Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Ir kas čia tokio idiotiško ? Normalu kad ilgiau važiuoji - daugiau moki. Ir tikrai nemanau, kad būtent šita tarifikacija skatina žmones dažniau rinktis greitąjį autobusą vietoj paprasto/troleibuso, kadangi dauguma žmonių naudojasi nuolatiniais.
    Jeigu kelionė Vilniaus troleibusais būtų kruizas po Karibus, tuomet tarifikacija "ilgiau važiuoji - daugiau moki" būtų logiška.

    Bet taip nėra. Keleiviai moka už nuvežimą iš taško A į tašką B. Be to, keleiviai vertina savo laiką, todėl trumpesnis kelionės laikas yra vertingesnis. Gi pagal galiojančius tarifus už kokybiškesnę paslaugą (nuvežimas iš taško A į tašką B greičiau) moki pigiau, o už prastesnę paslaugą (nuvežimas iš to paties taško A į tašką B, sugaištant daugiau laiko) moki brangiau.


    Comment


      Random klausimas, bet:
      Ar naujuose Solariuose techniškai įmanoma iš vairuotojo kabinos prijungti mikrofoną ir kalbėti salone? Pagalvojau apie šiandieno sniego sukeltus vėlavimus ir kad, pvz, Londone vairuotojai, vėluojant autobusui, įsijungia mikrofoną, atsiprašo ir pasako kiek min maždaug vėluos.

      Comment


        Parašė liootas Rodyti pranešimą
        Random klausimas, bet:
        Ar naujuose Solariuose techniškai įmanoma iš vairuotojo kabinos prijungti mikrofoną ir kalbėti salone? Pagalvojau apie šiandieno sniego sukeltus vėlavimus ir kad, pvz, Londone vairuotojai, vėluojant autobusui, įsijungia mikrofoną, atsiprašo ir pasako kiek min maždaug vėluos.
        Būtų keista jei nebūtų galima. Senesniam (tam kur dabar 10-15 metų) ne kartą teko girdėt pranešimus iš vairuotojų.

        Comment


          Parašė liootas Rodyti pranešimą
          Random klausimas, bet:
          Ar naujuose Solariuose techniškai įmanoma iš vairuotojo kabinos prijungti mikrofoną ir kalbėti salone? Pagalvojau apie šiandieno sniego sukeltus vėlavimus ir kad, pvz, Londone vairuotojai, vėluojant autobusui, įsijungia mikrofoną, atsiprašo ir pasako kiek min maždaug vėluos.
          Galima. Važiuojant yra tekę girdėti, kaip vairuotojas liepia gale sėdintiems vaikėzams nusikelti kojas nuo galinių sėdynių.

          Comment


            Parašė liootas Rodyti pranešimą
            Random klausimas, bet:
            Ar naujuose Solariuose techniškai įmanoma iš vairuotojo kabinos prijungti mikrofoną ir kalbėti salone? Pagalvojau apie šiandieno sniego sukeltus vėlavimus ir kad, pvz, Londone vairuotojai, vėluojant autobusui, įsijungia mikrofoną, atsiprašo ir pasako kiek min maždaug vėluos.
            O tai kuo pagelbėtų pamelavimas, kad tik truputį pavėluosim, jei realiai tas vairuotojas pats nieko nežino? Šiandien vyksta tokia truputį kuriozinė situacija. Kažkur įstrigo troleibusai ir valytuvai pagal komandą važiuoja ten tvarkyti, bet pakeliui nevalo, o stovi kamščiuose dėl pakeliui įvykusių avarijų. Uždaras ratas: negaliu atvažiuoti išvalyti, nes pakeliui kažkas dar nenuvalė

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              O tai kuo pagelbėtų pamelavimas, kad tik truputį pavėluosim, jei realiai tas vairuotojas pats nieko nežino? Šiandien vyksta tokia truputį kuriozinė situacija. Kažkur įstrigo troleibusai ir valytuvai pagal komandą važiuoja ten tvarkyti, bet pakeliui nevalo, o stovi kamščiuose dėl pakeliui įvykusių avarijų. Uždaras ratas: negaliu atvažiuoti išvalyti, nes pakeliui kažkas dar nenuvalė
              Geriau negu stovėti stovėti kažkur kamšty, atidaryti duris ir susipraskite keleiviai.

              Čia tiesiog kalbu apie kultūrą mūsų vairuotojų ir VVT

              Comment


                Galbūt tinkamesnė tema čia. Išbandžiau šiandien naujaji Solaris-Škoda 2752 19maršrute. Kaip ir minėta viduj nėra erdvės pojūčio dėl daug sėdimu vietu, bei žemesniu lubu. Važiuoja gan tyliai, bet labai garsiai dirba šilto oro ventiliatorius, užtat viduj labai labai šilta. Nauji troleibusai aišku gerai, bet šiap nemaniau, kad kada taip pasakysiu, bet senesnis (III) kėbulas troleibusui man geriau žiūris tiek interjeru, tiek eksterjeru.
                Paskutinis taisė Garbanius; 2019.01.18, 21:05.

                Comment


                  Sveiki. Gal kažką praleidau, bet stops.lt svetainėje atsirado naujas maršrutas SU-MENĖK (nuo vasario 1d.), kuris kursuos dienos metu nuo penktadienio iki sekmadienio. Čia kažkoks vienkartinis projektas ar kaip?
                  دائما الليتوانيه

                  Comment


                    https://www.madeinvilnius.lt/pramogo...ju-ir-muzieju/
                    Jūsų žodyną ir pojūčius netrukus papildys nauja patirtis – SUMENĖJIMAS. Tai būsena po meno poveikio. Visą vasario mėnesį, nuo penktadienio iki sekmadienio pradeda kursuoti NEMOKAMAS Vilniaus autobusas SUMENĖK. Tai pirmasis autobuso maršrutas skirtas aplankyti net 17 įtakingiausių Vilniaus šiuolaikinio meno galerijų ir muziejų.

                    Comment


                      Kad Antakalnyje dominuoja troleibusai yra ir pliusas ir minusas, bet jei nutinka kažkoks linijos gedimas ar avarija dažnai iš Centro/Senamiesčio viešuoju transportu Antakalnio nepasieksi: 2,4,14. Dar galima iki Konstitucijos pr. eiti ir važiuoti 19, vis dėl to optimaliausia būtų 2 troleibusą, pakeisti 7G, kuris nestotų, kas 50 metrų.
                      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.01.20, 15:29.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        7G geriausiu atveju praleistų 4-5 stoteles per visą maršrutą (Antakalnis/Nemenčinės pl.; Tverečiaus; Kalnų parkas; Reformatų/Vingrių). Tuo labiau Pylimo g. nėra jokių galimybių aplenkti sustojusias transporto priemones Reformatų (link stoties), Vingrių, Jogailos, Gėlių stotelėse. Ar dėl to verta skirti 15 autobusų (kurių ir taip trūksta) ir pasirašyti mirties nuosprendį 2 troleibuso maršrutui?

                        Jau geriau kaip tik pridėtų porą stotelių - Vingrių link Saulėtekio ir grąžintų buvusią stotelę šalia Sapiegų parko.
                        Paskutinis taisė Pilaitis; 2019.01.20, 16:33.
                        Už dviračius ir troleibusus!

                        Comment


                          Troleibusų entuziastai nei už ką nesutiks su tokiu teiginiu- kaip ir minėjo Pilaitis- mirties nuosprendis 2 troleibusui.
                          O ir Antakalnyje šią savaitę pora kart teko važiuot iš Antakalnio ligoninės. Ten atstumas tiek nuo Klinikų stotelės, tiek nuo Šilo tilto man pasirodė gan didelis, reikėtų gal ir ten?

                          Comment


                            Taigi naujus troleibusus nusprende pirkti be autonomines eigos, todel taip ir yra kai atsitinka linijos gedimas viskas stovi, nes troleibusai blogi.. Panasiai kaip nupirkt autobusus, kuriuos reiketu uzvedineti ranka vietoj starterio ir aiskint kad autobusai yra blogai ir nepatogu.

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Troleibusų entuziastai nei už ką nesutiks su tokiu teiginiu- kaip ir minėjo Pilaitis- mirties nuosprendis 2 troleibusui.
                              O ir Antakalnyje šią savaitę pora kart teko važiuot iš Antakalnio ligoninės. Ten atstumas tiek nuo Klinikų stotelės, tiek nuo Šilo tilto man pasirodė gan didelis, reikėtų gal ir ten?
                              Prie ko čia troleibusų entuziastai? Koks tikslas leisti greitąjį autobusą jeigu jis nieko nepagreitins? Čia tas pats kaip 5G, kuris kaip ir greitasis, bet praleidžia vos porą stotelių. O jeigu jau leidžiame paprasto autobuso maršrutą vietoj troleibuso, tai čia jau gaunasi naikinimas. Ar čia ir vėl ''niekas nieko nenaikina, gi perka 40 troleibusų''. 40, bet ne 400.

                              Už dviračius ir troleibusus!

                              Comment


                                Autonominė eiga praverstų, jei dauguma turėtų ją, kas iš to, kad keli troleibusai aplenktų kokią tai avariją, o kiti liktų kamštyje. Nebesugebėtų vėliau sugaudyt, kas kur turi važiuoti, kas aplenkti/praleisti/laukti. Aišku viskas įmanoma, bet vėl tas ūbagiškumas lenda..

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  Taigi naujus troleibusus nusprende pirkti be autonomines eigos, todel taip ir yra kai atsitinka linijos gedimas viskas stovi, nes troleibusai blogi.. Panasiai kaip nupirkt autobusus, kuriuos reiketu uzvedineti ranka vietoj starterio ir aiskint kad autobusai yra blogai ir nepatogu.
                                  Vilniuje su gan dideliais kamščiais tai labai svarbus momentas. Nebent nauji labai retai genda.

                                  Comment


                                    Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                    Vilniuje su gan dideliais kamščiais tai labai svarbus momentas. Nebent nauji labai retai genda.
                                    Esant tinklo gedimui įtakos neturi, esmė kad susisiekimas su Antakalniu yra priklausomas nuo praktiškai vienos troleibusų linijos.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Ar dažnai dėl tinklo gedimų Antakalnis lieka be transporto?

                                      Comment


                                        Va, dar viena išsigalvota problema kaip ir numeracija.

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          Taigi naujus troleibusus nusprende pirkti be autonomines eigos, todel taip ir yra kai atsitinka linijos gedimas viskas stovi, nes troleibusai blogi.. Panasiai kaip nupirkt autobusus, kuriuos reiketu uzvedineti ranka vietoj starterio ir aiskint kad autobusai yra blogai ir nepatogu.
                                          Tai pastatys tramvajų ar metro ir ten niekada jokių gedimų nebus ir net prižiūrėti nereiks. O jei kas ir suges, tai sąstatai viens kito neaplenkinės ir niekas nesusijauks, neištiks jokio kolapso, gražiai atstovės eilutėje kelias valandėles - piemenys pakentės. Ir išvis, išsigalvojate čia neegzistuojančių problemų, A1 gi pasakė, kad viskas idealu kaip yra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X