Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Click image for larger version Name:	APKLAUSA Kokie autobusai turėtų būti perkami sostinei ateityje MadeinVilnius lt Vilniaus naujienų dienoraštis.png Views:	1 Size:	35,9 kB ID:	1708341
    https://madeinvilnius.lt/savaites-kl...inei-ateityje/

    Jei as sia tema nesidomeciau, balsuociau irgi uz elektrinius autobusus. Puikiai ilustruoja kas bus jei vaikytis visuomenes nuomones.

    Na cia balsavimas is serijos - ar noretumet autostrados per visa miesta arba at noretumet nemokamo vt, arba ar noretumet po tris parkavimo vietas kiekvienam butui..
    Butent situo svietimu turi uzsiimt savivaldybe, susiekimo paslaugos, VVT kitaip kitokio rezultato neverta tiketis. Kolkas palikta tik visokiem “kulturos paveldo draugam” tai rezultatas atitinkamas.

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

      Butent situo svietimu turi uzsiimt savivaldybe, susiekimo paslaugos, VVT kitaip kitokio rezultato neverta tiketis. Kolkas palikta tik visokiem “kulturos paveldo draugam” tai rezultatas atitinkamas.
      Tai ta pati savivaldybė ilgą laiką prievartavo VVT daryti troleibusus nepatraukliais, nes norėjo stumti tramvajų. Kai nieko nesigavo, ėmė prichvatizuoti autobusų paslaugas. Tikiuos kad bent dabar susirinkę tinkami žmonės, kad imtų daryti kaip geriau miestui, o ne atskiroms interesų grupuotėms. Bet sprendžiant pagal tai, ksip suformuluota apklausa, tai daug vilčių nededu. "Kokius AUTOBUSUS geriau pirkti?" Gerai kad nepaklausė dar kokius vidaus degimo variklius renkatės.
      Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.19, 20:03.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Na tai apšviesk savo išmintimi. Matau, kad laidai trigerina. Apie ateitį paminėjai. Tai gal jau pristatinėji kokią ateities technologiją fusion variklius autobusuose? Gal rimtai aplinkinių valstybių patirtis šnipšto verta ir kažko nežino dar?
        Taip suformuluotas klausimas - kokius autobusus vertėtų pirkti ateityje, o ne dabar.
        Manau, kad ateityje elektrinių autobusų kaina taps patrauklesne, nuvažiuotas atstumas taps didesnis, o ekploatacija mažiau sudėtinga.
        Kodėl troleibusai yra geriau nei elektriniai autobusai? Aplinkinių valstybių patirtis rodo, kad Lenkija jau perka elektra varomus autobusus gana nemažais kiekiais.
        Be to, mintis galima dėstyti ir normaliai, pagarbiai, be kažkokios demonstratyvios ironijos.

        Comment


          Parašė Evier Rodyti pranešimą

          Taip suformuluotas klausimas - kokius autobusus vertėtų pirkti ateityje, o ne dabar.
          Manau, kad ateityje elektrinių autobusų kaina taps patrauklesne, nuvažiuotas atstumas taps didesnis, o ekploatacija mažiau sudėtinga.
          Kodėl troleibusai yra geriau nei elektriniai autobusai? Aplinkinių valstybių patirtis rodo, kad Lenkija jau perka elektra varomus autobusus gana nemažais kiekiais.
          Be to, mintis galima dėstyti ir normaliai, pagarbiai, be kažkokios demonstratyvios ironijos.
          Gerai, gerai, atsiprašau kad užsipuoliau. Mane ta laidų tema jau daugiau kaip 15 metų išveda iš pusiausvyros, kai net pristatinėjant moderniuosius tramvajus, iš visų vizualizacijų liepdavo pašalinti laidus.
          Dėl ateities formuluotės nemanau kad kalbėta apie kažkokią tolimą ateitį, kai kažkas pasikeis technologijose, o paslėptas klausimas ar verta pirkti toliau kaip numatyta ar keisti sąrašą. Dar gi tik 5 iš 10 elektrinius nupirko.
          Dėl lenkų nesidomėjau. Yra jau daug valstybių, kurios senai išbandė ir padarė išvadas.

          Comment


            Vienas dalykas yra pazaisti su 1-2% autobusu nuo bendro kiekio - nusipirkti elektirnius ir piarintis nanotechnologijom, man ypac juokingas pavyzdys tie Maskvos, ziema sildomi dyzeliu.
            Visai kitas dalykas galvoti apie masini kad ir trecdalio savo VT parko pakeitima kazkuo. Tai kolkas nezinau ar europoje koks miestas ryzosi taip pastatyti ant elektrobusu. Kiek zinau ne, uztat tramvajus ir troleibusu linijas plecia.

            Comment


              Supraskite vieną, kad ne Lietuvos klimatui tie elektrobusai. Skirti jie tik šiltuoju laiku (pavasarį-vasarą, iš bėdos rudenio pradžioje). Žiemą jie stovėtų
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Lietuvoj kažkodėl neaiškinama R.Kuodžio mėgiama naudos-kaštų analizė. Nesvarbu kiek kainuos, nei iš kur tiek paaimt, reikia visuomenei tai reikia. Netgi Smart taxi kiek žinau atsisakė elektrinių Nissan, patys vairuotojai net nenorėjo jų, nors ir mokėjo didesnę algą. (niekas nenorėjo žaist su dažnu krovimu)

                Comment


                  Visų pirma 89 maršrutą reikia pakeisti, kad jis būtų kam nors naudingas. Ankstesniam 88 nuolat būdavo keleivių, nors ir nedaug. Dabartinis 89 važinėja visiškai tuščias. Akivaizdu, kad tokia jo trasa niekam nenaudinga. Reikia kažko kito (Užupis-Senamiestis-Čiurlionio g.? Užupis-Senamiestis-Upės g.-Žvėrynas, panaikinant 11 autobusą?).

                  Comment


                    89 keleivių yra, būna net stovinčių. Čia toks maršrutas, kur daugiausia važiuoja atsitiktiniai keleiviai, todėl dabartiniai Fiat Ducato ir būsimieji elektrobusai yra pats tas pagal talpą. 11 maršruto naikinimas yra nesamonė. Dabartine trasa keleivių yra, o 3 mikriukai tikrai nėra pakaitalas 2 midi autobusams.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Evier Rodyti pranešimą
                      Kodėl troleibusai yra geriau nei elektriniai autobusai?
                      Todėl kad troleibuse nėra kenksmingų medžiagų (salono apdailos medžiagos nesiskaito - jos yra vienodos) ir jį galima nesunkiai utilizuoti. Elektriniuose autobusuose yra aplinkai kenkiantys akumuliatoriai.

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        89 keleivių yra, būna net stovinčių. Čia toks maršrutas, kur daugiausia važiuoja atsitiktiniai keleiviai, todėl dabartiniai Fiat Ducato ir būsimieji elektrobusai yra pats tas pagal talpą. 11 maršruto naikinimas yra nesamonė. Dabartine trasa keleivių yra, o 3 mikriukai tikrai nėra pakaitalas 2 midi autobusams.
                        Nuolat stebėdavau buvusį 88, stebiu ir dabartinį 89. Dabar dažniausiai matau 0-2 keleivius. Nepalyginamai mažiau nei būdavo. Pirmiausia kalta niekam nenaudinga trasa, ypač dėl to užsukimo į Rasas.

                        Dėl 11 - jei ne naikinti (paleidžiant kitą maršrutą į Užupį), tai modifikuoti jo trasą reikia. Žvėryne jis visiškai nebūtinas - arba galima jį būtų link centro paleisti Upės gatve, kad nedubliuotų troleibusų. Taip pat nesąmonė yra skirtingos trasos į Užupį ir iš jo. Pylimo gatvėje papildomo transporto į Žvėryną tikrai nereikia.

                        Comment


                          Dažnai matau 11 Žveryne, žmonių tikrai jame būna, piko metu netgi kiek grūstis reikia

                          Comment


                            Nepamirškite, jog 11-as aptarnauja Vytauto gatvę, kur jisai vienintelis ir kursuoja.
                            Manyčiau, jog Upės gatve iki Žvėryno galima būtų pratęsti 89-ą
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Senasis 88 daugiau keleivių surinkdavo dėl to, kad pataikydavo važiuoti prieš 3G. Dabartinis 89 yra puikus būdas nusigauti iš vakarinio Senamiesčio / dalies Užupio į Konstitucijos pr. Senasis 88 tokią jungtį užtikrindavo tik viena kryptimi.

                              11 yra reikalingas visose jo trasos atkarpose. Net ir tas "bereikalingas" važiavimas per Pylimo g. yra svarbus - tai yra persėdimo mazgas važiuojantiems iš Užupio. Trūkumas tik tas, kad norint grįžti atgal, jau tenka persėdinėti kitoje vietoje arba apskritai važiuoti su papildomu persėdimu. O persėdimas iš kažko į tokį nedažną maršrutą kaip 11 jau savaime nėra labai didelis patogumas.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Senasis 88 daugiau keleivių surinkdavo dėl to, kad pataikydavo važiuoti prieš 3G. Dabartinis 89 yra puikus būdas nusigauti iš vakarinio Senamiesčio / dalies Užupio į Konstitucijos pr. Senasis 88 tokią jungtį užtikrindavo tik viena kryptimi.

                                11 yra reikalingas visose jo trasos atkarpose. Net ir tas "bereikalingas" važiavimas per Pylimo g. yra svarbus - tai yra persėdimo mazgas važiuojantiems iš Užupio. Trūkumas tik tas, kad norint grįžti atgal, jau tenka persėdinėti kitoje vietoje arba apskritai važiuoti su papildomu persėdimu. O persėdimas iš kažko į tokį nedažną maršrutą kaip 11 jau savaime nėra labai didelis patogumas.
                                Galima būtų pagalvoti apie du žiedinius maršrutus priešinga kryptimi, apimančius ir Užupį, ir Žvėryną. Iš Žvėryno būtų važiuojama Upės gatve iki Žaliojo tilto, sukama į kairę į Kalvarijų g,. tada į dešinę Šeimyniškių g., dar į dešinę Rinktinės g. pro naujai pastatytus viešbučius ir Mindaugo tiltą. Toliau link Užupio, Aušros vartų, Pylimo g. ir Žvėryno kaip dabartinis 11. Kitas maršrutas važiuotų priešinga kryptimi. Aptarnautų elektrobusai. Esamo 89 nebeliktų.

                                Comment


                                  Užupyje, kur važiuoja 11-as, eismas vienpusis, jei gerai atsimenu. Kaip tuomet važiuotų 89-as?
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Užupyje eismas vienpusis tik dalyje tarp Maironio g. ir Užupio angelo. Tą vietą galėtų aplenkti važiuojant Malūno gatve (su sąlyga, kad važiuos tik Fiatai arba elektrobusai), arba Paupio ir Aukštaičių gatvėmis.
                                    Šiaip, idėja iš 89 paversti ,,11 į kitą pusę'' man patinka, tik tiek, kad Upės gatve važiuoti visiškai neapsimoka nes ten nebūtų keleivių. Geriau jau iš Žvėryno žiedo važiuotų Saltoniškių, Narbuto gatvėmis iki Konstitucijos pr., toliau senąja trasa važiuotų iki Mindaugo tilto, ten 2 troleibuso trasa važiuotų iki sankryžos su Trakų gatve, kuria pasukus, važiuotų pro Rotušę iki Halės turgaus. Nuo jo atvirkštine 11 trasa važiuotų iki Užupio angelo, nuo kurio arba Malūno arba Paupio gatvėmis patektų į Maironio gatve, kuria važiuotų iki Mindaug tilto ir nuo jo jau minetu būdu patektų į Žvėryną.
                                    Už dviračius ir troleibusus!

                                    Comment


                                      O kam dubliuoti 2 troleibusą? Dabartinio 89 maršruto "stiprybė" būtent jungtis Konstitucijos pr. - Maironio g.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Čia ne į temą, bet gal galit apšviesti mane kam Transreviui šitos senienos?

                                        Крупнейшая фотогалерея автобусного транспорта России и мира. Базы подвижного состава.

                                        Comment


                                          Darbuotojų išvežiojimui po pamainos iš parko į namus ir iš namų į parką. Lygiai taip pat, kaip ir VVT parke
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X