Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, problema išsigalvota. Jei jau taip, tai iš viso neturtų būti tiesiami jokie tramvajai, metro, troleibusai, o esamos visos sistemos naikinamos, nes, o siaube, įvyks nelaimė, kamštis, eismas užstrigs ir tik vienintelis ŠVENTAS autobusas galės apvažiuoti ir važiuoti toliau...

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Taip, problema išsigalvota. Jei jau taip, tai iš viso neturtų būti tiesiami jokie tramvajai, metro, troleibusai, o esamos visos sistemos naikinamos, nes, o siaube, įvyks nelaimė, kamštis, eismas užstrigs ir tik vienintelis ŠVENTAS autobusas galės apvažiuoti ir važiuoti toliau...
      Tai anot Garbaniaus, kaip tik ištiks kolapsas, jei kažkas kažką aplenks, o ne stovės šalikelėje. Todėl ir troleibusų tobulinti nereikia, nes nu gi jei vienas stovės, o kitas važiuos, taigi bus painiava.

      Comment


        Taip, ištiks savotiškas bardakas pagal dabar galiojančia tvarką Vilniuje. Ir troleibusai čia ne prie ko, ta pati tvarka galioja ir autobusams. Geriau atsiradus sunkiai įveikiamai kliūčiai VT yra laukti iki tol, kol ją pašalins, nei kad važiuoti.
        Paskutinis taisė Al1; 2019.01.21, 12:09.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Taip, ištiks savotiškas kolapsas pagal dabar galiojančia tvarką Vilniuje. Ir troleibusai čia ne prie ko, ta pati tvarka galioja ir autobusams. Geriau atsiradus sunkiai įveikiamai kliūčiai VT yra laukti iki tol, kol ją pašalins, nei kad važiuoti.
          Tai jei teisingai supratau, sustojus troleibusui kurioje nors gatvėje, visame mieste tuojau pat turėtų sustoti visas visuomeninis transportas, idant neįvyktų painiavos? Kaip manot, motrisė iki oro uosto irgi turėtų stot, ar tegul važinėja?

          Comment


            Prie ko čia visas miestas ir motrisė? Esmė tame, kad yra tokia tvarka, kokia yra. Nu nėra jokio pakaitinio VT numatyta, įvykus stambiai avarijai ir sutrikus eismui. Nei troleibusams, nei autobusams. Autobusai kartais galėtų apvažinėti aplinkinėmis gatvėmis, jei yra tokia galimybė, bet to nedaro, nes uždrausta.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Prie ko čia visas miestas ir motrisė? Esmė tame, kad yra tokia tvarka, kokia yra. Nu nėra jokio pakaitinio VT numatyta, įvykus stambiai avarijai ir sutrikus eismui. Nei troleibusams, nei autobusams. Autobusai kartais galėtų apvažinėti aplinkinėmis gatvėmis, jei yra tokia galimybė, bet to nedaro, nes uždrausta.
              Galėtų būti, bet nėra, nes uždrausta, bet sistema ideali, taškas.

              Comment


                Pakaks čia demagogijos ir dirbtinai kuriamų problemų. Troleibusai, pasirodo, blogai, reikia keisti autobusais, bo avarijos atveju kamštis ir VT nėra... Tai dar kartą kartoju, kodėl tiesiamas tramvajus, metro, kodėl kiti miestai jų neatsisako, nes ten avarijos atveju ištinka tikrai kolapsas, ypač metro. Važinėk automobiliu ir nebus bėdos. Bet būtent dėl automobilių ir įvyksta dauguma avarijų, kurios užkemša gatves ir taip patys automobiliai padaro miestą nepravažiuojamu. Gal sumažinkime automobilių gatvėse pirmiau?
                Paskutinis taisė Al1; 2019.01.21, 13:29.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Pakaks čia demagogijos ir dirbtinai kuriamų problemų. Troleibusai, pasirodo, blogai, reikia keisti autobusais, bo avarijos atveju kamštis ir VT nėra... Tai dar kartą kartoju, kodėl tiesiamas tramvajus, metro, kodėl kiti miestai jų neatsisako, nes ten avarijos atveju ištinka tikrai kolapsas, ypač metro. Važinėk automobiliu ir nebus bėdos. Bet būtent dėl automobilių ir įvyksta dauguma avarijų, kurios užkemša gatves ir taip patys automobiliai padaro miestą nepravažiuojamu. Gal sumažinkime automobilių gatvėse pirmiau?
                  O aš nei žodžio prieš troleibusus nepasakiau. Atvirkščiai - siūlau tobulėti, juos pirkti su autonomine eiga. Tai tamsta vis puolat prieštarauti, kad viskas ir taip gerai jau šimtą metų ir nieko keisti nereikia. Po to, kai užsisėdima su pasenusiom technologijom, tai ir gaunasi, kad kažkas užsimano panaikinti senienas.

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    Ar dažnai dėl tinklo gedimų Antakalnis lieka be transporto?
                    Per šį rudenį buvo trys: linijos gedimas prie Sapiegų ligoninės; avarija žiede, kurios troleibusai negalėjo išlaviruoti, bei trečioji, kuomet pats troleibusas ties menų gimnazija susidūrė su lengvąja, o kiti troleibusai negalėjo aplenkti.

                    Trys, kartai kuriuos teko matyti, nemanau, kad žmonės nuo Mindaugo tilto turėtų eiti pėsčiomis iki klinikų, vien dėl to, kad mūsų VT negali įveikti kliūčių.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Beveik prieš 2 metus Nottingeme.

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                        Per šį rudenį buvo trys: linijos gedimas prie Sapiegų ligoninės; avarija žiede, kurios troleibusai negalėjo išlaviruoti, bei trečioji, kuomet pats troleibusas ties menų gimnazija susidūrė su lengvąja, o kiti troleibusai negalėjo aplenkti.

                        Trys, kartai kuriuos teko matyti, nemanau, kad žmonės nuo Mindaugo tilto turėtų eiti pėsčiomis iki klinikų, vien dėl to, kad mūsų VT negali įveikti kliūčių.
                        Čia ne troleibusų ar autobusų kaip tokių problema, o VT organizavimo. Taip, troleibusus be autonominės eigos būtų galima pro kritinę vietą pratempti avariniu sunkvežimiu. Deja, bet Vilniuje NĖRA jokio greito pakaitinio VT organizavimo sistemos ir atitinkamų tarnybų pas vežėjus ir tuo niekas nesirūpina. Ir iš kur paimti, pavyzdžiui, pakaitinius autobusus, jei jų trūksta esamiems maršrutams?

                        Comment


                          Ar praktiškai įmanoma modernizuoti Škodas sumontuojant akumuliatorius, kurie leistų nuvažiuoti nedidelius atstumus (iki 500 metrų) esant kliūčiai kelyje? Ar VVT buvo svarstytas toks variantas?

                          Comment


                            Ar verta į Škodas kišti nors vieną eurą?

                            Comment


                              Būtent, kad neverta. Klausimas, ar verta ir į senus Solarius kišti? Gal ir verta, jei būtų atliekamas kapitalinis jų remontas. Kaune su Jelczu juk bandė superkondensatorius. Kas gavosi, neaišku. Nieko gero. O gal per brangu tada buvo. Dabar laikai kiti, technologijos toje srityje pažengė į priekį.

                              Comment


                                O kas tada verta? Bėdavojamasi, kokie blogi troleibusai, koks blogas VT organizavimas, o pasiūlius kažką konkretaus - tai blogai, tai nereikia, tai neverta

                                Comment


                                  Škodos senos. Ar verta į troleibusus, kurie tarnaus kelis metus, investuoti ir kišti akumuliatorius su valdymo elektronika? Neverta. Verčiau naujus pirkti su autonomine eiga, o akumuliatorius sumontuoti į naujus (kurie dabar nupirkti) Solaris. O dėl triašių Solarių dar irgi klausimas, ar verta.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Būtent, kad neverta. Klausimas, ar verta ir į senus Solarius kišti? Gal ir verta, jei būtų atliekamas kapitalinis jų remontas. Kaune su Jelczu juk bandė superkondensatorius. Kas gavosi, neaišku. Nieko gero. O gal per brangu tada buvo. Dabar laikai kiti, technologijos toje srityje pažengė į priekį.
                                    Kaune "Jelcz" Nr. 353 ir "Škoda 14Tr" Nr. 345 ir Nr. 348 buvo sumontuota eksperimentinė superkondensatorių įranga, projektas buvo ambicingas, bet jis nepasiteisino. Įranga dažnai gedo, o ją aptarnavo lenkų specialistai, sugedę troleibusai stovėdavo, kol neatvažiuodavo jų remontuoti. Dėl lauko temperatūros vasaromis beveik nevažiuodavo, stovėdavo garaže.
                                    Projektas buvo finansuotas Lietuvos aplinkos apsaugos investicijų fondo. Per dešimtmetį daug kas pasikeitė, technologijos pažengė didelį žingsnį, jei ne šuolį, bet ir patys "Škoda 14Tr" troleibusai šių dienų kontekste atrodo archajiškai, kažką tobulinti į juos investuojant neverta, galima tik palaikyti techninį stovį, kol jie eksploatuojami, bet ir tai Kaune padaryti sunkiai sekasi.
                                    Kad lengviau įsivaizduoti pokyčius galima palyginti tokia seka: perėjimas nuo "Škoda 9Tr" prie Škoda 14Tr" buvo kaip nuo nespalvoto televizoriaus prie spalvoto kineskopinio, "Solaris" prie plazminio,o dabar jau LCD era. Galima žiūrėti ir kineskopinį televizorių, bet daugelis norime gyventi šiuolaikiškai ir pagal galimybes.

                                    Comment


                                      Pastebėjau, kad nuo pilkųjų autobusų nuplėšiamos vilniečių juostos. Asmeniškai man pilki autobusai labai patiko, simbolizavo naujumą ir modernumą, vakarietiškumą, vėliau atsiradusi tikrai gan skoninga ir apgalvota juosta ant autobusų, tiek lentelėse viduje, bei ant vilniečio kortelės tikrai atspindėjo vakarietišką Vilniaus VT inditetą, Gaila, kad sumanytą viską nutraukt, kas buvo gerai sugalvota ir įgyvendintą Zuoko (o to ir taip nebuvo daug). Dabartinę raudoną bučiau palikęs troleibusam.

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Pastebėjau, kad nuo pilkųjų autobusų nuplėšiamos vilniečių juostos. Asmeniškai man pilki autobusai labai patiko, simbolizavo naujumą ir modernumą, vakarietiškumą, vėliau atsiradusi tikrai gan skoninga ir apgalvota juosta ant autobusų, tiek lentelėse viduje, bei ant vilniečio kortelės tikrai atspindėjo vakarietišką Vilniaus VT inditetą, Gaila, kad sumanytą viską nutraukt, kas buvo gerai sugalvota ir įgyvendintą Zuoko (o to ir taip nebuvo daug). Dabartinę raudoną bučiau palikęs troleibusam.
                                        Pritariu, man pilka spalva su ta juosta labai patiko būtent dėl to naujumo, modernumo ir vakarietiškumo jausmo. Įdomu, kas lėmė tokio sprendimo atsisakymą. Naujas miesto logotipas ir jo spalvinė gama? Saugumo sumetimai (raudonus autobusus tikrai lengviau pastebėti)? Kaina?
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                          Pritariu, man pilka spalva su ta juosta labai patiko būtent dėl to naujumo, modernumo ir vakarietiškumo jausmo. Įdomu, kas lėmė tokio sprendimo atsisakymą. Naujas miesto logotipas ir jo spalvinė gama? Saugumo sumetimai (raudonus autobusus tikrai lengviau pastebėti)? Kaina?
                                          Vilniaus logotipas ir Savivaldybės oficiali spalva raudona.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X