Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Aš nesiimsiu vertinti ar šitie elektrobusai geri ar blogi, gamintojas nėra labai garsus ir dar iš Turkijos, tai gal ir neskamba per daug patikimai, bet tuo pačiu sakyti, kad Mercedes-Benz Cito buvo blogi, tai ir šitie bus blogi (nes abu midi busai), yra gal kiek nepagrįsta. Bet aš ne kartą esu diskutavęs šitoje temoje apie troleibusus, kad troleibusai yra brangus malonumas palyginti su paprastais autobusais, Vilnius Solaris troleibuso kaina - 385K, autobuso - 215K, tuo pačiu buvo pateikti ir VT skaičiai apie tai, kad troleibusų ir ekploatacija brangesnė, tai kiekvieną kartą man buvo atsakoma 'juk svarbiausia ekologija'. Šito naujo elektrobuso kaina 300K, pigiau už troleibusą, tik žinoma jis daug mažesnis, antra vertus į kainą įeina ir įkrovimo infrastruktūros sukūrimas. Jeigu Vilnius gali švaistytis pinigais perkant troleibusus, tai manau ir nuo 5 elektrobusų nenuskurs, žinoma tuo atveju jeigu jie pastoviai neges, bet kad jie pastoviai ges manęs kol kas argumentai neįtikina.
    Dėl troleibusų keitimo dizeliniais autobusais pasaulyje žinomi ekspertai nepritartų Jūsų nuomonei : https://www.youtube.com/watch?v=Wfv6YiZgRMI
    Dėl elektrobusų , kurių reikia kelis kartus daugiau nei troleibusų tam pačiam maršrutui aptarnauti, išsakoma čia https://www.youtube.com/watch?v=0XCIiMR--Qs

    Teigiama , kad vertinant eksploatacijos amžių troleibusų kaina yra žemesnė , o ne aukštesnė, o VT skaičiavimai nepatikimi:

    http://www.troleibusas.lt/?p=3893
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...rtas-18-719430
    Paskutinis taisė AudriusV; 2019.03.17, 19:46.

    Comment


      Pagal VVT oficialias ataskaitas: "kuro" kaina troleibusams ir dujiniams autobusams yra ta pati, o dujinių priežiūra, pirkimo kaina ir t.t. - zenkliai mazesne. Troleibusų pilna 1km savikaina didesnė net už dyzelinių autobusų savikaina. Tai yra iš audituotų metinių ataskaitų paimti duomenys

      Comment


        Parašė mskapss Rodyti pranešimą
        Pagal VVT oficialias ataskaitas: "kuro" kaina troleibusams ir dujiniams autobusams yra ta pati, o dujinių priežiūra, pirkimo kaina ir t.t. - zenkliai mazesne. Troleibusų pilna 1km savikaina didesnė net už dyzelinių autobusų savikaina. Tai yra iš audituotų metinių ataskaitų paimti duomenys
        Tai su Vilniaus šilumos kainomis irgi pagal oficialius skaičiavimus savikaina ilgus metus buvo ženkliai didesnė. O dabar pasirodo, kad mažesnė. Hm... Grinda ilgus metus dirbo nuostolingai, dabar pelningai. Manau anksčiau ar vėliau bus dasikasta ir iki troleibusų.

        Comment


          Šiek tiek apie Vilniaus viešąjį transportą, konkrečiai troleibusų ateitį, iš naujai išrinkto mero lūpų:

          https://youtu.be/m4jmmLF7LxE?t=1653

          (žiūrėti nuo 27:33)

          Reziume: sprendimas dėl troleibusų ateities bus priimtas rudenį, išanalizavus elektrinių autobusų kainų dinamiką ir troleibusų tinklą plečiančių miestų (Praha, Liublinas) patirtį.

          Jeigu bus remiamasi tik racionaliais ir ekonominiais argumentais, tai yra tikimybė, jog sulauksime troleibusų sistemos modernizavimo Vilniuje.

          Comment


            Parašė Robertas Rodyti pranešimą
            Šiek tiek apie Vilniaus viešąjį transportą, konkrečiai troleibusų ateitį, iš naujai išrinkto mero lūpų:

            https://youtu.be/m4jmmLF7LxE?t=1653

            (žiūrėti nuo 27:33)
            ​​​​​​Mano reziumė būtų kitokia: nei savivaldybėje, nei pats meras neturi normalaus supratimo apie VT, o googlas juos užbanino, todėl važiuos gyvai pasižiūrėti į Prahą ir Liublina, kur sklandžiai ir greit važiuoja troleibusai. Dar pamiršo Berlyną. O kiek dar video su ekspertų pasisakymais. Gal jiems video nusiųti, mokesčių mokėtojų pinigus sutaupyčiau?

            Comment


              Galejo ir Sveicarija pasinaudoti kaip pvz, ten irgi megsta naudoti troleibusus.

              Comment


                Klausimas, kiek pati Šveicarija ir kitos šalys naudos tuos troleibusus, ji savo tinklus modernizavus gana senai, o mums ar dabar apsmoka dar klausimas. Šveicarioje kai kur dar važinėja ir senoviniai tramvajai (t.y. važinėjantys gatvėmis su automobiliais), bet juk akivaizdu, kad tai senovinis reliktas, o ne VT ateitis, tas pats ir su troleibusais, va kai kurie Kinijos miestai pilnai savo VT atnaujinę, visi autobusai elektriniai ir niekas net negalvoja investuoti į stulpus ir laidus. Plius dar tie stulpai ir laidai ne tik kainuoja įrengti ir remontuoti, bet ir sukelia didelę vizualinę taršą.

                Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.19, 14:34.
                Flickr

                Comment


                  Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                  ​​​​​​Mano reziumė būtų kitokia: nei savivaldybėje, nei pats meras neturi normalaus supratimo apie VT, o googlas juos užbanino, todėl važiuos gyvai pasižiūrėti į Prahą ir Liublina, kur sklandžiai ir greit važiuoja troleibusai. Dar pamiršo Berlyną. O kiek dar video su ekspertų pasisakymais. Gal jiems video nusiųti, mokesčių mokėtojų pinigus sutaupyčiau?
                  Būtum laimingesnis, jei pažiūrėtų tris Youtube filmukus ir eitų daryt šimtamilijoninių investicijų? Ačiū, ne. Geriau tegul išvažinėja kiek tik reikia, bet pasiremia realiais pavyzdžiais su išvadomis iš pirmųjų lupų.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    <...> va kai kurie Kinijos miestai pilnai savo VT atnaujinę, visi autobusai elektriniai ir niekas net negalvoja investuoti į stulpus ir laidus.
                    Ar tikrai? http://ebus.lt/troleibusu-eismas-kin...ieste-baodine/

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Klausimas, kiek pati Šveicarija ir kitos šalys naudos tuos troleibusus, ji savo tinklus modernizavus gana senai, o mums ar dabar apsmoka dar klausimas. Šveicarioje kai kur dar važinėja ir senoviniai tramvajai (t.y. važinėjantys gatvėmis su automobiliais), bet juk akivaizdu, kad tai senovinis reliktas, o ne VT ateitis, tas pats ir su troleibusais, va kai kurie Kinijos miestai pilnai savo VT atnaujinę, visi autobusai elektriniai ir niekas net negalvoja investuoti į stulpus ir laidus.
                      Kai kurie ,matyt, mažiau išmanantys ekspertai, kažkaip to neteigia (iš anskčiau pateikto video)
                      https://youtu.be/Wfv6YiZgRMI?t=185

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Būtum laimingesnis, jei pažiūrėtų tris Youtube filmukus ir eitų daryt šimtamilijoninių investicijų? Ačiū, ne. Geriau tegul išvažinėja kiek tik reikia, bet pasiremia realiais pavyzdžiais su išvadomis iš pirmųjų lupų.
                        Nereikia iškreipti mano ironiškų žodžių. Kai meras sako, kad aš nesuprantu, kodėl yra atnaujinamas troleibusų eismas ar perkama daugiau troleibusų ir reikia kažkur važiuoti išsiaiškinti tokį neįtikėtiną dalyką, tai atrodo keista, nes:atrodo, kad nieks jam iš savivaldybės negalėjo paaiškinti kokios yra tendencijos, kokia dabartinė padėtis su technologijomis VT-e, kokie jų pliusai ir minusai. Kitas klausimas ir ką jis tikisi ten nuvažiavęs nežinomo išgirsti?

                        Comment


                          Visa beda, kad troleibusu issaugojimu/lobizmu uzsiima tik troleibusu entuziastai/talibai realiai uzsiimatys tik spekulacijom/gandais/ apie parka sprendziantys tik vaiksciodami patvoriais ir darantys savo prielaidas. As irgi uz tai, kad tegu vaziuoja, ziuri, sprendzia, skaiciuoja, pateikia. Bet tiesos kaip ir senos:

                          Autobusai dyzeliai/dujos/hybridai- pigu, bet nemadinga 2019
                          Elektrobusai- labai brangu, bet madinga
                          Troleibusai- pigiau nei elektrobusai, bet brangiau nei autobusai, visiškai nemadinga 2019

                          Tiesa kaip ir visuomet- per viduri- is tinklo ikraunami troleibusai autonomine eiga- pigiau, su tinkama komunikacija, galima padaryt madinga

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Tiesa kaip ir visuomet- per viduri- is tinklo ikraunami troleibusai autonomine eiga- pigiau, su tinkama komunikacija, galima padaryt madinga
                            Tokie nuo kontaktinio tinklo įkraunami elektrobusai ko gero galėtų aptarnauti 90% autobusų maršrutų. Vilniaus kontaktinis tinklas turi milžinišką potencialą, tereikia tinkamų transporto priemonių.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Klausimas, kiek pati Šveicarija ir kitos šalys naudos tuos troleibusus, ji savo tinklus modernizavus gana senai, o mums ar dabar apsmoka dar klausimas. Šveicarioje kai kur dar važinėja ir senoviniai tramvajai (t.y. važinėjantys gatvėmis su automobiliais), bet juk akivaizdu, kad tai senovinis reliktas, o ne VT ateitis, tas pats ir su troleibusais, va kai kurie Kinijos miestai pilnai savo VT atnaujinę, visi autobusai elektriniai ir niekas net negalvoja investuoti į stulpus ir laidus.
                              Kinijos miestuose elektrobusai pilnai yra VIENAM mieste - Shenzhen'yje. Kur troleibuso nebuvo, o buvo tik autobusai. Kiti 30 planuoja, kai kur is ju vazineja keli % nuo bendro kiekio, bet ka ten kinieciai planuoja galima kolkas nekreipt demesio. 16 000 autobusam krauti jie padare 40 000 krovimosi stoteliu (jus isivaizduojat kokia yra gedimo tikimybe?). Tai yra daugiau nei dvigubai tiek kiek yra paciu autobusu. Europos miestai, kaip Vilnius ar Cekijos pavyzdziai turi didziuli pranasuma butent del jau esamo KT tinklo, kai nereikia per visa miesta vedzioti kabeliu chargeriams belekokio galingumo, nes negali tiesiog paimt ir isijungt i tinkla prie kazkokio namo. Ir panaudoti esanti KT geriausiai kraunamiems troleibusams.
                              Patys kinai sako kad elektrobusu ateitis miglota, nes 2020 baigsis vyriausybes programa, kuri apmokejo puse ju kainos. Ar musu vyriausybe kada nors buvo skyrusi pinigu VVT parkui atnaujinti?

                              Kalbant apie troleibusus niekas net ten nekalba apie ju tuctuojini numarinima. Kinijoje veikia 10 troleibusu liniju, tarp kuriu Pekino (Asia's first eBRT trolleybus system is in Beijing) ir Shanchajaus.

                              Prisiminkim, kad Kinija visus elektrobusus ir baterijas gaminasi pati. Net ir gelezi jiems gauna is savo zemes. Tie pinigai tiesiog reinvestuojasi is vienos pramones sakos i kita, tai ekonominis naudingumas visai kitaip skaiciuojamas, galima dotuoti sakas kurios realiai niekada neatsipirktu.

                              Yra gi jau ilgameciai testavimai, bande ivairios eu salys, vokietija.... ne, vistiek reikia gyventi kazkokioje uzdaroje dezeje ir aiskint kad negalima mokytis is kitu grebliu, musu grebliai kitokie. Tai viena diena musu savivaldybe taupo ant tiek kad nuperka troleibusus be autonomines eigos, tai jau yra pasiruosusi investuoti neribota skaiciu pinigu i elektrobusus ir ju tinkla? Nonsensas.
                              Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.03.19, 15:23.

                              Comment


                                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                Tokie nuo kontaktinio tinklo įkraunami elektrobusai ko gero galėtų aptarnauti 90% autobusų maršrutų. Vilniaus kontaktinis tinklas turi milžinišką potencialą, tereikia tinkamų transporto priemonių.
                                Kaip suprantu Prahoje dabar tokie ir bus naudojami, nors vadinami troleibusais ,tai greičiau ,matyt, elektriniai autobusai su dinaminiu pakrovimu.
                                https://www.youtube.com/watch?v=TJQnKtaQcac

                                Comment


                                  Click image for larger version  Name:	APKLAUSA  Kokie autobusai turėtų būti perkami sostinei ateityje    MadeinVilnius lt   Vilniaus naujienų dienoraštis.png Views:	1 Size:	35,9 kB ID:	1708341
                                  https://madeinvilnius.lt/savaites-kl...inei-ateityje/

                                  Jei as sia tema nesidomeciau, balsuociau irgi uz elektrinius autobusus. Puikiai ilustruoja kas bus jei vaikytis visuomenes nuomones.

                                  Na cia balsavimas is serijos - ar noretumet autostrados per visa miesta arba at noretumet nemokamo vt, arba ar noretumet po tris parkavimo vietas kiekvienam butui..
                                  Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.03.19, 19:07.

                                  Comment


                                    Nematai žodžio “ateityje”?

                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Plius dar tie stulpai ir laidai ne tik kainuoja įrengti ir remontuoti, bet ir sukelia didelę vizualinę taršą.
                                    Būtent. Mane tie laidai taip triggerina....
                                    Paskutinis taisė Evier; 2019.03.19, 19:19.

                                    Comment


                                      Parašė Evier Rodyti pranešimą

                                      Būtent. Mane tie laidai taip triggerina....
                                      Tai aišku trukdytų ir tramvajus, ir lengvasis metro ir električka ir monorailas... vieninteliai dyzeliaus dūmai tik netrukdople. Net ruskyne jau suprato, kad nereikėjo išardyti elektrinio transporto, o čia pasirodo mes dar labiau atsilikę - dar tik ruošiamės ardyti.

                                      Comment


                                        Jei be tramvajaus, troleibusų, kurių infrastruktūra kelia vizualinę taršą, nematai alternatyvų, tik dyzelinius autobusus, tai ačiū už šį prasmingą komentarą.

                                        Comment


                                          Parašė Evier Rodyti pranešimą
                                          Jei be tramvajaus, troleibusų, kurių infrastruktūra kelia vizualinę taršą, nematai alternatyvų, tik dyzelinius autobusus, tai ačiū už šį prasmingą komentarą.
                                          Na tai apšviesk savo išmintimi. Matau, kad laidai trigerina. Apie ateitį paminėjai. Tai gal jau pristatinėji kokią ateities technologiją fusion variklius autobusuose? Gal rimtai aplinkinių valstybių patirtis šnipšto verta ir kažko nežino dar?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X