Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Neoficiali versija- atsisakyti visko, kas asocijuojasi su Zuoku. Nebutu pakeite spalvos- dauguma nebutu atskyre seno Volvo nuo naujo Soliario, butu savivaldybes/mero PR fail
    Paskutinis taisė Garbanius; 2019.01.22, 14:20.

    Comment


      Ir ką mes gauname:
      Jei maršruto numeris Žalias (tvarkaraštyje, švieslentėje...) - turi lipti (dabar jau galima sakyti dažniausiai) RAUDONĄ TP (čia dar gerai, nes invertuotos spalvos irba raidė "G")
      Jei maršruto numeris Mėlynas - turi lipti į (dabar jau galima sakyti dažniausiai) RAUDONĄ TP (su švieslente, šviečiančia žaliai/geltonai/baltai, nes TP be švieslenčių labai stipriai mažėja, ypač tarp autobusų)

      Klausimas - Į kokios spalvos transporto priemonę reikia lipti, jei maršruto numeris Raudonas? - Žinoma, kad į tik pusiau raudoną - pusiau smėlinę TP

      Comment


        Baikite tą trydą su spalvomis ir numeriais. Daugumos keleivių intelekto lygis turbūt jau iki darželinuko lygio nusirito? Gal reikėtų pradėti žvėreliais, augaliukais ir panašiom piktogramom žymėti maršrutus kaip šikpuodžius darželyje?
        Paskutinis taisė Al1; 2019.01.22, 16:55.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Neoficiali versija- atsisakyti visko, kas asocijuojasi su Zuoku. Nebutu pakeite spalvos- dauguma nebutu atskyre seno Volvo nuo naujo Soliario, butu savivaldybes/mero PR fail
          Tai kad ir tuos pačius senus Volvo perdažinėja, tad PR versija čia netinka

          Comment


            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

            Tai kad ir tuos pačius senus Volvo perdažinėja, tad PR versija čia netinka
            Tinka. Perdažius net ir senus, vizualiai atrodo dar daugiau naujų autobusų. T.y. atrodo, kad 100 proc. visas autobusų parkas atnaujintas ir mieste vien tik nauji raudoni, nes senesni buvo pilki.

            Comment


              Man pilka su spalvota juosta irgi solidžiau kažkiek atrodė. Gal užtektų rauduono Vilnaius logo kažkurioje vietoje.

              Kaip bebūtų, reikia pripažinti malonu matyti, pagaliau autobusus visus atvažiuojančius viena schemą dažytus, tvarkingesnius ir pan.

              Comment


                Kas blogai su Soliario salono švieslentėmis? Vis rodo STOP, kiek mėnesių...

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Gal reikėtų pradėti žvėreliais, augaliukais ir panašiom piktogramom žymėti maršrutus kaip šikpuodžius darželyje?
                  Kodėl gi ne? Akropolio stovėjimo aikštelėse tūpam vairuotojui kelią Golfo link rodo meškiukai, mėnuliukai...

                  Comment


                    Parašė liootas Rodyti pranešimą
                    Kas blogai su Soliario salono švieslentėmis? Vis rodo STOP, kiek mėnesių...
                    Hmm, atvykus naujoms TP buvo kažkokios problemos kiek pamenu, bet dabar visada tvarkingai rodo, viename ekrane reklama/informaciniai video, kitame stotelės. Gal Stop rodomas kam nors nuspaudus mygtuką?

                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    Kodėl gi ne? Akropolio stovėjimo aikštelėse tūpam vairuotojui kelią Golfo link rodo meškiukai, mėnuliukai...
                    Man rodos jums derėtų nusišalinti nuo šito klausimo siekiant išvengti interesų konflikto.

                    Comment


                      Parašė rmss Rodyti pranešimą

                      Hmm, atvykus naujoms TP buvo kažkokios problemos kiek pamenu, bet dabar visada tvarkingai rodo, viename ekrane reklama/informaciniai video, kitame stotelės. Gal Stop rodomas kam nors nuspaudus mygtuką? <...>
                      Tame ir reikalas, jog tikrai mygtuko nespaudžia. Viename iš pirmųjų autobusų parke (4109 numeryje) šoninė švieslentė (taip, baltais LED'ais šviečianti) visados rodo STOP.
                      Nežinau kaip kiti, bet aš nematau prasmės iš tos švieslentės
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Kodėl gi ne? Akropolio stovėjimo aikštelėse tūpam vairuotojui kelią Golfo link rodo meškiukai, mėnuliukai...
                        Jei kitaip nežymi, tai nėra blogai. Bet gi VT atveju prie numerio gal dar piktogramą pridėti?

                        Comment


                          Parašė liootas Rodyti pranešimą
                          Kas blogai su Soliario salono švieslentėmis? Vis rodo STOP, kiek mėnesių...
                          Taip tikrai nėra visuose, daugumoj matau normaliai rodo stoteles.

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                            O šiaip tai nesuprantu ką reiškia tas jūsų “kai dar prie lukiškių stodavo pastovėti tai pratuštėdavo” - jis gi ir dabar ten daro atstovas
                            Kai remontavo Lukiškių aikštę važiavo ratu ir nestodavo.

                            Comment


                              Nu tai va būtent kad nestodavo, o jūs ankstesniame pranešime rašėt, kad stodavo (“kai dar stodavo pastovėti, tai pratuštėdavo”). Nebūtina išvis lįsti į temą, kurioje nei kiek nesigaudot, ir dar taip nevykusiai vartytis iš gaidžio.

                              Comment


                                Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

                                Taip tikrai nėra visuose, daugumoj matau normaliai rodo stoteles.
                                Šiandien vienu važiavau, rodė STOP. O televizoriai išvis grybavo: vienas rodė vieną stotelę, kitas kitą (vienu metu). Ir kas per kvaila sistema rodyt tuos reklaminius intarpus. Geriau galėjo vieną televizorių paskirt reklamai, kitą informacijai, o dabar kažkokia mišrainė. Turi laukt, kol kažkuris ekranas pabaigs savo š... stūmimą.
                                Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

                                Comment


                                  Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                  Ir kas per kvaila sistema rodyt tuos reklaminius intarpus. Geriau galėjo vieną televizorių paskirt reklamai, kitą informacijai, o dabar kažkokia mišrainė. Turi laukt, kol kažkuris ekranas pabaigs savo š... stūmimą.
                                  Čia, kaip pastebėjau, gana tipinis dalykas Vilniuje - pažiūri, kad yra koks nors geras dalykas užsienyje, tai nusikopijuoja, bet visiškai nepaiso niuansų ar tiesiog kaip tai padaryti. Todėl ir gaunasi visokios nesąmonės:
                                  - daugelyje Europos miestų yra ekranai viešajame transporte, rodantys judėjimo maršrutą bei reklamas - darom, bet nežinodami kaip tai veikia kituose miestuose (t.y. atskiri ekranai konkretiems tikslams arba dalinamas plotas), tegul jie pas mus veikia visiško atsitiktinumo principu
                                  - dviračių nuoma - imam, bet darom žiauriai brangią sistema veikiančią tik miesto centre ir verčiame vartotojus ganyti dviračius į kitą vietą, jei jo pasirinktame galiniame taške trūksta vietos
                                  - tramvajus - statom (visą vieną liniją!), bet darom iš jo ilgą autobusą ant bėgių, kuris irgi stovės kamščiuose
                                  - metro - norim (bet dabar jau tris linijas), ir nesvarbus mums miesto tankis, gyventojų skaičius ar ypač srautų modeliavimas - svarbu, kad ant žemėlapio gražiai atrodo ir rinkėjai už mus balsuos, gal žėk vakariniam aplinkkely padarysim liniją, būsim kaip Maskva ar Londonas su savo žiediniu maršrutu, spjaunam į tai, kad ten absolučiai nieko nėra.

                                  Ir taip toliau.

                                  Žodžiu, imamos idėjos, bet ne jų realizavimo būdai ar ypač jų pritaikymas prie situacijos. Todėl ir gaunasi tokios nesąmonės, kaip minėtos taccido. Gerai, kad yra ekranai, blogai, kad jie praktiškai nieko neduoda - maršrutas rodomas tarp reklamų, o keleivis mato tik tris (ar keturias?) stoteles.

                                  Comment


                                    Tai aišku, kad niekas nekontroliuos tokių niuansų apart pačių vartotojų. Verslininkai norėtų jums grūsti reklamas išvis be pertraukų ir nerodyti jokių stotelių. Rašykit prašymus, kad atskirtų plotus ar ekranus, kitaip niekas tikrai nesusiprotės ir nieko nekeis.
                                    Su dviračiais tikrai jau imam atsilikti, turint omenyje, kad kai kur jau veikia sistemos išvis be parkavimo vietų.
                                    Metro švis yra politikų reklaminis triukas ir jo nereikia. Yra nemažai pavyzdžių postsovietinėse šalyse, kai pasiekus 1mln gyventojų nutiesiamas metro, o po to pusė peronų užrakinama, nes nėra keleivių.
                                    Dėl tramvajaus dar galima padiskutuoti. Nors skamba patraukliai, bet kažko nesitiki, jog miestas pasiruošęs jį turėti. Užtenka vien pažiūrėti, kaip šyrit buvo (ne)nuvalytos A juostos.
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.01.26, 10:00.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Dėl tramvajaus dar galima padiskutuoti. Nors skamba patraukliai, bet kažko nesitiki, jog miestas pasiruošęs jį turėti. Užtenka vien pažiūrėti, kaip šyrit buvo (ne)nuvalytos A juostos.
                                      Tai kad tramvajus ir yra Vilniui reikalingas (mano nuomone), normalias sistemas sugeba pasistatyti net ir Klaipėdos dydžio miestai, o poreikis tikrai yra.

                                      Problema tame, kad politinėje diskusijoje viena dešimties kilometrų linija pristatoma kaip kažkokia panacėja, kuri išspręs visas miesto transporto problemas. O apie tai, kad tam reikalingas tinkamai sumodeliuotas (ir bent kažkiek atskirtas nuo kito transporto) keliasdešimties kilometrų tinklas, o ne vienas brūkšnelis ant žemėlapio (kuriame dalis maršruto netgi nėra atskirta nuo esamų srautų), jau niekas nenori kalbėti. Todėl kol kas su tramvajumi gaunasi taip, kaip ir su visais kitais pokyčiais sostinės transporte: imam gerą idėją ir visiškai ją gadinam nemokšiškumu, nes nepasižiūrim, kaip ta idėja buvo įgyvendinta sėkminguose projektuose. Jei nemoka susitvarkyti su elementariausiais dalykais, kaip netgi A juostų tinklu, dideli - ir iki šiol Lietuvoje nežinomi - infrastruktūros projektai iš vis taptų viena didele tragikomedija. Tad poreikis yra, bet kol kas tai visiškai nerealus dalykas.

                                      Vilniaus dydžio miestai įprastai turi 50-100 kilometrų tinklus. Turintis vos 170 tūkst. gyventojų Olštynas iš vis pasistatė visiškai naują sistemą (ir ją plės!), bet tam reikėjo gerų specialistų, o ne žmonių nesuprantančių kaip turi veikti banaliausia keleivių informavimo sistema autobusuose. Tad jokios naujos transporto rūšies Vilniuje dar ilgai nepamatysime. Bus gerai, jei bent sugebės susitvarkyti su troleibusais, ypač su baisiai pasenėjusiu kontaktiniu tinklu.
                                      Paskutinis taisė tomczu; 2019.01.26, 13:19.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Yra nemažai pavyzdžių postsovietinėse šalyse, kai pasiekus 1mln gyventojų nutiesiamas metro, o po to pusė peronų užrakinama, nes nėra keleivių.
                                        Kur? Nei vieno pavyzdžio nėra. Yra veikiančios nenutiestos pilnai linijos su keliomis stotimis arba nesuformuotas adekvati sistema bent iš dviejų linijų, nes nespėta to padaryti iki 91 metų, o paskui baigėsi pinigai. Todėl ir toks metro, aišku, kad nebus normali VT priemonė. Uždarytų stočių nėra ir niekur jų neuždarinėja, priešingai, daugumoje miestų atidaryt po 1, 2 ar 3 naujas stotis esamoje linijoje.
                                        Bet čia ne apie Vilnių, todėl plačiau plėstis neverta.

                                        Comment


                                          Tai yra visiskas nonsensas, kad pasiekus 1 mln reikia statyt metro. Sitas mitas kilo is CCCP, kur miestai gaudavo valstybes finansavima metropoliteno statybai pasiekus tokia gyventoju riba. Tiesiog techninis skaicius. Patikekit, per 70 metu daug kas pasikeite viesajame transporte.

                                          Apie Rusijos metro sistemas rasiau cia:
                                          https://www.miestai.net/forumas/foru...85#post1649385

                                          Comment

                                          Working...
                                          X