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.19, 21:03.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Na tai apšviesk savo išmintimi. Matau, kad laidai trigerina. Apie ateitį paminėjai. Tai gal jau pristatinėji kokią ateities technologiją fusion variklius autobusuose? Gal rimtai aplinkinių valstybių patirtis šnipšto verta ir kažko nežino dar?
Manau, kad ateityje elektrinių autobusų kaina taps patrauklesne, nuvažiuotas atstumas taps didesnis, o ekploatacija mažiau sudėtinga.
Kodėl troleibusai yra geriau nei elektriniai autobusai? Aplinkinių valstybių patirtis rodo, kad Lenkija jau perka elektra varomus autobusus gana nemažais kiekiais.
Be to, mintis galima dėstyti ir normaliai, pagarbiai, be kažkokios demonstratyvios ironijos.
Comment
-
Parašė Evier Rodyti pranešimą
Taip suformuluotas klausimas - kokius autobusus vertėtų pirkti ateityje, o ne dabar.
Manau, kad ateityje elektrinių autobusų kaina taps patrauklesne, nuvažiuotas atstumas taps didesnis, o ekploatacija mažiau sudėtinga.
Kodėl troleibusai yra geriau nei elektriniai autobusai? Aplinkinių valstybių patirtis rodo, kad Lenkija jau perka elektra varomus autobusus gana nemažais kiekiais.
Be to, mintis galima dėstyti ir normaliai, pagarbiai, be kažkokios demonstratyvios ironijos.
Dėl ateities formuluotės nemanau kad kalbėta apie kažkokią tolimą ateitį, kai kažkas pasikeis technologijose, o paslėptas klausimas ar verta pirkti toliau kaip numatyta ar keisti sąrašą. Dar gi tik 5 iš 10 elektrinius nupirko.
Dėl lenkų nesidomėjau. Yra jau daug valstybių, kurios senai išbandė ir padarė išvadas.
- 1 patinka
Comment
-
Vienas dalykas yra pazaisti su 1-2% autobusu nuo bendro kiekio - nusipirkti elektirnius ir piarintis nanotechnologijom, man ypac juokingas pavyzdys tie Maskvos, ziema sildomi dyzeliu.
Visai kitas dalykas galvoti apie masini kad ir trecdalio savo VT parko pakeitima kazkuo. Tai kolkas nezinau ar europoje koks miestas ryzosi taip pastatyti ant elektrobusu. Kiek zinau ne, uztat tramvajus ir troleibusu linijas plecia.
Comment
-
Lietuvoj kažkodėl neaiškinama R.Kuodžio mėgiama naudos-kaštų analizė. Nesvarbu kiek kainuos, nei iš kur tiek paaimt, reikia visuomenei tai reikia. Netgi Smart taxi kiek žinau atsisakė elektrinių Nissan, patys vairuotojai net nenorėjo jų, nors ir mokėjo didesnę algą. (niekas nenorėjo žaist su dažnu krovimu)
Comment
-
Visų pirma 89 maršrutą reikia pakeisti, kad jis būtų kam nors naudingas. Ankstesniam 88 nuolat būdavo keleivių, nors ir nedaug. Dabartinis 89 važinėja visiškai tuščias. Akivaizdu, kad tokia jo trasa niekam nenaudinga. Reikia kažko kito (Užupis-Senamiestis-Čiurlionio g.? Užupis-Senamiestis-Upės g.-Žvėrynas, panaikinant 11 autobusą?).
Comment
-
89 keleivių yra, būna net stovinčių. Čia toks maršrutas, kur daugiausia važiuoja atsitiktiniai keleiviai, todėl dabartiniai Fiat Ducato ir būsimieji elektrobusai yra pats tas pagal talpą. 11 maršruto naikinimas yra nesamonė. Dabartine trasa keleivių yra, o 3 mikriukai tikrai nėra pakaitalas 2 midi autobusams.
Comment
-
Parašė Evier Rodyti pranešimąKodėl troleibusai yra geriau nei elektriniai autobusai?Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą89 keleivių yra, būna net stovinčių. Čia toks maršrutas, kur daugiausia važiuoja atsitiktiniai keleiviai, todėl dabartiniai Fiat Ducato ir būsimieji elektrobusai yra pats tas pagal talpą. 11 maršruto naikinimas yra nesamonė. Dabartine trasa keleivių yra, o 3 mikriukai tikrai nėra pakaitalas 2 midi autobusams.
Dėl 11 - jei ne naikinti (paleidžiant kitą maršrutą į Užupį), tai modifikuoti jo trasą reikia. Žvėryne jis visiškai nebūtinas - arba galima jį būtų link centro paleisti Upės gatve, kad nedubliuotų troleibusų. Taip pat nesąmonė yra skirtingos trasos į Užupį ir iš jo. Pylimo gatvėje papildomo transporto į Žvėryną tikrai nereikia.
Comment
-
Senasis 88 daugiau keleivių surinkdavo dėl to, kad pataikydavo važiuoti prieš 3G. Dabartinis 89 yra puikus būdas nusigauti iš vakarinio Senamiesčio / dalies Užupio į Konstitucijos pr. Senasis 88 tokią jungtį užtikrindavo tik viena kryptimi.
11 yra reikalingas visose jo trasos atkarpose. Net ir tas "bereikalingas" važiavimas per Pylimo g. yra svarbus - tai yra persėdimo mazgas važiuojantiems iš Užupio. Trūkumas tik tas, kad norint grįžti atgal, jau tenka persėdinėti kitoje vietoje arba apskritai važiuoti su papildomu persėdimu. O persėdimas iš kažko į tokį nedažną maršrutą kaip 11 jau savaime nėra labai didelis patogumas.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąSenasis 88 daugiau keleivių surinkdavo dėl to, kad pataikydavo važiuoti prieš 3G. Dabartinis 89 yra puikus būdas nusigauti iš vakarinio Senamiesčio / dalies Užupio į Konstitucijos pr. Senasis 88 tokią jungtį užtikrindavo tik viena kryptimi.
11 yra reikalingas visose jo trasos atkarpose. Net ir tas "bereikalingas" važiavimas per Pylimo g. yra svarbus - tai yra persėdimo mazgas važiuojantiems iš Užupio. Trūkumas tik tas, kad norint grįžti atgal, jau tenka persėdinėti kitoje vietoje arba apskritai važiuoti su papildomu persėdimu. O persėdimas iš kažko į tokį nedažną maršrutą kaip 11 jau savaime nėra labai didelis patogumas.
- 1 patinka
Comment
-
Užupyje eismas vienpusis tik dalyje tarp Maironio g. ir Užupio angelo. Tą vietą galėtų aplenkti važiuojant Malūno gatve (su sąlyga, kad važiuos tik Fiatai arba elektrobusai), arba Paupio ir Aukštaičių gatvėmis.
Šiaip, idėja iš 89 paversti ,,11 į kitą pusę'' man patinka, tik tiek, kad Upės gatve važiuoti visiškai neapsimoka nes ten nebūtų keleivių. Geriau jau iš Žvėryno žiedo važiuotų Saltoniškių, Narbuto gatvėmis iki Konstitucijos pr., toliau senąja trasa važiuotų iki Mindaugo tilto, ten 2 troleibuso trasa važiuotų iki sankryžos su Trakų gatve, kuria pasukus, važiuotų pro Rotušę iki Halės turgaus. Nuo jo atvirkštine 11 trasa važiuotų iki Užupio angelo, nuo kurio arba Malūno arba Paupio gatvėmis patektų į Maironio gatve, kuria važiuotų iki Mindaug tilto ir nuo jo jau minetu būdu patektų į Žvėryną.Už dviračius ir troleibusus!
Comment
Comment