Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, Šimašius nėra kitos nuomonės, tik jos nelabai afišuoja O juk realiai reiktų tik pakeisti kontaktinio tinklio iešmus ir kryžmes. Nėra jų tiek jau daug Vilniuje, troleibusų tinklas pakankamai retas. Kitas etapas būtų mažinti kreives posūkiuose. Tai tikrai nėra didelė investicija, o ir daug pigiau, nei panaikinti troleibusus ir vietoje jų nupirkti naujus autobusus, kurie po poros metų negali net savarankiškai TA praeiti. O vietoje hibridinių autobusų (buvo gi vienas nupirktas, pavažinėjo kažkiek ir dingo, kur jis dabar?) geriau pirkti troleibusus su autonomine eiga, kurie galėtų pasikrauti nuo kontaktinio tinklo ten, kur jis yra.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Tasai "hibridas" (atsiprašau, autobusinė pornografija) neseniai po remonto grįžo į savo 21-ą maršrutą, kur ir dirba piko metu
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Įdomu, kokios čia naujienos?

        "Rekordinis viešojo transporto atnaujinimas nesustos – geros ir ekologiškos naujienos atkeliauja jau kitą savaitę"

        Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ju-troleibusu/ .
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Greičiausiai elektriniai midbusai

          Comment


            Jop, buvo gi pirkimas elektrinių autobusų.

            Comment


              Lyg ir gandus girdėjau, jog šiemet ir hibridiniai (?) autobusai atvažiuos. Čia vat įdomisusia
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                Lyg ir gandus girdėjau, jog šiemet ir hibridiniai (?) autobusai atvažiuos. Čia vat įdomisusia
                Tai, kad rodos nebuvo viešojo pirkimo hibridiniams. Buvo tik SGD, elektrinių ir dyzelinių midibusų pirkimas.

                Comment


                  Šiandien mačiau, kad jau sudaužė pirmą (tikriausiai?) iš naujų Soliaris troleibusų, Pamėnkalnio ir Tauro gatvių sankryžoj jis įvažiavo į VW Transporter. Berods važiavo 1 maršrutu.

                  Comment


                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                    Šiandien mačiau, kad jau sudaužė pirmą (tikriausiai?) iš naujų Soliaris troleibusų, Pamėnkalnio ir Tauro gatvių sankryžoj jis įvažiavo į VW Transporter. Berods važiavo 1 maršrutu.
                    Taip, mačiau ir aš pravažiuodamas. Smūgis buvo nestiprus, tai gal rimtai niekas nepažeista, lyg ir net priekinis stiklas sveikas, aišku, lempas ir priekio skardas reikės keisti
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Šiaip jau antras naujas Solaris troleibusas lengvai "pakrikštytas". Sodų gatvėje mašina iš aikštelės išvažinėjo atbula ir kliudė troleibuso galinę šoninę dalį. Nesmarkiai, bet troleibusas nevažiavo - pildėsi eismo įvykio deklaraciją
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Ta didžioji naujiena:

                        Turime puikią ir ilgai lauką naujieną! Sostinės viešojo transporto atnaujinimas įsibėgėja – šiandien pasirašėme sutartį, kuria patvirtintas #elektrinių autobusų pirkimas!

                        Planuojama, jog 5 elektriniai autobusai į sostinės gatves išvažiuos šį rudenį, o kursuos – centro ir jo prieigų maršrutuose.
                        https://www.facebook.com/vilnius.lt/...18195588208755



                        Comment


                          Norint eksplotuot šituos labai brangius turkiškus midbusus, reikės tiek pat laikyt rezerve, nuolat ges maršrutuose, garantinį šiap ne taip ištemps, vėliau skiriamos bus milžiniškos lėšos remontam, galų gale dėl didžiulės likutinės vertės gulės patvoriuose, kol bus galų gale nurašyti

                          Comment


                            Mano manymu, bus blogiau už Mercedes-Benz Cito. Tie irgi masiškai patvoryje stovėjo, o ir vokiečiai nevykusiu produktu pripažino. Galiausiai buvo pradėti nurašinėti berods 2012 metais
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                              Mano manymu, bus blogiau už Mercedes-Benz Cito. Tie irgi masiškai patvoryje stovėjo, o ir vokiečiai nevykusiu produktu pripažino. Galiausiai buvo pradėti nurašinėti berods 2012 metais
                              Būtent, o buvo išrinktas Europos metų autobusu, už inovatyvumą, drąsumą, ekologiškumą, dizainą ir t.t. Ir čia rimčiausio koncerno produkcija.

                              Comment


                                Bet tai, kaio galima išsirinkti tokį sh.. Tarsi midi busų nebūtų, jei jau reikėjo elektrinių PR sumetimais, tai galėjo porą didelių nupirkti.

                                Tarsi žmonės atsakingi už VT plėtrą, turėtų išmanyti savo sritį, pasižiūrėjus į paskutinį sprendimą, atrodo, kad nieko nesupranta.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Aš nesiimsiu vertinti ar šitie elektrobusai geri ar blogi, gamintojas nėra labai garsus ir dar iš Turkijos, tai gal ir neskamba per daug patikimai, bet tuo pačiu sakyti, kad Mercedes-Benz Cito buvo blogi, tai ir šitie bus blogi (nes abu midi busai), yra gal kiek nepagrįsta. Bet aš ne kartą esu diskutavęs šitoje temoje apie troleibusus, kad troleibusai yra brangus malonumas palyginti su paprastais autobusais, Vilnius Solaris troleibuso kaina - 385K, autobuso - 215K, tuo pačiu buvo pateikti ir VT skaičiai apie tai, kad troleibusų ir ekploatacija brangesnė, tai kiekvieną kartą man buvo atsakoma 'juk svarbiausia ekologija'. Šito naujo elektrobuso kaina 300K, pigiau už troleibusą, tik žinoma jis daug mažesnis, antra vertus į kainą įeina ir įkrovimo infrastruktūros sukūrimas. Jeigu Vilnius gali švaistytis pinigais perkant troleibusus, tai manau ir nuo 5 elektrobusų nenuskurs, žinoma tuo atveju jeigu jie pastoviai neges, bet kad jie pastoviai ges manęs kol kas argumentai neįtikina.

                                  Comment


                                    Eidvis, gal jūs baikit argumentus iš palubės imti. Niekas nesakė, kad midibusai kaip transporto priemonė yra blogi. Cito buvo blogi dėl to, kad juose buvo naudojama ne paprasta konstrukcija (VDV - pavarų dežė - ratai), o a-la geresnė: VDV - elektros generatorius - elektros variklis - ratai. Sistema visiškai nepasiteisino nes remontas buvo siaubingai brangus, o gęsdavo ji labai dažnai, dėl ko kaip jau minėta, net vokiečiai pripažino Cito nevykusiu gaminiu. Vilnius buvo nupirkęs 4 (vėliau nupirko dar vieną) Cito, bet jie daugiau stovėjo negu važinėjo. Ir čia buvo vokiška kokybė, o ne šis turkiškas šlamštas.
                                    Such wow, palyginote 5 metrų turkišką elektromidibusą su 12 metrų lenkišku troleibusu nu čia net nėra ko pridurti. Kur telpa 30 žmonių, kur 100, kur gera kokybė, kur barškutis su nepritvirtintomis plasmasėmis (Isuzu geras to pavyzdis).
                                    Na ir nors ir buvo jums sakoma šimtą kartų, bet vis kažkaip negalite prisiminti, kad Vilnius už troleibusus stiiipriai permokėjo
                                    Už dviračius ir troleibusus!

                                    Comment


                                      O tai kaip paaiškinama priežastis, kodėl ilgą laiką Cito stovėjo patvoryje? Bloga eksploatacija, ar nevykęs techninis projektas (ką vokiečiai patys ir pripažino)? Jei gerai pamenu, buvo generatoriaus gedimai pas juos. Atvarius Neoplanus, Cito tapo rezervais, kol galų gale visai nusibaigė ir iškeliavo į Jočionis
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Parašė Briedis
                                        Bet ar tikrai? Kaunui troleibusai gavosi dar brangesni, nors net perka didesnį kiekį.
                                        Palyginus su kokia Bratislava, kur ten geresnė komplektacija, tai tikrai permokam už paprastesnę komplektaciją. O šiaip Kaunas, jei neklystu, pirko troleibusus be autonominės eigos.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Markė gal ir turkišką, bet pagal faktą tai BMW i. Viskas sukurta ant i3 bazės. Ir jei BMW i3, labai vykęs projektas, gaminamas jau nuo 2011 metų, galima daryti prielaidą, kad ir su Karsanu viskas bus gerai, nebent, prastas surinkimas bus turku...

                                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                          Mano manymu, bus blogiau už Mercedes-Benz Cito. Tie irgi masiškai patvoryje stovėjo, o ir vokiečiai nevykusiu produktu pripažino. Galiausiai buvo pradėti nurašinėti berods 2012 metais
                                          Paskutinis taisė valentinole; 2019.03.17, 01:58.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X